Σελίδα 3 από 5
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 12:22
από nyxtovios
πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:06
Εμπεδοκλής έγραψε: 09 Ιαν 2022, 11:50
Έτσι γίνονται οι δουλειές στις ολιγαρχίες...
Επειδή η Ελλάδα είναι περισσότερο οχλοκρατία από ολιγαρχία και ο λεγόμενος λαουτζίκος έχει περισσότερα από όσα αξίζει έστω και αν το παίζει αδικημένος πάντα θα γκρινιάζεις και λύση δεν θα βρίσκεις όποια κυβέρνηση και να έχεις.
'Ετσι, ο λαουτζίκος φταίει. Ως γνωστόν οι συμβάσεις για το μετρό τέθηκαν σε δημοψήφισμα, όπως π.χ. και της ζιμενς.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 12:26
από πατησιωτης
nyxtovios έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:22
πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:06
Εμπεδοκλής έγραψε: 09 Ιαν 2022, 11:50
Έτσι γίνονται οι δουλειές στις ολιγαρχίες...
Επειδή η Ελλάδα είναι περισσότερο οχλοκρατία από ολιγαρχία και ο λεγόμενος λαουτζίκος έχει περισσότερα από όσα αξίζει έστω και αν το παίζει αδικημένος πάντα θα γκρινιάζεις και λύση δεν θα βρίσκεις όποια κυβέρνηση και να έχεις.
'Ετσι, ο λαουτζίκος φταίει. Ως γνωστόν οι συμβάσεις για το μετρό τέθηκαν σε δημοψήφισμα, όπως π.χ. και της ζιμενς.
Εκείνο που τέθηκε σε δημοψήφισμα ήταν το debt sustainability analysis και όσα ακολούθησαν είναι γνωστά.
Συμβάσεις που ο ανάδοχος θα πληρώσει όλες τις παραξενιές του κάθε διαταραγμένου που έχει το δικαίωμα να σταματά ένα έργο επειδή νομίζει ότι είναι οικολόγος ή αρχαιολόγος δεν θα έχεις ποτέ διότι δεν έχουν μείνει άλλοι ανόητοι για να χρεωκοπήσουν.Δεν θα έχεις ανάδοχο και δεν θα έχεις μετρό.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 12:26
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 11:25
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 09 Ιαν 2022, 10:37
Awesomatic έγραψε: 05 Ιαν 2022, 08:15
Το κράτος φταίει για την καθυστέρηση, το κράτος θα πληρώσει τα κόστη από την αναμονή. Να φρόντιζε να είχε τελειώσει στον αρχικό χρόνο και να μην έκανε χρόνια να δικάσει τις προσφυγές.
το κράτος είμαστε όλοι εμείς, από τη φορολογία των εργαζομένων θα πληρωθεί
και αυτό που με εκνευρίζει είναι πώς δεν υπάρχει προσωπική ευθύνη, δηλαδή ποιοι κρατικοί υπάλληλοι (διευθυντές) είναι υπαίτιοι γι'αυτό; να έχουν προσωπικές κυρώσεις (πρόστιμα/απόλυση)
δεν γίνεται μια ζωή να τα κάνουν σκατά αυτοί που δουλεύουν στο δημόσιο και ο λογαριασμός να πηγαίνει στους φορολογούμενους
άμα εγώ ως επιχείρηση κάνω μαλακία, μου τα πληρώνει το κράτος;
Eαν μπει στην διακήρυξη του διαγωνισμού ότι εφ όσον το έργο καθυστερήσει λόγω αρχαίων ο εργολάβος δεν θα έχει αποζημίωση,οι εργολάβοι που θα κατέβουν στον διαγωνισμό θα καταθέσουν τριπλάσιες προσφορές για να είναι μέσα και εάν το κράτος δεν το δεχθεί ο διαγωνισμός θα βγει άγονος και το έργο δεν θα γίνει.
Είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο δεν μπορείς να φορτώσεις τις εξωτερικότητες του έργου στον εργολάβο διότι εάν το κάνεις δεν θα γίνει το έργο.
Οι σαμποτέρ εν προκειμένω είναι κάποιοι που δεν φαίνονται,διάφοροι ψευδοευαίσθητοι οικολόγοι ή περίοικοι που κάνουν προσφυγές και καθυστερούν τα έργα ενώ αυτοί δεν πληρώνουν τίποτε.
Ο εργολάβος δεν είναι ηλίθιος να υπογράψει μία σύμβαση που θα πληρώνει τα σπασμένα του κάθε παλαβού και αν υπήρχαν τέτοιοι ηλίθιοι πτώχευσαν.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμός Βενιζέλου μπορούσε απλά να καταργηθεί , να μείνει ως αρχαιολογικός χώρος και να συνεχιστεί το έργο.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η επιλεκτική ευαισθησία στο κόστος από ορισμένους. Δηλαδή είναι μεγάλο το κόστος να ενισχυθεί το σύστημα υγείας για να μην ταλαιπωρούνται και ψοφολογαν οι άνθρωποι, αλλά μικρό για να τσεπωσουν κάποια εκατομμύρια οι ακτορες.
Θα πει κάποιος, άλλοι έχουν την αντιστροφή ευαισθησια- ενοχλούνται για τους ανθρώπους που ψοφολογανε και αδιαφορούν για το δ.σ του ακτορα.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 12:30
από πατησιωτης
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:26
Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμός Βενιζέλου μπορούσε απλά να καταργηθεί , να μείνει ως αρχαιολογικός χώρος και να συνεχιστεί το έργο.
Αυτό είναι άλλο θέμα και πάλι δεν είναι υπαιτιότητα του εργολάβου.Εάν η Προισταμένη Αρχή,εν προκειμένω λόγω του μεγέθους του έργου ουσιαστικά η κυβέρνηση το έλεγε αυτό θα μπορούσε να συνεχισθεί το έργο με παράλειψη του σταθμού και χωρίς αποζημιώσεις.
Δεν μένω στη Θεσσαλονίκη για να ξέρω πόσο απαραίτητος είναι να υπάρχει ο σταθμός Βενιζέλου.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 12:32
από nyxtovios
πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:26
nyxtovios έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:22
πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:06
Επειδή η Ελλάδα είναι περισσότερο οχλοκρατία από ολιγαρχία και ο λεγόμενος λαουτζίκος έχει περισσότερα από όσα αξίζει έστω και αν το παίζει αδικημένος πάντα θα γκρινιάζεις και λύση δεν θα βρίσκεις όποια κυβέρνηση και να έχεις.
'Ετσι, ο λαουτζίκος φταίει. Ως γνωστόν οι συμβάσεις για το μετρό τέθηκαν σε δημοψήφισμα, όπως π.χ. και της ζιμενς.
Εκείνο που τέθηκε σε δημοψήφισμα ήταν το debt sustainability analysis και όσα ακολούθησαν είναι γνωστά.
Συμβάσεις που ο ανάδοχος θα πληρώσει όλες τις παραξενιές του κάθε διαταραγμένου που έχει το δικαίωμα να σταματά ένα έργο επειδή νομίζει ότι είναι οικολόγος ή αρχαιολόγος δεν θα έχεις ποτέ διότι δεν έχουν μείνει άλλοι ανόητοι για να χρεωκοπήσουν.Δεν θα έχεις ανάδοχο και δεν θα έχεις μετρό.
Ερωτήθει ο ανάδοχος ή μπήκε στους όρους του διαγωνισμού ότι δεν θα πληρώνει το κράτος σε αυτές τις περιπτώσεις και ο ανάδοχος αρνήθηκε και δε βρέθηκε κάποιος που να συμφωνήσει για να κάνει το έργο;
Διασφαλίστηκαν τα συμφέροντα του κράτους από τον υποτίθεται αντιπρόσωπό μας;
Έχεις στοιχεία για τις συμφωνίες και τα παζάρια της σύμβασης ή τον σχεδιασμό του διαγωνισμού; Γιατί αυτά θα πρέπει να δίνονται δημόσια.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 13:18
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
BlastFromThePast έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:12
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 09 Ιαν 2022, 10:37
άμα εγώ ως επιχείρηση κάνω μαλακία, μου τα πληρώνει το κράτος;
Εξαρτάται, αν είσαι φτωχομπινές όχι. Αλλιώς ναι.
σωστό κι αυτό
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 13:20
από Chainis
Fluffy έγραψε: 05 Ιαν 2022, 07:22
8εκ αποζημίωση στις κατασκευαστικές για το μετρο θεσσαλονικες. πλεον συμφερει στους καπιταλιστες να μην παραγουν εργο απο το να παραγουν.
Για ποιο λόγο έδωσε την αποζημίωση;
Η δεν πρέπει να γράφονται οι λόγοι.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 13:21
από Εμπεδοκλής
πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:06
Εμπεδοκλής έγραψε: 09 Ιαν 2022, 11:50
Έτσι γίνονται οι δουλειές στις ολιγαρχίες...
Επειδή η Ελλάδα είναι περισσότερο οχλοκρατία από ολιγαρχία και ο λεγόμενος λαουτζίκος έχει περισσότερα από όσα αξίζει έστω και αν το παίζει αδικημένος πάντα θα γκρινιάζεις και λύση δεν θα βρίσκεις όποια κυβέρνηση και να έχεις.
Όταν ο όχλος ταυτίζεται με οπαδούς ομάδων στιχουργών, εφοπλιστών και πετρελαιάδων τότε το λέμε ολιγαρχία...
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 13:24
από Chainis
Fluffy έγραψε: 09 Ιαν 2022, 08:30
Καπιταλιστική ανάπτυξη
Γενικώς προτιμάται από την κομουνιστική.
Ξέρεις καμία χώρα που να έβαλε στόχο να φτάσει την ανάπτυξη της Β. Κορέας;
Re: Μετρό ΘΕΣΣ. Ουτε το 2023 έτοιμο - Αποζημίωση 8 εκ στον Άκτωρα.
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 13:29
από Chainis
βοθρατζης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 08:32
ενώ αυτός που έγραψε και υπέγραψε τη σύμβαση δεν έχει καμία ευθύνη έτσι;
δεν πιστεύω όταν έβαζε την υπογραφή του να σκέφτηκε ότι θα πρέπει να πληρώσουμε μερικά εκατομυρια στον ακτωρα γιατί θα βρίσκανε ...αρχαία;
μας είναι δυνατόν να βρίσκονται αρχαία στην ελλάδα;;;
αυτές είναι κονόμες
Έχεις κάποιο τρόπο να μαθαίνεις από πριν που υπάρχουν αρχαία κάτω από την γη τι σπουδαιότητα τι όγκου και διασποράς είναι και πόσο θα κοστίσει η αντιμετώπιση τους σε ένα τέτοιο εργο;
Άμα έχεις κάντο επιχείρηση, θα χεστείς στο τάληρο.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 13:30
από Chainis
Fluffy έγραψε: 09 Ιαν 2022, 08:37
το ζήτημα είναι που βρισκουν τα λεφτά, έχουν τίποτα λεφτόδεντρα;
Από δωρεές του ΚΚΕ είναι.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 13:30
από Chainis
dtri2020 έγραψε: 09 Ιαν 2022, 08:41
Fluffy έγραψε: 09 Ιαν 2022, 08:37
Αριστερή ευφυία!
Και αντικειμενικότητα!
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 13:31
από Feindflug
πατησιωτης έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:30
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 12:26
Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σταθμός Βενιζέλου μπορούσε απλά να καταργηθεί , να μείνει ως αρχαιολογικός χώρος και να συνεχιστεί το έργο.
Αυτό είναι άλλο θέμα και πάλι δεν είναι υπαιτιότητα του εργολάβου.Εάν η Προισταμένη Αρχή,εν προκειμένω λόγω του μεγέθους του έργου ουσιαστικά η κυβέρνηση το έλεγε αυτό θα μπορούσε να συνεχισθεί το έργο με παράλειψη του σταθμού και χωρίς αποζημιώσεις.
Δεν μένω στη Θεσσαλονίκη για να ξέρω πόσο απαραίτητος είναι να υπάρχει ο σταθμός Βενιζέλου.
Τρομερά απαραίτητος, τύπε, όπως όλο το μετρό Θεσσαλονίκης.
Μιλάμε για συγκοινωνιακή ανάσα, σε μια κεντρική αρτηρία της πόλεως από την οποία περνάνε το 80% των λεωφορείων και των ταξί.
Καλά που εγκρίθηκε το έργο και θα υπάρχει μέσο μετακινήσεως για όλο αυτόν τον κόσμο που δεν είχε άλλο τρόπο να μετακινηθεί.
Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 14:06
από Chainis
Fluffy έγραψε: 09 Ιαν 2022, 08:43
πως πάμε από λεφτόδεντρα; οεο;
Δες την δεύτερη πρόταση της υπογραφής μου.
Ανησυχείς μήπως όταν γίνει η επανάσταση βρείτε τα ταμεία αδεια;

Re: λεφτόδεντρα για τις κατασκευαστικές του μετρό
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2022, 14:08
από Chainis
Υδράργυρος έγραψε: 09 Ιαν 2022, 10:39
Awesomatic έγραψε: 05 Ιαν 2022, 08:15
Το κράτος φταίει για την καθυστέρηση, το κράτος θα πληρώσει τα κόστη από την αναμονή. Να φρόντιζε να είχε τελειώσει στον αρχικό χρόνο και να μην έκανε χρόνια να δικάσει τις προσφυγές.
Φταιει το κρατος; ποιος ειναι υπουργος; στο ειδικο δικαστηριο. 8 εκατομμυρια των φορολογουμενων καιγονται και δεν τρεχει μια
Με ποια κατηγορια;