Σελίδα 3 από 7
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:09
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Paris έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:04
δεν ζωντανευουν οι νεκροι οσο κ να θελειςννα το πιστεψεις δεν ωφελει
Σημασια έχει το εάν είναι στον ουρανό δίπλα στον Θεό και εάν μπορούν να μας βοηθήσουν εάν τους κάνουμε προσευχές θυσίες και τάματα ..
Πρακτικά ωφελιμιστικό το ζήτημα ..
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:10
από MelidonisM
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 24 Απρ 2021, 10:50
Σου έχω και ακόμα καλύτερο. Ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης, ο αποκαλούμενος και Πατέρας των Πατέρων, είχε ακόμη πιο προωθημένη άποψη. Πίστευε στην Αποκατάσταση των Πάντων. Δηλαδή, ότι η Κόλαση δεν θα είναι μια μόνιμη κατάσταη μετά την Τελική Κρίση. Αλλά, ότι ακόμη και ο Διάβολος εν τέλει, θα επιστρέψει στην αγκαλιά του Κυρίου. Θεωρούσε παράλογο το Κακό, που δεν ήταν αγέννητο και άφθαρτο να είναι αιώνιο.
Τι τους πέρασες τους Πατέρες, τίποτε δογματικούς;
Σύμφωνα με την θεωρία αυτή ο Θεός με την αγάπη και την φιλανθρωπία Του θα αποκαταστήση όλη την κτίση, όλη την δημιουργία, θα αφανίση το κακό, και κατά συνέπεια δεν θα υπάρξη αιώνια Κόλαση. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι θα σωθούν. Φυσικά, μια τέτοια θεώρηση της εσχατολογίας και της σωτηριολογίας ανατρέπει όλο το οικοδόμημα της πίστεως, και αναιρεί βασικές διδασκαλίες της Εκκλησίας, όπως εκφράζονται μέσα στην Αγία Γραφή και τα κείμενα των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας. Μπορεί κανείς να υποστηρίξη ότι μια τέτοια θεωρία αναιρεί και την ουσία της εκκλησιολογίας.
...ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης δεν διδάσκει την αποκατάσταση των πάντων, όπως το εννοούσε ο Ωριγένης, και είναι πεπλανημένη θεωρία, την οποία η Εκκλησία κατεδίκασε συνοδικώς...
https://aretimaurogianni1.wordpress.com ... ων-παντων/
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:11
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Α και κάτι άλλο
Ο Τρεμπελας κάνει φοβερή παραποίηση του κειμένου της Καινής Διαθήκης κατά την μετάφραση ερμηνεία του ...
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:13
από Paris
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:09
Paris έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:04
δεν ζωντανευουν οι νεκροι οσο κ να θελειςννα το πιστεψεις δεν ωφελει
Σημασια έχει το εάν είναι στον ουρανό δίπλα στον Θεό και εάν μπορούν να μας βοηθήσουν εάν τους κάνουμε προσευχές θυσίες και τάματα ..
Πρακτικά ωφελιμιστικό το ζήτημα ..
πολυ γελιο
φακελακια στο θεο να μας κανει τα χατιρια - κλασικη μαλακισμενη νοοτροπια κ το χειροτερο ανωφελη
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:14
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
MelidonisM έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:10
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 24 Απρ 2021, 10:50
Σου έχω και ακόμα καλύτερο. Ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης, ο αποκαλούμενος και Πατέρας των Πατέρων, είχε ακόμη πιο προωθημένη άποψη. Πίστευε στην Αποκατάσταση των Πάντων. Δηλαδή, ότι η Κόλαση δεν θα είναι μια μόνιμη κατάσταη μετά την Τελική Κρίση. Αλλά, ότι ακόμη και ο Διάβολος εν τέλει, θα επιστρέψει στην αγκαλιά του Κυρίου. Θεωρούσε παράλογο το Κακό, που δεν ήταν αγέννητο και άφθαρτο να είναι αιώνιο.
Τι τους πέρασες τους Πατέρες, τίποτε δογματικούς;
Σύμφωνα με την θεωρία αυτή ο Θεός με την αγάπη και την φιλανθρωπία Του θα αποκαταστήση όλη την κτίση, όλη την δημιουργία, θα αφανίση το κακό, και κατά συνέπεια δεν θα υπάρξη αιώνια Κόλαση. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι θα σωθούν. Φυσικά, μια τέτοια θεώρηση της εσχατολογίας και της σωτηριολογίας ανατρέπει όλο το οικοδόμημα της πίστεως, και αναιρεί βασικές διδασκαλίες της Εκκλησίας, όπως εκφράζονται μέσα στην Αγία Γραφή και τα κείμενα των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας. Μπορεί κανείς να υποστηρίξη ότι μια τέτοια θεωρία αναιρεί και την ουσία της εκκλησιολογίας.
...ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης δεν διδάσκει την αποκατάσταση των πάντων, όπως το εννοούσε ο Ωριγένης, και είναι πεπλανημένη θεωρία, την οποία η Εκκλησία κατεδίκασε συνοδικώς...
https://aretimaurogianni1.wordpress.com ... ων-παντων/
Οι "Άγιοι Πατέρες" σαν οι θεωρητικοί προπαγανδιστές της νέας τότε θρησκείας του Χριστιανισμού έπαιρναν εντολές και συμβάδιζαν οι θεωρίες τους με τις επιταγές της αυτοκρατορικής εξουσίας μέσω των οικονομικών συνόδων
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:15
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Paris έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:13
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:09
Paris έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:04
δεν ζωντανευουν οι νεκροι οσο κ να θελειςννα το πιστεψεις δεν ωφελει
Σημασια έχει το εάν είναι στον ουρανό δίπλα στον Θεό και εάν μπορούν να μας βοηθήσουν εάν τους κάνουμε προσευχές θυσίες και τάματα ..
Πρακτικά ωφελιμιστικό το ζήτημα ..
πολυ γελιο
φακελακια στο θεο να μας κανει τα χατιρια - κλασικη μαλακισμενη νοοτροπια κ το χειροτερο ανωφελη
Τι άλλο είναι ή οποιαδήποτε θρησκευτική λατρεία πέρα από μία δουλική κολακεία και δωροδοκία (υμνοι προσευχές τάματα θυσίες κλπ) υπερφυσικών οντοτήτων είτε θεών είτε αγίων ;
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:16
από Paris
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:15
Paris έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:13
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:09
Σημασια έχει το εάν είναι στον ουρανό δίπλα στον Θεό και εάν μπορούν να μας βοηθήσουν εάν τους κάνουμε προσευχές θυσίες και τάματα ..
Πρακτικά ωφελιμιστικό το ζήτημα ..
πολυ γελιο
φακελακια στο θεο να μας κανει τα χατιρια - κλασικη μαλακισμενη νοοτροπια κ το χειροτερο ανωφελη
Τι άλλο είναι ή οποιαδήποτε θρησκευτική λατρεία πέρα από μία δουλική κολακεία και δωροδοκία (υμνοι προσευχές τάματα θυσίες κλπ) υπερφυσικών οντοτήτων είτε θεών είτε αγίων ;
ειναι κ η πιστη στον κομθουνισμο - ιδια μαλακια τους δερνει - αλυπητα
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:18
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Και δεν έχει σημασία για έναν πιστο το τι ήταν πραγματικά απο ιστορικής πλευράς ένας Άγιος ή ένας Ήρωας που θεοποιηθηκε στην αρχαία ελληνική μυθολογία , σημασία έχει το εάν σήμερα μπορεί να μας βοηθήσει αν προσευχηθούμε σε αυτόν και εάν του κάνουμε τάματα θυσίες
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:20
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Paris έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:16
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:15
Paris έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:13
πολυ γελιο
φακελακια στο θεο να μας κανει τα χατιρια - κλασικη μαλακισμενη νοοτροπια κ το χειροτερο ανωφελη
Τι άλλο είναι ή οποιαδήποτε θρησκευτική λατρεία πέρα από μία δουλική κολακεία και δωροδοκία (υμνοι προσευχές τάματα θυσίες κλπ) υπερφυσικών οντοτήτων είτε θεών είτε αγίων ;
ειναι κ η πιστη στον κομθουνισμο - ιδια μαλακια τους δερνει - αλυπητα
Υπάρχει μεγάλη διαφορά
Θρησκεία θα ήταν ο κομμουνισμός εάν είχε υπερφυσικους θεούς ή άλλες οντότητες τις οποίες θα λάτρευαμε με ύμνους και θυσίες περιμένοντας να μας βοηθήσουν
Εάν πχ θεωρούσαν τον Λενιν ξ τον Σταλιν ή άλλα μεγάλα πρόσωπα αυτής της ιδεολογίας ως θεούς ή αγίους οι οποίοι βρίσκονται στον ουρανό και εάν προσευχηθούμε σε αυτούς και κάνουμε θυσίες ή προσφορές θα μας βοηθήσουν
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:22
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Και κάτι άλλο
Την ιστορία του Λαζαρου ΔΕΝ την αναφέρουν όλα τα ευαγγέλια ..
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:23
από Alphabet
Στο κατα Ιωαννη ευαγγελιο αναφερονται στο κεφαλαιο 20 τα εξης:
31
Αλλ’ αὐτὰ (τα θαὐματα) ἔχουν γραφῆ γιὰ νὰ πιστέψετε ὅτι ὁ Ἰησοῦς εἶναι ὁ Χριστὸς ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ καὶ πιστεύοντες νὰ ἔχετε ζωὴν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ.
Οντως πολλα θαυματα εχουν γραφτει στα ευαγγελια για να πιστεψει ο κοσμος, αλλα μπορει καποιος να μου εξηγησει για ποιο λογο ο Ματθαιος π.χ., που υποτιθεται οτι ηταν μαθητης του Ιησου και εγραψε το κατα Ματθαιον, αναφερει σαν ενα θαυμα την θεραπεια απο πυρετο της πεθερας του Πετρου (!) για να πεισθει ο κοσμος, αλλα δεν αναφερει πουθενα την ανασταση του 4 ημερων νεκρου Λαζαρου, ο οποιος ηταν μαλιστα και φιλος του Ιησου; Ανεξηγητο; Οχι, απλως δεν το γνωριζε.
Γιατι ο Μαρκος του οποιου το ευαγγελιο υποτιθεται οτι ειχε προηγουμενως ελεγχθει απο το Πετρο, δεν το αναφερει; Γιατι ο Λουκας ο οποιος λεει στο ευαγγελιο του οτι οχι μονο παρακολουθησε τα γεγονοτα, αλλα εψαξε και ελεγξε σαν δημοσιογραφος τους αυτοπτεις μαρτυρες των γεγονοτων δεν το αναφερει; Πως γινεται οι τρεις πρωτοι ευαγγελιστες να μην το αναφερουν; Πολυ απλο. Γιατι κανενας δεν ειχε ακουσει τουλαχιστον μεχρι το 80 μ.χ.για την ανασταση του φιλου του Ιησου.
Η ιστορια του Λαζαρου, μακραν το μεγαλυτερο θαυμα του Ιησου, "δημιουργηθηκε" πολυ αργοτερα. 70 χρονια μετα τον θανατο του.
Οι περισσοτεροι χριστιανοι γνωριζουν οτι κατι βρωμαει. Αλλα οπως και με το "θαυμα" του Αγιου Φωτος, προτιμουν να πιστευουν το ψεμα.
Ο Θεος να τους συγχωρησει...

Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:24
από Paris
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:20
Paris έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:16
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:15
Τι άλλο είναι ή οποιαδήποτε θρησκευτική λατρεία πέρα από μία δουλική κολακεία και δωροδοκία (υμνοι προσευχές τάματα θυσίες κλπ) υπερφυσικών οντοτήτων είτε θεών είτε αγίων ;
ειναι κ η πιστη στον κομθουνισμο - ιδια μαλακια τους δερνει - αλυπητα
Υπάρχει μεγάλη διαφορά
Θρησκεία θα ήταν ο κομμουνισμός εάν είχε υπερφυσικους θεούς ή άλλες οντότητες τις οποίες θα λάτρευαμε με ύμνους και θυσίες περιμένοντας να μας βοηθήσουν
Εάν πχ θεωρούσαν τον Λενιν ξ τον Σταλιν ή άλλα μεγάλα πρόσωπα αυτής της ιδεολογίας ως θεούς ή αγίους οι οποίοι βρίσκονται στον ουρανό και εάν προσευχηθούμε σε αυτούς και κάνουμε θυσίες ή προσφορές θα μας βοηθήσουν
τα εχει ολα αυτα - θρησκεια ειναι κ οπως ολες η χαρα του ανορθολογισμου
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:25
από Ζαποτέκος
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 24 Απρ 2021, 10:50
Σου έχω και ακόμα καλύτερο. Ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης, ο αποκαλούμενος και Πατέρας των Πατέρων, είχε ακόμη πιο προωθημένη άποψη. Πίστευε στην Αποκατάσταση των Πάντων. Δηλαδή, ότι η Κόλαση δεν θα είναι μια μόνιμη κατάσταη μετά την Τελική Κρίση. Αλλά, ότι ακόμη και ο Διάβολος εν τέλει, θα επιστρέψει στην αγκαλιά του Κυρίου. Θεωρούσε παράλογο το Κακό, που δεν ήταν αγέννητο και άφθαρτο να είναι αιώνιο.
Τι τους πέρασες τους Πατέρες, τίποτε δογματικούς;
MelidonisM έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:10
Σύμφωνα με την θεωρία αυτή ο Θεός με την αγάπη και την φιλανθρωπία Του θα αποκαταστήση όλη την κτίση, όλη την δημιουργία, θα αφανίση το κακό, και κατά συνέπεια δεν θα υπάρξη αιώνια Κόλαση. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι θα σωθούν. Φυσικά, μια τέτοια θεώρηση της εσχατολογίας και της σωτηριολογίας ανατρέπει όλο το οικοδόμημα της πίστεως, και αναιρεί βασικές διδασκαλίες της Εκκλησίας, όπως εκφράζονται μέσα στην Αγία Γραφή και τα κείμενα των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας. Μπορεί κανείς να υποστηρίξη ότι μια τέτοια θεωρία αναιρεί και την ουσία της εκκλησιολογίας.
...ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης δεν διδάσκει την αποκατάσταση των πάντων, όπως το εννοούσε ο Ωριγένης, και είναι πεπλανημένη θεωρία, την οποία η Εκκλησία κατεδίκασε συνοδικώς...
https://aretimaurogianni1.wordpress.com ... ων-παντων/
Είναι απ' το βιβλίο
Η Ζωή μετά τον Θάνατο του μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου .
Ουσιαστικά οι μελετητές έβλεπαν αντίφαση μεταξύ της ελευθερίας του ανθρώπου και της αποκατάστασης των πάντων. Πώς γίνεται να ισχύουν και τα δύο ; Και τι εννοούσε ο Νύσσης όταν μιλούσε περί αποκατάστασης των πάντων.
Όποιος δεν έχει χρόνο να το διαβάσει ας δει το συμπέρασμα :
4. Συμπεράσματα
(...)
Η αγάπη, η φιλανθρωπία και η αγαθότητα του Θεού είναι η άκτιστη ενέργειά Του, η οποία θα στέλλεται και στους δικαίους και τους αδίκους κατά την μέλλουσα ζωή. Όμως διαφορετικά θα βιώνεται αυτή η αγάπη. Οι δίκαιοι θα μετέχουν του Θεού, ενώ οι αθεράπευτοι άνθρωποι θα βλέπουν τον Θεό, αλλά δεν θα έχουν μέθεξη και κοινωνία μαζί Του.
Το κακό θα είναι ανύπαρκτο, αφού και σήμερα ακόμη το κακό είναι η απουσία και η αλλοτρίωση από το αγαθό. Η νύκτα δεν υπάρχει οντολογικά, αλλά είναι η απουσία του ηλίου. Όταν ο ήλιος της δικαιοσύνης εμφανισθή, τότε δεν θα υπάρξη το κακό. Θα καταργηθή και ο θάνατος, από τον οποίο γεννιούνται άπειρα κακά, πολλά πάθη και αμαρτήματα. Το ότι το κακό θα είναι ανύπαρκτο, δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν οι αμαρτωλοί και αθεράπευτοι ψυχικά. Άλλο είναι η ύπαρξη του ανθρώπου και άλλο είναι η μέθεξη και κοινωνία με τον Θεό, που συνιστά την αληθινή ζωή.
Κατά την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού θα γίνη η αποκατάσταση της φύσεως, αλλά όχι αποκατάσταση της θελήσεως. Όλοι θα αποκτήσουν την αθανασία, όλων τα σώματα θα αναστηθούν, αλλά δεν θα αλλάξη η θέληση, η προσωπική γνώμη του ανθρώπου. Ανάλογα με την προαίρεση με την οποία έζησαν στην βιολογική ζωή, θα συνεχίσουν και εκεί. Και οι αμαρτωλοί θα αποκτήσουν επίγνωση του Θεού, θα δούν τον Θεό, αλλά δεν θα έχουν μέθεξη. Η κόλαση δεν είναι η απουσία του Θεού, αλλά η μη μέθεξη του Θεού, η παρουσία του Θεού ως φωτιάς.
Για τους ανθρώπους που εισήλθαν πριν πεθάνουν στο στάδιο της καθάρσεως, η τελείωση θα συνεχίζεται και στην άλλη ζωή. Η τελειότητα είναι ατέλεστη, δεν υπάρχει τέλος και πέρας. Άλλωστε, η ανθρώπινη φύση είναι πεπερασμένη, ενώ ο Θεός είναι άπειρος.
Υπάρχει μια αιρετική αποκατάσταση των πάντων, όπως την πρέσβευε ο Ωριγένης, και την οποία κατεδίκασε η Εκκλησία, και υπάρχει μια ορθόδοξη αποκατάσταση των πάντων, όπως την διδάσκει ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης και ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής. Σύμφωνα με την τελευταία όλοι οι άνθρωποι θα αναγνωρίσουν τον Θεό στην Δευτέρα Παρουσία, αλλά δεν θα έχουν όλοι μέθεξη του Θεού. Όλοι θα αναστηθούν, αλλά δεν θα δοξασθούν όλοι. Η ανάσταση του Χριστού είναι ένα δώρο που δόθηκε σε όλους, η ανάληψη όμως θα βιωθή μόνον από τους αγίους. Επομένως σε όλους θα γίνη αποκατάσταση της φύσεως, που θα παραμείνη αιώνια, αθάνατη, αλλά δεν θα υπάρξη αποκατάσταση της θελήσεως, αφού, κάθε άνθρωπος, ανάλογα με την προαίρεσή του, θα αισθανθή τον Χριστό.
Η θεολογία του αγίου Γρηγορίου Νύσσης για τα έσχατα, για την Βασιλεία του Θεού, είναι διαφωτιστική και ορθόδοξη. Δεν μπορεί κανείς να λέγη ότι ο μεγάλος αυτός Πατέρας και θεολόγος ακολουθεί τις αιρετικές διδασκαλίες του Ωριγένους για την αποκατάσταση των πάντων, γιατί ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης είναι εντεταγμένος οργανικά μέσα σε όλη την ορθόδοξη, εκκλησιαστική παράδοση.
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:26
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Οι περισσότεροι χριστιανοί και παπάδες χρησιμοποιούν την χριστιανική θρησκεία ΔΕΝ πιστεύουν σε αυτή ..
Re: Η Ανάσταση του Λαζάρου (υπόμνημα Τρεμπέλα)
Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2021, 11:26
από George_V
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Απρ 2021, 11:11
Α και κάτι άλλο
Ο Τρεμπελας κάνει φοβερή παραποίηση του κειμένου της Καινής Διαθήκης κατά την μετάφραση ερμηνεία του ...
Aυτη ειναι η αποψη σου ως ειδικος?