Σελίδα 3 από 3
Re: Μirage F1-CG
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2022, 02:02
από Οργισμένος
bolek έγραψε: 09 Απρ 2020, 08:37
σκοτώστρα;;;
ετσι το ονομασαν γιατι δεν ειχαν συνηθισει οι πιλοτοι σε αερολανα με τοσο υψηλο πτερυγικο φορτιο, και αμα βγαιναν απο τον φακελο πτησης του ειχαν συχνα δυστυχηματα. εκεινη την εποχη αλλα και παλιοτερα η εκπαιδευση δεν ηταν οπως σημερα
Σκοτωστρα ήταν
Re: Μirage F1-CG
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2022, 02:05
από Οργισμένος
Υδράργυρος έγραψε: 09 Απρ 2020, 17:52
Ζαποτέκος έγραψε: 09 Απρ 2020, 12:21
Στύγιος έγραψε: 09 Απρ 2020, 05:25
Ax και A7-H Corsair..έκλαψα
Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του !
Πολλα τετοια εχουνε γινει
Φυσικα αυτό είναι ψεμμα. Τενεκεδες. Η ισχύς απορρόφησης μπροστά από τους αεραγωγούς του αεροκινηρσ είναι ελάχιστη. Ούτε βιδα απο την πεταγμενη στον τροχοδρομο δεν απορροφάει.
Re: Μirage F1-CG
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2022, 02:06
από Οργισμένος
Στύγιος έγραψε: 10 Απρ 2020, 16:01
Υδράργυρος έγραψε: 09 Απρ 2020, 17:52
Ζαποτέκος έγραψε: 09 Απρ 2020, 12:21
Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του !
Πολλα τετοια εχουνε γινει
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση ,το intake του Corsair είναι 1 μέτρο απ' το έδαφος και σχεδόν 70 εκατοστά! Τι μούφες διαβάζετε Θεέ μου!
'Εχω πετάξει ως μπακ σήτερ με Corsair A7-H... ξέρασα τα έντερα μου μετά .
Σταρχιντια μας
Re: Μirage F1-CG
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2022, 02:45
από Chainis
Οργισμένος έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 02:02
bolek έγραψε: 09 Απρ 2020, 08:37
σκοτώστρα;;;
ετσι το ονομασαν γιατι δεν ειχαν συνηθισει οι πιλοτοι σε αερολανα με τοσο υψηλο πτερυγικο φορτιο, και αμα βγαιναν απο τον φακελο πτησης του ειχαν συχνα δυστυχηματα. εκεινη την εποχη αλλα και παλιοτερα η εκπαιδευση δεν ηταν οπως σημερα
Σκοτωστρα ήταν
Ήταν.
Και δεν έφταιγε το πτερύγιο φορτίο μόνο του αλλά κυρίως ότι είχε μικρά φτερά άρα και έπεφτε εύκολα σε αστάθεια και δεν μπορούσαν να το επαναφέρουν.
Το F104 ήταν φτιαγμένο για βομβαρδιστικό υψηλών ταχυτήτων, ξεπερνούσε τα 3 mach και γι αυτό είχε δομή πυραύλου.
Re: Μirage F1-CG
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2022, 10:34
από Οργισμένος
Chainis έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 02:45
Οργισμένος έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 02:02
bolek έγραψε: 09 Απρ 2020, 08:37
σκοτώστρα;;;
ετσι το ονομασαν γιατι δεν ειχαν συνηθισει οι πιλοτοι σε αερολανα με τοσο υψηλο πτερυγικο φορτιο, και αμα βγαιναν απο τον φακελο πτησης του ειχαν συχνα δυστυχηματα. εκεινη την εποχη αλλα και παλιοτερα η εκπαιδευση δεν ηταν οπως σημερα
Σκοτωστρα ήταν
Ήταν.
Και δεν έφταιγε το πτερύγιο φορτίο μόνο του αλλά κυρίως ότι είχε μικρά φτερά άρα και έπεφτε εύκολα σε αστάθεια και δεν μπορούσαν να το επαναφέρουν.
Το F104 ήταν φτιαγμένο για βομβαρδιστικό υψηλών ταχυτήτων, ξεπερνούσε τα 3 mach και γι αυτό είχε δομή πυραύλου.
E oxi και 3 μαχ. 2 και κάτι.
Re: Μirage F1-CG
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2022, 11:17
από Chainis
Οργισμένος έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 10:34
Chainis έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 02:45
Οργισμένος έγραψε: 05 Ιούλ 2022, 02:02
Σκοτωστρα ήταν
Ήταν.
Και δεν έφταιγε το πτερύγιο φορτίο μόνο του αλλά κυρίως ότι είχε μικρά φτερά άρα και έπεφτε εύκολα σε αστάθεια και δεν μπορούσαν να το επαναφέρουν.
Το F104 ήταν φτιαγμένο για βομβαρδιστικό υψηλών ταχυτήτων, ξεπερνούσε τα 3 mach και γι αυτό είχε δομή πυραύλου.
E oxi και 3 μαχ. 2 και κάτι.
Σωστά, το θυμόμουν λάθος.