Σελίδα 192 από 208

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2022, 15:47
από Beria
Έχει γίνει πολύ φίλος σου ο Μανώλης, βλέπω :D

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2022, 15:48
από foscilis
Κάτι που δε μπορουμε να πούμε για τη Μαραντζιδαινα.

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2022, 16:03
από alekhine
οτι δεν θα αυξηθει το ρευμα παντως ο χατζηδακης το ελεγε οχι κανενα κομμουνι :D

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2022, 10:58
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2022, 11:13
από πατησιωτης
alekhine έγραψε: 25 Μάιος 2022, 16:03 οτι δεν θα αυξηθει το ρευμα παντως ο χατζηδακης το ελεγε οχι κανενα κομμουνι
Και ούτε αυξήθηκε όσο ήταν αυτός υπουργός. :D Φυσικά το θέμα δεν είναι ποιός είναι υπουργός.Η δήλωση αφορούσε την εποχή της εξυγίανσης της ΔΕΗ όταν κυκλοφορούσαν φήμες ότι για να αποφευχθεί η χρεωκοπία της θα χρειάζονταν αυξήσεις στους λογαριασμούς.Δεν αφορούσε την πιθανότητα να πενταπλασιασθούν οι διεθνείς τιμές του φυσικού αερίου,κάτι που δεν υπήρχε στον ορίζοντα όταν έγινε.

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2022, 18:20
από πατησιωτης
Beria έγραψε: 25 Μάιος 2022, 15:47
Έχει γίνει πολύ φίλος σου ο Μανώλης, βλέπω :D
Eίναι ο ιδανικός ανανήψας. :D Παρά τα υπολείμματα ροκοαριστεράς από τα νιάτα του επί της ουσίας σήμερα έχει γίνει σούπερ δεξιός.

https://www.facebook.com/macmanus.vardi ... 3E1oxz7Czl

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2022, 19:16
από talaipwros

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2022, 22:11
από Beria
Eχουμε φάει μέχρι και τα πόμολα από την ΕΕ, λιγδωσε το αντερο μας από τα ΜΟΠ, τα Πακέτα Ντελόρ και τα ΕΣΠΑ, αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι από την ΕΕ

Σουργελα

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2022, 08:54
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Gregory Vallianatos is with Γρηγορης Βαλλιανατος.
oSostpdern83fauila4
h
8
9
m7568i41htl0i10amfhi
·
ενας ολοκληρος περηφανος λαος πολεμαει σημερα για την ανεξαρτησια και για την υπαρξη του, και στην Ελλαδα τον στηριζει με οπλα η δεξια. Η αριστερα στην Ελλαδα γιορταζει 200 χρονια Ελληνικης ανεξαρτησιας συμφωνωντας με την Τουρκια.

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2022, 11:11
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Εικόνα

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2022, 12:06
από Υδράργυρος
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 01 Ιουν 2022, 08:54
Gregory Vallianatos is with Γρηγορης Βαλλιανατος.
oSostpdern83fauila4
h
8
9
m7568i41htl0i10amfhi
·
ενας ολοκληρος περηφανος λαος πολεμαει σημερα για την ανεξαρτησια και για την υπαρξη του, και στην Ελλαδα τον στηριζει με οπλα η δεξια. Η αριστερα στην Ελλαδα γιορταζει 200 χρονια Ελληνικης ανεξαρτησιας συμφωνωντας με την Τουρκια.
Ο μεγαλύτερος γλείφτης της χώρας

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2022, 19:02
από πατησιωτης

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2022, 20:18
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Εικόνα

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2022, 20:29
από Αρχέλαος
Ας δούμε άλλο ένα δείγμα εθνολαϊκισμού:

α) Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ): 0,5% της αξίας του αθροίσματος της τιμής εκ διυλιστηρίου και του ΕΦΚ. (Ν. 2093/92 - ΦΕΚ 181/Α/25-11-92)

β) Εισφορά «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών»: 1,2% επί της τιμής διυλιστηρίου. (Ν. 3335/2005 - ΦΕΚ 95/Α/20-4-2005)

γ) Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): 24% επί του συνόλου της τιμής διυλιστηρίου των μικτών ονομαστικών περιθωρίων κέρδους και όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων. (Ν. 2859/2000 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4389/2016 (ΦΕΚ Α' 94)

Εν ολίγοις το 21% περίπου του κόστους των καυσίμων προκύπτει από φόρο στο φόρο. Δηλαδή περίπου 0,5 ευρώ επιβάρυνση στη τωρινή τιμή των καυσίμων.
Στις αρχές του 2021 η τιμή ήταν στο 1,5 ευρώ το λίτρο, τότε η επιβάρυνση αντίστοιχα ήταν περίπου 0,37 ευρώ το λίτρο.
Επομένως από τους φόρους πάνω στον φόρο, έχουμε πρόσθετα έσοδα γύρω στο 32% συγκριτικά με εκείνητην περίοδο.

Μάλιστα μέχρι και τον Απρίλιο (https://energypress.gr/news/frenarei-i- ... tis-agoras), η αγορά καυσίμων λειτουργούσε με ανοδικήπορεία ενώ και συγκριτικά με ακριβώς πριν δώδεκα μήνες υπάρχει αυξητική τάση.
Να θυμίσουμε ότι το 2020-21 με απαγορευτικό και άρα μείωση της κατανάλωσης, ακόμα και το 2020-21, δεν είδαμε καμία χρεοκοπία.

Το κυριότερο όμως, μαζί με τα άλλα έωλα επιχειρήματα που αποδομήθηκαν, αφορά το εξής:
Όταν θες έσοδα, δεν κυνηγάς αυτόν που αρμέγεις.
Όταν λες ότι δεν εμπιστεύεσαι την αγορά για τις τιμές αν μειώσεις τους φόρους, τότε είτε λες ανακρίβειες είτε είσαι ανεπαρκής πολιτικός ώστε να προβείς σε ρύθμιση που δεν θα φέρνει τέτοιο ζήτημα ή όψιμα ασπάζεσαι αριστεροκρατικίστικες θέσεις.

Φυσικά κάπως πρέπει να πληρωθούν οι ολιγάρχες, το όργιο προσλήψεων σε δημόσιο, οι μετακλητοί κλπ.
Το ομολογούν, λατρεία στον κρατικό κορβανά. Μόνο που τότε έπρεπε να ψηφίσουν Τσακαλώτο που υπηρέτησε αυτήν την πολιτική πιο...αυθεντικά.

Eπαναλαμβάνω, αν το κράτος θέλει περισσότερα έσοδα, πρέπει να μειώσει τους φόρους ώστε να αυξηθεί και πάλι η κατανάλωση και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα ιδίως για τους μικρομεσαίους.

Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2022, 21:52
από Πρετεντέρης
Αρχέλαος έγραψε: 06 Ιουν 2022, 20:29 Ας δούμε άλλο ένα δείγμα εθνολαϊκισμού:

α) Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ): 0,5% της αξίας του αθροίσματος της τιμής εκ διυλιστηρίου και του ΕΦΚ. (Ν. 2093/92 - ΦΕΚ 181/Α/25-11-92)

β) Εισφορά «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών»: 1,2% επί της τιμής διυλιστηρίου. (Ν. 3335/2005 - ΦΕΚ 95/Α/20-4-2005)

γ) Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): 24% επί του συνόλου της τιμής διυλιστηρίου των μικτών ονομαστικών περιθωρίων κέρδους και όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων. (Ν. 2859/2000 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4389/2016 (ΦΕΚ Α' 94)

Εν ολίγοις το 21% περίπου του κόστους των καυσίμων προκύπτει από φόρο στο φόρο. Δηλαδή περίπου 0,5 ευρώ επιβάρυνση στη τωρινή τιμή των καυσίμων.
Στις αρχές του 2021 η τιμή ήταν στο 1,5 ευρώ το λίτρο, τότε η επιβάρυνση αντίστοιχα ήταν περίπου 0,37 ευρώ το λίτρο.
Επομένως από τους φόρους πάνω στον φόρο, έχουμε πρόσθετα έσοδα γύρω στο 32% συγκριτικά με εκείνητην περίοδο.

Μάλιστα μέχρι και τον Απρίλιο (https://energypress.gr/news/frenarei-i- ... tis-agoras), η αγορά καυσίμων λειτουργούσε με ανοδικήπορεία ενώ και συγκριτικά με ακριβώς πριν δώδεκα μήνες υπάρχει αυξητική τάση.
Να θυμίσουμε ότι το 2020-21 με απαγορευτικό και άρα μείωση της κατανάλωσης, ακόμα και το 2020-21, δεν είδαμε καμία χρεοκοπία.

Το κυριότερο όμως, μαζί με τα άλλα έωλα επιχειρήματα που αποδομήθηκαν, αφορά το εξής:
Όταν θες έσοδα, δεν κυνηγάς αυτόν που αρμέγεις.
Όταν λες ότι δεν εμπιστεύεσαι την αγορά για τις τιμές αν μειώσεις τους φόρους, τότε είτε λες ανακρίβειες είτε είσαι ανεπαρκής πολιτικός ώστε να προβείς σε ρύθμιση που δεν θα φέρνει τέτοιο ζήτημα ή όψιμα ασπάζεσαι αριστεροκρατικίστικες θέσεις.

Φυσικά κάπως πρέπει να πληρωθούν οι ολιγάρχες, το όργιο προσλήψεων σε δημόσιο, οι μετακλητοί κλπ.
Το ομολογούν, λατρεία στον κρατικό κορβανά. Μόνο που τότε έπρεπε να ψηφίσουν Τσακαλώτο που υπηρέτησε αυτήν την πολιτική πιο...αυθεντικά.

Eπαναλαμβάνω, αν το κράτος θέλει περισσότερα έσοδα, πρέπει να μειώσει τους φόρους ώστε να αυξηθεί και πάλι η κατανάλωση και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα ιδίως για τους μικρομεσαίους.
Όσο δεν πατάσσεται η φοροδιαφυγή, αυτό θα συμβαίνει.