Έχει γίνει πολύ φίλος σου ο Μανώλης, βλέπω
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Κάτι που δε μπορουμε να πούμε για τη Μαραντζιδαινα.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31010
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Και ούτε αυξήθηκε όσο ήταν αυτός υπουργός.alekhine έγραψε: 25 Μάιος 2022, 16:03 οτι δεν θα αυξηθει το ρευμα παντως ο χατζηδακης το ελεγε οχι κανενα κομμουνι
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Eίναι ο ιδανικός ανανήψας.
https://www.facebook.com/macmanus.vardi ... 3E1oxz7Czl
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Eχουμε φάει μέχρι και τα πόμολα από την ΕΕ, λιγδωσε το αντερο μας από τα ΜΟΠ, τα Πακέτα Ντελόρ και τα ΕΣΠΑ, αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι από την ΕΕ
Σουργελα
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31010
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Gregory Vallianatos is with Γρηγορης Βαλλιανατος.
oSostpdern83fauila4
h
8
9
m7568i41htl0i10amfhi
·
ενας ολοκληρος περηφανος λαος πολεμαει σημερα για την ανεξαρτησια και για την υπαρξη του, και στην Ελλαδα τον στηριζει με οπλα η δεξια. Η αριστερα στην Ελλαδα γιορταζει 200 χρονια Ελληνικης ανεξαρτησιας συμφωνωντας με την Τουρκια.
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31010
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26265
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Ο μεγαλύτερος γλείφτης της χώραςΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 01 Ιουν 2022, 08:54Gregory Vallianatos is with Γρηγορης Βαλλιανατος.
oSostpdern83fauila4
h
8
9
m7568i41htl0i10amfhi
·
ενας ολοκληρος περηφανος λαος πολεμαει σημερα για την ανεξαρτησια και για την υπαρξη του, και στην Ελλαδα τον στηριζει με οπλα η δεξια. Η αριστερα στην Ελλαδα γιορταζει 200 χρονια Ελληνικης ανεξαρτησιας συμφωνωντας με την Τουρκια.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31010
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Ας δούμε άλλο ένα δείγμα εθνολαϊκισμού:
α) Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ): 0,5% της αξίας του αθροίσματος της τιμής εκ διυλιστηρίου και του ΕΦΚ. (Ν. 2093/92 - ΦΕΚ 181/Α/25-11-92)
β) Εισφορά «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών»: 1,2% επί της τιμής διυλιστηρίου. (Ν. 3335/2005 - ΦΕΚ 95/Α/20-4-2005)
γ) Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): 24% επί του συνόλου της τιμής διυλιστηρίου των μικτών ονομαστικών περιθωρίων κέρδους και όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων. (Ν. 2859/2000 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4389/2016 (ΦΕΚ Α' 94)
Εν ολίγοις το 21% περίπου του κόστους των καυσίμων προκύπτει από φόρο στο φόρο. Δηλαδή περίπου 0,5 ευρώ επιβάρυνση στη τωρινή τιμή των καυσίμων.
Στις αρχές του 2021 η τιμή ήταν στο 1,5 ευρώ το λίτρο, τότε η επιβάρυνση αντίστοιχα ήταν περίπου 0,37 ευρώ το λίτρο.
Επομένως από τους φόρους πάνω στον φόρο, έχουμε πρόσθετα έσοδα γύρω στο 32% συγκριτικά με εκείνητην περίοδο.
Μάλιστα μέχρι και τον Απρίλιο (https://energypress.gr/news/frenarei-i- ... tis-agoras), η αγορά καυσίμων λειτουργούσε με ανοδικήπορεία ενώ και συγκριτικά με ακριβώς πριν δώδεκα μήνες υπάρχει αυξητική τάση.
Να θυμίσουμε ότι το 2020-21 με απαγορευτικό και άρα μείωση της κατανάλωσης, ακόμα και το 2020-21, δεν είδαμε καμία χρεοκοπία.
Το κυριότερο όμως, μαζί με τα άλλα έωλα επιχειρήματα που αποδομήθηκαν, αφορά το εξής:
Όταν θες έσοδα, δεν κυνηγάς αυτόν που αρμέγεις.
Όταν λες ότι δεν εμπιστεύεσαι την αγορά για τις τιμές αν μειώσεις τους φόρους, τότε είτε λες ανακρίβειες είτε είσαι ανεπαρκής πολιτικός ώστε να προβείς σε ρύθμιση που δεν θα φέρνει τέτοιο ζήτημα ή όψιμα ασπάζεσαι αριστεροκρατικίστικες θέσεις.
Φυσικά κάπως πρέπει να πληρωθούν οι ολιγάρχες, το όργιο προσλήψεων σε δημόσιο, οι μετακλητοί κλπ.
Το ομολογούν, λατρεία στον κρατικό κορβανά. Μόνο που τότε έπρεπε να ψηφίσουν Τσακαλώτο που υπηρέτησε αυτήν την πολιτική πιο...αυθεντικά.
Eπαναλαμβάνω, αν το κράτος θέλει περισσότερα έσοδα, πρέπει να μειώσει τους φόρους ώστε να αυξηθεί και πάλι η κατανάλωση και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα ιδίως για τους μικρομεσαίους.
α) Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ): 0,5% της αξίας του αθροίσματος της τιμής εκ διυλιστηρίου και του ΕΦΚ. (Ν. 2093/92 - ΦΕΚ 181/Α/25-11-92)
β) Εισφορά «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών»: 1,2% επί της τιμής διυλιστηρίου. (Ν. 3335/2005 - ΦΕΚ 95/Α/20-4-2005)
γ) Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): 24% επί του συνόλου της τιμής διυλιστηρίου των μικτών ονομαστικών περιθωρίων κέρδους και όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων. (Ν. 2859/2000 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4389/2016 (ΦΕΚ Α' 94)
Εν ολίγοις το 21% περίπου του κόστους των καυσίμων προκύπτει από φόρο στο φόρο. Δηλαδή περίπου 0,5 ευρώ επιβάρυνση στη τωρινή τιμή των καυσίμων.
Στις αρχές του 2021 η τιμή ήταν στο 1,5 ευρώ το λίτρο, τότε η επιβάρυνση αντίστοιχα ήταν περίπου 0,37 ευρώ το λίτρο.
Επομένως από τους φόρους πάνω στον φόρο, έχουμε πρόσθετα έσοδα γύρω στο 32% συγκριτικά με εκείνητην περίοδο.
Μάλιστα μέχρι και τον Απρίλιο (https://energypress.gr/news/frenarei-i- ... tis-agoras), η αγορά καυσίμων λειτουργούσε με ανοδικήπορεία ενώ και συγκριτικά με ακριβώς πριν δώδεκα μήνες υπάρχει αυξητική τάση.
Να θυμίσουμε ότι το 2020-21 με απαγορευτικό και άρα μείωση της κατανάλωσης, ακόμα και το 2020-21, δεν είδαμε καμία χρεοκοπία.
Το κυριότερο όμως, μαζί με τα άλλα έωλα επιχειρήματα που αποδομήθηκαν, αφορά το εξής:
Όταν θες έσοδα, δεν κυνηγάς αυτόν που αρμέγεις.
Όταν λες ότι δεν εμπιστεύεσαι την αγορά για τις τιμές αν μειώσεις τους φόρους, τότε είτε λες ανακρίβειες είτε είσαι ανεπαρκής πολιτικός ώστε να προβείς σε ρύθμιση που δεν θα φέρνει τέτοιο ζήτημα ή όψιμα ασπάζεσαι αριστεροκρατικίστικες θέσεις.
Φυσικά κάπως πρέπει να πληρωθούν οι ολιγάρχες, το όργιο προσλήψεων σε δημόσιο, οι μετακλητοί κλπ.
Το ομολογούν, λατρεία στον κρατικό κορβανά. Μόνο που τότε έπρεπε να ψηφίσουν Τσακαλώτο που υπηρέτησε αυτήν την πολιτική πιο...αυθεντικά.
Eπαναλαμβάνω, αν το κράτος θέλει περισσότερα έσοδα, πρέπει να μειώσει τους φόρους ώστε να αυξηθεί και πάλι η κατανάλωση και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα ιδίως για τους μικρομεσαίους.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- Πρετεντέρης
- Δημοσιεύσεις: 13482
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
- Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
- Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή
Re: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Όσο δεν πατάσσεται η φοροδιαφυγή, αυτό θα συμβαίνει.Αρχέλαος έγραψε: 06 Ιουν 2022, 20:29 Ας δούμε άλλο ένα δείγμα εθνολαϊκισμού:
α) Τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ): 0,5% της αξίας του αθροίσματος της τιμής εκ διυλιστηρίου και του ΕΦΚ. (Ν. 2093/92 - ΦΕΚ 181/Α/25-11-92)
β) Εισφορά «Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών»: 1,2% επί της τιμής διυλιστηρίου. (Ν. 3335/2005 - ΦΕΚ 95/Α/20-4-2005)
γ) Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): 24% επί του συνόλου της τιμής διυλιστηρίου των μικτών ονομαστικών περιθωρίων κέρδους και όλων των φορολογικών επιβαρύνσεων. (Ν. 2859/2000 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4389/2016 (ΦΕΚ Α' 94)
Εν ολίγοις το 21% περίπου του κόστους των καυσίμων προκύπτει από φόρο στο φόρο. Δηλαδή περίπου 0,5 ευρώ επιβάρυνση στη τωρινή τιμή των καυσίμων.
Στις αρχές του 2021 η τιμή ήταν στο 1,5 ευρώ το λίτρο, τότε η επιβάρυνση αντίστοιχα ήταν περίπου 0,37 ευρώ το λίτρο.
Επομένως από τους φόρους πάνω στον φόρο, έχουμε πρόσθετα έσοδα γύρω στο 32% συγκριτικά με εκείνητην περίοδο.
Μάλιστα μέχρι και τον Απρίλιο (https://energypress.gr/news/frenarei-i- ... tis-agoras), η αγορά καυσίμων λειτουργούσε με ανοδικήπορεία ενώ και συγκριτικά με ακριβώς πριν δώδεκα μήνες υπάρχει αυξητική τάση.
Να θυμίσουμε ότι το 2020-21 με απαγορευτικό και άρα μείωση της κατανάλωσης, ακόμα και το 2020-21, δεν είδαμε καμία χρεοκοπία.
Το κυριότερο όμως, μαζί με τα άλλα έωλα επιχειρήματα που αποδομήθηκαν, αφορά το εξής:
Όταν θες έσοδα, δεν κυνηγάς αυτόν που αρμέγεις.
Όταν λες ότι δεν εμπιστεύεσαι την αγορά για τις τιμές αν μειώσεις τους φόρους, τότε είτε λες ανακρίβειες είτε είσαι ανεπαρκής πολιτικός ώστε να προβείς σε ρύθμιση που δεν θα φέρνει τέτοιο ζήτημα ή όψιμα ασπάζεσαι αριστεροκρατικίστικες θέσεις.
Φυσικά κάπως πρέπει να πληρωθούν οι ολιγάρχες, το όργιο προσλήψεων σε δημόσιο, οι μετακλητοί κλπ.
Το ομολογούν, λατρεία στον κρατικό κορβανά. Μόνο που τότε έπρεπε να ψηφίσουν Τσακαλώτο που υπηρέτησε αυτήν την πολιτική πιο...αυθεντικά.
Eπαναλαμβάνω, αν το κράτος θέλει περισσότερα έσοδα, πρέπει να μειώσει τους φόρους ώστε να αυξηθεί και πάλι η κατανάλωση και να είναι πιο εύκολα τα πράγματα ιδίως για τους μικρομεσαίους.
Ζήτω ο Μπαρτζωκισμός!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση

