3 από τα 24 δλδ;Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:57Έχεις 3 κομμάτια των σοκολατών που χωρίστηκαν η κάθε μία στα 8.kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45θα σου πεί ο άλλος ότι 3/8 της σοκολάτας = 3/8 σοκολάτας = 3/8 των σοκολατών γενικότερα. δλδ 3 κομμάτια από τα 8 που έχουν οι σοκολάτες. κατάλαβες;ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:39
Ναι, προφανώς. Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Αν όμως σου πω σε ένα δεύτερο ερώτημα στο ίδιο πρόβλημα πως θέλω να μου κόψεις και να μου δώσεις τα 3/8 των σοκολατών, εγώ εννοώ το παρακάτω:
![]()
ΟΧΙ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ![]()
είναι θέμα ερμηνείας και διατύπωσης και ερμηνείας της διατύπωσης. τα παιδιά πάνε για δικηγόροι.![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
- kongrosian
- Δημοσιεύσεις: 5539
- Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:593 από τα 24 δλδ;Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:57Έχεις 3 κομμάτια των σοκολατών που χωρίστηκαν η κάθε μία στα 8.kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45
θα σου πεί ο άλλος ότι 3/8 της σοκολάτας = 3/8 σοκολάτας = 3/8 των σοκολατών γενικότερα. δλδ 3 κομμάτια από τα 8 που έχουν οι σοκολάτες. κατάλαβες;![]()
ΟΧΙ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ![]()
είναι θέμα ερμηνείας και διατύπωσης και ερμηνείας της διατύπωσης. τα παιδιά πάνε για δικηγόροι.![]()
![]()
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Αν μοιάζει με την αίσθηση του "είμαι σπίτι" τότε να μείνεις. Όλοι έχουν ένα σπίτι, μωρό μου. Και αυτά τα σπίτια, αξίζουν πάντα τον κόπο ακόμη και αν κάποια στιγμή γκρεμιστούν.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Εσένα ποιος σου μίλησε;Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48 Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!
ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Παρατηρητής...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Όταν συζητάμε σε ένα θέμα, καλό είναι να μένουμε εντός θέματος.ST48410 έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:56Με συγχωρείς αλλά εδώ κάνεις εσύ τρίπλες. Συχνά υπάρχουν και δεύτερα και τρίτα ερωτήματα στις ασκήσεις, ειδικά όταν έχουν και σχήματα. Πόσο περίεργο θα ήταν δηλαδή κάτι τέτοιο.ethereal έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:45 Κάνεις νοητικούς ελιγμούς που το παιδί ΔΕΝ κάνει.
Και οποιαδήποτε απορία (αλίμονο να μην είχαν) λύνεται και με κουβέντα και με άλλα παραδείγματα στην τάξη.
Δεν πάνε να φορτώσουν "δεύτερα ερωτήματα στο ίδιο πρόβλημα"!!
Οι ενήλικες κάνουν την τρίχα τριχιά, όχι η διατύπωση του βιβλίου. Ίσα ίσα που το βιβλίο ΔΕΝ επιθυμεί το "κατά περίπτωση" που νομίζεις και πολύ περισσότερο δεν αφήνει τα παιδιά να αγκιστρωθούν μανιωδώς (σαν κάποιους εδώ) από πληθυντικούς και παραγράφους και άνω τελείες.
Είναι ξεκάθαρη η διαφωνία μας. Στην μία περίπτωση μου λέτε ότι 3/8 των σοκολατών θα σήμαινε 3 κομμάτια και στην άλλη 9. Το θεωρώ προβληματικό. Αν είναι έτσι όλη η λογική των μοντέρνων βιβλίων και έχει γίνει συνήθεια στα παιδιά, μπορεί και να δουλεύει. Εμένα μου φαίνεται τσαπατσουλιά. Προτιμώ πιο άκαμπτες και συνεπείς διατυπώσεις.
Καλημέρα σας.
Από ένα βιβλίο αριθμητικής ξεκινήσαμε και ποτέ δεν είχα πρόθεση να αντιπαρατεθώ με τα όνειρα κανενός να γίνει δημιουργικός λεξιπλάστης ή ευφάνταστος διαβάτης μαθηματικών λαβυρίνθων.
Διάβασα από αισχρές και άδικες κατηγορίες προς δασκάλες έως επίμονες μπουρδολογίες εν δυνάμει παιδαγωγών.
Ε, δεν θα μπω και σε κανένα τριπάκι ατέρμονης κουβέντας περί των βιβλίων, ειδικά με όσους δυσκολεύονται στων δυο γαϊδάρων τ' άχυρα.
- kongrosian
- Δημοσιεύσεις: 5539
- Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
3 σοκολάτες τις χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:00Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.kongrosian έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:593 από τα 24 δλδ;Gherschaagk έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:57
Έχεις 3 κομμάτια των σοκολατών που χωρίστηκαν η κάθε μία στα 8.![]()
τί έχεις μετά;
24 κομμάτια σοκολάτας.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τα παράπονα σου στον Ασέβαστο.ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:03Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48 Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!
ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Βαλτός είσαι κι εσύ τώρα;
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν είναι από μία σοκολάτα τα 24 κομμάτια.kongrosian έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:043 σοκολάτες τις χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:00Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.
τί έχεις μετά;
24 κομμάτια σοκολάτας.![]()
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29074
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν ξέρω, δεν μπήκα καν σε τόσες λεπτομέρειες. Εκρινα μονο βλέποντας τον τιτλο και λιγο την εισαγωγή.ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:03Όχι απλά έφεραν,ως κουίζ, στο φόρουμ στους ενήλικες ένα πρόβλημα που είναι για παιδιά.vantono έγραψε: 08 Δεκ 2022, 23:48 Πνευματική κουραση και πονοκέφαλο απο δουλειά δεν εχετε εσεις εδω μεσα?
Δηλαδή σχολατε ξερω 'γω, και λέτε ας παρω ενα ντεπον και ας μπω πχορουμ σε ενα νημα με μαθηματικους γριφους και μετά ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ 50 ΝΤΕΠΟΝ!!!
Είστε η πορνοστάρ που ξεσκίζεται στη δουλειά ολημερίς, και όταν γυρίζει σπίτι ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ!!!
ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!
Το κουίζ αυτό το χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία ώστε τα παιδιά να καταλάβουν την έννοια του κλάσματος και πως το είπαν;;;;
Α... ναι δραστηριότητα και σκεφτόμαστε ... και το έφεραν να το λύσουν οι ενήλικες...
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων...
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν ήξερα πως πρέπει να σου ζητώ και τον λόγο αν θα γράψω σε ένα δημόσιο φόρουμ. Αν δεν σ’ αρέσει, μην με διαβάζεις.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:03Εσένα ποιος σου μίλησε;Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Αν μοιάζει με την αίσθηση του "είμαι σπίτι" τότε να μείνεις. Όλοι έχουν ένα σπίτι, μωρό μου. Και αυτά τα σπίτια, αξίζουν πάντα τον κόπο ακόμη και αν κάποια στιγμή γκρεμιστούν.
- Kostas_Sia_Kostas
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: 13 Φεβ 2022, 16:27
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Από την στιγμή που χωρίστικαν από τις σοκολάτες έγιναν αυτόνομα.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:06Δεν είναι από μία σοκολάτα τα 24 κομμάτια.kongrosian έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:043 σοκολάτες τις χωρίζεις την κάθε μια σε 8 κομμάτια.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:00
Είπαμε ΌΧΙ. ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΠΟΤΈ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΣ ΣΤΑ 24.
τί έχεις μετά;
24 κομμάτια σοκολάτας.![]()
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 11897
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δεν είναι πρόβλημα...είναι λέμε δραστηριότητα και δεν τους ενδιαφέρει η λύση αλλά η περίπου λύση...Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Μετά από αυτό περιμένουν να βγάλουν σκεπτόμενους πολίτες...
Παρατηρητής...
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Να σου στείλω κανένα φυλλάδιο να κάνεις εξάσκηση;Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:08Δεν ήξερα πως πρέπει να σου ζητώ και τον λόγο αν θα γράψω σε ένα δημόσιο φόρουμ. Αν δεν σ’ αρέσει, μην με διαβάζεις.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:03Εσένα ποιος σου μίλησε;Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 00:01 Από το σχολείο μας είχαν ΠΡΗΞΕΙ οι μαθηματικοί μας ότι όοοοο,τι λέμε, ότι γράφουμε, ό,τι σκεφτόμαστε, πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΕΣ. Αν μια εξέταση ήταν διατυπωμένη με λάθος τρόπο, ή μπορούσε να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ, μπορούσαν να σου δώσουν όλες τις μονάδες, σε όλους τους μαθητές, ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Τους έβρισκα εκκεντρικούς, τελειομανείς. Στο πανεπιστήμιο, ένα λάθος σύμβολο αν έβαζες, ή μια λάθος λέξη, έκφραση, αφαιρούνταν ΠΟΛΛΕΣ μονάδες. Το ΟΛΟ νόημα των μαθηματικών, και ειδικά ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, είναι να μάθεις να σκέφτεσαι με ακρίβεια. Δεν είναι η λύση. Μιλάμε για προβλήματα δημοτικού το κέρατό μου. Ξέρουμε την λύση. Και εμείς και τα παιδιά! Αν εσύ που είσαι εκπαιδευτικός ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ πώς διατυπώνεις κάτι, πώς έχεις μετά την απαίτηση να μπορούν τα παιδιά στο μέλλον να συνεννοηθούν και να μιλήσουν με σαφήνεια; Αν εσύ δεν μπορείς να γράψεις κάτι σωστά και με ακρίβεια, χωρίς να υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνεύσεων, πώς μπορείς μετά να απαιτείς από τα παιδιά και από τους φοιτητές, στην συνέχεια, να μπορούν με ευκολία να είναι σαφής; Και αντί να ψαχτούμε στο πώς θα διορθωθεί αυτό και πώς θα μάθουν να σκέφτονται καλύτερα τα παιδιά, βγάζουμε άχρηστα τα πτυχία και τα μυαλιά των ανθρώπων που στέκονται ακριβώς σ’ αυτό. Ε άι παρατήστε μας μωρέ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being