Σελίδα 19 από 38
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 21:27
από stavmanr
Εμπεδοκλής έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:25
Scouser έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:15
Αχ, το κλασσικό παραμύθι περί ''αξιοκρατικών'' πανελλαδικών, που στην πραγματικότητα είναι ένας από τους πλέον ταξικούς θεσμούς στη χώρα: άμα δεν έχουν λεφτά ο μπαμπάς και η μαμά να σε στείλουν σε ένα φροντιστήριο της προκοπής ή άμα είσαι αρκετά άτυχος ώστε να ζεις σε μέρος που δεν υπάρχουν καν τέτοια φροντιστήρια, είναι επιτυχία το να πιάσεις έστω τη βάση.
Διαβάζεις και γράφεις καλύτερα από τον λεφτά με τα φροντιστήρια; Μπαίνεις στη σχολή της επιλογής σου κατά προτεραιότητα. Το κονέ του λεφτά δεν πιάνει...
Ακριβώς. Φέτος ειδικά, γνωρίζω πολλούς υποψήφιους πανελλαδικών (πελάτες φροντιστηρίων) που πάτωσαν κυριολεκτικά και πέρασαν με 4 και 5. Μιλάμε για παιδιά που θεωρούνταν από το σχολείο και το φροντιστήριο "παιδιά του 17".
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 21:40
από Scouser
Εμπεδοκλής έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:25
Scouser έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:15
Αχ, το κλασσικό παραμύθι περί ''αξιοκρατικών'' πανελλαδικών, που στην πραγματικότητα είναι ένας από τους πλέον ταξικούς θεσμούς στη χώρα: άμα δεν έχουν λεφτά ο μπαμπάς και η μαμά να σε στείλουν σε ένα φροντιστήριο της προκοπής ή άμα είσαι αρκετά άτυχος ώστε να ζεις σε μέρος που δεν υπάρχουν καν τέτοια φροντιστήρια, είναι επιτυχία το να πιάσεις έστω τη βάση.
Διαβάζεις και γράφεις καλύτερα από τον λεφτά με τα φροντιστήρια; Μπαίνεις στη σχολή της επιλογής σου κατά προτεραιότητα. Το κονέ του λεφτά δεν πιάνει...
Ναι, ΟΚ, συμβαίνει και αυτό καμιά φορά. Του λεφτά στο παπάρι του φυσικά γιατί θα πάει να σπουδάσει έξω, πιθανώς και σε καλύτερη σχολή από αυτή που θα περνούσε εδώ (θα μπορούσε βέβαια να το κάνει στην Ελλάδα σε ένα ελληνικό ιδιωτικό πανεπιστήμιο και να αφήσει και τα λεφτά του εδώ, αλλά γιατί να συμβεί κάτι τόσο κακό;) και θα επιστρέψει μετά με δόξα και τιμή για να πιάσει δουλειά την οικογενειακή επιχείρηση ή σε όποιον άλλο κλάδο επιλέξει. Πάμε τώρα να δούμε τι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο, στο 95% των περιπτώσεων, όπου παρεμπιπτόντως ο κόσμος δεν χωρίζεται μόνο σε λεφτάδες και πένηντες: αν δεν πηγαίνεις σε ένα καλό ιδιωτικό σχολείο ή δεν έχουν χρήματα οι γονείς σου να σε στείλουν σε ένα καλό φροντιστήριο ή σε καλούς ιδιαιτεράδες, ιατρικές/νομικές/πολυτεχνεία δεν πιάνεις με τίποτα και είναι αρκετά δύσκολο να πιάσεις ακόμα και σχολές ''δεύτερης κατηγορίας'' όπως φιλολογίες ή θετικών επιστημών στις μεγάλες πόλεις. Επειδή όμως πρέπει να συνεχίσει να συντηρείται το παρασιτικό σύστημα των φροντιστηρίων/ιδιαιτεράδων και ταυτόχρονα να μπορούν όλοι στο τέλος να δηλώνουν περήφανα ''φοιτητές'', έχει βρεθεί η εξής χρυσή τομή: οι πανελλαδικές είναι αρκετά δύσκολες ώστε να μην έχεις πιθανότητες να περάσεις σε καλή σχολή αν δεν έχουν τα χρήματα οι γονείς σου να σε στηρίξουν τουλάχιστον από τη Β΄Λυκείου, αλλά ταυτόχρονα το σύστημα σου επιτρέπει να περάσεις κάπου ακόμα και αν αποτύχεις παταγωδώς. Το τι θα συμβεί οψέποτε οι 'περήφανοι'' της δεύτερης κατηγορίας αποφοιτήσουν και συνειδητοποιήσουν ότι το πτυχίο τους δεν είναι κατάλληλο ούτε για διακοσμητικό στον τοίχο δεν ενδιαφέρει κανέναν γιατί στην τελική υπάρχει πάντοτε το αφοπλιστικό επιχείρημα ''ας πρόσεχες''.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 21:41
από Εμπεδοκλής
Η επόμενη μαλακία που ακούμε συχνά είναι ότι δεν μπορεί να καθορίζεται το μέλλον των μαθητών από τις εξετάσεις 6 μαθήματα στο σχολείο. Δηλαδή αν αντικαθιστούσαν τις πανελλήνιες εξετάσεις με εξετάσεις εντός της σχολής τι θα άλλαζε; Πάλι δεν θα εξαρτιόταν από το αποτέλεσμα των εξετάσεων κάποιων μαθημάτων με κάποια ύλη;
Δηλαδή τι θέλουν να καθορίζει την είσοδο του κάθε μαθητή στις σχολές της τριτοβάθμιας; Κάποιο μπούτκαμ σε στυλ ριάλιτι που ο κάθε υποψήφιος θα κλαίει ον κάμερα για το πόσο πολύ θέλει να γίνει σπουδαστής της τάδε σχολής;
Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει...
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 21:44
από Εμπεδοκλής
Scouser έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:40
Εμπεδοκλής έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:25
Scouser έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:15
Αχ, το κλασσικό παραμύθι περί ''αξιοκρατικών'' πανελλαδικών, που στην πραγματικότητα είναι ένας από τους πλέον ταξικούς θεσμούς στη χώρα: άμα δεν έχουν λεφτά ο μπαμπάς και η μαμά να σε στείλουν σε ένα φροντιστήριο της προκοπής ή άμα είσαι αρκετά άτυχος ώστε να ζεις σε μέρος που δεν υπάρχουν καν τέτοια φροντιστήρια, είναι επιτυχία το να πιάσεις έστω τη βάση.
Διαβάζεις και γράφεις καλύτερα από τον λεφτά με τα φροντιστήρια; Μπαίνεις στη σχολή της επιλογής σου κατά προτεραιότητα. Το κονέ του λεφτά δεν πιάνει...
Ναι, ΟΚ, συμβαίνει και αυτό καμιά φορά. Του λεφτά στο παπάρι του φυσικά γιατί θα πάει να σπουδάσει έξω, πιθανώς και σε καλύτερη σχολή από αυτή που θα περνούσε εδώ (θα μπορούσε βέβαια να το κάνει στην Ελλάδα σε ένα ελληνικό ιδιωτικό πανεπιστήμιο και να αφήσει και τα λεφτά του εδώ, αλλά γιατί να συμβεί κάτι τόσο κακό;) και θα επιστρέψει μετά με δόξα και τιμή για να πιάσει δουλειά την οικογενειακή επιχείρηση ή σε όποιον άλλο κλάδο επιλέξει. Πάμε τώρα να δούμε τι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο, στο 95% των περιπτώσεων, όπου παρεμπιπτόντως ο κόσμος δεν χωρίζεται μόνο σε λεφτάδες και πένηντες: αν δεν πηγαίνεις σε ένα καλό ιδιωτικό σχολείο ή δεν έχουν χρήματα οι γονείς σου να σε στείλουν σε ένα καλό φροντιστήριο ή σε καλούς ιδιαιτεράδες, ιατρικές/νομικές/πολυτεχνεία δεν πιάνεις με τίποτα και είναι αρκετά δύσκολο να πιάσεις ακόμα και σχολές ''δεύτερης κατηγορίας'' όπως φιλολογίες ή θετικών επιστημών στις μεγάλες πόλεις. Επειδή όμως πρέπει να συνεχίσει να συντηρείται το παρασιτικό σύστημα των φροντιστηρίων/ιδιαιτεράδων και ταυτόχρονα να μπορούν όλοι στο τέλος να δηλώνουν περήφανα ''φοιτητές'', έχει βρεθεί η εξής χρυσή τομή: οι πανελλαδικές είναι αρκετά δύσκολες ώστε να μην έχεις πιθανότητες να περάσεις σε καλή σχολή αν δεν έχουν τα χρήματα οι γονείς σου να σε στηρίξουν τουλάχιστον από τη Β΄Λυκείου, αλλά ταυτόχρονα το σύστημα σου επιτρέπει να περάσεις κάπου ακόμα και αν αποτύχεις παταγωδώς. Το τι θα συμβεί οψέποτε οι 'περήφανοι'' της δεύτερης κατηγορίας αποφοιτήσουν και συνειδητοποιήσουν ότι το πτυχίο τους δεν είναι κατάλληλο ούτε για διακοσμητικό στον τοίχο δεν ενδιαφέρει κανέναν γιατί στην τελική υπάρχει πάντοτε το αφοπλιστικό επιχείρημα ''ας πρόσεχες''.
Επίσης και τα παλιά τα χρόνια τα παιδιά των φτωχών αγροτών ήταν αναγκασμένα να δουλεύουν στα χωράφια. Και τα αφρικανάκια έχουν λιγότερες ευκαιρίες από τα ευρωπαιάκια. Τι προτείνεις; Κομμουνισμό τύπου Βορείου Κορέας; Είναι και αυτό μια απόψη. Σεβαστή μεν αλλά έχει άλλου είδους προβλήματα...
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 21:47
από Gewponos90
Δηλαδή για την υποβαθμιση των πτυχίων φταιει μόνο ο αριθμός των πτυχίων και όχι η οριζόντια εξίσωση όλων των κατηγοριών. Δεν φταίει ας πούμε το ότι τα <<μονοπώλια >> που αναφέρεις κοροιδευτικα, πίεσαν να εξισωθει ένα πανεπιστήμιο που για να το τελειώσεις σου βγαίνει η Παναγία με αμέτρητο αριθμο μαθημάτων υποχρεωτική πτυχιακή, υποχρεωτική πρακτική και πάει λέγοντας και μια σχολή της πουτσας τριετής διάρκειας. Καλά τα λέτε, αλλά απευθύνεστε σε άτομα που έχουν βγει στην αγορά και ξέρουν.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 21:51
από stavmanr
Gewponos90 έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:47
Δηλαδή για την υποβαθμιση των πτυχίων φταιει μόνο ο αριθμός των πτυχίων και όχι η οριζόντια εξίσωση όλων των κατηγοριών. Δεν φταίει ας πούμε το ότι τα <<μονοπώλια >> που αναφέρεις κοροιδευτικα, πίεσαν να εξισωθει ένα πανεπιστήμιο που για να το τελειώσεις σου βγαίνει η Παναγία με αμέτρητο αριθμο μαθημάτων υποχρεωτική πτυχιακή, υποχρεωτική πρακτική και πάει λέγοντας και μια σχολή της πουτσας τριετής διάρκειας. Καλά τα λέτε, αλλά απευθύνεστε σε άτομα που έχουν βγει στην αγορά και ξέρουν.
Δηλαδή τί ξέρεις βρε Γεωπόνε; Ότι αυτοί που έγραψαν καλά στις πανελλαδικές έγιναν σωστοί επαγγελματίες και επιστήμονες;
Τίγκα από πτυχιούχους υψηλόβαθμων ιδρυμάτων παλαιάς κοπής ήταν το Δημόσιο που όλοι βρίζαμε...
Η σύνδεση μεταξύ τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και επαγγελματισμού ή εργασίας ή ... οτιδήποτε πέρα από την επιστημονική επάρκεια (δυνατότητα μελέτης κι έρευνας) είναι εντελώς φαύλη.
Διαφωνώ κάθετα με τη σύνδεση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κι αγοράς εργασίας εκτός αν μιλάμε για σοσιαλισμό στον οποίο το κράτος κόβει και ράβει ανάλογα με τις ανάγκες του.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 21:51
από Scouser
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:04
από Gewponos90
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:51
Gewponos90 έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:47
Δηλαδή για την υποβαθμιση των πτυχίων φταιει μόνο ο αριθμός των πτυχίων και όχι η οριζόντια εξίσωση όλων των κατηγοριών. Δεν φταίει ας πούμε το ότι τα <<μονοπώλια >> που αναφέρεις κοροιδευτικα, πίεσαν να εξισωθει ένα πανεπιστήμιο που για να το τελειώσεις σου βγαίνει η Παναγία με αμέτρητο αριθμο μαθημάτων υποχρεωτική πτυχιακή, υποχρεωτική πρακτική και πάει λέγοντας και μια σχολή της πουτσας τριετής διάρκειας. Καλά τα λέτε, αλλά απευθύνεστε σε άτομα που έχουν βγει στην αγορά και ξέρουν.
Δηλαδή τί ξέρεις βρε Γεωπόνε; Ότι αυτοί που έγραψαν καλά στις πανελλαδικές έγιναν σωστοί επαγγελματίες και επιστήμονες;
Τίγκα από πτυχιούχους υψηλόβαθμων ιδρυμάτων παλαιάς κοπής ήταν το Δημόσιο που όλοι βρίζαμε...
Η σύνδεση μεταξύ τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και επαγγελματισμού ή εργασίας ή ... οτιδήποτε πέρα από την επιστημονική επάρκεια (δυνατότητα μελέτης κι έρευνας) είναι εντελώς φαύλη.
Διαφωνώ κάθετα με τη σύνδεση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κι αγοράς εργασίας εκτός αν μιλάμε για σοσιαλισμό στον οποίο το κράτος κόβει και ράβει ανάλογα με τις ανάγκες του.
Δεν είπα ποιος είναι καλύτερος επαγγελματίας. Είπα γιατί υποβαθμίστηκαν έτσι τα πτυχία και έχουμε στρατιές άνεργων πτυχιούχων.
Από εκεί και πέρα εγώ δεν ξέρω ούτε έναν πτυχιούχο ΔΥ. Ξέρω αντίθετα καμιά 10αρια που τελείωσαν το λύκειο και είχαν καλό βύσμα. ( Οι περισσότεροι έχουν πάρει σύνταξη εδώ και καμιά 10ετια)
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:14
από stavmanr
Gewponos90 έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:04
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:51
Gewponos90 έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:47
Δηλαδή για την υποβαθμιση των πτυχίων φταιει μόνο ο αριθμός των πτυχίων και όχι η οριζόντια εξίσωση όλων των κατηγοριών. Δεν φταίει ας πούμε το ότι τα <<μονοπώλια >> που αναφέρεις κοροιδευτικα, πίεσαν να εξισωθει ένα πανεπιστήμιο που για να το τελειώσεις σου βγαίνει η Παναγία με αμέτρητο αριθμο μαθημάτων υποχρεωτική πτυχιακή, υποχρεωτική πρακτική και πάει λέγοντας και μια σχολή της πουτσας τριετής διάρκειας. Καλά τα λέτε, αλλά απευθύνεστε σε άτομα που έχουν βγει στην αγορά και ξέρουν.
Δηλαδή τί ξέρεις βρε Γεωπόνε; Ότι αυτοί που έγραψαν καλά στις πανελλαδικές έγιναν σωστοί επαγγελματίες και επιστήμονες;
Τίγκα από πτυχιούχους υψηλόβαθμων ιδρυμάτων παλαιάς κοπής ήταν το Δημόσιο που όλοι βρίζαμε...
Η σύνδεση μεταξύ τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και επαγγελματισμού ή εργασίας ή ... οτιδήποτε πέρα από την επιστημονική επάρκεια (δυνατότητα μελέτης κι έρευνας) είναι εντελώς φαύλη.
Διαφωνώ κάθετα με τη σύνδεση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κι αγοράς εργασίας εκτός αν μιλάμε για σοσιαλισμό στον οποίο το κράτος κόβει και ράβει ανάλογα με τις ανάγκες του.
Δεν είπα ποιος είναι καλύτερος επαγγελματίας. Είπα γιατί υποβαθμίστηκαν έτσι τα πτυχία και έχουμε στρατιές άνεργων πτυχιούχων.
Αφού έχουμε 30%-50% ανεργία στους νέους, πώς να μην έχουμε άνεργους πτυχιούχους;
Από εκεί και πέρα εγώ δεν ξέρω ούτε έναν πτυχιούχο ΔΥ.
Ψευδές.
Ξέρεις τουλάχιστον αυτούς που σου έκαναν μάθημα στα σχολεία και στη σχολή. Για αρχή.
Είμαι βέβαιος ότι αν προσπαθήσεις αρκετά, θα βρεις τη μισή σου πόλη διορισμένη στο Δημόσιο και τους μισούς από αυτούς πτυχιούχους.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:15
από πατησιωτης
Gewponos90 έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:47
Δηλαδή για την υποβαθμιση των πτυχίων φταιει μόνο ο αριθμός των πτυχίων και όχι η οριζόντια εξίσωση όλων των κατηγοριών. Δεν φταίει ας πούμε το ότι τα <<μονοπώλια >> που αναφέρεις κοροιδευτικα, πίεσαν να εξισωθει ένα πανεπιστήμιο που για να το τελειώσεις σου βγαίνει η Παναγία με αμέτρητο αριθμο μαθημάτων υποχρεωτική πτυχιακή, υποχρεωτική πρακτική και πάει λέγοντας και μια σχολή της πουτσας τριετής διάρκειας. Καλά τα λέτε, αλλά απευθύνεστε σε άτομα που έχουν βγει στην αγορά και ξέρουν.
Ξέχασα να πω ότι οι ίδιοι που ζητούσαν εύκολα θέματα και εύκολα πτυχία και εύκολες μεταγραφές από το εξωτερικό ζητούσαν και εξίσωση ΑΕΙ και ΤΕΙ.Τελικά πως καταφέρνουν αυτά τα μονοπώλια να τα βρίζουν στις διαδηλώσεις αλλά τα αιτήματα των διαδηλωτών να είναι πάντα αυτά που συμφέρουν σε αυτά δεν ξέρω πως γίνεται.
Υπάρχει ένα νήμα που ενώνει τα πάσης φύσεως κινήματα σε όλη τη μεταπολίτευση : ο εξισωτισμός.
Τώρα εάν αυτό το ρεύμα το δημιούργησαν κάποιοι άλλοι από αυτούς που έβλεπα στους δρόμους όπου ως γνωστόν "γεννιούνται οι συνειδήσεις" τι να πω;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:33
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:18
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 30 Αύγ 2020, 16:19
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 15:53
Τουλάχιστον, όμως, για τη ζαμπονοκοπτική Κοζάνης πέτυχες στις πανελλαδικές εξετάσεις. Δεν πλήρωσες για να σε βάλουν.
ναι, πέτυχες
έγραψες 1000 μόρια
Στην άλλη περίτπωση δεν τα έγραψες κι έβαλες τον μπαμπά να πληρώσει για να μπεις στο πανεπιστήμιο...
πιστεύεις ότι κάποιος που πάει στο Χάρβαρντ, δεν θα μπορούσε να γράψει 1000 μόρια;
πιστεύεις ότι ο πατέρας του θα σπαταλούσε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια αδίκως για το παιδί του που δεν θα μπορούσε επί της ουσίας να αρθρώσει μια πρόταση;
και πιστεύεις ότι το Χάρβαρντ θα τον δεχόταν;
και πιστεύεις ότι το Χάρβαρντ θα του επέτρεπε να αποφοιτήσει;
ρε συ, ο άλλος φέτος μπήκε με 600 μόρια
600 ΜΟΡΙΑ εισαγωγή σε ΑΕΙ
και καθόμαστε και συζητάμε;
ούτε σε ΙΕΚ δεν μπορεί να πάει με τέτοιες επιδόσεις
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:38
από foscilis
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:33
πιστεύεις ότι κάποιος που πάει στο Χάρβαρντ, δεν θα μπορούσε να γράψει 1000 μόρια;
Φυσικά. Αρκεί να μην είχε προετοιμαστεί ή να μην ήθελε να γράψει τα 1000 μόρια.
ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΕ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ.
ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗ.
Είναι σα να μου λες ότι κάποιος που πάει στην Ολυμπιάδα στη συγχρονισμένη κολύμβηση θα πρέπει να μπορεί να χτυπήσει 10 στο άλμα εις μήκος στις πανελλήνιες (για εισαγωγή ΤΕΦΑΑ) επειδή και τα δύο είναι αθλήματα και η Ολυμπιάδα είναι ελίτ επίπεδο.
Ακριβώς αυτό.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:40
από τεν τεν
Η κεραμεως ακόμα να επανεισάγει την βάση του 10 και να διαχωρίσει τα ΑΕΙ με τα ΤΕΙ; τι έγινε δεν προλαβαίνει;
πάνω από ένα έτος είναι στο υπουργείο, τι κάνει μόνο παγουρια μοιράζει;
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:42
από jimdenin
Ώστε η σύνδεση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας είναι φαύλη;
Αυτός που το υποστηρίζει το εν λόγω θεώρημα ας τρέξει προς Γερμανία πλευρά, όχι τίποτα άλλο απλά να δει πως η νο 1 βιομηχανική χώρα της Ευρώπης έχει καθορίσει την δική της higher education με το δίπολο
TU (Technische Universitat) vs FH (Facchoschule).
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:44
από OANNHSEA
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Πρόσεξε τη λογική σου: εάν όλοι θελήσουν να μπουν π.χ. ιατρική Αθηνών, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει;;;
.