Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
vantono έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:38
ίδιο και το αυτο,ενα μπουκετάκι για να σε απωθήσω οταν ερθεις να μου φερμάρεις την πορτοφολιά, με το να σου πατητάρω τη μάπα πάνω σε σπασμένα τζάμια ακαθόριστης κοπής?
Η ιατροδικαστικη δεν πολυενδιαφερεται αν πονεσε περισσοτερο το δευτερο απο το πρωτο.Ενδιαφερεται για το τι προκαλεσε το θανατο.
Τα δικα σας κριτηρια ποια ειναι ; Αν η χ αντιδραση ποναει πιο πολυ απο την ψ ή το οτι δεν πρεπει να μπαινει σε κινδυνο η ανθρωπινη ζωη ;
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2018, 11:46
από YouOnlyLiveOnce
Διευκρινίσεις από Τσαντίρη για τα αίτια θανάτου του Ζακ Κωστόπουλου: Δεν αποκλείσαμε ποτέ την θανατηφόρα κάκωση
Αναφέρει συγκεκριμένα ο κ. Τσαντίρης:
«Απροσδιόριστη αιτία του θανάτου ιατροδικαστικώς, εννοούμε ότι δεν διαπιστώθηκε μακροσκοπικώς προφανής αιτία του θανάτου. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον διενεργήθη δειγματοληψία οργάνων και βιολογικών υγρών για περαιτέρω εξετάσεις -τοξικολογικές και ιστολογικές.
Από την νεκροψία ο θανών έφερε επί του σώματός του πολλαπλές κακώσεις και κυρίως πολλαπλά θλαστικά τραύματα κεφαλής προφανώς λόγω πολλαπλών πλήξεων αλλά και άκρων από θραύση των τζαμιών.
Το γεγονός ότι μακροσκοπικώς δηλαδή, δια γυμνού οφθαλμού, δεν διαπιστώθηκε θανατηφόρα κάκωση δεν αποκλείει το γεγονός να υφίσταται μικροσκοπικώς και αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να αναμένουμε τα αποτελέσματα των ιστολογικών εξετάσεων, προκειμένου με πλήρη αντικειμενικότητα να γίνει συγκερασμός όλων των στοιχείων». http://www.documentonews.gr/article/die ... H8.twitter
Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:11Εγω διαλεγω η αντιμετωπιση καθε απειλης(ενος κλεφτη πχ) να ειναι ενδεδειγμενη και αναλογη με το μεγεθος της απειλης.
Και επειδη τετοιες αποφασεις δεν μπορουν να τις παρουν οι πολιτες, ο θεος εφτιαξε την αστυνομια.
Οταν η αστυνομια υπολειτουργει ο πολιτης μπορει να νιωσει οτι εχει δικαιωμα να κανει οτι του καυλωσει. Ετσι εχουμε περιστατικα σαν αυτο του νηματος, με ασυμετρη χρηση βιας απο το μαγαζατορα. Αυριο μπορει να εχουμε παρομοιο περιστατικο με αντιθετη καταληξη. Δηλαδη αντι για ενα τελειωμενο πρεζονι χωρις ποινικο μητρωο να υπαρχει ενας σκληρος ποινικος και ο ιδιοκτητης που θα παρεμβει γιατι γουσταρει αυτοδικια, να ξαπλωσει στο χωμα. Για παντα.
Γι αυτο ο καθεις στο ποστο του και ο κολιος τον αυγουστο.
Υπεκφεύγεις. Δεν μπορεί η Αστυνομία να είναι πανταχού παρούσα. Κάποιος κάπου κάποτε, θα κληθεί να αντιμετωπίσει το δίλημμα που σου έφερα.
να το κάνει, αλλα να μην κλαψομουνιάζει μετά οταν ξεπερασει το λέβελ της νομιμης άμυνας, και να ειναι έτοιμος να υποστεί αντρικία και ίσια κάθε νομικη συνεπεια. Δεν καταλαβαινω γιατι το ψάχνουμε τοσο πολυ.
Δεν διαφωνώ σ'αυτό. Πρέπει να δικάζεται κάποιος γιά τον οποίο υπάρχει η υπόνοια ότι υπερέβη τα όρια τής νόμιμης άμυνας, ακόμη και αν τα όρια αυτά είναι ασαφή και το δικαστήριο να αποφασίζει κατά περίπτωση. Αν δεν γινόταν αυτό, δεν θα υπήρχε ισορροπία και η πειρασμός γιά υπέρβαση των ορίων θα ήταν ασύμετρος.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2018, 11:47
από Ασέβαστος
vantono έγραψε: 24 Σεπ 2018, 18:13
ωραιος, αρα ειχε μαχαιρι. Που πιθανον του εφυγε απο τα χερια ειτε οσο ηταν μεσα ειτε οταν βγηκε εξω, και μετά άρπαξε γυαλι. Ρίξτε και ενα λινκ για την αποδειξη περι μαχαιριου κάποιος. Σορρυ αν εχει υπαρξει ήδη λινκ στο νημα, και το προσπερασα.
ο παππους ηξερε οτι εχει μαχαιρι. δεν νομιζω να περιμενεις να κατσει να ψαξει αν το εχει ακομη επανω του η του επεσε πριν του παιξει τα χρειωδη κλωτσιδια για να μην σηκωθει και χρησιμοποιησει το μαχαιρι, τα γυαλια, την καρεκλα απο το διπλα καφενειο η οτι αλλο για να κανει κακο στον ιδιο η σε αλλο παρεβρισκομενο;
ο τυπος που μπαινει κρατωντας μαχαιρι, δηλωνει οτι εχει προθεση να σκοτωσει με αυτο, τετοιον ανθρωπο δεν τον αφηνεις να σηκωθει, αν αγαπας τη ζωη σου. δεν κοιτας αν εξακολουθει αν το κρατα η οχι.
ο εγκληματιας παλι, το μονο που εχει να κανει για να αποφυγει τα χτυπηματα, ειναι να κατσει ακινητος και να περιμενει τις αρχες. αμα αποφασισει να κινηθει, δεν μπορεις να ξερεις αν θελει να επιτεθει η να φυγει, οποτε το καλυτερο που εχεις να κανει, αν μπορεις, ειναι να μην τον αφησεις να σηκωθει.
Όχι καλή μου. Πληρώνουμε φόρους, είμαστε νομοταγείς, είμαστε φιλήσυχοι, μέσα σε χίλιες δυσκολίες προσπαθούμε να κρατήσουμε τη δουλειά μας και να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας. Πολύ πιθανό αύριο να κλείσω το μαγαζί μου και να βρεθώ να μην μπορώ να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου. Αν αυτό με κάνει πρεζόνι τότε καλή μου να είσαι σίγουρη, όταν μπω σε ένα μαγαζί να το ληστέψω με μαχαίρι μέσα στη μαστούρα μου θα περιμένω ότι ενδεχομένως να φάω και μερικές κλοτσιές. Δεν θα υποθέσω ότι το σύστημα διέπεται από νόμους από τους οποίους εγώ καθότι πρεζόνι μπορώ να παραστρατίσω αλλά ο κυρ παντελής όχι. Και δεν θα κατηγορήσω τον κυρ παντελή που έκανε το ανάλογο με αυτό που πήγα να κάνω εγώ.
Να παραστρατησεις κυρ Παντελη!Αλλα θα υποστεις ολες τις συνεπεις και εσυ
Να θυμασαι οτι ειναι ενας φαυλος κυκλος οταν/αμα ξεκινησει ολο αυτο
Δεν είναι κύκλος. Είναι ευθεία και ξεκινά με το πρεζόνι. Ο κυρ παντελής βρίσκεται προς το τέλος της.
vantono έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:38ίδιο και το αυτο,ενα μπουκετάκι για να σε απωθήσω οταν ερθεις να μου φερμάρεις την πορτοφολιά, με το να σου πατητάρω τη μάπα πάνω σε σπασμένα τζάμια ακαθόριστης κοπής?
Η ιατροδικαστικη δεν πολυενδιαφερεται αν πονεσε περισσοτερο το δευτερο απο το πρωτο.Ενδιαφερεται για το τι προκαλεσε το θανατο. Τα δικα σας κριτηρια ποια ειναι ; Αν η χ αντιδραση ποναει πιο πολυ απο την ψ ή το οτι δεν πρεπει να μπαινει σε κινδυνο η ανθρωπινη ζωη ;
Δεν βγάζεις άκρη έτσι. Το δικαστήριο πρέπει να αποφασίζει κατά περίπτωση εκτιμώντας όλα τα δεδομένα. Εφερα ήδη το παράδειγμα ότι έρχεται κάποιος και μου ρίχνει μιά γροθιά. Αμυνόμενος, του ρίχνω κι'εγώ μία. Ομως αυτός είχε ενεργή διάσειση και το χτύπημά μου προκαλεί τον θάνατό του. Υπερέβην τα όρια άμυνας ή όχι;
Saliveros έγραψε: 25 Σεπ 2018, 10:32
Μίλα όμως κι εσύ καθαρά, μη ντρέπεσαι.
Εγώ τα έγραψα, όχι κάποια συμμορία.
Σε ποιούς αναφέρεσαι;
Ποιά Πανδώρα; Ποιό όπλο; Ποιός Ταρζάν;
Κράταγε καραμπίνα ο φασίστας οικογενειάρχης και την έκρυψε πριν από το βίντεο;
Καλό το μελόδραμα, δε λέω, αλλά χρειάζεσαι κάποια μαθήματα τεχνικής. Έχεις μέλλον πάντως.
Κι ο Φώσκωλος κάπως έτσι ξεκίνησε.
Εσυ το εγραψες και εσενα παρεθεσα αλλα υπαρχουν κι αλλοι στο νημα που εξεφρασαν παρομοιες αποψεις. Ετσι ενω ξεκαθαρα απευθυνομαι και σε εσενα, παραλληλα απευθυνομαι και στους ομοιδεατες που παρελασαν απο δω.
Ποιοί ακριβώς είναι οι "ομοϊδεάτες" μου;
Εσύ π.χ. λες ότι δεν είσαι ομοϊδεάτης με τα πρεζόνια, ωστόσο έχεις ξεσκιστεί να μας δείχνεις την αμέριστη συμπάθειά σου με την Ζακ και την απέχθειά σου προς τους "νοικοκυραίους".
Κατα τα λοιπα για τις αηδιες που γραφεις για το φωσκολο κλπ.
Δεν είναι αηδίες.
Ίσως να μην το έχεις αντιληφθεί, αλλά οι δημοσιεύσεις σου ξεχειλίζουν συναισθηματισμό και λαϊκισμό.
Σε συνεχομενα ποστ εχω τονισει οτι εκκινω με αφορμη το θεμα για να εκφρασω κατι γενικοτερο. Αυτο που με απασχολει δεν ειναι τοσο ο ζακ οσο το τι θα γινει αν η αυτοδικια γινει μερος της ευρυτερης κουλτουρας με αλλοθι οτι η αστυνομια δεν κανει καλα τη δουλεια της. Θα συνηθισουμε τοσο τη βια ωστε να βγαζουμε καραμπινα για απλες διενεξεις? Ειμαστε ηδη σαυτο το δρομο? Το κυμα συμπαραστασης σε εναν ανθρωπο που πατουσε το κεφαλι ενος εξουδετερωμενου πρεζακιου στα γυαλια, ισως δειχνει αυτο. Οπως και η εν ψυχρω εκτελεση αοπλου αν θυμαμαι καλα κλεφτη απο παππου κυνηγο. Σ αυτο το πλαισιο εγινε η τοποθετηση μου.
Για να μη δουλευόμαστε χοντρά, πες με το χέρι στην καρδιά τι θα έγραφες αν ο Ζακ ήταν Χρυσαυγίτης κι ο νοικοκυραίος ήταν ο νυχτοφύλακας του Περισσού.
Και μην ανησυχεις για την τεχνικη μου. Μπορει να παιρνει βελτιωση αλλα οπως και να χει, ακομα και ετσι τα φασιστοειδη τα βαζω κατω. Τωρα δεν μιλαω για σενα. Νομιζω δηλαδη...
Μπα;
Δεν έχεις καταλάβει ακόμα πόσο φασίστας είμαι;
Δεν εχω ιδιαιτερη συμπαθεια προς τους μικροαστους νοικοκυραιους, ειναι αληθεια. Τους θεωρω πολυ ευμεταβλητο στρωμα, αναξιοπιστο και χωρις μπεσα. Αλλα σιγουρα τους εχω σε μεγαλυτερη υποληψη απ οτι τους λουμπεν.
Φυσικα εγω ως τωρα δεν εχω μπει στην αντιπαραθεση περι νοικοκυραιων και ζακ. Εγω στεκομαι στο φαινομενο της αυτοδικιας.
Σε οτι αφορα τους ομοιδεατες. Δεν βλεπεις ποιες περσονες εδω μεσα δειχνουν να συμφωνουν με την αντιδραση του καταστηματαρχη? Πρεπει να γραψω νικνειμς? Φανταζομαι πως οχι.
Τελος, ειναι σουρεαλιστικο να με κατηγορεις για λαικισμο οταν ειμαι απο αυτους που λενε οχι στην αυτοδικια και ναι στην ψυχραιμη αντιμετωπιση της καταστασης. Εγω λεω πως την αντιμετωπιση των ληστειων πρεπει να την αναλαμβανει ο αρμοδιος φορεας, η αστυνομια δηλαδη οπως συμβαινει σε καθε πολιτισμενη χωρα και οχι αυτοκλητοι υπερασπιστες της δικαιοσυνης. Και ειμαι λαικιστηε. Εσυ λες να αγιασει το ποδι του μαγαζατορα ( με αλλα λογια) αλλα δεν εισαι. Και καπου συον ταφο του τα κοκκαλα του ιονεσκο σχηματιζουν ενα χαμογελο.
Ειναι ακομα πιο σουρεαλιστικες οι αναφορες στο φωσκολο για μενα. Στο εργο του φωσκολου υπηρχε ο ταξιαρχος θεοχαρης που παρα τα γαλονια του εγραφε στα παπακια του τις αστυνομικες αρχες και δρουσε ως γνησιος βιτζιλαντης. Οχι ως αστυνομικος αλλα ως βιτζιλαντης. Κατι που μοιαζει πολυ σαν κουλτουρα με εκεινη που χρησιμοποιειτε πολλοι εδω μεσα για να δικαιολογησετε τον μαγαζατορα.
Θα ελεγε κανεις οτι οι φωσκολικοι ειναι αλλοι κι οχι εγω...
Όχι καλή μου. Πληρώνουμε φόρους, είμαστε νομοταγείς, είμαστε φιλήσυχοι, μέσα σε χίλιες δυσκολίες προσπαθούμε να κρατήσουμε τη δουλειά μας και να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας. Πολύ πιθανό αύριο να κλείσω το μαγαζί μου και να βρεθώ να μην μπορώ να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου. Αν αυτό με κάνει πρεζόνι τότε καλή μου να είσαι σίγουρη, όταν μπω σε ένα μαγαζί να το ληστέψω με μαχαίρι μέσα στη μαστούρα μου θα περιμένω ότι ενδεχομένως να φάω και μερικές κλοτσιές. Δεν θα υποθέσω ότι το σύστημα διέπεται από νόμους από τους οποίους εγώ καθότι πρεζόνι μπορώ να παραστρατίσω αλλά ο κυρ παντελής όχι. Και δεν θα κατηγορήσω τον κυρ παντελή που έκανε το ανάλογο με αυτό που πήγα να κάνω εγώ.
Να παραστρατησεις κυρ Παντελη!Αλλα θα υποστεις ολες τις συνεπεις και εσυ
Να θυμασαι οτι ειναι ενας φαυλος κυκλος οταν/αμα ξεκινησει ολο αυτο
Δεν είναι κύκλος. Είναι ευθεία και ξεκινά με το πρεζόνι. Ο κυρ παντελής βρίσκεται προς το τέλος της.
Ειδες που σου ειπα οτι δε προβληματιζεστε παραπερα.Για εμενα δεν ξεκιναει απο το πρεζονι
ουτε ο κυρ Παντελης ειναι στο τελος δυστυχως.
vantono έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:38
ίδιο και το αυτο,ενα μπουκετάκι για να σε απωθήσω οταν ερθεις να μου φερμάρεις την πορτοφολιά, με το να σου πατητάρω τη μάπα πάνω σε σπασμένα τζάμια ακαθόριστης κοπής?
Η ιατροδικαστικη δεν πολυενδιαφερεται αν πονεσε περισσοτερο το δευτερο απο το πρωτο.Ενδιαφερεται για το τι προκαλεσε το θανατο.
Τα δικα σας κριτηρια ποια ειναι ; Αν η χ αντιδραση ποναει πιο πολυ απο την ψ ή το οτι δεν πρεπει να μπαινει σε κινδυνο η ανθρωπινη ζωη ;
το τί ξεπερνάει το όριο της αυτοάμυνας,και αγγιζει το όριο της αμιγούς εγκληματικής ενέργειας. Το να σου ρίξω μια σπρωξιά για να σε απωθήσω,φυσικά και δεν ειναι ίδιας φυσης χτύπημα με το να σου κοπανάω πατητές σε κεφάλι πάνω σε σπασμένα τζάμια, με πιθανότατο κινδυνο να σου καρφωθουν και στο λαιμό. Για το θεμα μας, στην περιπτωση πχ που κινδύνευε πραγματικά η ζωη του ιδιοκτήτη, και εκεινη τη στιγμή έσπρωχνε αντανακλαστικά το πρεζάκι πάνω στη (μη σπασμένη, ατόφια) τζαμαρια του καταστηματος και αυτή έσπαγε απροσμενα εκεινη τη στιγμη διχως ο ιδιοκτήτης να περιμενει/υπολογίζει ότι θα γινει κατι τετοιο, φυσικά και ΔΕΝ μπορει να θεωρηθεί εγκληματική ενέργεια/δόλος η πράξη του αυτη. Το να πήγαινε μετά απο πάνω όμως ενω ο ληστης ηταν ηδη πεσμενος κατω και πανω στα γυαλιά, και να του πατητάρει το κεφάλι πάνω στα σπασμένα τζάμια, μάντεπσσε...
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2018, 11:58
από under
Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:53
Δεν εχω ιδιαιτερη συμπαθεια προς τους μικροαστους νοικοκυραιους, ειναι αληθεια. Τους θεωρω πολυ ευμεταβλητο στρωμα, αναξιοπιστο και χωρις μπεσα. Αλλα σιγουρα τους εχω σε μεγαλυτερη υποληψη απ οτι τους λουμπεν.
Ολη η αριστερα εχει συμπαθεια στους λουμπεν γιατι ξερει οτι αν χρειαστει οι λουμπεν θα κανουν τη δουλεια στην ουλεν ή στο περιστερι.
Δεν μας λες κατι νεο.Απλα επιβεβαιωνεις οτι ολα οσα γραφεις παραπανω εχουν ιδεοληπτικη βαση.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2018, 11:58
από SuperRogue
vantono έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:41
να το κάνει, αλλα να μην κλαψομουνιάζει μετά οταν ξεπερασει το λέβελ της νομιμης άμυνας, και να ειναι έτοιμος να υποστεί αντρικία και ίσια κάθε νομικη συνεπεια. Δεν καταλαβαινω γιατι το ψάχνουμε τοσο πολυ.
170 σελίδες για ασύμμετρες αντιδράσεις γράφετε και άλλα συναφή: είχε κάποια άλλη πιθανή αντίδραση ο καταστηματάρχης και δεν την χρησιμοποίησε; Τι προτείνετε εσείς που υπολογίζετε την ανθρώπινη ζωή σε σχέση με εμάς τους απάνθρωπους -εκτός του να αφήσει έναν επικίνδυνο άντρα να διαφύγει ; Κεφαλοκλείδωμα ; Αγκωνιά ; Λαβή judo ; Χτύπημα με σκουπόξυλο;
Για αυτοδικίες και λιντσαρίσματα επιμένεις να γράφεις και μετά σε πειράζει που σε λένε Φώσκολο. Όσο υπάρχει εξέλιξη του συμβάντος υπάρχει μόνο αυτοάμυνα.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2018, 11:58
από Custom_F
Τον αναφέρουν όλοι με το όνομά του, ήταν γνωστός;
(δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα πάρα μόνο λίγο, εδώ, χθες, που διάβασα μερικές σελιδες)
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2018, 11:58
από Saliveros
Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:30
Στην περιπτωση που συζηταμε το πρεζακι δεν ειχε διαφυγει, ηταν ζαλισμενο και αποπροσανατολισμενο μεσα στο μαγαζι και δεν μπορουσε να σηκωσει ουτε τον πυροσβεστηρα. Μπουσουλαγε στο κατω μερος της τζαμαριας την οποια αμφιβαλλω αν μπορουσε να σπασει. Ολα αυτα ενω η αστυνομια ηταν καθοδον. Αν ο καταστηματαρχης δεν εσπαγε τη τζαμαρια πανω στα μουτρα του πρεζακιου και περιμενε λιγα δευτελεπτα απλα θα ερχονταν η αστυνομια και θα επιλαμβανονταν του ζητηματος. Αλλα οχι δεν ηθελε να κανει αυτο...Ειχε λιντσαρισμα στο μυαλο του.
Τι "δευτερόλεπτα";
Σε νανοσέκοντς έρχεται πάντα η Αστυνομία.
Κι αυτό προφανώς το γνώριζε ο εγκληματίας ΚΚΚ καταστηματάρχης που κρέμασε από το δέντρο τον Ζακ.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2018, 11:58
από Maspoli
Namrail έγραψε: 25 Σεπ 2018, 11:53
Εγω στεκομαι στο φαινομενο της αυτοδικιας.
Σε οτι αφορα τους ομοιδεατες. Δεν βλεπεις ποιες περσονες εδω μεσα δειχνουν να συμφωνουν με την αντιδραση του καταστηματαρχη? Πρεπει να γραψω νικνειμς? Φανταζομαι πως οχι.
Τελος, ειναι σουρεαλιστικο να με κατηγορεις για λαικισμο οταν ειμαι απο αυτους που λενε οχι στην αυτοδικια και ναι στην ψυχραιμη αντιμετωπιση της καταστασης. Εγω λεω πως την αντιμετωπιση των ληστειων πρεπει να την αναλαμβανει ο αρμοδιος φορεας, η αστυνομια δηλαδη οπως συμβαινει σε καθε πολιτισμενη χωρα και οχι αυτοκλητοι υπερασπιστες της δικαιοσυνης. Και ειμαι λαικιστηε. Εσυ λες να αγιασει το ποδι του μαγαζατορα ( με αλλα λογια) αλλα δεν εισαι. Και καπου συον ταφο του τα κοκκαλα του ιονεσκο σχηματιζουν ενα χαμογελο.
Ειναι ακομα πιο σουρεαλιστικες οι αναφορες στο φωσκολο για μενα. Στο εργο του φωσκολου υπηρχε ο ταξιαρχος θεοχαρης που παρα τα γαλονια του εγραφε στα παπακια του τις αστυνομικες αρχες και δρουσε ως γνησιος βιτζιλαντης. Οχι ως αστυνομικος αλλα ως βιτζιλαντης. Κατι που μοιαζει πολυ σαν κουλτουρα με εκεινη που χρησιμοποιειτε πολλοι εδω μεσα για να δικαιολογησετε τον μαγαζατορα.
Θα ελεγε κανεις οτι οι φωσκολικοι ειναι αλλοι κι οχι εγω...
Tον άνθρωπο που δικαίως βαράει έναν μαχαιροβγάλτη στο 1:25 παρουσία πια της αστυνομίας πως τον χαρακτηρίζεις;