πετρος έγραψε: 19 Δεκ 2021, 13:11
Το νοημα ενος τοπου συζητησης και ανταλλαγης διαφορετικων αποψεων ειναι να υπαρχουν οι αποψεις αυτες... ειτε μας αρεσουν ειτε οχι... Αλλιως τα λεει ο καθενας στον καθρεφτη του και αυτοικανοποιειται...
Δεν νομίζω πως κάποιος μπορεί να αυνανιστεί με θανάτους ανθρώπων. Ούτε να αρέσκεται σε φανφάρες. Δώστε μια άποψη σε λογική βάση, να την συζητήσουμε. Αυτό που ζούμε εδώ μέσα, είναι τουλάχιστον καρναβάλι.
Αν οι αποψεις ενος ανθρωπου δεν μας βρισκουν συμφωνους μπορουμε να εκφρασουμε τις δικες μας η και να παψουμε να συζητουμε μαζι του. Το να του απαγορευουμε τον λογο παραπεμπει σε εποχες σκοτους, χαφιεδισμου, λογοκρισιας και μισαλλοδοξιας. Ειναι κριμα αν αυτο δεν το καταλαβαινεις...Γι αυτο συζηταμε, για να μην ειμαστε ιδιωτες που αυτοικανοποιουμαστε με τα κατορθωματα μας... Αμα εξαφανισεις το συνομιλητη σου δεν σημαινει οτι εχεις δικαιο!
Είσαι σε ένα χώρο διαδικτυακό με κανόνες συγκεκριμένους. Επίσης έχεις να αντιμετωπίσεις μια κατάσταση, που μόνον ευχάριστη δεν τη λες. Δεν τίθεται θέμα ''χαφιεδισμού'', ''λογοκρισιας'', αλλά προστασίας της δημόσιας υγείας. Προσπάθησε να το αντιληφθείς. Τα γραπτά μένουν και επηρεάζουν αρκετούς που τα διαβάζουν.
Στην καθημερινή καταγραφή του θανάτου συνανθρώπων μας, η εκάστοτε υποκειμενική αίσθηση δικαίου, περισσεύει και περιττεύει.
Εσύ εν τω μεταξύ, μαζί με πολλούς, μπορείτε κάλλιστα να διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας, δίχως να σκεφτείτε τις επιπτώσεις που θα έχει ο ιδιοκτήτης του χώρου που σας φιλοξενεί, σε νομικό επίπεδο.
Προφανώς όμως, χρειάζεται να καταναλωθεί περισσότερη φαιά ουσία για μια τέτοια σκέψη. Ουάου!
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Ορίστε, "μπήκε και τον έσβησαν" διαβάζουν οι φιλοψέκ και νομίζουν ότι είναι ανεπιθύμητος ο κανονικός Αρίστος, ενώ στην πραγματικότητα ήταν κλώνος του. Το απόγευμα θα ζητάνε εξηγήσεις από τους συντονιστές.
Δεν νομίζω πως κάποιος μπορεί να αυνανιστεί με θανάτους ανθρώπων. Ούτε να αρέσκεται σε φανφάρες. Δώστε μια άποψη σε λογική βάση, να την συζητήσουμε. Αυτό που ζούμε εδώ μέσα, είναι τουλάχιστον καρναβάλι.
Αν οι αποψεις ενος ανθρωπου δεν μας βρισκουν συμφωνους μπορουμε να εκφρασουμε τις δικες μας η και να παψουμε να συζητουμε μαζι του. Το να του απαγορευουμε τον λογο παραπεμπει σε εποχες σκοτους, χαφιεδισμου, λογοκρισιας και μισαλλοδοξιας. Ειναι κριμα αν αυτο δεν το καταλαβαινεις...Γι αυτο συζηταμε, για να μην ειμαστε ιδιωτες που αυτοικανοποιουμαστε με τα κατορθωματα μας... Αμα εξαφανισεις το συνομιλητη σου δεν σημαινει οτι εχεις δικαιο!
Είσαι σε ένα χώρο διαδικτυακό με κανόνες συγκεκριμένους. Επίσης έχεις να αντιμετωπίσεις μια κατάσταση, που μόνον ευχάριστη δεν τη λες. Δεν τίθεται θέμα ''χαφιεδισμού'', ''λογοκρισιας'', αλλά προστασίας της δημόσιας υγείας. Προσπάθησε να το αντιληφθείς. Τα γραπτά μένουν και επηρεάζουν αρκετούς που τα διαβάζουν.
Στην καθημερινή καταγραφή του θανάτου συνανθρώπων μας, η εκάστοτε υποκειμενική αίσθηση δικαίου, περισσεύει και περιττεύει.
Εσύ εν τω μεταξύ, μαζί με πολλούς, μπορείτε κάλλιστα να διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας, δίχως να σκεφτείτε τις επιπτώσεις που θα έχει ο ιδιοκτήτης του χώρου που σας φιλοξενεί, σε νομικό επίπεδο.
Προφανώς όμως, χρειάζεται να καταναλωθεί περισσότερη φαιά ουσία για μια τέτοια σκέψη. Ουάου!
Τα γραπτά μένουν κι επηρεάζουν (άντε ας το δεχτούμε ότι επηρεάζουν) ωστόσο αυτός που είναι επιρρεπής στο να επηρεαστεί δεν διαβάζει μόνο τα γραπτά του κάθε Αρίστου, αλλά και τις απαντήσεις μας από κάτω που αντικρούουν τα επιχειρήματά του.
Με το να λες ότι θα επηρεαστεί από τα λεγόμενα του Αρίστου και όχι από τις απαντήσεις μας από κάτω, είναι σαν να λες ότι αυτός είναι πιο επιδραστικός απ' ότι εμείς που τον αντικρούουμε.
πετρος έγραψε: 19 Δεκ 2021, 19:11
Αν οι αποψεις ενος ανθρωπου δεν μας βρισκουν συμφωνους μπορουμε να εκφρασουμε τις δικες μας η και να παψουμε να συζητουμε μαζι του. Το να του απαγορευουμε τον λογο παραπεμπει σε εποχες σκοτους, χαφιεδισμου, λογοκρισιας και μισαλλοδοξιας. Ειναι κριμα αν αυτο δεν το καταλαβαινεις...Γι αυτο συζηταμε, για να μην ειμαστε ιδιωτες που αυτοικανοποιουμαστε με τα κατορθωματα μας... Αμα εξαφανισεις το συνομιλητη σου δεν σημαινει οτι εχεις δικαιο!
Είσαι σε ένα χώρο διαδικτυακό με κανόνες συγκεκριμένους. Επίσης έχεις να αντιμετωπίσεις μια κατάσταση, που μόνον ευχάριστη δεν τη λες. Δεν τίθεται θέμα ''χαφιεδισμού'', ''λογοκρισιας'', αλλά προστασίας της δημόσιας υγείας. Προσπάθησε να το αντιληφθείς. Τα γραπτά μένουν και επηρεάζουν αρκετούς που τα διαβάζουν.
Στην καθημερινή καταγραφή του θανάτου συνανθρώπων μας, η εκάστοτε υποκειμενική αίσθηση δικαίου, περισσεύει και περιττεύει.
Εσύ εν τω μεταξύ, μαζί με πολλούς, μπορείτε κάλλιστα να διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας, δίχως να σκεφτείτε τις επιπτώσεις που θα έχει ο ιδιοκτήτης του χώρου που σας φιλοξενεί, σε νομικό επίπεδο.
Προφανώς όμως, χρειάζεται να καταναλωθεί περισσότερη φαιά ουσία για μια τέτοια σκέψη. Ουάου!
Τα γραπτά μένουν κι επηρεάζουν (άντε ας το δεχτούμε ότι επηρεάζουν) ωστόσο αυτός που είναι επιρρεπής στο να επηρεαστεί δεν διαβάζει μόνο τα γραπτά του κάθε Αρίστου, αλλά και τις απαντήσεις μας από κάτω που αντικρούουν τα επιχειρήματά του.
Με το να λες ότι θα επηρεαστεί από τα λεγόμενα του Αρίστου και όχι από τις απαντήσεις μας από κάτω, είναι σαν να λες ότι αυτός είναι πιο επιδραστικός απ' ότι εμείς που τον αντικρούουμε.
Πάμε άλλη μια. Θεωρώ πως υπάρχουν και αυτοί που όντως επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό και ειλικρινά λυπάμαι. Αυτό συμβαίνει και στο φουμπου και στο τουίτερ και στο ίνστα.
Ξαναλέω όμως και αυτό το προσπέρασες, πως ο χώρος εδώ ανήκει σε έναν άνθρωπο και θα βρεθεί μπλεγμένος αν κάποιοι κάνουν ό,τι τους γουστάρει. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε; Ή όχι;
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Είσαι σε ένα χώρο διαδικτυακό με κανόνες συγκεκριμένους. Επίσης έχεις να αντιμετωπίσεις μια κατάσταση, που μόνον ευχάριστη δεν τη λες. Δεν τίθεται θέμα ''χαφιεδισμού'', ''λογοκρισιας'', αλλά προστασίας της δημόσιας υγείας. Προσπάθησε να το αντιληφθείς. Τα γραπτά μένουν και επηρεάζουν αρκετούς που τα διαβάζουν.
Στην καθημερινή καταγραφή του θανάτου συνανθρώπων μας, η εκάστοτε υποκειμενική αίσθηση δικαίου, περισσεύει και περιττεύει.
Εσύ εν τω μεταξύ, μαζί με πολλούς, μπορείτε κάλλιστα να διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας, δίχως να σκεφτείτε τις επιπτώσεις που θα έχει ο ιδιοκτήτης του χώρου που σας φιλοξενεί, σε νομικό επίπεδο.
Προφανώς όμως, χρειάζεται να καταναλωθεί περισσότερη φαιά ουσία για μια τέτοια σκέψη. Ουάου!
Τα γραπτά μένουν κι επηρεάζουν (άντε ας το δεχτούμε ότι επηρεάζουν) ωστόσο αυτός που είναι επιρρεπής στο να επηρεαστεί δεν διαβάζει μόνο τα γραπτά του κάθε Αρίστου, αλλά και τις απαντήσεις μας από κάτω που αντικρούουν τα επιχειρήματά του.
Με το να λες ότι θα επηρεαστεί από τα λεγόμενα του Αρίστου και όχι από τις απαντήσεις μας από κάτω, είναι σαν να λες ότι αυτός είναι πιο επιδραστικός απ' ότι εμείς που τον αντικρούουμε.
Πάμε άλλη μια. Θεωρώ πως υπάρχουν και αυτοί που όντως επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό και ειλικρινά λυπάμαι. Αυτό συμβαίνει και στο φουμπου και στο τουίτερ και στο ίνστα.
Ξαναλέω όμως και αυτό το προσπέρασες, πως ο χώρος εδώ ανήκει σε έναν άνθρωπο και θα βρεθεί μπλεγμένος αν κάποιοι κάνουν ό,τι τους γουστάρει. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε; Ή όχι;
Κατανοώ την ανησυχία του ανθρώπου (και ότι στην παρούσα κρίση φυλάει τα ρούχα του για να 'χει τα μισά), αλλά νομίζω ότι σε ένα μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας, όπου σε κάθε νήμα υπάρχουν αντεπιχειρήματα, η "είδηση" είναι ολόκληρο το νήμα και όχι μόνο το αρχικό ποστ.
Πιο πολύ κινδυνεύουν κατά τη γνώμη μου τα ειδησεογραφικά άρθρα στις ιστοσελίδες των μίντια, όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα αντιλόγου.
απο τον Αριστο επηρρεαστηκαν οσοι ειχαν αγορασει και το σκαθαροζουμι που πλασαρε σαν μαγικο φιλτρο για την οικονομικη υπεραποδοση των κινητηρων αυτοκινητων
δλδ κανενας
Τα γραπτά μένουν κι επηρεάζουν (άντε ας το δεχτούμε ότι επηρεάζουν) ωστόσο αυτός που είναι επιρρεπής στο να επηρεαστεί δεν διαβάζει μόνο τα γραπτά του κάθε Αρίστου, αλλά και τις απαντήσεις μας από κάτω που αντικρούουν τα επιχειρήματά του.
Με το να λες ότι θα επηρεαστεί από τα λεγόμενα του Αρίστου και όχι από τις απαντήσεις μας από κάτω, είναι σαν να λες ότι αυτός είναι πιο επιδραστικός απ' ότι εμείς που τον αντικρούουμε.
Πάμε άλλη μια. Θεωρώ πως υπάρχουν και αυτοί που όντως επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό και ειλικρινά λυπάμαι. Αυτό συμβαίνει και στο φουμπου και στο τουίτερ και στο ίνστα.
Ξαναλέω όμως και αυτό το προσπέρασες, πως ο χώρος εδώ ανήκει σε έναν άνθρωπο και θα βρεθεί μπλεγμένος αν κάποιοι κάνουν ό,τι τους γουστάρει. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε; Ή όχι;
Κατανοώ την ανησυχία του ανθρώπου (και ότι στην παρούσα κρίση φυλάει τα ρούχα του για να 'χει τα μισά), αλλά νομίζω ότι σε ένα μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας, όπου σε κάθε νήμα υπάρχουν αντεπιχειρήματα, η "είδηση" είναι ολόκληρο το νήμα και όχι μόνο το αρχικό ποστ.
Πιο πολύ κινδυνεύουν κατά τη γνώμη μου τα ειδησεογραφικά άρθρα στις ιστοσελίδες των μίντια, όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα αντιλόγου.
Ξαναπάμε άλλη μια. Έχει δικαίωμα ο Σπύρος να λάβει τα μέτρα του; Ναι,ή όχι; Θα του πληρώσουμε εμείς κάποιο ενδεχόμενο προστιμο, ή θα συνεχίζουμε να λέμε τις ίδιες μαλακίες ,αν για κάποιο λόγο φάει καμιά ξεγυρισμένη καταγγελία και έρθει αντιμέτωπος με το νόμο; Ο χώρος μας φιλοξενεί. Δεν είναι μπουρδέλο.
Άσε τα ''αλλά ''και τα ''μήπως''.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Αγις έγραψε: 20 Δεκ 2021, 13:10
απο τον Αριστο επηρρεαστηκαν οσοι ειχαν αγορασει και το σκαθαροζουμι που πλασαρε σαν μαγικο φιλτρο για την οικονομικη υπεραποδοση των κινητηρων αυτοκινητων
δλδ κανενας
Άσε μας ρε Άγι κι εσύ.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Πάμε άλλη μια. Θεωρώ πως υπάρχουν και αυτοί που όντως επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό και ειλικρινά λυπάμαι. Αυτό συμβαίνει και στο φουμπου και στο τουίτερ και στο ίνστα.
Ξαναλέω όμως και αυτό το προσπέρασες, πως ο χώρος εδώ ανήκει σε έναν άνθρωπο και θα βρεθεί μπλεγμένος αν κάποιοι κάνουν ό,τι τους γουστάρει. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε; Ή όχι;
Κατανοώ την ανησυχία του ανθρώπου (και ότι στην παρούσα κρίση φυλάει τα ρούχα του για να 'χει τα μισά), αλλά νομίζω ότι σε ένα μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας, όπου σε κάθε νήμα υπάρχουν αντεπιχειρήματα, η "είδηση" είναι ολόκληρο το νήμα και όχι μόνο το αρχικό ποστ.
Πιο πολύ κινδυνεύουν κατά τη γνώμη μου τα ειδησεογραφικά άρθρα στις ιστοσελίδες των μίντια, όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα αντιλόγου.
Ξαναπάμε άλλη μια. Έχει δικαίωμα ο Σπύρος να λάβει τα μέτρα του; Ναι,ή όχι; Θα του πληρώσουμε εμείς κάποιο ενδεχόμενο προστιμο, ή θα συνεχίζουμε να λέμε τις ίδιες μαλακίες ,αν για κάποιο λόγο φάει καμιά ξεγυρισμένη καταγγελία και έρθει αντιμέτωπος με το νόμο; Ο χώρος μας φιλοξενεί. Δεν είναι μπουρδέλο.
Άσε τα ''αλλά ''και τα ''μήπως''.
κατα την αποψη μου αυτοφωρακιας ειναι - αλλοι κινουν το πχορουμ
Κατανοώ την ανησυχία του ανθρώπου (και ότι στην παρούσα κρίση φυλάει τα ρούχα του για να 'χει τα μισά), αλλά νομίζω ότι σε ένα μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας, όπου σε κάθε νήμα υπάρχουν αντεπιχειρήματα, η "είδηση" είναι ολόκληρο το νήμα και όχι μόνο το αρχικό ποστ.
Πιο πολύ κινδυνεύουν κατά τη γνώμη μου τα ειδησεογραφικά άρθρα στις ιστοσελίδες των μίντια, όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα αντιλόγου.
Ξαναπάμε άλλη μια. Έχει δικαίωμα ο Σπύρος να λάβει τα μέτρα του; Ναι,ή όχι; Θα του πληρώσουμε εμείς κάποιο ενδεχόμενο προστιμο, ή θα συνεχίζουμε να λέμε τις ίδιες μαλακίες ,αν για κάποιο λόγο φάει καμιά ξεγυρισμένη καταγγελία και έρθει αντιμέτωπος με το νόμο; Ο χώρος μας φιλοξενεί. Δεν είναι μπουρδέλο.
Άσε τα ''αλλά ''και τα ''μήπως''.
κατα την αποψη μου αυτοφωρακιας ειναι - αλλοι κινουν το πχορουμ
Όπως;
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Ξαναπάμε άλλη μια. Έχει δικαίωμα ο Σπύρος να λάβει τα μέτρα του; Ναι,ή όχι; Θα του πληρώσουμε εμείς κάποιο ενδεχόμενο προστιμο, ή θα συνεχίζουμε να λέμε τις ίδιες μαλακίες ,αν για κάποιο λόγο φάει καμιά ξεγυρισμένη καταγγελία και έρθει αντιμέτωπος με το νόμο; Ο χώρος μας φιλοξενεί. Δεν είναι μπουρδέλο.
Άσε τα ''αλλά ''και τα ''μήπως''.
κατα την αποψη μου αυτοφωρακιας ειναι - αλλοι κινουν το πχορουμ