Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 15:57 Υπάρχει ωστόσο ένα ζήτημα ως την πατρότητα των έργων του.
περαιτέρω απόδειξη πως ήταν έγχρωμος και μάλιστα απο το χουντ
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 15:57 Υπάρχει ωστόσο ένα ζήτημα ως την πατρότητα των έργων του.
Όχι, στα 42 του είναι παππούς κάποιος, γεμάτος από δεκαετίες εμπειριών. Καλά τα λες. Ας το πω άλλη μια φορά. Οι δημιουργικές ηλικίες είναι μεταξύ 20-45. Από εκεί και πέρα μπορείς να έχεις μόνο εκλάμψεις ή πρέπει να είσαι μια περίπτωση 1 στο δισεκατομμύριο για να καταφέρνεις να δημιουργείς εξίσου καλά και καλύτερα από πριν. Σου ζήτησα ας πούμε 5 συγγραφείς και κατάφερες να βρεις 2.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 15:56 Εσύ έχεις μπερδέψει τι προσπαθείς να πεις. Άγραφο χαρτί το μυαλό κάποιου από τα 30 έως τα 42;
Χωρίς πλάκα. Η γυναίκα μου αποτελεί αντικείμενο φθόνου άλλων νοικοκυρών λόγω της άφταστης μαγειρικής της μαεστρίας. Πριν κάποια χρόνια ετοιμαζόμουν να δω το Λίνκολν του Σπίλμπεργκ. Πεινούσα και άνοιξα το ψυγείο για να βρω κάτι οτιδήποτε να φάω. Είχε μια σαλάτα από φουρνισμένα πατζάρια με κουκουνάρι και ροκφόρ. Ωραία σκέφτηκα και έβαλα την ταινία.
Ρε Καραμήτρο ποιος μίλησε για παππούδες; Εγώ είπα ότι πρέπει να έχεις ζήσει για να γράψεις. Εσύ έγραψες ότι πρέπει να είναι το μυαλό σου άγραφο χαρτί. Με το στανιό θα 'χεις δίκιο δηλαδή; Δε γίνεται ρε φίλε. Άστο.hellegennes έγραψε: 07 Οκτ 2019, 16:36Όχι, στα 42 του είναι παππούς κάποιος, γεμάτος από δεκαετίες εμπειριών. Καλά τα λες. Ας το πω άλλη μια φορά. Οι δημιουργικές ηλικίες είναι μεταξύ 20-45. Από εκεί και πέρα μπορείς να έχεις μόνο εκλάμψεις ή πρέπει να είσαι μια περίπτωση 1 στο δισεκατομμύριο για να καταφέρνεις να δημιουργείς εξίσου καλά και καλύτερα από πριν. Σου ζήτησα ας πούμε 5 συγγραφείς και κατάφερες να βρεις 2.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 15:56 Εσύ έχεις μπερδέψει τι προσπαθείς να πεις. Άγραφο χαρτί το μυαλό κάποιου από τα 30 έως τα 42;
Πόσο ήταν ο Διονύσιος Σολωμός όταν έγραψε τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν, την Γυναίκα της Ζάκυθος, την Καταστροφή των Ψαρών, τους Ελεύθερους Πολιορκημένους; Στα 60 του πέθανε. Πες μου ένα σημαντικό πράγμα που έγραψε μετά τα 35 του.
Μήπως θέλεις νομπελίστα; Ο Σεφέρης έγραψε μακράν το πιο σημαντικό του έργο μέχρι τα 30 του. Η Στροφή είναι το πρώτο και πιο σημαντικό του έργο. Όχι ότι είναι ανάξιο αναφοράς το υπόλοιπο έργο του, αλλά ποτέ δεν άγγιξε το ίδιο ύψος. Το ίδιο και ο Ελύτης, τα δυο πιο σημαντικά του έργα είναι οι Προσανατολισμοί (27) και το Άξιον Εστί (47), το οποίο ήταν στην ουσία το πρώτο του έργο μετά από παύση μιας δεκαετίας.
Γιατί σκοτώνεστε; Κάθε συγγραφέας είναι ξεχωριστή περίπτωση. Το ηλικιακό δεν έχει σημασία πάντοτε.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 16:40Ρε Καραμήτρο ποιος μίλησε για παππούδες; Εγώ είπα ότι πρέπει να έχεις ζήσει για να γράψεις. Εσύ έγραψες ότι πρέπει να είναι το μυαλό σου άγραφο χαρτί. Με το στανιό θα 'χεις δίκιο δηλαδή; Δε γίνεται ρε φίλε. Άστο.hellegennes έγραψε: 07 Οκτ 2019, 16:36Όχι, στα 42 του είναι παππούς κάποιος, γεμάτος από δεκαετίες εμπειριών. Καλά τα λες. Ας το πω άλλη μια φορά. Οι δημιουργικές ηλικίες είναι μεταξύ 20-45. Από εκεί και πέρα μπορείς να έχεις μόνο εκλάμψεις ή πρέπει να είσαι μια περίπτωση 1 στο δισεκατομμύριο για να καταφέρνεις να δημιουργείς εξίσου καλά και καλύτερα από πριν. Σου ζήτησα ας πούμε 5 συγγραφείς και κατάφερες να βρεις 2.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 15:56 Εσύ έχεις μπερδέψει τι προσπαθείς να πεις. Άγραφο χαρτί το μυαλό κάποιου από τα 30 έως τα 42;
Πόσο ήταν ο Διονύσιος Σολωμός όταν έγραψε τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν, την Γυναίκα της Ζάκυθος, την Καταστροφή των Ψαρών, τους Ελεύθερους Πολιορκημένους; Στα 60 του πέθανε. Πες μου ένα σημαντικό πράγμα που έγραψε μετά τα 35 του.
Μήπως θέλεις νομπελίστα; Ο Σεφέρης έγραψε μακράν το πιο σημαντικό του έργο μέχρι τα 30 του. Η Στροφή είναι το πρώτο και πιο σημαντικό του έργο. Όχι ότι είναι ανάξιο αναφοράς το υπόλοιπο έργο του, αλλά ποτέ δεν άγγιξε το ίδιο ύψος. Το ίδιο και ο Ελύτης, τα δυο πιο σημαντικά του έργα είναι οι Προσανατολισμοί (27) και το Άξιον Εστί (47), το οποίο ήταν στην ουσία το πρώτο του έργο μετά από παύση μιας δεκαετίας.
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 16:40 Πάρε κι αυτόν
Ο Νίκος Καζαντζάκης (Ηράκλειο Κρήτης, 18 Φεβρουαρίου/2 Μαρτίου 1883
1906: «Όφις και Κρίνο» (με το ψευδώνυμο Κάρμα Νιρβαμή) - ISBN 960-7948-01-7
1908: «Σπασμένες Ψυχές» (με το ψευδώνυμο Πέτρος Ψηλορείτης), α' δημοσίευση σε συνέχειες στο περιοδικό «Ο Νουμάς», 1909-1910
1929: «Τόντα-Ράμπα», α' έκδοση, Παρίσι, 1934. Α' έκδοση στην Ελλάδα, 1956 σε μετάφραση του Γιάννη Μαγκλή, εκδ. Δίφρος - ISBN 960-7948-04-1
1936:«Ο Βραχόκηπος», μετάφραση Παντελής Πρεβελάκης, Εστία, 1960[σ 4]
1946: «Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά» - ISBN 978-960-7948-46-5
1948: «Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται», α' έκδοση Δίφρος, 1954[σ 5] ISBN 978-960-7948-22-9
1950: «Ο Καπετάν Μιχάλης», α' έκδοση Μαυρίδης, 1953 ISBN 978-960-7948-20-5
1951: «Ο Τελευταίος Πειρασμός», α' έκδοση Δίφρος, 1955[σ 6] ISBN 978-960-7948-23-6
1953: «Ο Φτωχούλης του Θεού», α' δημοσίευση σε συνέχειες στην εφημερίδα «Ελευθερία» το 1954, - ISBN 978-960-7948-14-4
1955: «Οι Αδερφοφάδες», α' έκδοση 1965 - ISBN 978-960-7948-28-1
1957: «Αναφορά στον Γκρέκο», α' έκδοση 1961 (αυτοβιογραφική μυθιστορία) ISBN 978-960-7948-50-2
Ρε συ; Διαβάζεις πριν γράψεις; Το όφις και κρίνο, ένα αξιοπρεπέστατο μυθιστόρημα, το έγραψε στα 22-23. Όσο καλό κι αν ήταν δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με αυτά που έγραψε μετά τα 40. Δεν είναι κακό να παραδεχτείς ότι ενίοτε σου ξεφεύγει και μια μαλακία. Άντε δύο.hellegennes έγραψε: 07 Οκτ 2019, 17:04Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 16:40 Πάρε κι αυτόν
Ο Νίκος Καζαντζάκης (Ηράκλειο Κρήτης, 18 Φεβρουαρίου/2 Μαρτίου 1883
1906: «Όφις και Κρίνο» (με το ψευδώνυμο Κάρμα Νιρβαμή) - ISBN 960-7948-01-7
1908: «Σπασμένες Ψυχές» (με το ψευδώνυμο Πέτρος Ψηλορείτης), α' δημοσίευση σε συνέχειες στο περιοδικό «Ο Νουμάς», 1909-1910
1929: «Τόντα-Ράμπα», α' έκδοση, Παρίσι, 1934. Α' έκδοση στην Ελλάδα, 1956 σε μετάφραση του Γιάννη Μαγκλή, εκδ. Δίφρος - ISBN 960-7948-04-1
1936:«Ο Βραχόκηπος», μετάφραση Παντελής Πρεβελάκης, Εστία, 1960[σ 4]
1946: «Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά» - ISBN 978-960-7948-46-5
1948: «Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται», α' έκδοση Δίφρος, 1954[σ 5] ISBN 978-960-7948-22-9
1950: «Ο Καπετάν Μιχάλης», α' έκδοση Μαυρίδης, 1953 ISBN 978-960-7948-20-5
1951: «Ο Τελευταίος Πειρασμός», α' έκδοση Δίφρος, 1955[σ 6] ISBN 978-960-7948-23-6
1953: «Ο Φτωχούλης του Θεού», α' δημοσίευση σε συνέχειες στην εφημερίδα «Ελευθερία» το 1954, - ISBN 978-960-7948-14-4
1955: «Οι Αδερφοφάδες», α' έκδοση 1965 - ISBN 978-960-7948-28-1
1957: «Αναφορά στον Γκρέκο», α' έκδοση 1961 (αυτοβιογραφική μυθιστορία) ISBN 978-960-7948-50-2![]()
![]()
![]()
Μαλάκα, σταμάτα να αυτοφαπώνεσαι. Μου βάζεις τον Καζαντζάκη, που δεν άρχισε να γράφει πριν τα 45 του (έγραφε θεατρικά, αλλά δεν είναι γνωστός για τα θεατρικά του). Δεν ξέρουμε τι έργο θα είχε αφήσει αν άρχιζε να γράφει στα 20.
Αυτό που αρχικά είπα ήταν ότι είναι εξαιρετικά σπάνιο να καλυτερεύει κάποιος με τα χρόνια πέρα από ένα σημείο ακμής, σε οποιοδήποτε δημιουργικό επάγγελμα. Κανείς δεν γράφει στα 60 του καλύτερα από ό,τι έγραφε στα 30. Ο πήζον bot πιστεύει ότι οι ηθοποιοί, οι σκηνοθέτες και γενικά οι δημιουργεί καλυτερεύουν χρόνο με τον χρόνο, που δεν στέκει. Η τοποθέτησή μου και εδώ αλλά και σε άλλο νήμα, που μιλούσαμε για σκηνοθέτες, με αφορμή τον Γαβρά, είναι πως το σημαντικότερο έργο του το αφήνει κάποιος σε νεαρή ηλικία, όπως είναι λογικό. Μεταξύ 25 και 45 είναι το συνηθέστερο και είναι τρομερά σπάνιο να σπάσει κάποιος αυτόν τον κανόνα και πάλι μιλάμε για εκλάμψεις. Δηλαδή αν κάποιος έχει κάνει 20 γαμάτα έργα μέχρι τα 45 του και στα 60 κάνει ένα αριστούργημα, όχι μόνο θα είναι κάτι σπάνιο αλλά θα είναι και μη επαναλήψιμο. Δεν πρόκειται ξαφνικά να κάνει άλλα 20 αριστουργήματα.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 16:55 Το απέδειξες υποστηρίζοντας το αντίθετο από αυτό που αρχικά έλεγες.

Μυθιστόρημα δεν είναι. Μυθοπλασία μπορείς να το χαρακτηρίσεις, αλλά δεν είναι μυθιστόρημα. Είναι το αντίστοιχο με τα γραπτά του blackpaint, που διέσχισε την Αλάσκα με έλκηθρο.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 17:10 Ρε συ; Διαβάζεις πριν γράψεις; Το όφις και κρίνο, ένα αξιοπρεπέστατο μυθιστόρημα, το έγραψε στα 22-23. Όσο καλό κι αν ήταν δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με αυτά που έγραψε μετά τα 40. Δεν είναι κακό να παραδεχτείς ότι ενίοτε σου ξεφεύγει και μια μαλακία. Άντε δύο.
Οκ. Αλλά αν έχει υποσχέσου ότι δεν θα τους πειράξεις.Ορέστης 35 έγραψε: 07 Οκτ 2019, 17:00 Σε ποιο σινεμα προτεινετε να τη δω; Δε θελω να εχει ενοχλητικους που μιλανε και τραγανιζουν βρωμερα νατσοζ.
Και να ηθελα δεν εχω οπλα δυστυχως. Για ριχτε προτασεις γιατι φαινεται ταινια που μπορει να αλλαξει τη ζωη ενος ανθρωπου.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 17:17Οκ. Αλλά αν έχει υποσχέσου ότι δεν θα τους πειράξεις.Ορέστης 35 έγραψε: 07 Οκτ 2019, 17:00 Σε ποιο σινεμα προτεινετε να τη δω; Δε θελω να εχει ενοχλητικους που μιλανε και τραγανιζουν βρωμερα νατσοζ.