Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
run έγραψε: 22 Νοέμ 2019, 18:26
οι σουλιωτες λεγανε πως είναι ελληνες
Καλα Έλληνες θεωρούσαν τους εαυτούς τους αλλά δε σημαίνει ότι το λέγανε και συνέχεια, σε επιστολή του 1793 λένε ότι ειναι Αλβανοί...
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2019, 19:59
από Giorgos 574
Αλβανούς αποκαλεί τους Σουλιώτες και η Ελένη Καρακιτσου, πρώτη σύζυγος του Μάρκου Μποτσαρη στην απολογία της κατά την εκδίκαση της αγωγής διαζυγίου που είχε καταθέσει ο ίδιος το 1810:
«αν ούτως είχεν το πράγμα, διατί ο πενθερός μου και πενθερά μου δεν έβανον να πιάσουν και να φονεύσουν τόσον τον Κώστα του Στάθη, όσον και εμέ την, κατ’ αυτούς μοιχεύουσαν οπού τούτο είναι χρέος και νόμος κοντά εις τους αλβανήτας δια να πληθούν απο την εντροπήν»
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2019, 20:50
από Giorgos 574
Ρουμ έγραψε: 22 Νοέμ 2019, 09:58
Οι Αλβανοι σε εναν Ευρωπαιο αυτοπροσδιοριζονταν ως Αλβανοι γιατι ετσι ετεροπροσδιοριζονταν απο αυτους
Οι Αλβανοι αυτοπροσδιοριζονταν ως Αρναουτ στους Τουρκους γιατι ετσι ετεροπροσδιοριζονταν απο αυτους...
Οι Αρβανιτες ομως δεν κανανε ουτε το ενα ουτε το αλλλο...
Το Αρναουτης το χαριζαν σους Σκιπεταρους
Το Αλβανος επίσης στους Σκιπεταρους
Βαιζα με ποδ ε κουκε σκον ρεσκον σι Αρναουτε
Ρε δε ντρέπεσαι να λες ΠΑΛΙ ψέμματα;;
Οι ορθόδοξοι αλβανόφωνοι αποκαλουσαν αρναούτ τους αρνήθρησκους. Δεν έχει να κάνει με κάποιο διαχωρισμό Αλβανών-Αρβανιτων όπως εννοεις εσυ εκ του πονηρού...
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ.
(1022-1080) ήταν Βυζαντινός αξιωματούχος και ιστορικός, που έζησε στην Κωνσταντινούπολη και τις γύρω επαρχίες της αυτοκρατορίας το δεύτερο μισό του ενδέκατου αιώνα.
Ο Μιχαήλ Ατταλειάτης καταγόταν πιθανόν από την Αττάλεια και μετακόμισε στην Κωνσταντινούπολη μεταξύ 1030 και 1040 για να ακολουθήσει νομικές σπουδές.
Κατά τα χρόνια της υπηρεσίας του στο δικαστικό σύστημα της αυτοκρατορίας δημιούργησε μια μικρή περιουσία. Η διάκρισή του στη δικαστική έδρα προκάλεσε την προσοχή αρκετών αυτοκρατόρων, που τον επιβράβευσαν με μερικές από τις υψηλότερες τιμητικές διακρίσεις που υπήρχαν για τους δημοσίους υπαλλήλους (πατρίκιος και ανθύπατος). Το 1072 συνέγραψε για τον Αυτοκράτορα Μιχαήλ Παραπινάκιο νομικό κώδικα, γνωστό ως «Πόνημα νομικόν», βασισμένο στα Βασιλικά (συλλογή νόμων του 892 κατ' εντολή του Βυζαντινού Αυτοκράτορα Λέοντος ΣΤ΄ του Σοφού).
Πέραν αυτού συνέταξε ένα Κανονισμό για το Πτωχοκομείο και τη Μονή, που ίδρυσε στην Κωνσταντινούπολη στα μέσα της δεκαετίας του 1070.
Το έργο αυτό, γνωστό ως Διάταξις, είναι μεγάλης αξίας για τους μελετητές της κοινωνικής, οικονομικής, πολιτιστικής και θρησκευτικής ιστορίας του Βυζαντίου, της Κωνσταντινούπολης και των επαρχιών, κατά τον 11ο αιώνα.
Παρέχει επίσης πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη ζωή του ίδιου του Ατταλειάτη. Περιλαμβάνει κατάλογο των βιβλίων της βιβλιοθήκης του μοναστηριού, ενώ περιέχει επίσης λεπτομέρειες για την περιουσία του ιδρυτή στην πρωτεύουσα και στη Θράκη. Από το έργο αυτό πληροφορούμαστε ότι ο Ατταλειάτης ήταν κάτοχος πολλών ακινήτων (τόσο αγροκτημάτων όσο και αστικών) στην Κωνσταντινούπολη, τη Ραιδεστό (σήμερα Τουρκικά Τεκιρντάγ) και Σηλυβρία (σήμερα Τουρκικά Σιλιβρί).
Το 1079-1080 εξέδωσε την Ιστορία, πολιτική και οικονομική ιστορία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας για τα έτη 1034-1079. Αυτή η ζωντανή και σε μεγάλο βαθμό αξιόπιστη παρουσίαση της παρακμής της αυτοκρατορίας μετά τη λήξη της Μακεδονικής δυναστείας προσέφερε στον Ατταλειάτη την ευκαιρία να ασχοληθεί με πολιτικά ζητήματα της εποχής του, που αντιμετώπισε, αν και από άλλη οπτική γωνία, ο σύγχρονός του Μιχαήλ Ψελλός.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ. Η Ιστορία του Ατταλειάτηείναι μια συνειδητά δομημένη περιγραφή της στρατιωτικής παρακμής του Βυζαντίου.
Στο πλαίσιο της ανάλυσής του ο συγγραφέας συχνά παρεκκλίνει από τη σύγχρονη πολιτική και στρατιωτική ιστορία και διανθίζει τις σελίδες του έργου του με εικόνες της δόξας της Ρωμαϊκής Δημοκρατίας, που αντιπαρατίθενται πρόδηλα με την ανικανότητα των συγχρόνων του.
Παρόλαυτα η επιστροφή του συγγραφέα στο παρελθόν δεν είναι δείγμα ανόητης αρχαιοπληξίας. Δεν είναι προσπάθεια εκ μέρους του Ατταλειάτη να εντυπωσιάσει τον αναγνώστη με επίδειξη πολυμάθειας. Αντίθετα, στην πολιτική των ηρώων της Δημοκρατίας στην Ιστορία ο αναγνώστης διαβλέπει την αναζήτηση ενός νέου ρωμαϊκού πατριωτισμού, που θα έβγαζε την αυτοκρατορία από την κρίση της. Την ίδια στιγμή η ιστοριογραφία επιτρέπει στον Ατταλειάτη να αναλογισθεί το ταραγμένο παρόν της αυτοκρατορίας μέσα από το πρίσμα του παρελθόντος κατά τρόπου που υπαινίσσεται την ικανότητά της να σχεδιάσει για ένα αβέβαιο μέλλον. Κατά συνέπεια η Ιστορία επιβεβαιώνει την ιδιότητα του συγγραφέα ως πολιτικά ενεργού αξιωματούχου και ικανού αυτοκρατορικού συμβούλου.
Η ιστοριογραφία γενικά, και η Ιστορία ιδιαίτερα, κατατάσσει τον Ατταλειάτη ως φιλόδοξο, πατριώτη και οξυδερκή παρατηρητή των πολιτικών εξελίξεων της εποχής του, που καταγγέλει τις αδυναμίες της βυζαντινής διοίκησης και συμμετέχει σε στενό διάλογο σχετικά με τις τρέχουσες υποθέσεις με τους συγχρόνους του για τον ρωμαϊκό κόσμο, που καταρρέει γύρω τους.
Ο ισχυρισμός σου είναι εσφαλμένος διότι και τους Φράγκους και τους Βουλγάρους στα ίδια χωρία τους αποκαλεί Φράγκους και Βουλγάρους και δεν τους αποδίδει με κάποιο άλλο αρχαιοπρεπές όνομα. Επιπλέον δεν χρησιμοποιεί ούτε καν τον όρο Λατίνοι ή Ιταλοί που θα ήταν ακόμα πιο πρόσφοροι, κατανοητοί και εύστοχοι αν ήταν ντόπιοι της Ιταλικής χερσονήσου.
Επίσης, από τα συγκεκριμένα χωρία αλλά και από το υπόλοιπο έργο του Ατταλειάτη προκύπτει ΡΩΜΑΙΟΙ#ΦΡΑΓΚΟΙ#ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ#ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ
Το τι ήταν αυτοί οι Αλβανοί και οι Αρβανίτες από το "ιστορίαι" του Ατταλειάτη δεν μαθαίνουμε, αλλά σίγουρα ήταν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ και οι μεν πρώτοι προέρχονται από την Ιταλία η δε δεύτεροι είναι Βαλκάνιοι.
Ο ισχυρισμός σου είναι εσφαλμένος διότι και τους Φράγκους και τους Βουλγάρους στα ίδια χωρία τους αποκαλεί Φράγκους και Βουλγάρους και δεν τους αποδίδει με κάποιο άλλο αρχαιοπρεπές όνομα. Επιπλέον δεν χρησιμοποιεί ούτε καν τον όρο Λατίνοι ή Ιταλοί που θα ήταν ακόμα πιο πρόσφοροι, κατανοητοί και εύστοχοι αν ήταν ντόπιοι της Ιταλικής χερσονήσου.
Επίσης, από τα συγκεκριμένα χωρία αλλά και από το υπόλοιπο έργο του Ατταλειάτη προκύπτει ΡΩΜΑΙΟΙ#ΦΡΑΓΚΟΙ#ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ#ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ
Το τι ήταν αυτοί οι Αλβανοί και οι Αρβανίτες από το "ιστορίαι" του Ατταλειάτη δεν μαθαίνουμε, αλλά σίγουρα ήταν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ και οι μεν πρώτοι προέρχονται από την Ιταλία η δε δεύτεροι είναι Βαλκάνιοι.
Συμφωνώ ότι οι πρώτοι Αλβανοί προέρχονται από την Ιταλία. Δεν έχουν σχέση με τους Αλβανούς ( Αρβανίτες ) της Βαλκανικής που αναφέρονται στο δεύτερο απόσπασμα. Σε άλλο σημείο πιο πριν αναφέρει ο Ατταλειάτης :
Ο Μπούας είχε πεί πως αυτοαποκαλούνταν Σκυπητάροι.
Για ρωτα τον να μας πει και πάλι την άποψη του!
Αναλωνόμαστε πολύ σε κάτι που δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Δεν έχει σημασία τι γλώσσα μιλούσαν . Και οι μουσουμάνοι Βαλάαδες και Τουρκοκρητικοί ελληνόφωνοι ήταν. Έλληνες δεν ήταν. Έλληνας ήταν ο τουρκόφωνος Καππαδόκης της Βαβυλωνίας.
ΑΣΤ. Τ' όνομα σου, μουρέ;
ΑΝΑΤ. Α... όνομα μου; όνομα μου, Χατζή Σάββα, ντούλο σας.
ΑΣΤ. Η πατρίδα σου;
ΑΝΑΤ. Πατέρα μου; πατέρα μου Χατζή Μουράτη λέανε...· εκείνο πετάνε, τι το τελείς τώρα;
ΑΣΤ. Οχι, μουρέ, ο τόπος σου.
ΑΝΑΤ. Α, βιλαέτι μου; βιλαέτι μου Καΐσερλη είναι.
ΑΣΤ. Και π' ούν' αυτό το Καΐσερλη;
ΑΝΑΤ. Άι Βασίλη τόπο είναι, Γκαισαρείας, Γκαπαπντοκίας. Ντε ξέρεις εσύ;
(...)
ΑΣΤ. Εσύ θα πας α ρέστο, γιαγουρτοβαφτισμένε, παλιό-τουρκα.
ΑΝΑΤ. Ταμάμ Αστρονόμο...· άφεριμ...· βρίζει κιόλας... Εγώ Τούρκο ντεν είμαι· χριστιανό ορτόντοξο είμαι...· χατζή άντρωπο είμαι· ιψέματα ποτές μου ντε λέω...· χιτς ποτές άντρωπο βαφτίζουνε με γιογούρτι; τόσω χρονώ γένηκα, ακόμα ντεν άκουσα που βαφτίζουνε με γιογούρτι...· Άιντε να ντγιούμε τι τα πης ακόμα...· αγάλια, αγάλια τα πης αύριο με μποζά βαφτίζουνε...·
Αναλογη αρνητική σημασία στον Ελλαδικό χώρο είχε αποκτήσει και ο ορος Αρβανιτης/Αλβανος ήδη από το 18ο αιώνα λόγω των επιδρομών των Τουρκαλβανών. Αυτός είναι ο λόγος που την εποχή του 1821 κανένας δε δήλωνε Αρβανιτης. Ενώ τους προηγούμενους αιώνες το δήλωναν (πχ επιστολή χειμαριωτών) το 19ο αιώνα είχε καταντήσει ντροπή.
Ο διαχωρισμός των λέξεων Αρβανιτης/Αλβανος επινοήθηκε κατά τον 20ο αιώνα.
Αναλογη αρνητική σημασία στον Ελλαδικό χώρο είχε αποκτήσει και ο ορος Αρβανιτης/Αλβανος ήδη από το 18ο αιώνα λόγω των επιδρομών των Τουρκαλβανών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο την εποχή του 1821 κανένας δε δήλωνε Αρβανιτης. Δεν είναι λόγω εξελληνισμού αφού οι ελληνοφωνοι και ξένοι σύγχρονοι τους πολλές φορές τους αποκαλούσαν έτσι. Ενώ μερικούς αιώνες πριν το λέγανε με υπερηφάνεια (πχ επιστολή χειμαριωτών) το 19ο αιώνα είχε καταντήσει ντροπή.
Ο διαχωρισμός των λέξεων Αρβανιτης/Αλβανος επινοήθηκε κατά τον 20ο αιώνα.
Αν δεις στην Βαβυλωνία ( 1836 ) ο Αρβανίτης αναφέρεται με διάφορα ονόματα : Αλβανός, Αρβανίτης , Λιάπης.
ΑΣΤ. Και δε λες π' ούσαι Κρητικός, ν' άμπ' ο διάολλος μέσα σου; και ποιος μουρέ, ποιος σε χτύπησε;
ΚΡΗΣ Ένας Λιάπης.
ΑΣΤ. Και π' ούν' εκειός ο Λιάπης;
(…)
ΑΣΤ. Π' ούναι, μουρέ, εκειός ο Λιάπης;
ΑΝΑΤ. Λάπη ποιο είναι; σακίν Λάπη Αρβανίτη είναι; εκείνο υρεύεις; Πάει...· χου...· π' ούντο τώρα Αρβανίτη;... αν το πιάσης...
(…)
ΛΟΓ. Άφνω ο Αλβανός μετά του Κρητός εμαχεσάτην.
Τον ίδιο τον λένε Τσέλιο Γκέκα :
ΑΣΤ. Πινομή σου; τ' όνομα σου;
ΑΛΒ. Πώς το λένε, ορέ, εμένα; Τσέλιο Γκέκα.
Ο ισχυρισμός σου είναι εσφαλμένος διότι και τους Φράγκους και τους Βουλγάρους στα ίδια χωρία τους αποκαλεί Φράγκους και Βουλγάρους και δεν τους αποδίδει με κάποιο άλλο αρχαιοπρεπές όνομα. Επιπλέον δεν χρησιμοποιεί ούτε καν τον όρο Λατίνοι ή Ιταλοί που θα ήταν ακόμα πιο πρόσφοροι, κατανοητοί και εύστοχοι αν ήταν ντόπιοι της Ιταλικής χερσονήσου.
Επίσης, από τα συγκεκριμένα χωρία αλλά και από το υπόλοιπο έργο του Ατταλειάτη προκύπτει ΡΩΜΑΙΟΙ#ΦΡΑΓΚΟΙ#ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ#ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ
Το τι ήταν αυτοί οι Αλβανοί και οι Αρβανίτες από το "ιστορίαι" του Ατταλειάτη δεν μαθαίνουμε, αλλά σίγουρα ήταν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ και οι μεν πρώτοι προέρχονται από την Ιταλία η δε δεύτεροι είναι Βαλκάνιοι.
Συμφωνώ ότι οι πρώτοι Αλβανοί προέρχονται από την Ιταλία. Δεν έχουν σχέση με τους Αλβανούς ( Αρβανίτες ) της Βαλκανικής που αναφέρονται στο δεύτερο απόσπασμα. Σε άλλο σημείο πιο πριν αναφέρει ο Ατταλειάτης :
A Μπράβο, αυτή είναι ωραία απάντηση.
Οι Αλβανοί του Γ.Μανιάκη από την Ιταλία είναι οι Μανιακάτες που πήρε μαζί του μετά στα Βαλκάνια στον Ρωμαϊκό εμφύλιο, να τον βοηθήσουν.
Βλέπεις τους ξεχωρίζει από τους Λατίνους, τους Φράγκους, τους Αρβανίτες.
Βλέπουμε επίσης ότι το εθνωνυμικό "ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ" υφίσταται Ιστορικά, ΑΩΝΕΣ ΠΡΙΝ τα εθνωνυμικά ΣΚΙΠΕΤΑΡΟΣ, ΓΚΕΓΚΗΣ,ΤΟΣΚΗΣ, ΤΣΑΜΗΣ, ΛΙΑΠΗΣ, και είναι ταυτόχρονο με το "ΑΛΒΑΝΟΣ" στην άλλη πλευρά της Αδριατικής.
Ο Γ.Μανιάκης όπως αναφέρουν όλοι οι συγγραφείς και ο Ατταλειάτης είχε και Νορβηγούς (Αναφέρονται ως ΒΑΡΑΓΓΟΙ) συμμάχους αλλά και Νορμανδούς που ουδαμού και ειδικά στις πολεμικές επιχειρήσεις στο ανατολικό σύνορο της αυτοκρατορίας την ίδια εποχή (11ος αιώνας) δεν τιτλοφορούνται "ΑΛΒΑΝΟΙ".
ΤΟ ΚΑΙΡΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:
Ποιοι ήταν οι Αλβανοί της Ιταλίας τον 10ο αιώνα; ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ:
Α) Ντόπιοι ή επήλυδες της Ιταλικής χερσονήσου που δεν είχαν εκλατινιστεί
Β) Ρωμαιόφρονες Λατίνοι της Ιταλικής χερσονήσου
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 18:18
από Giorgos 574
Ρουμ έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 12:52To claim a Greek origin or Greek familial connections is not a problem anymore…..-
The same thing happened for the village of
Arshi Llongo, while other Muslims from Kurvelesh settled in the villages of lower Lunxhëri
(Karjan, Shën Todër, Valare) and in Suhë. As a result, it is not exceptional to hear today
from the Lunxhots, such as one of my informants, a retired engineer living in Tirana, that
‘in 1945 a Muslim buffer-zone was created between Dropull and Lunxhëri to stop the
Hellenisation of Lunxhëri. Muslims were thought to be more determined against Greeks. At that time, the danger of Hellenisation was real in Lunxhëri’.-….
Τον Αύγουστο
του 1929 πήγε στη Μονή Τερµπούκι, οπού οι κάτοικοι παρά ότι ήσαν
αλβανόφωνοι του ζήτησαν να ιερουργήσει ελληνικά διαφορετικά δεν θα
συµµετείχε κανείς. Πράγµατι λειτούργησε στην ελληνικη-
-Στις 6-8-1932 καταγγέλθηκε από τους κάτοικους της Μικ.
Τσέτας Λάµποβου η εκδίωξη του ελληνιστή ιερέα Κων. Γκέργκη και η
αντικατάστασή του από τον αλβανίζοντα Λεωνίδα ∆ούκα. Οι κάτοικοι
απειλούσαν ότι δεν θα πηγαίνουν στην εκκλησία, εάν δεν επανέλθει ο
Γκέργκης. Τελικά επανήλθε και εξακολουθούσε να λειτουργεί στα ελληνικά.-
Από τους περίπου 3.484 εγκατεστηµένους και γεννηµένους Βορ/τες
στην Τουρκία και σε διάφορα µέρη της Ελλάδος την περίοδο 1921-1940, οι
περισσότεροι ήσαν από την περιφ. Αργυροκάστρου, ειδικά από την περιοχή
της Λιούντζης.
Μαρτυρία τους αλβανόφωνους χριστιανους του Μπερατίου από τον Τουρκαλβανο Εκρεμ Μπέη Βλόρα, 1908:
«Παράλληλα με την επίσκεψη μου στο τουρκικό σχολείο ινταντιγιέ, επισκέφτηκα επίσης το κύριο ελληνικό σχολείο. Αυτό μου έδωσε μία ευκαιρία να ελέγξω τις προσπάθειες των σημερινών Ελλήνων να εκπολιτίσουν τους αγροίκους και βάρβαρους Αλβανούς. Ο οδηγός μου ήταν ο Έλληνας Πρόξενος. Το σχολείο είναι σε ένα μεγάλο, αρκετά ρημαγμένο σπίτι στη γειτονιά Mangalem. Είναι το αντίστοιχο του εξατάξιου γυμνάσιου. Επιπλέον, το Μπεράτι έχει οκτώ δημοτικά ελληνικά σχολεία – τέσσερα για αγόρια και τέσσερα για κορίτσια. Το γυμνάσιο λειτουργεί για περισσότερο από τριάντα χρόνια και είναι το πρώτο ίδρυμα του είδους του που έχει χτιστεί στο σαντζάκι του Μπερατίου. Εβδομήντα με ογδόντα αγόρια διδάσκονται εδώ χωρίς δίδακτρα, αφού τα έξοδα καλύπτονται από την Ένωση για τη Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας στην Αθήνα. Οι δάσκαλοι διορίζονται κυρίως από τον μητροπολίτη και πληρώνονται απ’ την Αθήνα. Η εκκλησία έχει επιβάλλει έναν μικρό φόρο στον πληθυσμό, στο επίπεδο των δέκα πιάστρων (δύο κορώνες) ετησίως, τις οποίες συλλέγει ο subashi, συχνά μόνο από τους πλουσιότερους. Είναι για την πληρωμή των μισθών των ιερέων, αλλά το μεγαλύτερο μέρος καταλήγει στο θησαυροφυλάκιο της ελληνικής σχολικής ένωσης στην Αθήνα. Πρέπει να πω ότι η διδασκαλία σε αυτό το σχολείο και στα άλλα κρατικά ελληνικά σχολεία είναι καλύτερη σχεδόν σε όλα από αυτή στο τουρκικό σχολείο. Οι Έλληνες έχουν δουλέψει αφοσιωμένοι επιμελώς για δεκαετίες, ακολουθώντας σταθερούς στόχους, με την πρόθεση αφομοίωσης του πληθυσμού. Οποιοσδήποτε δεν είναι πεπεισμένος από τη δικιά μου ερμηνεία των προθέσεων και των αποτελεσμάτων αυτής της “εκπολιτιστικής και σχολαστικής” δουλειάς, θα έπρεπε να έρθει στο Μπεράτι το απόγευμα, όταν τα παιδιά – όλοι Αλβανοί – φεύγουν από το σχολείο, ενώ τραγουδάνε τον ελληνικό εθνικό ύμνο».
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 21:06
από Hector Buas
Ζαποτέκος έγραψε: 22 Νοέμ 2019, 13:30
....
Ο Μπούας είχε πεί πως αυτοαποκαλούνταν Σκυπητάροι.
...
Πού το έγραψε αυτό ο Μπούας που θέλω να το διαβάσω?