Καλα Έλληνες θεωρούσαν τους εαυτούς τους αλλά δε σημαίνει ότι το λέγανε και συνέχεια, σε επιστολή του 1793 λένε ότι ειναι Αλβανοί...
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
-
Giorgos 574
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Giorgos 574 την 22 Νοέμ 2019, 23:45, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
Giorgos 574
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Αλβανούς αποκαλεί τους Σουλιώτες και η Ελένη Καρακιτσου, πρώτη σύζυγος του Μάρκου Μποτσαρη στην απολογία της κατά την εκδίκαση της αγωγής διαζυγίου που είχε καταθέσει ο ίδιος το 1810:
«αν ούτως είχεν το πράγμα, διατί ο πενθερός μου και πενθερά μου δεν έβανον να πιάσουν και να φονεύσουν τόσον τον Κώστα του Στάθη, όσον και εμέ την, κατ’ αυτούς μοιχεύουσαν οπού τούτο είναι χρέος και νόμος κοντά εις τους αλβανήτας δια να πληθούν απο την εντροπήν»
«αν ούτως είχεν το πράγμα, διατί ο πενθερός μου και πενθερά μου δεν έβανον να πιάσουν και να φονεύσουν τόσον τον Κώστα του Στάθη, όσον και εμέ την, κατ’ αυτούς μοιχεύουσαν οπού τούτο είναι χρέος και νόμος κοντά εις τους αλβανήτας δια να πληθούν απο την εντροπήν»
-
Giorgos 574
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Ρε δε ντρέπεσαι να λες ΠΑΛΙ ψέμματα;;Ρουμ έγραψε: 22 Νοέμ 2019, 09:58 Οι Αλβανοι σε εναν Ευρωπαιο αυτοπροσδιοριζονταν ως Αλβανοι γιατι ετσι ετεροπροσδιοριζονταν απο αυτους
Οι Αλβανοι αυτοπροσδιοριζονταν ως Αρναουτ στους Τουρκους γιατι ετσι ετεροπροσδιοριζονταν απο αυτους...
Οι Αρβανιτες ομως δεν κανανε ουτε το ενα ουτε το αλλλο...
Το Αρναουτης το χαριζαν σους Σκιπεταρους
Το Αλβανος επίσης στους Σκιπεταρους
Βαιζα με ποδ ε κουκε
σκον ρεσκον σι Αρναουτε
Οι ορθόδοξοι αλβανόφωνοι αποκαλουσαν αρναούτ τους αρνήθρησκους. Δεν έχει να κάνει με κάποιο διαχωρισμό Αλβανών-Αρβανιτων όπως εννοεις εσυ εκ του πονηρού...
“Οἱ Ἀλβανοί σήμερα προσφωνοῦν εἰρωνικά τούς Ὀρθοδόξους Kaur < ἄπιστος. Οἱ Ὀρθόδοξοι τούς ἀποκαλοῦν arnaut < ἀρνησίθρησκος. Οἱ Τοῦρκοι ὀνόμαζαν, παρ’ ὅτι μουσουλμάνοι, τούς Ἀλβανούς μουσουλμάνους arnaut < ἀρνησίθρησκους πού δέν ἔχουν τιμή καί ἐμπιστοσύνη.”
Ελευθέριου Απ. Καρακίτσιου, ο Ελληνισμος στην μητροπολιτική περιφέρεια Κορυτσάς σελ.33
Επίσης Αρναουτ είχε και την έννοια του τουρκαλβανού μισθοφόρου των Τούρκων...
https://en.m.wiktionary.org/wiki/Arnaut
- sport billy
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 18 Ιαν 2019, 12:52
- Phorum.gr user: sport billy
- Τοποθεσία: planet Mars
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
ΜΙΧΑΗΛ ΑΤΤΑΛΕΙΑΤΗΣ
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ.
(1022-1080) ήταν Βυζαντινός αξιωματούχος και ιστορικός, που έζησε στην Κωνσταντινούπολη και τις γύρω επαρχίες της αυτοκρατορίας το δεύτερο μισό του ενδέκατου αιώνα.
Ο Μιχαήλ Ατταλειάτης καταγόταν πιθανόν από την Αττάλεια και μετακόμισε στην Κωνσταντινούπολη μεταξύ 1030 και 1040 για να ακολουθήσει νομικές σπουδές.
Κατά τα χρόνια της υπηρεσίας του στο δικαστικό σύστημα της αυτοκρατορίας δημιούργησε μια μικρή περιουσία.
Η διάκρισή του στη δικαστική έδρα προκάλεσε την προσοχή αρκετών αυτοκρατόρων, που τον επιβράβευσαν με μερικές από τις υψηλότερες τιμητικές διακρίσεις που υπήρχαν για τους δημοσίους υπαλλήλους (πατρίκιος και ανθύπατος).
Το 1072 συνέγραψε για τον Αυτοκράτορα Μιχαήλ Παραπινάκιο νομικό κώδικα, γνωστό ως «Πόνημα νομικόν», βασισμένο στα Βασιλικά (συλλογή νόμων του 892 κατ' εντολή του Βυζαντινού Αυτοκράτορα Λέοντος ΣΤ΄ του Σοφού).
Πέραν αυτού συνέταξε ένα Κανονισμό για το Πτωχοκομείο και τη Μονή, που ίδρυσε στην Κωνσταντινούπολη στα μέσα της δεκαετίας του 1070.
Το έργο αυτό, γνωστό ως Διάταξις, είναι μεγάλης αξίας για τους μελετητές της κοινωνικής, οικονομικής, πολιτιστικής και θρησκευτικής ιστορίας του Βυζαντίου, της Κωνσταντινούπολης και των επαρχιών, κατά τον 11ο αιώνα.
Παρέχει επίσης πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη ζωή του ίδιου του Ατταλειάτη. Περιλαμβάνει κατάλογο των βιβλίων της βιβλιοθήκης του μοναστηριού, ενώ περιέχει επίσης λεπτομέρειες για την περιουσία του ιδρυτή στην πρωτεύουσα και στη Θράκη. Από το έργο αυτό πληροφορούμαστε ότι ο Ατταλειάτης ήταν κάτοχος πολλών ακινήτων (τόσο αγροκτημάτων όσο και αστικών) στην Κωνσταντινούπολη, τη Ραιδεστό (σήμερα Τουρκικά Τεκιρντάγ) και Σηλυβρία (σήμερα Τουρκικά Σιλιβρί).
Το 1079-1080 εξέδωσε την Ιστορία, πολιτική και οικονομική ιστορία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας για τα έτη 1034-1079. Αυτή η ζωντανή και σε μεγάλο βαθμό αξιόπιστη παρουσίαση της παρακμής της αυτοκρατορίας μετά τη λήξη της Μακεδονικής δυναστείας προσέφερε στον Ατταλειάτη την ευκαιρία να ασχοληθεί με πολιτικά ζητήματα της εποχής του, που αντιμετώπισε, αν και από άλλη οπτική γωνία, ο σύγχρονός του Μιχαήλ Ψελλός.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ.
Η Ιστορία του Ατταλειάτη είναι μια συνειδητά δομημένη περιγραφή της στρατιωτικής παρακμής του Βυζαντίου.
Στο πλαίσιο της ανάλυσής του ο συγγραφέας συχνά παρεκκλίνει από τη σύγχρονη πολιτική και στρατιωτική ιστορία και διανθίζει τις σελίδες του έργου του με εικόνες της δόξας της Ρωμαϊκής Δημοκρατίας, που αντιπαρατίθενται πρόδηλα με την ανικανότητα των συγχρόνων του.
Παρόλαυτα η επιστροφή του συγγραφέα στο παρελθόν δεν είναι δείγμα ανόητης αρχαιοπληξίας. Δεν είναι προσπάθεια εκ μέρους του Ατταλειάτη να εντυπωσιάσει τον αναγνώστη με επίδειξη πολυμάθειας. Αντίθετα, στην πολιτική των ηρώων της Δημοκρατίας στην Ιστορία ο αναγνώστης διαβλέπει την αναζήτηση ενός νέου ρωμαϊκού πατριωτισμού, που θα έβγαζε την αυτοκρατορία από την κρίση της. Την ίδια στιγμή η ιστοριογραφία επιτρέπει στον Ατταλειάτη να αναλογισθεί το ταραγμένο παρόν της αυτοκρατορίας μέσα από το πρίσμα του παρελθόντος κατά τρόπου που υπαινίσσεται την ικανότητά της να σχεδιάσει για ένα αβέβαιο μέλλον.
Κατά συνέπεια η Ιστορία επιβεβαιώνει την ιδιότητα του συγγραφέα ως πολιτικά ενεργού αξιωματούχου και ικανού αυτοκρατορικού συμβούλου.
Η ιστοριογραφία γενικά, και η Ιστορία ιδιαίτερα, κατατάσσει τον Ατταλειάτη ως φιλόδοξο, πατριώτη και οξυδερκή παρατηρητή των πολιτικών εξελίξεων της εποχής του, που καταγγέλει τις αδυναμίες της βυζαντινής διοίκησης και συμμετέχει σε στενό διάλογο σχετικά με τις τρέχουσες υποθέσεις με τους συγχρόνους του για τον ρωμαϊκό κόσμο, που καταρρέει γύρω τους.
πηγή wiki
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΤΤΑΛΕΙΑΤΟΥ "ΙΣΤΟΡΙΑ" συγγραφή:1079-1080
ΕΤΟΣ 1042 μ.χ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.14-15.
Ἀνήρ αἰμοχαρὴς καὶ γενναῖος, ὁ προμνημονευθεὶς Γεώργιος, ὁ Μανιάκης ἐπώνυμον, ἐκ τῆς Ἰταλικῆς ἀρχῆς ἐπαναστὰς μετὰ τῶν ἐκείνων συνόντων στρατιωτῶν Ῥωμαίων καὶ Ἀλβανῶν, διὰ παρόρασιν τοῦ βασιλέως ἀνιαθεὶς καὶ προηγησαμένας ἔχθρας μετ’ αὐτοῦ δεδιώς. Καὶ τὰ μὲν λοιπὰ τῶν συναντησάντων στρατεύματα ἀνετάραξε καὶ κατέβαλε».
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΤΤΑΛΕΙΑΤΟΥ "ΙΣΤΟΡΙΑ"
ΕΤΟΣ 1078 μ.χ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 35.4-5
"ὁ γὰρ ἐκεῖσε ὑπὸ τοῦ προβεβασιλευκότος ἀποσταλεὶς δούξ, ὁ πρωτοπρόεδρος Βασιλάκης, μετὰ τὸ φθάσαι παρελθεῖν τὸν Βρυέννιον καὶ ἀπελθεῖν εἰς Ἀδριανούπολιν καταλαβὼν τὸ Δυρράχιον, στρατιὰν ἐκ πασῶν τῶν ἐπικειμένων ἐκεῖσε χωρῶν συνελέγετο,
καὶ Φράγγους μεταπεμψάμενος ἐξ Ἰταλίας φιλοτίμοις δεξιώσεσι τῆς ἑαυτοῦ μερίδος καὶ συμμορίας ἐτίθετο δεξιῶς.
ἤθροιζε γὰρ χρυσίον ἐκ πάσης αἰτίας καὶ τρόπου παρὰ τῶν πειθομένων καὶ καταδυναστευομένων αὐτῷ, καὶ κατάλογον θέμενος πρόφασιν ἐποιεῖτο τῆς τοιαύτης ὁπλίσεως τὴν κατὰ τοῦ Βρυεννίου ὡς ἀποστάτου ἐπίθεσιν. ἐπὰν δ' ἔγνω πολύ τι στρατόπεδον συναγηοχὼς καὶ ἀξιόμαχον δύναμιν (εἶχε γὰρ καὶ Ῥωμαίων πολλῶν στρατιωτικόν, Βουλγάρων τε καὶ Ἀρβανιτῶν, καὶ οἰκείους ὑπασπιστὰς οὐκ ὀλίγους), ἄρας ἐκεῖθεν πρὸς τὴν Θεσσαλονίκην ἠπείγετο".
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΙΔΙΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ-ΙΔΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Τηγάνια στα ντουλάπια σας.
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ.
(1022-1080) ήταν Βυζαντινός αξιωματούχος και ιστορικός, που έζησε στην Κωνσταντινούπολη και τις γύρω επαρχίες της αυτοκρατορίας το δεύτερο μισό του ενδέκατου αιώνα.
Ο Μιχαήλ Ατταλειάτης καταγόταν πιθανόν από την Αττάλεια και μετακόμισε στην Κωνσταντινούπολη μεταξύ 1030 και 1040 για να ακολουθήσει νομικές σπουδές.
Κατά τα χρόνια της υπηρεσίας του στο δικαστικό σύστημα της αυτοκρατορίας δημιούργησε μια μικρή περιουσία.
Η διάκρισή του στη δικαστική έδρα προκάλεσε την προσοχή αρκετών αυτοκρατόρων, που τον επιβράβευσαν με μερικές από τις υψηλότερες τιμητικές διακρίσεις που υπήρχαν για τους δημοσίους υπαλλήλους (πατρίκιος και ανθύπατος).
Το 1072 συνέγραψε για τον Αυτοκράτορα Μιχαήλ Παραπινάκιο νομικό κώδικα, γνωστό ως «Πόνημα νομικόν», βασισμένο στα Βασιλικά (συλλογή νόμων του 892 κατ' εντολή του Βυζαντινού Αυτοκράτορα Λέοντος ΣΤ΄ του Σοφού).
Πέραν αυτού συνέταξε ένα Κανονισμό για το Πτωχοκομείο και τη Μονή, που ίδρυσε στην Κωνσταντινούπολη στα μέσα της δεκαετίας του 1070.
Το έργο αυτό, γνωστό ως Διάταξις, είναι μεγάλης αξίας για τους μελετητές της κοινωνικής, οικονομικής, πολιτιστικής και θρησκευτικής ιστορίας του Βυζαντίου, της Κωνσταντινούπολης και των επαρχιών, κατά τον 11ο αιώνα.
Παρέχει επίσης πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη ζωή του ίδιου του Ατταλειάτη. Περιλαμβάνει κατάλογο των βιβλίων της βιβλιοθήκης του μοναστηριού, ενώ περιέχει επίσης λεπτομέρειες για την περιουσία του ιδρυτή στην πρωτεύουσα και στη Θράκη. Από το έργο αυτό πληροφορούμαστε ότι ο Ατταλειάτης ήταν κάτοχος πολλών ακινήτων (τόσο αγροκτημάτων όσο και αστικών) στην Κωνσταντινούπολη, τη Ραιδεστό (σήμερα Τουρκικά Τεκιρντάγ) και Σηλυβρία (σήμερα Τουρκικά Σιλιβρί).
Το 1079-1080 εξέδωσε την Ιστορία, πολιτική και οικονομική ιστορία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας για τα έτη 1034-1079. Αυτή η ζωντανή και σε μεγάλο βαθμό αξιόπιστη παρουσίαση της παρακμής της αυτοκρατορίας μετά τη λήξη της Μακεδονικής δυναστείας προσέφερε στον Ατταλειάτη την ευκαιρία να ασχοληθεί με πολιτικά ζητήματα της εποχής του, που αντιμετώπισε, αν και από άλλη οπτική γωνία, ο σύγχρονός του Μιχαήλ Ψελλός.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ.
Η Ιστορία του Ατταλειάτη είναι μια συνειδητά δομημένη περιγραφή της στρατιωτικής παρακμής του Βυζαντίου.
Στο πλαίσιο της ανάλυσής του ο συγγραφέας συχνά παρεκκλίνει από τη σύγχρονη πολιτική και στρατιωτική ιστορία και διανθίζει τις σελίδες του έργου του με εικόνες της δόξας της Ρωμαϊκής Δημοκρατίας, που αντιπαρατίθενται πρόδηλα με την ανικανότητα των συγχρόνων του.
Παρόλαυτα η επιστροφή του συγγραφέα στο παρελθόν δεν είναι δείγμα ανόητης αρχαιοπληξίας. Δεν είναι προσπάθεια εκ μέρους του Ατταλειάτη να εντυπωσιάσει τον αναγνώστη με επίδειξη πολυμάθειας. Αντίθετα, στην πολιτική των ηρώων της Δημοκρατίας στην Ιστορία ο αναγνώστης διαβλέπει την αναζήτηση ενός νέου ρωμαϊκού πατριωτισμού, που θα έβγαζε την αυτοκρατορία από την κρίση της. Την ίδια στιγμή η ιστοριογραφία επιτρέπει στον Ατταλειάτη να αναλογισθεί το ταραγμένο παρόν της αυτοκρατορίας μέσα από το πρίσμα του παρελθόντος κατά τρόπου που υπαινίσσεται την ικανότητά της να σχεδιάσει για ένα αβέβαιο μέλλον.
Κατά συνέπεια η Ιστορία επιβεβαιώνει την ιδιότητα του συγγραφέα ως πολιτικά ενεργού αξιωματούχου και ικανού αυτοκρατορικού συμβούλου.
Η ιστοριογραφία γενικά, και η Ιστορία ιδιαίτερα, κατατάσσει τον Ατταλειάτη ως φιλόδοξο, πατριώτη και οξυδερκή παρατηρητή των πολιτικών εξελίξεων της εποχής του, που καταγγέλει τις αδυναμίες της βυζαντινής διοίκησης και συμμετέχει σε στενό διάλογο σχετικά με τις τρέχουσες υποθέσεις με τους συγχρόνους του για τον ρωμαϊκό κόσμο, που καταρρέει γύρω τους.
πηγή wiki
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΤΤΑΛΕΙΑΤΟΥ "ΙΣΤΟΡΙΑ" συγγραφή:1079-1080
ΕΤΟΣ 1042 μ.χ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.14-15.
Ἀνήρ αἰμοχαρὴς καὶ γενναῖος, ὁ προμνημονευθεὶς Γεώργιος, ὁ Μανιάκης ἐπώνυμον, ἐκ τῆς Ἰταλικῆς ἀρχῆς ἐπαναστὰς μετὰ τῶν ἐκείνων συνόντων στρατιωτῶν Ῥωμαίων καὶ Ἀλβανῶν, διὰ παρόρασιν τοῦ βασιλέως ἀνιαθεὶς καὶ προηγησαμένας ἔχθρας μετ’ αὐτοῦ δεδιώς. Καὶ τὰ μὲν λοιπὰ τῶν συναντησάντων στρατεύματα ἀνετάραξε καὶ κατέβαλε».
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΤΤΑΛΕΙΑΤΟΥ "ΙΣΤΟΡΙΑ"
ΕΤΟΣ 1078 μ.χ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 35.4-5
"ὁ γὰρ ἐκεῖσε ὑπὸ τοῦ προβεβασιλευκότος ἀποσταλεὶς δούξ, ὁ πρωτοπρόεδρος Βασιλάκης, μετὰ τὸ φθάσαι παρελθεῖν τὸν Βρυέννιον καὶ ἀπελθεῖν εἰς Ἀδριανούπολιν καταλαβὼν τὸ Δυρράχιον, στρατιὰν ἐκ πασῶν τῶν ἐπικειμένων ἐκεῖσε χωρῶν συνελέγετο,
καὶ Φράγγους μεταπεμψάμενος ἐξ Ἰταλίας φιλοτίμοις δεξιώσεσι τῆς ἑαυτοῦ μερίδος καὶ συμμορίας ἐτίθετο δεξιῶς.
ἤθροιζε γὰρ χρυσίον ἐκ πάσης αἰτίας καὶ τρόπου παρὰ τῶν πειθομένων καὶ καταδυναστευομένων αὐτῷ, καὶ κατάλογον θέμενος πρόφασιν ἐποιεῖτο τῆς τοιαύτης ὁπλίσεως τὴν κατὰ τοῦ Βρυεννίου ὡς ἀποστάτου ἐπίθεσιν. ἐπὰν δ' ἔγνω πολύ τι στρατόπεδον συναγηοχὼς καὶ ἀξιόμαχον δύναμιν (εἶχε γὰρ καὶ Ῥωμαίων πολλῶν στρατιωτικόν, Βουλγάρων τε καὶ Ἀρβανιτῶν, καὶ οἰκείους ὑπασπιστὰς οὐκ ὀλίγους), ἄρας ἐκεῖθεν πρὸς τὴν Θεσσαλονίκην ἠπείγετο".
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΙΔΙΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ-ΙΔΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Τηγάνια στα ντουλάπια σας.
Θες ένα γλυφιτζούρι;grtex 7381 έγραψε: 30 Μαρ 2019, 20:41 Το Γκιωνης βγαίνει και από το πουλί Γκιώνη, ακόμα και οι Τσακωνες και οι Κρητικοί το έχουν
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Οι πρώτοι Αλβανοί που λέει απ' την Ιταλία είναι αρχαιοπρεπές όνομα για τους Ιταλούς . Δεν εννοεί τους Αλβανούς της Βαλκανικής.sport billy έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 01:52 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΙΔΙΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ-ΙΔΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς :
Γένος δὲ τὸ {τῶν} Ἀλβανῶν μικτὸν ἦν ἔκ τε Πελασγῶν καὶ Ἀρκάδων καὶ Ἐπειῶν τῶν ἐξ Ἤλιδος ἐλθόντων, τελευταίων δὲ τῶν μετὰ {τὴν} Ἰλίου ἅλωσιν ἀφικομένων εἰς Ἰταλίαν Τρώων, οὓς ἦγεν Αἰνείας ὁ Ἀγχίσου καὶ Ἀφροδίτης. εἰκὸς δέ τι καὶ βαρβαρικὸν ἐκ τῶν προσοίκων ἢ παλαιῶν οἰκητόρων ὑπολιπὲς τῷ Ἑλληνικῷ συγκαταμιγῆναι.
Υπήρχε πόλη Άλβα , Αλβανίδα λίμνη κ.α.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
- sport billy
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 18 Ιαν 2019, 12:52
- Phorum.gr user: sport billy
- Τοποθεσία: planet Mars
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Ο ισχυρισμός σου είναι εσφαλμένος διότι και τους Φράγκους και τους Βουλγάρους στα ίδια χωρία τους αποκαλεί Φράγκους και Βουλγάρους και δεν τους αποδίδει με κάποιο άλλο αρχαιοπρεπές όνομα. Επιπλέον δεν χρησιμοποιεί ούτε καν τον όρο Λατίνοι ή Ιταλοί που θα ήταν ακόμα πιο πρόσφοροι, κατανοητοί και εύστοχοι αν ήταν ντόπιοι της Ιταλικής χερσονήσου.Ζαποτέκος έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 03:19Οι πρώτοι Αλβανοί που λέει απ' την Ιταλία είναι αρχαιοπρεπές όνομα για τους Ιταλούς . Δεν εννοεί τους Αλβανούς της Βαλκανικής.sport billy έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 01:52 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΙΔΙΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ-ΙΔΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς :
Γένος δὲ τὸ {τῶν} Ἀλβανῶν μικτὸν ἦν ἔκ τε Πελασγῶν καὶ Ἀρκάδων καὶ Ἐπειῶν τῶν ἐξ Ἤλιδος ἐλθόντων, τελευταίων δὲ τῶν μετὰ {τὴν} Ἰλίου ἅλωσιν ἀφικομένων εἰς Ἰταλίαν Τρώων, οὓς ἦγεν Αἰνείας ὁ Ἀγχίσου καὶ Ἀφροδίτης. εἰκὸς δέ τι καὶ βαρβαρικὸν ἐκ τῶν προσοίκων ἢ παλαιῶν οἰκητόρων ὑπολιπὲς τῷ Ἑλληνικῷ συγκαταμιγῆναι.
Υπήρχε πόλη Άλβα , Αλβανίδα λίμνη κ.α.
Επίσης, από τα συγκεκριμένα χωρία αλλά και από το υπόλοιπο έργο του Ατταλειάτη προκύπτει ΡΩΜΑΙΟΙ#ΦΡΑΓΚΟΙ#ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ#ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ
Το τι ήταν αυτοί οι Αλβανοί και οι Αρβανίτες από το "ιστορίαι" του Ατταλειάτη δεν μαθαίνουμε, αλλά σίγουρα ήταν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ και οι μεν πρώτοι προέρχονται από την Ιταλία η δε δεύτεροι είναι Βαλκάνιοι.
Θες ένα γλυφιτζούρι;grtex 7381 έγραψε: 30 Μαρ 2019, 20:41 Το Γκιωνης βγαίνει και από το πουλί Γκιώνη, ακόμα και οι Τσακωνες και οι Κρητικοί το έχουν
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Συμφωνώ ότι οι πρώτοι Αλβανοί προέρχονται από την Ιταλία. Δεν έχουν σχέση με τους Αλβανούς ( Αρβανίτες ) της Βαλκανικής που αναφέρονται στο δεύτερο απόσπασμα. Σε άλλο σημείο πιο πριν αναφέρει ο Ατταλειάτης :sport billy έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 08:52Ο ισχυρισμός σου είναι εσφαλμένος διότι και τους Φράγκους και τους Βουλγάρους στα ίδια χωρία τους αποκαλεί Φράγκους και Βουλγάρους και δεν τους αποδίδει με κάποιο άλλο αρχαιοπρεπές όνομα. Επιπλέον δεν χρησιμοποιεί ούτε καν τον όρο Λατίνοι ή Ιταλοί που θα ήταν ακόμα πιο πρόσφοροι, κατανοητοί και εύστοχοι αν ήταν ντόπιοι της Ιταλικής χερσονήσου.Ζαποτέκος έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 03:19Οι πρώτοι Αλβανοί που λέει απ' την Ιταλία είναι αρχαιοπρεπές όνομα για τους Ιταλούς . Δεν εννοεί τους Αλβανούς της Βαλκανικής.sport billy έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 01:52 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΙΔΙΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ-ΙΔΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς :
Γένος δὲ τὸ {τῶν} Ἀλβανῶν μικτὸν ἦν ἔκ τε Πελασγῶν καὶ Ἀρκάδων καὶ Ἐπειῶν τῶν ἐξ Ἤλιδος ἐλθόντων, τελευταίων δὲ τῶν μετὰ {τὴν} Ἰλίου ἅλωσιν ἀφικομένων εἰς Ἰταλίαν Τρώων, οὓς ἦγεν Αἰνείας ὁ Ἀγχίσου καὶ Ἀφροδίτης. εἰκὸς δέ τι καὶ βαρβαρικὸν ἐκ τῶν προσοίκων ἢ παλαιῶν οἰκητόρων ὑπολιπὲς τῷ Ἑλληνικῷ συγκαταμιγῆναι.
Υπήρχε πόλη Άλβα , Αλβανίδα λίμνη κ.α.
Επίσης, από τα συγκεκριμένα χωρία αλλά και από το υπόλοιπο έργο του Ατταλειάτη προκύπτει ΡΩΜΑΙΟΙ#ΦΡΑΓΚΟΙ#ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ#ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ
Το τι ήταν αυτοί οι Αλβανοί και οι Αρβανίτες από το "ιστορίαι" του Ατταλειάτη δεν μαθαίνουμε, αλλά σίγουρα ήταν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ και οι μεν πρώτοι προέρχονται από την Ιταλία η δε δεύτεροι είναι Βαλκάνιοι.
οὐ μὴν δὲ ἀλλὰ καὶ οἵ ποτε σύμμαχοι καὶ τῆς ἰσοπολιτείας ἡμῖν συμμετέχοντες, ὡς καὶ αὐτῆς τῆς θρησκείας, Ἀλβανοὶ καὶ Λατῖνοι ὅσοι μετὰ τὴν ἑσπερίαν Ῥώμην τοῖς Ἰταλικοῖς πλησιάζουσι μέρεσι,
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
-
Giorgos 574
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Για ρωτα τον να μας πει και πάλι την άποψη του!Ζαποτέκος έγραψε: 22 Νοέμ 2019, 13:30Ο Μπούας είχε πεί πως αυτοαποκαλούνταν Σκυπητάροι.Giorgos 574 έγραψε: 22 Νοέμ 2019, 10:52 memberlist.php?mode=viewprofile&u=865 εσυ το Αρβανίτες της επιστολής του Μποτσαρη πως πιστευεις ότι το έλεγαν στη γλωσσα τους οι Σουλιώτες;
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
χτυπηθειτε οι αρβανιτες είναι ελληνες με τους ελληνες πολεμουσαν στη τουρκοκρατια και στην επανασταση του 1821
ότι και να λενε τα παπαγαλάκια των αλβανων
ότι και να λενε τα παπαγαλάκια των αλβανων
αθάνατος καραίσκος" ρωτηκσα τον μπουτζον μου πασά και μουπε να μη σε προσκυνησω"
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Αναλωνόμαστε πολύ σε κάτι που δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.Giorgos 574 έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 14:27Για ρωτα τον να μας πει και πάλι την άποψη του!Ζαποτέκος έγραψε: 22 Νοέμ 2019, 13:30Ο Μπούας είχε πεί πως αυτοαποκαλούνταν Σκυπητάροι.Giorgos 574 έγραψε: 22 Νοέμ 2019, 10:52 memberlist.php?mode=viewprofile&u=865 εσυ το Αρβανίτες της επιστολής του Μποτσαρη πως πιστευεις ότι το έλεγαν στη γλωσσα τους οι Σουλιώτες;![]()
![]()
ΑΣΤ. Τ' όνομα σου, μουρέ;
ΑΝΑΤ. Α... όνομα μου; όνομα μου, Χατζή Σάββα, ντούλο σας.
ΑΣΤ. Η πατρίδα σου;
ΑΝΑΤ. Πατέρα μου; πατέρα μου Χατζή Μουράτη λέανε...· εκείνο πετάνε, τι το τελείς τώρα;
ΑΣΤ. Οχι, μουρέ, ο τόπος σου.
ΑΝΑΤ. Α, βιλαέτι μου; βιλαέτι μου Καΐσερλη είναι.
ΑΣΤ. Και π' ούν' αυτό το Καΐσερλη;
ΑΝΑΤ. Άι Βασίλη τόπο είναι, Γκαισαρείας, Γκαπαπντοκίας. Ντε ξέρεις εσύ;
(...)
ΑΣΤ. Εσύ θα πας α ρέστο, γιαγουρτοβαφτισμένε, παλιό-τουρκα.
ΑΝΑΤ. Ταμάμ Αστρονόμο...· άφεριμ...· βρίζει κιόλας... Εγώ Τούρκο ντεν είμαι· χριστιανό ορτόντοξο είμαι...· χατζή άντρωπο είμαι· ιψέματα ποτές μου ντε λέω...· χιτς ποτές άντρωπο βαφτίζουνε με γιογούρτι; τόσω χρονώ γένηκα, ακόμα ντεν άκουσα που βαφτίζουνε με γιογούρτι...· Άιντε να ντγιούμε τι τα πης ακόμα...· αγάλια, αγάλια τα πης αύριο με μποζά βαφτίζουνε...·
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
-
Giorgos 574
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Αναλογη αρνητική σημασία στον Ελλαδικό χώρο είχε αποκτήσει και ο ορος Αρβανιτης/Αλβανος ήδη από το 18ο αιώνα λόγω των επιδρομών των Τουρκαλβανών. Αυτός είναι ο λόγος που την εποχή του 1821 κανένας δε δήλωνε Αρβανιτης. Ενώ τους προηγούμενους αιώνες το δήλωναν (πχ επιστολή χειμαριωτών) το 19ο αιώνα είχε καταντήσει ντροπή.Ζαποτέκος έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 14:52Εγώ Τούρκο ντεν είμαι· χριστιανό ορτόντοξο είμαι...·
Ο διαχωρισμός των λέξεων Αρβανιτης/Αλβανος επινοήθηκε κατά τον 20ο αιώνα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Giorgos 574 την 24 Νοέμ 2019, 02:46, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Αν δεις στην Βαβυλωνία ( 1836 ) ο Αρβανίτης αναφέρεται με διάφορα ονόματα : Αλβανός, Αρβανίτης , Λιάπης.Giorgos 574 έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 15:08Αναλογη αρνητική σημασία στον Ελλαδικό χώρο είχε αποκτήσει και ο ορος Αρβανιτης/Αλβανος ήδη από το 18ο αιώνα λόγω των επιδρομών των Τουρκαλβανών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο την εποχή του 1821 κανένας δε δήλωνε Αρβανιτης. Δεν είναι λόγω εξελληνισμού αφού οι ελληνοφωνοι και ξένοι σύγχρονοι τους πολλές φορές τους αποκαλούσαν έτσι. Ενώ μερικούς αιώνες πριν το λέγανε με υπερηφάνεια (πχ επιστολή χειμαριωτών) το 19ο αιώνα είχε καταντήσει ντροπή.
Ο διαχωρισμός των λέξεων Αρβανιτης/Αλβανος επινοήθηκε κατά τον 20ο αιώνα.
ΑΣΤ. Και δε λες π' ούσαι Κρητικός, ν' άμπ' ο διάολλος μέσα σου; και ποιος μουρέ, ποιος σε χτύπησε;
ΚΡΗΣ Ένας Λιάπης.
ΑΣΤ. Και π' ούν' εκειός ο Λιάπης;
(…)
ΑΣΤ. Π' ούναι, μουρέ, εκειός ο Λιάπης;
ΑΝΑΤ. Λάπη ποιο είναι; σακίν Λάπη Αρβανίτη είναι; εκείνο υρεύεις; Πάει...· χου...· π' ούντο τώρα Αρβανίτη;... αν το πιάσης...
(…)
ΛΟΓ. Άφνω ο Αλβανός μετά του Κρητός εμαχεσάτην.
Τον ίδιο τον λένε Τσέλιο Γκέκα :
ΑΣΤ. Πινομή σου; τ' όνομα σου;
ΑΛΒ. Πώς το λένε, ορέ, εμένα; Τσέλιο Γκέκα.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
- sport billy
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 18 Ιαν 2019, 12:52
- Phorum.gr user: sport billy
- Τοποθεσία: planet Mars
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Ζαποτέκος έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 14:07Συμφωνώ ότι οι πρώτοι Αλβανοί προέρχονται από την Ιταλία. Δεν έχουν σχέση με τους Αλβανούς ( Αρβανίτες ) της Βαλκανικής που αναφέρονται στο δεύτερο απόσπασμα. Σε άλλο σημείο πιο πριν αναφέρει ο Ατταλειάτης :sport billy έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 08:52Ο ισχυρισμός σου είναι εσφαλμένος διότι και τους Φράγκους και τους Βουλγάρους στα ίδια χωρία τους αποκαλεί Φράγκους και Βουλγάρους και δεν τους αποδίδει με κάποιο άλλο αρχαιοπρεπές όνομα. Επιπλέον δεν χρησιμοποιεί ούτε καν τον όρο Λατίνοι ή Ιταλοί που θα ήταν ακόμα πιο πρόσφοροι, κατανοητοί και εύστοχοι αν ήταν ντόπιοι της Ιταλικής χερσονήσου.Ζαποτέκος έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 03:19
Οι πρώτοι Αλβανοί που λέει απ' την Ιταλία είναι αρχαιοπρεπές όνομα για τους Ιταλούς . Δεν εννοεί τους Αλβανούς της Βαλκανικής.
Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς :
Γένος δὲ τὸ {τῶν} Ἀλβανῶν μικτὸν ἦν ἔκ τε Πελασγῶν καὶ Ἀρκάδων καὶ Ἐπειῶν τῶν ἐξ Ἤλιδος ἐλθόντων, τελευταίων δὲ τῶν μετὰ {τὴν} Ἰλίου ἅλωσιν ἀφικομένων εἰς Ἰταλίαν Τρώων, οὓς ἦγεν Αἰνείας ὁ Ἀγχίσου καὶ Ἀφροδίτης. εἰκὸς δέ τι καὶ βαρβαρικὸν ἐκ τῶν προσοίκων ἢ παλαιῶν οἰκητόρων ὑπολιπὲς τῷ Ἑλληνικῷ συγκαταμιγῆναι.
Υπήρχε πόλη Άλβα , Αλβανίδα λίμνη κ.α.
Επίσης, από τα συγκεκριμένα χωρία αλλά και από το υπόλοιπο έργο του Ατταλειάτη προκύπτει ΡΩΜΑΙΟΙ#ΦΡΑΓΚΟΙ#ΑΛΒΑΝΟΙ#ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ#ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ
Το τι ήταν αυτοί οι Αλβανοί και οι Αρβανίτες από το "ιστορίαι" του Ατταλειάτη δεν μαθαίνουμε, αλλά σίγουρα ήταν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ και οι μεν πρώτοι προέρχονται από την Ιταλία η δε δεύτεροι είναι Βαλκάνιοι.
οὐ μὴν δὲ ἀλλὰ καὶ οἵ ποτε σύμμαχοι καὶ τῆς ἰσοπολιτείας ἡμῖν συμμετέχοντες, ὡς καὶ αὐτῆς τῆς θρησκείας, Ἀλβανοὶ καὶ Λατῖνοι ὅσοι μετὰ τὴν ἑσπερίαν Ῥώμην τοῖς Ἰταλικοῖς πλησιάζουσι μέρεσι,
A Μπράβο, αυτή είναι ωραία απάντηση.
Οι Αλβανοί του Γ.Μανιάκη από την Ιταλία είναι οι Μανιακάτες που πήρε μαζί του μετά στα Βαλκάνια στον Ρωμαϊκό εμφύλιο, να τον βοηθήσουν.
Βλέπεις τους ξεχωρίζει από τους Λατίνους, τους Φράγκους, τους Αρβανίτες.
Βλέπουμε επίσης ότι το εθνωνυμικό "ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ" υφίσταται Ιστορικά, ΑΩΝΕΣ ΠΡΙΝ τα εθνωνυμικά ΣΚΙΠΕΤΑΡΟΣ, ΓΚΕΓΚΗΣ,ΤΟΣΚΗΣ, ΤΣΑΜΗΣ, ΛΙΑΠΗΣ, και είναι ταυτόχρονο με το "ΑΛΒΑΝΟΣ" στην άλλη πλευρά της Αδριατικής.
Ο Γ.Μανιάκης όπως αναφέρουν όλοι οι συγγραφείς και ο Ατταλειάτης είχε και Νορβηγούς (Αναφέρονται ως ΒΑΡΑΓΓΟΙ) συμμάχους αλλά και Νορμανδούς που ουδαμού και ειδικά στις πολεμικές επιχειρήσεις στο ανατολικό σύνορο της αυτοκρατορίας την ίδια εποχή (11ος αιώνας) δεν τιτλοφορούνται "ΑΛΒΑΝΟΙ".
ΤΟ ΚΑΙΡΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:
Ποιοι ήταν οι Αλβανοί της Ιταλίας τον 10ο αιώνα;
ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ:
Α) Ντόπιοι ή επήλυδες της Ιταλικής χερσονήσου που δεν είχαν εκλατινιστεί
Β) Ρωμαιόφρονες Λατίνοι της Ιταλικής χερσονήσου
Θες ένα γλυφιτζούρι;grtex 7381 έγραψε: 30 Μαρ 2019, 20:41 Το Γκιωνης βγαίνει και από το πουλί Γκιώνη, ακόμα και οι Τσακωνες και οι Κρητικοί το έχουν
-
Giorgos 574
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Ρουμ έγραψε: 15 Νοέμ 2019, 12:52 To claim a Greek origin or Greek familial connections is not a problem anymore…..-
The same thing happened for the village of
Arshi Llongo, while other Muslims from Kurvelesh settled in the villages of lower Lunxhëri
(Karjan, Shën Todër, Valare) and in Suhë. As a result, it is not exceptional to hear today
from the Lunxhots, such as one of my informants, a retired engineer living in Tirana, that
‘in 1945 a Muslim buffer-zone was created between Dropull and Lunxhëri to stop the
Hellenisation of Lunxhëri. Muslims were thought to be more determined against Greeks.
At that time, the danger of Hellenisation was real in Lunxhëri’.-….
Τον Αύγουστο
του 1929 πήγε στη Μονή Τερµπούκι, οπού οι κάτοικοι παρά ότι ήσαν
αλβανόφωνοι του ζήτησαν να ιερουργήσει ελληνικά διαφορετικά δεν θα
συµµετείχε κανείς. Πράγµατι λειτούργησε στην ελληνικη-
-Στις 6-8-1932 καταγγέλθηκε από τους κάτοικους της Μικ.
Τσέτας Λάµποβου η εκδίωξη του ελληνιστή ιερέα Κων. Γκέργκη και η
αντικατάστασή του από τον αλβανίζοντα Λεωνίδα ∆ούκα. Οι κάτοικοι
απειλούσαν ότι δεν θα πηγαίνουν στην εκκλησία, εάν δεν επανέλθει ο
Γκέργκης. Τελικά επανήλθε και εξακολουθούσε να λειτουργεί στα ελληνικά.-
Από τους περίπου 3.484 εγκατεστηµένους και γεννηµένους Βορ/τες
στην Τουρκία και σε διάφορα µέρη της Ελλάδος την περίοδο 1921-1940, οι
περισσότεροι ήσαν από την περιφ. Αργυροκάστρου, ειδικά από την περιοχή
της Λιούντζης.
Μαρτυρία τους αλβανόφωνους χριστιανους του Μπερατίου από τον Τουρκαλβανο Εκρεμ Μπέη Βλόρα, 1908:
«Παράλληλα με την επίσκεψη μου στο τουρκικό σχολείο ινταντιγιέ, επισκέφτηκα επίσης το κύριο ελληνικό σχολείο. Αυτό μου έδωσε μία ευκαιρία να ελέγξω τις προσπάθειες των σημερινών Ελλήνων να εκπολιτίσουν τους αγροίκους και βάρβαρους Αλβανούς. Ο οδηγός μου ήταν ο Έλληνας Πρόξενος. Το σχολείο είναι σε ένα μεγάλο, αρκετά ρημαγμένο σπίτι στη γειτονιά Mangalem. Είναι το αντίστοιχο του εξατάξιου γυμνάσιου. Επιπλέον, το Μπεράτι έχει οκτώ δημοτικά ελληνικά σχολεία – τέσσερα για αγόρια και τέσσερα για κορίτσια. Το γυμνάσιο λειτουργεί για περισσότερο από τριάντα χρόνια και είναι το πρώτο ίδρυμα του είδους του που έχει χτιστεί στο σαντζάκι του Μπερατίου. Εβδομήντα με ογδόντα αγόρια διδάσκονται εδώ χωρίς δίδακτρα, αφού τα έξοδα καλύπτονται από την Ένωση για τη Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας στην Αθήνα. Οι δάσκαλοι διορίζονται κυρίως από τον μητροπολίτη και πληρώνονται απ’ την Αθήνα. Η εκκλησία έχει επιβάλλει έναν μικρό φόρο στον πληθυσμό, στο επίπεδο των δέκα πιάστρων (δύο κορώνες) ετησίως, τις οποίες συλλέγει ο subashi, συχνά μόνο από τους πλουσιότερους. Είναι για την πληρωμή των μισθών των ιερέων, αλλά το μεγαλύτερο μέρος καταλήγει στο θησαυροφυλάκιο της ελληνικής σχολικής ένωσης στην Αθήνα. Πρέπει να πω ότι η διδασκαλία σε αυτό το σχολείο και στα άλλα κρατικά ελληνικά σχολεία είναι καλύτερη σχεδόν σε όλα από αυτή στο τουρκικό σχολείο. Οι Έλληνες έχουν δουλέψει αφοσιωμένοι επιμελώς για δεκαετίες, ακολουθώντας σταθερούς στόχους, με την πρόθεση αφομοίωσης του πληθυσμού. Οποιοσδήποτε δεν είναι πεπεισμένος από τη δικιά μου ερμηνεία των προθέσεων και των αποτελεσμάτων αυτής της “εκπολιτιστικής και σχολαστικής” δουλειάς, θα έπρεπε να έρθει στο Μπεράτι το απόγευμα, όταν τα παιδιά – όλοι Αλβανοί – φεύγουν από το σχολείο, ενώ τραγουδάνε τον ελληνικό εθνικό ύμνο».
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Giorgos 574 την 24 Νοέμ 2019, 12:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί
Πού το έγραψε αυτό ο Μπούας που θέλω να το διαβάσω?
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση