Re: Αλβανική φουστανέλα και αλβανικά παραμύθια
Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2019, 19:49
Εκείνη την εποχή οι καθολικοί ήταν αδύνατον να εκκλησιαστούν με ορθόδοξους. Άρα αυτομάτως οι Μπουαιοι και οι υπόλοιποι ήταν αδύνατον να πάνε με εκείνους τους Αλβανους. Και όπως είπε και ένας άλλος πιο πριν, εκείνοι οι stradioti ήταν σχεδόν εξελληνισμενοι ή εξιταλισμενοι. Δεν είχαν καμία αίσθηση της απωτερης καταγωγής τους.
Και υπενθυμίζω ότι εκείνοι την εποχή οι Σέρβοι και οι Κροάτες πολεμούσαν στην Ουγγαρία και τη βόρεια Βαλκανική τους Τούρκους μαζί, ζούσαν στις ίδιες περιοχές και μιλούσαν την ίδια γλώσσα. Δεν ήταν εχθροί οπως σήμερα. Και δεν χρειάζεται να αναφέρω και πηγές της εποχής που τους ταυτίζουν.
Άρα γιατί στη Βενετία οι Σέρβοι να μην πάνε με αυτούς και να πάνε με τους Έλληνες;
Ας παραθέσω παλι τα λόγια του ΑΥΤΟΠΤΗ μάρτυρα Φραντζή για τους Αρβανίτες το 1454:
‘’έτι δέ καί τό κάκιστον και άνωφελέστατον ΓΕΝΟΣ τών ΑΛΒΑΝΙΤΩΝ, καιρού λαβόμενον τής ύπολήψεως και πλεονεκτικής και άρπακτικής αύτών γνώμης άρμοδίου, τί ούκ έπραξαν, ή τί ούκ ειργάσαντο κακόν;Απιστούντες γάρδις τού Σαββάτου άπό τόν ένα τών αύθεντών είς τόν άλλον άπήρχοντο· καί κάστρα, ώς ή έκείνων γλώσσα, είς κεφαλατίκια άπήτουν,ειδ' ούν, εις τόν άλλον άπήρχοντο" καί οί άλλοι πρός τόν έτερον τών δε σποτών όμοίως. Διά μέσου ούν, εΐτι άρα και εύ ρισκον τών άθλίων τάχα ΡΩΜΑΙΩΝ, άλλά δή και ΑΛΒΑΝΙΤΩΝ και συγγενών πολλάκις και οικείων
αύτών πάντα διήρπαζον και ήφάνιζον’’
Πρόσθεση: Αρχηγός αυτών ήταν ο Πέτρος Μπουας, πρόγονος του Μερκούριου...
Στη συνέχεια: Η ΓΛΩΣΣΑ αυτών βαρβαριζουσα.
Άρα και ήταν ξεχωριστό ΓΕΝΟΣ από τους Έλληνες και μιλούσαν μια ξένη γλωσσα, δεν ήταν δίγλωσσοι. Εκτός και αν ο Καρασταθης ξέρει καλύτερα από το Φραντζή που ήταν παρόν.
Χαλκοκονδύλης:
''τους τε ΕΛΛΗΝΩΝ περιφανείς και μετά ταύτα ΑΛΒΑΝΩΝ τους δυνατοτατους''
''Καθοθηγουμενου τοις ΑΛΒΑΝΟΙΣ την εσηγισην ταύτης της υποστάσεως, ενηγε δε υποκείμενος ώστε αφιστασαι από ΕΛΛΗΝΩΝ''
Λέει και πολλά αλλα αλλά δε μπορώ να τα κάνω copy paste γιατί είμαι από κινητό.
Τζάνης Κορωναίος, αυτόπτης μάρτυρας που έγραψε έργο για τον Μπουα και τους άντρες του. Εδώ λέει: https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager. ... 86&lang=en
''ΕΛΛΗΝΩΝ εκλογή, περίφραγμα ΑΛΒΑΝΩΝ.''
Δηλαδή αναγνώριζε ότι παρότι είχαν ουσιαστικά χάσει την ταυτότητα τους οι στρατιώτες που πολεμουσαν με τον Μπουα ήταν και Έλληνες και Αλβανοί.
Στην πρώτη τουρκική απογραφή στο Μορια. Οι Έλληνες αναφέρονται ως RUM και οι Αρβανίτες ως ARNAVUT(Αλβανοί). Αν ήταν ο ίδιος λαός γιατί διαφοροποιούνται και από τους Τούρκους;
Το 1479 μετά από 16 συνεχόμενα χρόνια πολέμου λογικό ήταν να έρθουν πιο κοντά με τους Έλληνες και να μη θέλουν ξένους. Αυτό εννοεί ο Βενετός.
Φραγκισκος Γριμανης (1706-1709) για το Μορια:
''Η Πελοπόννησος κατοικείται υπό Ελλήνων και Αλβανών, τούτων οι Έλληνες, πολυπληθέστεροι, οικούσι τας πόλεις και καταγίνονται εις το εμπόριον και τη ναυτιλίαν, οι δε Αλβανοί οίτινες τοσούτον έχουσι συγχωνευθή μετά των Ελλήνων, ώστε δεν θεωρούνται αποτελούντες ίδιαν φυλήν αλλ’απλώς διάφοροι τάξιν, είσιν ολιγώτερον εύποροι και πεπολιτισμένοι, διάγοντες βίον πλάνητα και νομαδικόν και διαιτώμενοι το μεν θέρος εις τα όρη της Αρκαδίας, τον δε χειμώνα εις την Ηλίδα και την Αργολίδα και τα παράλια του Φαναρίου''
Λέει ότι συγχωνεύθηκαν σε μεγάλο βαθμό, όχι ότι ήταν ο ίδιος λαός από την αρχή.
Και υπενθυμίζω ότι εκείνοι την εποχή οι Σέρβοι και οι Κροάτες πολεμούσαν στην Ουγγαρία και τη βόρεια Βαλκανική τους Τούρκους μαζί, ζούσαν στις ίδιες περιοχές και μιλούσαν την ίδια γλώσσα. Δεν ήταν εχθροί οπως σήμερα. Και δεν χρειάζεται να αναφέρω και πηγές της εποχής που τους ταυτίζουν.
Άρα γιατί στη Βενετία οι Σέρβοι να μην πάνε με αυτούς και να πάνε με τους Έλληνες;
Ας παραθέσω παλι τα λόγια του ΑΥΤΟΠΤΗ μάρτυρα Φραντζή για τους Αρβανίτες το 1454:
‘’έτι δέ καί τό κάκιστον και άνωφελέστατον ΓΕΝΟΣ τών ΑΛΒΑΝΙΤΩΝ, καιρού λαβόμενον τής ύπολήψεως και πλεονεκτικής και άρπακτικής αύτών γνώμης άρμοδίου, τί ούκ έπραξαν, ή τί ούκ ειργάσαντο κακόν;Απιστούντες γάρδις τού Σαββάτου άπό τόν ένα τών αύθεντών είς τόν άλλον άπήρχοντο· καί κάστρα, ώς ή έκείνων γλώσσα, είς κεφαλατίκια άπήτουν,ειδ' ούν, εις τόν άλλον άπήρχοντο" καί οί άλλοι πρός τόν έτερον τών δε σποτών όμοίως. Διά μέσου ούν, εΐτι άρα και εύ ρισκον τών άθλίων τάχα ΡΩΜΑΙΩΝ, άλλά δή και ΑΛΒΑΝΙΤΩΝ και συγγενών πολλάκις και οικείων
αύτών πάντα διήρπαζον και ήφάνιζον’’
Πρόσθεση: Αρχηγός αυτών ήταν ο Πέτρος Μπουας, πρόγονος του Μερκούριου...
Στη συνέχεια: Η ΓΛΩΣΣΑ αυτών βαρβαριζουσα.
Άρα και ήταν ξεχωριστό ΓΕΝΟΣ από τους Έλληνες και μιλούσαν μια ξένη γλωσσα, δεν ήταν δίγλωσσοι. Εκτός και αν ο Καρασταθης ξέρει καλύτερα από το Φραντζή που ήταν παρόν.
Χαλκοκονδύλης:
''τους τε ΕΛΛΗΝΩΝ περιφανείς και μετά ταύτα ΑΛΒΑΝΩΝ τους δυνατοτατους''
''Καθοθηγουμενου τοις ΑΛΒΑΝΟΙΣ την εσηγισην ταύτης της υποστάσεως, ενηγε δε υποκείμενος ώστε αφιστασαι από ΕΛΛΗΝΩΝ''
Λέει και πολλά αλλα αλλά δε μπορώ να τα κάνω copy paste γιατί είμαι από κινητό.
Τζάνης Κορωναίος, αυτόπτης μάρτυρας που έγραψε έργο για τον Μπουα και τους άντρες του. Εδώ λέει: https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager. ... 86&lang=en
''ΕΛΛΗΝΩΝ εκλογή, περίφραγμα ΑΛΒΑΝΩΝ.''
Δηλαδή αναγνώριζε ότι παρότι είχαν ουσιαστικά χάσει την ταυτότητα τους οι στρατιώτες που πολεμουσαν με τον Μπουα ήταν και Έλληνες και Αλβανοί.
Στην πρώτη τουρκική απογραφή στο Μορια. Οι Έλληνες αναφέρονται ως RUM και οι Αρβανίτες ως ARNAVUT(Αλβανοί). Αν ήταν ο ίδιος λαός γιατί διαφοροποιούνται και από τους Τούρκους;
Το 1479 μετά από 16 συνεχόμενα χρόνια πολέμου λογικό ήταν να έρθουν πιο κοντά με τους Έλληνες και να μη θέλουν ξένους. Αυτό εννοεί ο Βενετός.
Φραγκισκος Γριμανης (1706-1709) για το Μορια:
''Η Πελοπόννησος κατοικείται υπό Ελλήνων και Αλβανών, τούτων οι Έλληνες, πολυπληθέστεροι, οικούσι τας πόλεις και καταγίνονται εις το εμπόριον και τη ναυτιλίαν, οι δε Αλβανοί οίτινες τοσούτον έχουσι συγχωνευθή μετά των Ελλήνων, ώστε δεν θεωρούνται αποτελούντες ίδιαν φυλήν αλλ’απλώς διάφοροι τάξιν, είσιν ολιγώτερον εύποροι και πεπολιτισμένοι, διάγοντες βίον πλάνητα και νομαδικόν και διαιτώμενοι το μεν θέρος εις τα όρη της Αρκαδίας, τον δε χειμώνα εις την Ηλίδα και την Αργολίδα και τα παράλια του Φαναρίου''
Λέει ότι συγχωνεύθηκαν σε μεγάλο βαθμό, όχι ότι ήταν ο ίδιος λαός από την αρχή.
