Re: Ρατσισταριά και ακροδεξιά σκατά πάντα υπήρχαν.
Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2020, 16:23
Εσύ αδυνατείς να επεξεργαστείς απλά δεδομένα, και θέλεις να το παίξεις ηθικά ανώτερος.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Εσύ αδυνατείς να επεξεργαστείς απλά δεδομένα, και θέλεις να το παίξεις ηθικά ανώτερος.
Δεν είναι θέμα ηθικής. Αν είχα συντελεστές παραγωγής στα χέρια μου θα σιγόνταρα εσένα και τους δικούς σου ώστε να διατηρηθεί το στάτους κβο. Αλλά δεν έχω. Εσύ έχεις, πληρώνεσαι ή κάνεις την δουλειά του τραμπούκου τζάμπα;Kauldron έγραψε: 14 Σεπ 2020, 16:23Εσύ αδυνατείς να επεξεργαστείς απλά δεδομένα, και θέλεις να το παίξεις ηθικά ανώτερος.
Δεν είναι βλακώδης ευκολία, είναι απλή σύγκριση πιθανοτήτων σε σχέση με τα ζητούμενα και τις επιθετικές αντιδράσεις όσων δεν δέχτηκαν τους περιορισμούς και ελέγχους λόγω κρουσμάτων.Βλήμα έγραψε: 14 Σεπ 2020, 15:56Εννοείς με την ίδια βλακώδη ευκολία που εσείς υιοθετήσατε ότι τη φωτιά την έβαλε χέρι πρόσφυγα- μετανάστη;ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Σεπ 2020, 15:23 Το δικό μου αφήγημα στηρίζεται στο αν υπήρχε και η παραμικρή υπόνοια για ελληνικό χέρι, οι αλληλέγγυοι, θα υιοθετούσαν αμέσως αυτό το επιχείρημα με την ίδια ευκολία που κυκλοφορούν τα συνθήματα για τους ρατσιστές που βουλιάζουν τις βάρκες με τα παιδάκια... και όχι μόνον. Το ότι στη συγκεκριμένη φάση, απλώς το βούλωσαν, σημαίνει ότι ήταν ξεκάθαρα εμπρησμός από την πλευρά των αναξιοπαθούντων.
Ποιος δεν δέχθηκε ελέγχους; Όσο πας και χειροτερεύεις. Πιο πριν επέλεγες να πιστέψεις τις πιο ανέμπιστες πηγές, τώρα βγάζεις ειδήσεις από το κεφάλι σου.ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Σεπ 2020, 16:39Δεν είναι βλακώδης ευκολία, είναι απλή σύγκριση πιθανοτήτων σε σχέση με τα ζητούμενα και τις επιθετικές αντιδράσεις όσων δεν δέχτηκαν τους περιορισμούς και ελέγχους λόγω κρουσμάτων.Βλήμα έγραψε: 14 Σεπ 2020, 15:56Εννοείς με την ίδια βλακώδη ευκολία που εσείς υιοθετήσατε ότι τη φωτιά την έβαλε χέρι πρόσφυγα- μετανάστη;ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Σεπ 2020, 15:23 Το δικό μου αφήγημα στηρίζεται στο αν υπήρχε και η παραμικρή υπόνοια για ελληνικό χέρι, οι αλληλέγγυοι, θα υιοθετούσαν αμέσως αυτό το επιχείρημα με την ίδια ευκολία που κυκλοφορούν τα συνθήματα για τους ρατσιστές που βουλιάζουν τις βάρκες με τα παιδάκια... και όχι μόνον. Το ότι στη συγκεκριμένη φάση, απλώς το βούλωσαν, σημαίνει ότι ήταν ξεκάθαρα εμπρησμός από την πλευρά των αναξιοπαθούντων.
Δηλαδή στην πιθανότητα βίαιας αντίδρασης και δημιουργίας χάους από όσους είχαν περισσότερες πιθανότητες για απέλαση. Και καθόλου τυχαίως, αυτές οι σπασμωδικές αντιδράσεις είναι πολύ πιο συχνές μεταξύ μεμονωμένων ατόμων παρά οικογενειών που δεν τους συμφέρει η αναταραχή σ' αυτό το πεδίο.
Και δεν είναι σύμπτωση, η ταύτιση της συγκεκριμένης επιθετικότητας με τους αναξιοπαθούντες που έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά τόσο στους καταυλισμούς όσο και στα επεισόδια του Έβρου. Με την αντίστοιχη στήριξη των παντός καιρού θεσμικών ή μη αλληλέγγυων.
Οπότε, δεν τίθεται καν θέμα χαρακτηρισμών για τους συγκεκριμένους, γιατί ήδη έχουν προσδιορισθεί ως "εισβολείς" από το ελληνικό κράτος.
Και ναι, διατηρώ το δικαίωμα να μην ανέχομαι τον κάθε θρασύ επιθετικό εισβολέα να απαιτεί δικαιώματα στο χώρο μου και να απειλεί με αντίποινα γιατί θα τον δω ως ένα επικίνδυνο δίποδο και τίποτα παραπάνω.
Ακριβώς όπως θα δω και τον κάθε Έλληνα, που θα κάνει το ίδιο.
Συνεννοηθήκαμε τώρα;
Το να μιλάει ένας άνθρωπος σαν και 'σενα για τραμπούκους, είναι επιεικώς γελοίο.Βλήμα έγραψε: 14 Σεπ 2020, 16:26Δεν είναι θέμα ηθικής. Αν είχα συντελεστές παραγωγής στα χέρια μου θα σιγόνταρα εσένα και τους δικούς σου ώστε να διατηρηθεί το στάτους κβο. Αλλά δεν έχω. Εσύ έχεις, πληρώνεσαι ή κάνεις την δουλειά του τραμπούκου τζάμπα;
Ξέρεις το ανέκδοτο με την τελευταία Πόντια πουτάνα;
Mα φυσικά, εξάλλου κι εγώ κάθε φορά που πηγαίνω βόλτα σε πλατεία το κάνω υπό τον φόβο του φασισμού.Βλήμα έγραψε: 13 Σεπ 2020, 21:36 Μα ο φασισμός δεν είναι φιλοσοφικό ζήτημα, είναι πολιτικό, άρα άκρως πρακτικό. Δεν με νοιάζει να είμαι "σωστός" φιλοσοφικά, με νοιάζει να ελαχιστοποιηθεί η ανασφάλεια από τους φασίστες σε δρόμους και πλατείες άμεσα.
Εσένα δεν σε έχουν σταμπάρει για κουκουέ σε μια μικρή κοινωνία.Green Dragon έγραψε: 14 Σεπ 2020, 17:53Mα φυσικά, εξάλλου κι εγώ κάθε φορά που πηγαίνω βόλτα σε πλατεία το κάνω υπό τον φόβο του φασισμού.Βλήμα έγραψε: 13 Σεπ 2020, 21:36 Μα ο φασισμός δεν είναι φιλοσοφικό ζήτημα, είναι πολιτικό, άρα άκρως πρακτικό. Δεν με νοιάζει να είμαι "σωστός" φιλοσοφικά, με νοιάζει να ελαχιστοποιηθεί η ανασφάλεια από τους φασίστες σε δρόμους και πλατείες άμεσα.
![]()
Μα τα επεισόδια άρχισαν ως αντίδραση για τα μέτρα όταν διαπιστώθηκαν κρούσματα στον καταυλισμό.Βλήμα έγραψε: 14 Σεπ 2020, 16:46Ποιος δεν δέχθηκε ελέγχους; Όσο πας και χειροτερεύεις. Πιο πριν επέλεγες να πιστέψεις τις πιο ανέμπιστες πηγές, τώρα βγάζεις ειδήσεις από το κεφάλι σου.ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Σεπ 2020, 16:39Δεν είναι βλακώδης ευκολία, είναι απλή σύγκριση πιθανοτήτων σε σχέση με τα ζητούμενα και τις επιθετικές αντιδράσεις όσων δεν δέχτηκαν τους περιορισμούς και ελέγχους λόγω κρουσμάτων.Βλήμα έγραψε: 14 Σεπ 2020, 15:56
Εννοείς με την ίδια βλακώδη ευκολία που εσείς υιοθετήσατε ότι τη φωτιά την έβαλε χέρι πρόσφυγα- μετανάστη;
Δηλαδή στην πιθανότητα βίαιας αντίδρασης και δημιουργίας χάους από όσους είχαν περισσότερες πιθανότητες για απέλαση. Και καθόλου τυχαίως, αυτές οι σπασμωδικές αντιδράσεις είναι πολύ πιο συχνές μεταξύ μεμονωμένων ατόμων παρά οικογενειών που δεν τους συμφέρει η αναταραχή σ' αυτό το πεδίο.
Και δεν είναι σύμπτωση, η ταύτιση της συγκεκριμένης επιθετικότητας με τους αναξιοπαθούντες που έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά τόσο στους καταυλισμούς όσο και στα επεισόδια του Έβρου. Με την αντίστοιχη στήριξη των παντός καιρού θεσμικών ή μη αλληλέγγυων.
Οπότε, δεν τίθεται καν θέμα χαρακτηρισμών για τους συγκεκριμένους, γιατί ήδη έχουν προσδιορισθεί ως "εισβολείς" από το ελληνικό κράτος.
Και ναι, διατηρώ το δικαίωμα να μην ανέχομαι τον κάθε θρασύ επιθετικό εισβολέα να απαιτεί δικαιώματα στο χώρο μου και να απειλεί με αντίποινα γιατί θα τον δω ως ένα επικίνδυνο δίποδο και τίποτα παραπάνω.
Ακριβώς όπως θα δω και τον κάθε Έλληνα, που θα κάνει το ίδιο.
Συνεννοηθήκαμε τώρα;
Όταν θα του βάλουν το μαχαίρι στο λαιμό οι Σομαλοί ή τον βάλουν κάτω να τον βιάσουν οι Αφγανοί να δούμε τι θα λέει...nemo έγραψε: 15 Σεπ 2020, 11:14 Για να μπορεί να νιώθει ασφάλεια ένας κεκες που περπατάει στην πλατεία θα πρέπει αυτή η πλατεία να γεμίσει με σομαλούς
νιγηριανούς και αφγανούς ; το κατάλαβε κανείς σας τι ντουλάπες με τέρατα κουβαλάει στο μυαλό του;
Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Σεπ 2020, 09:44 Η εικόνες με το νεκροταφείο και τους κάδους είναι φτιαχτές; Είναι. Ε, δεν είναι τυχαίο ότι μόνο αυτές οι δύο παίζουν.
Έλα εντάξει τώρα. Είναι πολύ άκυρη η αναλογία που κάνεις. Πάμε παρακάτω.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Σεπ 2020, 09:44 Ε, αν ο Ζαχαριάδης πήγε στην Τασκένδη που θα πρέπει να στείλουμε τον Χασάν που μας ήρθε από τους τζιχαντιστές;
Μιλάμε για τις ροές όπως εμφανίζονται τον τελευταίο καιρό. Που είναι πλήρως διαχειρίσιμες.Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Σεπ 2020, 09:44 Έστω ότι η Τουρκία σου στέλνει 50.000 την ημέρα και γλοι δυνατότητες απορρόφησης είναι 100 την ημέρα, τι τους κάνεις τους άλλους;
.
Από τις συνθήκες ζωής τους. Είτε πρόκειται για πόλεμο,είτε για απόλυτη ανέχεια και εξαθλίωση, είτε για ένα σωρό πράγματα. Κανείς δεν διακινδυνεύει τη ζωή του και εκείνη του παιδιού του, αν αυτό που βιώνει στον τόπο του δεν είναι κάτι αβάστακτο.
Ένα μεγάλο μέρος της διαβίωσης χρηματοδοτείται ή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από ΕΕ. Το δικο μας κράτος, όσο μπανανία και αν είναι, μπορεί αν θέλει, χρησιμοποιώντας κάποιους δικούς του και κάποιους κοινοτικούς πόρους, να δώσει το μίνιμουμ σε αυτούς τους ανθρώπους. Και αξιοπρεπείς δομές, για να μη ζουν σαν τα ζώα και ασφάλεια, που δεν υπάρχει στις δομές κλπ. Απλά δεν θέλει. Χρησιμοποιεί τις άθλιες συνθήκες ως αντικίνητρο. Αλλά εδώ μιλάμε για ανθρώπινες ζωές που η αξία τους σχετικοποιείται. Και που θα φτάσει αυτή η σχετικοποίηση, όπως έχω ξαναγράψει πολλάκις, και αν φτάσει να αφορά και γηγενείς πληθυσμούς (που έχει φτάσει), κανείς δε μπορεί να ξέρει. Αυτά συμβαίνουν όταν κάνεις εκπτώσεις στην ανθρώπινη αξία.ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Σεπ 2020, 11:11
Και αν ήταν λιγότεροι δεν θα ήταν στοιβαγμένοι ως ζώα. Αυτό που προκαλεί τον συνωστισμό και τις κακές συνθήκες διαβίωσης, είναι η συνεχής ροή ενός ετερόκλητου πλήθους σε χώρους που ποτέ δεν θα είναι επαρκείς για να υποδεχθούν όσους έρχονται.
Βασικά, το ζητούμενο σχεδόν όλων είναι να σηκωθούν να φύγουν από την Ελλάδα και να πάνε σε άλλες ευρωπαικές χώρες. Αλλά η "φίλη" και "σύμμαχος" ΕΕ, που όλα τα καλά αστικά κόμματα στηρίζουν και πίνουν νερό στο όνομα της, γράφουν στ αρχίδια και τους πρόσφυγες και την Ελλάδα. Στέλνουν απλά κάποια χρήματα, ορισμένα αναλώσιμα, λίγο προσωπικό και αυτό ήταν.ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Σεπ 2020, 11:11
οι περισσότεροι δυσφορούν όταν μεταφέρονται οικογενειακώς ή μεμονωμένα σε αποκεντρωμένες περιοχές που δεν είναι γκέτο. Το ζητούμενο των περισσότερων είναι η διαβίωση σε μεγάλες πόλεις, ασχέτως με το αν ζούσαν σε μικρά χωριά στη χώρα τους.
Εσύ παίζεις με τις λέξεις. Όταν με τη δικαιολογία της ταυτοποίησης στερείς την ανεξαρτησία των ανθρώπων για μήνες ολόκληρους, συχνά πάνω από χρόνο, τότε τους γκετοποιείς και τους έχεις κρατούμενους.ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Σεπ 2020, 11:11
Σου διαφεύγει ότι όλως τυχαίως οι δομές είναι κέντρα υποδοχής και ταυτοποίησης. Από τη στιγμή λοιπόν που ακόμη και για τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο χρειάζεται ταυτότητα, το να θεωρείται ως γκέτο ή στρατόπεδο ένας χώρος άγνωστων ανθρώπων χωρίς στοιχεία, είναι μια απολύτως μελοδραματική και αφελής άποψη. Είναι ένα ακόμη από τα επιχειρήματα, που προσβλέπουν στην κατάλυση κάθε λογικής έννοιας.
Εντελώς εγκυκλοπαιδικά, ποιο είναι το Neumann από αυτό που έγραψες;the comet the course the tail έγραψε: 13 Σεπ 2020, 09:19 υπάρχει ένα παλιό πείραμα που προσομοιώνει τον μηχανισμό που γεννά όλα τα φασισταριά, αβγά, ρατσιστές κλπ.
έχεις ένα κουκλάκι και το κουνάς προκλητικά, μέχρι το γατάκι σου να αρχίσει να παίζει μαζί του, να το δαγκώνει κλπ.
εκεί λοιπόν που το γατί έχει βουτήξει για τα καλά το κουκλάκι και το δαγκώνει με μανία, του πατάς ελαφρά την ουρά (ελαφρά, γιατί είμαστε και ζωόφιλοι). και τότε τι γίνεται; τότε το γατί αρχίζει να νιαουρίζει εξοργισμένο και να δαγκώνει με μεγαλύτερη μανία το κουκλάκι.