Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
ΓΑΛΗ έγραψε: 19 Μάιος 2020, 09:48
Βασικά, υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση στο θέμα με αφορμή τον λάθος τίτλο του νηματοθέτη, λόγω υπερβολικού ενθουσιασμού υποθέτω.
Ο αριθμός των 100.000-120.000 που αναφέρεται δεν είναι ευρώ αλλά ο αριθμός των καλλιτεχνών που έχουν πρόβλημα λόγω της κρίσης.
Στο εξώδικο, ζητά από τον Δήμο να ορίσει το ποσό.
Επιτέλους, κάποιος που έκανε τον κόπο τουλάχιστο να διαβάσει πριν σχολιάσει.
ΓΑΛΗ έγραψε: 19 Μάιος 2020, 09:48
Βασικά, υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση στο θέμα με αφορμή τον λάθος τίτλο του νηματοθέτη, λόγω υπερβολικού ενθουσιασμού υποθέτω.
Ο αριθμός των 100.000-120.000 που αναφέρεται δεν είναι ευρώ αλλά ο αριθμός των καλλιτεχνών που έχουν πρόβλημα λόγω της κρίσης.
Στο εξώδικο, ζητά από τον Δήμο να ορίσει το ποσό.
Επιτέλους, κάποιος που έκανε τον κόπο τουλάχιστο να διαβάσει πριν σχολιάσει.
Cavaliere έγραψε: 30 Απρ 2020, 13:45
Έχεις κάθε δικαίωμα να προστατεύεις το τραγούδι σου όταν χρησιμοποιείται για πολιτική προπαγάνδα. Θα ένιωθα πολύ άσχημα αν ακουγότανε τραγούδι μου ενώ έκανε την πρωθυπουργική του προπαγάνδα ο καθένας, είτε Τσίπρας, είτε Κούλης, είτε Φραπετζόγλου.
Τρίζουν τα κόκαλα του Carl Orff.
Σκέψου όμως πόσοι νεοέλληνες δεν θα άκουγαν τις μουσικάρες του Εβραίου νεοπάγανου χωρίς το εκλεπτυσμένο γούστο του Σιδερένιου.
Ας τρίζουν και μερικά κόκαλα, ντεντκαντανς.
ΓΑΛΗ έγραψε: 19 Μάιος 2020, 09:48
Βασικά, υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση στο θέμα με αφορμή τον λάθος τίτλο του νηματοθέτη, λόγω υπερβολικού ενθουσιασμού υποθέτω.
Ο αριθμός των 100.000-120.000 που αναφέρεται δεν είναι ευρώ αλλά ο αριθμός των καλλιτεχνών που έχουν πρόβλημα λόγω της κρίσης.
Στο εξώδικο, ζητά από τον Δήμο να ορίσει το ποσό.
Έχεις δίκιο... τόσο καιρό, τώρα που το είπες το πρόσεξα.. Αν έχει πια αυτό κάποια σημασία.. ας αλλάξει τον τίτλο κάποιος συντονιστής..
ΓΑΛΗ έγραψε: 19 Μάιος 2020, 09:48
Βασικά, υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση στο θέμα με αφορμή τον λάθος τίτλο του νηματοθέτη, λόγω υπερβολικού ενθουσιασμού υποθέτω.
Ο αριθμός των 100.000-120.000 που αναφέρεται δεν είναι ευρώ αλλά ο αριθμός των καλλιτεχνών που έχουν πρόβλημα λόγω της κρίσης.
Στο εξώδικο, ζητά από τον Δήμο να ορίσει το ποσό.
Έχεις δίκιο... τόσο καιρό, τώρα που το είπες το πρόσεξα.. Αν έχει πια αυτό κάποια σημασία.. ας αλλάξει τον τίτλο κάποιος συντονιστής..
Μα δεν είμαι η μόνη που το πρόσεξα, είχε αναφερθεί από την πρώτη σελίδα.
Ντρές έγραψε: 29 Απρ 2020, 13:03
Μου φαινεται ότι άλλο λεει ο Κραουνάκης και οχι για 100-120.000 ευρω. Πιο πολυ καταλαβαινω ότι αναφερει τους μουσικους που δεν εχουν μπει στο σχεδιασμο στο να πάρουν το 800αρι
hellegennes έγραψε: 19 Μάιος 2020, 02:42
Λεφτά του κόσμου. Θέλει να τον πληρώσουν οι πολίτες επειδή ακούστηκαν δυο τραγούδια του στους δρόμους μια μέρα.
Μίζερο ζώο.
Άφηνέ τους κι εσύ να μπαίνουν και να αρπάζουν κονσέρβες από τα ράφια.
Ο κόσμος έχει δικαίωμα στη δωρεάν τροφή...
Η κονσέρβα είναι αντικείμενο, που σημαίνει ότι έχει κόστος. Η σύγκριση κλοπής και δικαιωμάτων είναι πάντα γελοία.
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 01 Μάιος 2020, 02:07
Τώρα βέβαια μετά από τόσα χρόνια έχει γίνει της μόδας το ρεμπέτικο στους κύκλους των κουλτουρέ τύπων, αλλά αυτό δεν είναι ευθύνη του Βαμβακάρη. Μάλλον, θα γελούσε αμήχανα αν έβλεπε ποιοί τον ακούν σήμερα και πως τον παρουσιάζουν.Τα λεφτά δε θα τα αρνούνταν πάντως
Πρώτον, το ρεμπέτικο είχε γίνει τρελή μόδα ήδη στη δεκαετία του 1930.
Δεύτερον, ο Βαμβακάρης δεν περίμενε το "σήμερα" να γελάσει αμήχανα ή μη με τους "κουλτουρέ" τύπους: τον Ιανουάριο του 1949 τον παρουσίασε ο Χατζιδάκις ενώπιον κοινού που πιο "κουλτουρέ" δεν υπήρχε και κάθονταν μέχρι και χάμω γιατί δεν είχε θέσεις. Και δεν μου φάνηκε καθόλου αμήχανος: "Γεια σας παίδες!" τους είπε, μόλις είδε πήχτρα στην κουλτούρα το Θέατρο Τέχνης...
ΥΓ.
Βέβαια το νήμα έχει γίνει τουρλουμπούκι και καλό θα ήταν όσοι ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο νήμα να μείνουν στο κατά πόσον εθίγη το ηθικό δικαίωμα του Κρ. ή όχι. Το εάν είναι καλός συνθέτης ή όχι, ας πάει να τεθεί στο κατάλληλο της μουσικής νήμα. Το περί του σωματότυπού του ζήτημα επίσης ας πάει να τεθεί αλλού. Τα περί ρεμπέτικου κλπ επίσης ας πάνε σε ένα κατάλληλο τόπο στη Μουσική (εκεί θα μπορούσα να τοποθετηθώ κι εγώ κατά δύναμιν).
Όσο και να χτυπιέστε το ρεμπέτικο του 1930 ήταν ένα ραπ για τους Πειραιώτες εκείνης της εποχής. Το ότι ήταν μόδα χαίρω πολύ, δε λέω
και κάτι διαφορετικό, οι τύποι σαν τον Άγη το παρουσιάζουν ως κάτι το επαναστατικό, το παράνομο, το απόκρυφο που αντιμετώπιζε διώξεις
από τα στίφη των αστών και των κομμουνιστών. Είναι η κουλτουρέ ανάγνωση της ιστορίας, πιστή στην εικόνα κατά την οποία ο Βαμβακάρης
έμπαινε στα Βούρλα απλά και μόνο επειδή ήταν ένας ατίθασος καλλιτέχνης, τέλος πάντων έχεις δίκιο στο ότι το νήμα έχει γίνει τουρλουμπούκι οπότε
δε συνεχίζω άλλο.
hellegennes έγραψε: 19 Μάιος 2020, 02:42
Λεφτά του κόσμου. Θέλει να τον πληρώσουν οι πολίτες επειδή ακούστηκαν δυο τραγούδια του στους δρόμους μια μέρα.
Μίζερο ζώο.
Άφηνέ τους κι εσύ να μπαίνουν και να αρπάζουν κονσέρβες από τα ράφια.
Ο κόσμος έχει δικαίωμα στη δωρεάν τροφή...
Η κονσέρβα είναι αντικείμενο, που σημαίνει ότι έχει κόστος. Η σύγκριση κλοπής και δικαιωμάτων είναι πάντα γελοία.
Λογική μπακάλη! Πιο μπακάλης πεθαίνεις ρε Χελ...
Ανακαλύψαμε τον γνήσιο πνευματικό απόγονο των ...Νεάντερταλ που πιστεύει ότι έργο και ιδιοκτησία αφορούν μόνο ότι κάνει "κρακ".
Μεγάλη παρακαταθήκη για την επιστήμη της Βιολογίας.
ΓΑΛΗ έγραψε: 19 Μάιος 2020, 09:48
Βασικά, υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση στο θέμα με αφορμή τον λάθος τίτλο του νηματοθέτη, λόγω υπερβολικού ενθουσιασμού υποθέτω.
Ο αριθμός των 100.000-120.000 που αναφέρεται δεν είναι ευρώ αλλά ο αριθμός των καλλιτεχνών που έχουν πρόβλημα λόγω της κρίσης.
Στο εξώδικο, ζητά από τον Δήμο να ορίσει το ποσό.
Έχεις δίκιο... τόσο καιρό, τώρα που το είπες το πρόσεξα.. Αν έχει πια αυτό κάποια σημασία.. ας αλλάξει τον τίτλο κάποιος συντονιστής..
Μα δεν είμαι η μόνη που το πρόσεξα, είχε αναφερθεί από την πρώτη σελίδα.
Ντρές έγραψε: 29 Απρ 2020, 13:03
Μου φαινεται ότι άλλο λεει ο Κραουνάκης και οχι για 100-120.000 ευρω. Πιο πολυ καταλαβαινω ότι αναφερει τους μουσικους που δεν εχουν μπει στο σχεδιασμο στο να πάρουν το 800αρι
Αυτό δεν το πρόσεξα εγώ.
Γίνατε δύο λοιπόν αυτοί που διαβάσατε το άρθρο το οποίο σχολιάσατε. Κέρδος για τη συζήτηση.