ethereal έγραψε: 14 Δεκ 2022, 01:26
Και πρωτύτερα είχες αναφέρει στο νήμα ότι κάτι άλλο ακόμα είχες να θέσεις, αλλά μετά από κάποιες ερωτήσεις σταμάτησες, ελπίζω αν πιστεύεις ότι έχεις κάτι σημαντικό να δούμε να το φέρεις για κουβέντα. Κανείς δεν υπογράφει αν θα συμμετέχει και με ποιο τρόπο πάντως.
Νομίζω διαστρέφεις εντέχνως το ποιος έθετε τις ερωτήσεις και ποιος απέφευγε τις σαφείς απαντήσεις, αγαπητέ.
Και ακριβώς γι' αυτό, δεν προτίθεμαι να μπω σε μια επανάληψη αυτής της διαδικασίας.
Άλλο και τούτο πάλι!
Σε δυο διαφορετικές περιπτώσεις εξεδήλωσες πρόθεση να προχωρήσει η κουβέντα και κάπως αλλιώς.
Άρχισες κάτι μα , μου και πείτε μου να ξέρω, απάντησα ότι όποτε θέλεις άνοιξε νήμα ή στο παρόν κι εδώ είναι όποιος θέλει να το συζητήσουμε.
Αν βολεύει να είμαι εγώ ο "διαστροφέας" κανένα πρόβλημα, σιγά μη σκάσω κιόλας. Πάντως δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να πει με βεβαιότητα τι ήθελες να τεθεί στο τραπέζι.
Οκ, αλλά επειδή σκιάζομαι με τις παρανοήσεις θα κάνω πρώτα ένα ερώτημα.
Θέλεις την πρόταση μου για την καλύτερη κατανόηση των ασκήσεων στα πιτσιρίκια (γιατί σ' αυτά αφορά το θέμα) αναφορικά με την περισσότερο κατανοητή μέθοδο, που να εξομαλύνει στοιχειωδώς τις όποιες μαθησιακές αδυναμίες;
Δεν γνωρίζω τι έχεις στο μυαλό σου, αλλά η παράθεση που έκανες είναι κάτι που έγραψα πολύ συγκεκριμένα περί ενικού - πληθυντικού.
Φυσικά θα γράψεις ό,τι σου αρέσει, ενδιαφέρον θα είναι.
Σε ρώτησα αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο, για να το συζητήσουμε διεξοδικά χωρίς πλατειασμούς, αναφορές και κάτι άλλα που ανέφερες και δεν θυμάμαι.
Μάλλιασε η γλώσσα μου να λέω ότι μια σελίδα βιβλίου θα δώσει το έναυσμα και η συνέχεια ανήκει στον εκπαιδευτικό και στον πίνακα, στο παράδειγμα, στην "εικονοποίηση", στο "παιχνίδι" ακόμα.
Αλλά όχι να γεμίζουμε σελίδες με σοκολάτες και φρούτα ! Δεν είναι κλασικά εικονογραφημένα, ειδικά σε τέτοιες τάξεις που σιγά σιγά μπαίνουν και σε άλλες απαιτήσεις σκέψης.
Παρ' όλο που τα σύγχρονα βιβλία είναι ήδη απείρως πιο "παραστατικά" σε σχέση με εκείνα παλαιότερων χρόνων.
Ρε συ ethereal, δεν μάλλιασε μόνον η δική σου γλώσσα. Είσαι έξυπνος άνθρωπος αλλά σε πάω ό,τι στοίχημα θες ότι αν ανοίξουμε σε άλλο θέμα γιατί σ' αυτό πάθαμε οβερντόουζ με το τι συνεπάγεται πρακτικά "η απαιτητική σκέψη" στην εκπαίδευση σε αμιγώς πρακτικό επίπεδο, θα αρχίσεις τα θεωρητικά στο ανθρωπιστικό και όχι μαθηματικό πλαίσιο.
Αν θες να γίνει, πεσ' το και θα γίνει. Αλλά όχι σε αυτό το θέμα.
"Πρακτικά σε πρακτικό επίπεδο" που γράφεις κι εσύ, δεν μπορώ καν να φανταστώ τι εσύ εννοείς ως απαιτητική σκέψη σε μαθηματικό πλαίσιο. Απλώς ξαναλέω ότι δεν έχω καμία σκασίλα επίδειξης γνώσεων ούτε πιστεύω ότι σε θέματα εκπαίδευσης μπορεί να υπάρξει μια καθολική "ομπρέλα" που να καλύπτει το κάθε παιδί.
Και πρωτύτερα είχες αναφέρει στο νήμα ότι κάτι άλλο ακόμα είχες να θέσεις, αλλά μετά από κάποιες ερωτήσεις σταμάτησες, ελπίζω αν πιστεύεις ότι έχεις κάτι σημαντικό να δούμε να το φέρεις για κουβέντα. Κανείς δεν υπογράφει αν θα συμμετέχει και με ποιο τρόπο πάντως.
Και στις δυο περιπτώσεις ούτε φωνή ουτε ακρόαση.
Ποιες ερωτήσεις τέθηκαν και ποιος απέφυγε να τις απαντήσει;
ethereal έγραψε: 14 Δεκ 2022, 01:26
Και στις δυο περιπτώσεις ούτε φωνή ουτε ακρόαση.
Ποιες ερωτήσεις τέθηκαν και ποιος απέφυγε να τις απαντήσει;
Αυτές.
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:18
Σε κάθε περίπτωση, θα το κάνω ακόμη πιο σαφές.
Έστω ότι σε μία τάξη υπάρχει χ αριθμός παιδιών που καταλαβαίνουν τί ζητάει η άσκηση και ψ αριθμός παιδιών που δεν καταλαβαίνουν επειδή απλώς δεν ξέρουν κάποιες λέξεις.
Η άσκηση/ερώτημα δεν είναι απαραίτητο να είναι μαθηματική.
Σε ποια κατηγορία (χ ή ψ) πρέπει να εστιάσει ο δάσκαλος, με δεδομένο ότι αν επιλέξει την ψ η κατηγορία χ θα χάσει το οποιοδήποτε ενδιαφέρον για την παρακολούθηση των μαθημάτων;
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:18
Και φυσικά, δεν αναφέρομαι σε ένα συγκεκριμένο ιδανικό μαθητικό πλαίσιο, όπου όλα τα παιδιά έχουν το ίδιο λεκτικό/εννοιολογικό μπακγκράουντ και με το χρόνο μπορεί "να κτισθεί σιγά σιγά το οτιδήποτε" και να παρθεί "το όποιο μέτρο κριθεί απαραίτητο".
Έθεσα ένα συγκεκριμένο πρόβλημα σε ένα συγκεκριμένο χρόνο και χώρο, όπου μπορεί να βρεθεί ο οποιοσδήποτε δάσκαλος και τα οποιαδήποτε παιδάκια.
Εννοώ ότι μπορεί ένα παιδί να είναι πανέξυπνο και δυσλεξικό (οπότε θέλει τη χ αντιμετώπιση), ένα άλλο παιδί να είναι πανέξυπνο αλλά να μη μπορεί να ξεχωρίσει ενικό και πληθυντικό κλπ κλπ κλπ
Ο δάσκαλος σε ποια κατηγορία παιδιών πρέπει να δώσει βάση; Γιατί άλλη μέθοδος απαιτείται για τη μία "αδύναμη" κατηγορία και άλλη για τα υπόλοιπα παιδιά.
Με βάση ποια "κατηγορία" παιδιών πρέπει να κινείται η διδασκαλία; Γιατί μόνον αν διευκρινισθεί αυτό, μπορεί να υπάρξει ένα στοιχειωδώς λογικό συμπέρασμα για τη δομή των βιβλίων και της ύλης.
Το 1/8 των σοκολατών σου φαίνεται σωστό ή κατανοητό;;
Η καρδιά μου ρε. Γιατί μπερδεύεις κομμάτια;; Δεν είπαμε πως δεν ενδιαφερόμαστε για τα κομμάτια;;
Τι στο διαλο έχει αυτό το 3/8 και θες να το ξεκάνεις ρε Μπιλ; Τι σου έκανε;
απόλυτα σωστό και κατανοητό:
- αν 8 παιδιά μοιραστούν σοκολάτες, όσες και να είναι αυτές, κάθε παιδί θα πάρει 1/8 τών σοκολατών
- αν οι σοκολάτες είναι τρεις, όσα και να είναι τα κομμάτια, κάθε παιδί θα πάρει 3/8 τής σοκολάτας
δεν μάς ενδιαφέρουν τα κομμάτια, εσύ τα αναφέρεις, μάς ενδιαφέρει η διαφορά ενικού/πληθυντικού και ότι δεν μπορουν να χρησιμοποιούνται εναλλάξ, ό,τι και να λέμε:
- 3/8 τής σοκολάτας είναι ίσο/ίδιο με 1/8 τών σοκολατών
- 3/8 τών σοκολατών είναι ίσο/ίδιο με 9/8 τής σοκολάτας
- 1/8 τής σοκολάτας δεν είναι ίσο/ίδιο με 1/8 τών σοκολατών
- 3/8 τής σοκολάτας δεν είναι ίσο/ίδιο με 3/8 τών σοκολατών
Δεν γίνεται αυτή η δουλειά συνέχεια.
Βαρέθηκα να γράφω τα ίδια και τα ίδια. Πάω να φάω.
Πείτε ό,τι θέλετε, το βιβλίο δεν θα αλλάξει, σε 2 χρόνια περιμένω Ασεβ να ξεχέσει τον καθηγητή στο γυμνάσιο.
Φιλιά.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
μλκ μου πραγματικά πιστεύω ότι τον αυτισμό τον κόλλησα στο πχώρουμ
ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΣΤΕ
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Yochanan έγραψε: 14 Δεκ 2022, 21:58
μλκ μου πραγματικά πιστεύω ότι τον αυτισμό τον κόλλησα στο πχώρουμ
ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΣΤΕ
Μπρo πρέπει να είναι από τα καλύτερα threads που έχω διαβάσει εδώ και καιρό. Δεν σταματάνε με τίποτα ρε.
Πόσες φορές πρέπει να τις διαιρέσετε τις γαμημένες τις σοκολατές;
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Yochanan έγραψε: 14 Δεκ 2022, 21:58
μλκ μου πραγματικά πιστεύω ότι τον αυτισμό τον κόλλησα στο πχώρουμ
ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΣΤΕ
Μπρo πρέπει να είναι από τα καλύτερα threads που έχω διαβάσει εδώ και καιρό. Δεν σταματάνε με τίποτα ρε.
Πόσες φορές πρέπει να τις διαιρέσετε τις γαμημένες τις σοκολατές;
Όλα αυτά για κάτι που δεν μπορούμε να αλλάξουμε ούτε να επηρεάσουμε.
Το μόνο που αξίζει είναι το εκπληκτικό trolling του Άγις για wars by proxy με μπροστάρη το υποθετικό βαπτιστήρι του.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
klg έγραψε: 14 Δεκ 2022, 22:16
Πόσες φορές πρέπει να τις διαιρέσετε τις γαμημένες τις σοκολατές;
Πρέπει να έχουμε γράψει και ξαναγράψει ίσως και 20 φορές ότι δεν ήταν θέμα υπολογισμών, πάντως. Στη διατύπωση κολλήσαμε. Στην πράξη ποτέ δεν διαφωνήσαμε στο πως θα χωριστεί τι.
ethereal έγραψε: 14 Δεκ 2022, 01:26
Και στις δυο περιπτώσεις ούτε φωνή ουτε ακρόαση.
Ποιες ερωτήσεις τέθηκαν και ποιος απέφυγε να τις απαντήσει;
Αυτές.
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:18
Σε κάθε περίπτωση, θα το κάνω ακόμη πιο σαφές.
Έστω ότι σε μία τάξη υπάρχει χ αριθμός παιδιών που καταλαβαίνουν τί ζητάει η άσκηση και ψ αριθμός παιδιών που δεν καταλαβαίνουν επειδή απλώς δεν ξέρουν κάποιες λέξεις.
Η άσκηση/ερώτημα δεν είναι απαραίτητο να είναι μαθηματική.
Σε ποια κατηγορία (χ ή ψ) πρέπει να εστιάσει ο δάσκαλος, με δεδομένο ότι αν επιλέξει την ψ η κατηγορία χ θα χάσει το οποιοδήποτε ενδιαφέρον για την παρακολούθηση των μαθημάτων;
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:18
Και φυσικά, δεν αναφέρομαι σε ένα συγκεκριμένο ιδανικό μαθητικό πλαίσιο, όπου όλα τα παιδιά έχουν το ίδιο λεκτικό/εννοιολογικό μπακγκράουντ και με το χρόνο μπορεί "να κτισθεί σιγά σιγά το οτιδήποτε" και να παρθεί "το όποιο μέτρο κριθεί απαραίτητο".
Έθεσα ένα συγκεκριμένο πρόβλημα σε ένα συγκεκριμένο χρόνο και χώρο, όπου μπορεί να βρεθεί ο οποιοσδήποτε δάσκαλος και τα οποιαδήποτε παιδάκια.
Εννοώ ότι μπορεί ένα παιδί να είναι πανέξυπνο και δυσλεξικό (οπότε θέλει τη χ αντιμετώπιση), ένα άλλο παιδί να είναι πανέξυπνο αλλά να μη μπορεί να ξεχωρίσει ενικό και πληθυντικό κλπ κλπ κλπ
Ο δάσκαλος σε ποια κατηγορία παιδιών πρέπει να δώσει βάση; Γιατί άλλη μέθοδος απαιτείται για τη μία "αδύναμη" κατηγορία και άλλη για τα υπόλοιπα παιδιά.
Με βάση ποια "κατηγορία" παιδιών πρέπει να κινείται η διδασκαλία; Γιατί μόνον αν διευκρινισθεί αυτό, μπορεί να υπάρξει ένα στοιχειωδώς λογικό συμπέρασμα για τη δομή των βιβλίων και της ύλης.
Δεν είδα κάποια συγκεκριμένη απάντηση σ´ αυτό.
Πλάκα κάνεις, έτσι;
ΑφούΜΕΤΑ από αυτά έγραφες:
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:13 Σε ρώτησα αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο, για να το συζητήσουμε διεξοδικά χωρίς πλατειασμούς, αναφορές και κάτι άλλα που ανέφερες και δεν θυμάμαι.
Ρε συ ethereal, δεν μάλλιασε μόνον η δική σου γλώσσα. Είσαι έξυπνος άνθρωπος αλλά σε πάω ό,τι στοίχημα θες ότι αν ανοίξουμε σε άλλο θέμα γιατί σ' αυτό πάθαμε οβερντόουζ με το τι συνεπάγεται πρακτικά "η απαιτητική σκέψη" στην εκπαίδευση σε αμιγώς πρακτικό επίπεδο, θα αρχίσεις τα θεωρητικά στο ανθρωπιστικό και όχι μαθηματικό πλαίσιο.
Αν θες να γίνει, πεσ' το και θα γίνει. Αλλά όχι σε αυτό το θέμα.
klg έγραψε: 14 Δεκ 2022, 22:16
Πόσες φορές πρέπει να τις διαιρέσετε τις γαμημένες τις σοκολατές;
Πρέπει να έχουμε γράψει και ξαναγράψει ίσως και 20 φορές ότι δεν ήταν θέμα υπολογισμών, πάντως. Στη διατύπωση κολλήσαμε. Στην πράξη ποτέ δεν διαφωνήσαμε στο πως θα χωριστεί τι.
Κι όμως, το πρόβλημα είναι οι πράξεις.
Όταν σε ένα αλγεβρικό πρόβλημα προσπαθεί κανείς να εφαρμόσει λύσεις απλής αριθμητικής, δεν καταλαβαίνει τι κάνει.
Έτσι, ενώ προσπαθούμε να εισάγουμε τα παιδάκια της Ε Δημοτικού στο σκεπτικό της άλγεβρας έστω και σε πρωτόγονο πλαίσιο, "μαντράχαλοι" γονείς προσπαθούν να πείσουν ότι το πρόβλημα είναι απλής αριθμητικής.
Χάσμα των γενεών!