!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:31 Αλλά το να ρίχνουμε τους προβολείς και το ανάθεμα σε κάτι τόσο στιγμιαίο (για τη διάρκεια όλης της εκπαιδευτικής διαδικασίας) που δεν είναι καθόλου λάθος κιόλας, δείχνει φορουμικό εγωισμό πέραν του ήδη διαπιστωμένου.
Το νήμα πήρε έκταση για υπήρξε τσίγκλισμα μεθοδικό και συνεχές. Θεωρώ ότι τρόλαρε και δεν δίνω πολλές πιθανότητες στο να πέφτω έξω. Όχι εσύ. Εσύ και ο Αρχέλαος τοποθετηθήκατε σοβαρά και αναλυτικά.

Ξαναέγραψα και παραπάνω ότι οι χαρακτηρισμοί, για τα δεδομένα του φόρουμ, ήταν μάλλον ήπιοι. Προσωπικά συμμετείχα με πολύ χαλαρή διάθεση.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

παντως ο εθερέαλ ηταν ο πιο προσβλητικός νομιζω, προσπαθησε δηλαδή αρκετά.
Άβαταρ μέλους
Αγις
Δημοσιεύσεις: 27938
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγις »

enaon έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:42 παντως ο εθερέαλ ηταν ο πιο προσβλητικός νομιζω, προσπαθησε δηλαδή αρκετά.
:g030:

οντως - απαραδεκτος
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

enaon έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:42 παντως ο εθερέαλ ηταν ο πιο προσβλητικός νομιζω, προσπαθησε δηλαδή αρκετά.
Ναι, αλλά έπεσε σε εκπαιδευμένους από "γροθιές στο στομάχι", οπότε δεν πρόκειται ούτε καν για πταίσμα.

Κρατάμε τα καλά στοιχεία. :)
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Αγις
Δημοσιεύσεις: 27938
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγις »

Μια εξαιρετικη συζητηση με πολυ ζουμι γινοταν για πρωτη φορα στο πχορουμ κ συνεχως τη δυναμιτιζε
Σωστη η παρατηρηση του Εναον
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

:lol:



*περάσαμε και το νημα με τις παρακολουθήσεις σε σελιδες
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

ethereal έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:05
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:01
ethereal έγραψε: 13 Δεκ 2022, 22:39

Υποκειμενικό μέγεθος ή "αποτύπωση" που αναφέρεις.
Η εμπέδωση έρχεται σταδιακά και μέσα από το υποχρεωτικό πέρασμα από το οπτικό ερέθισμα, τη δια ζώσης μετάδοση και τα πολλά παραδείγματα.
Στη μετέπειτα φάση χρησιμοποίησης της γνώσης οι "φιλολογικοί" όροι που εδώ συζητάμε περνούν σε δευτερότριτη μοίρα και αξιοποιούνται τα αριθμητικά δεδομένα στην εξαγωγή αποτελεσμάτων.
Δεν διαφωνώ καθόλου στο μπολντ, για την ακρίβεια πιστεύω ότι το οπτικό ερέθισμα ενεργοποιεί το μετασχηματισμό σε "μαθηματικά" σχήματα.

Κι επειδή ακριβώς τα μαθηματικά είναι "διεθνής" γλώσσα, πιστεύω ότι η εμπέδωση τους στις μικρές ηλικίες, πρέπει να δίνει έμφαση στον προσδιορισμό των σχημάτων και στις "φιλολογικές" αποδόσεις που τα κάνουν πιο σαφή.

Η πρόταση μου λοιπόν αφορά σε μια "μαθηματική φιλολογία". Οκ, είναι νεολογισμός αλλά ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Τα υπόλοιπα, προκαλούν χάος.
Μάλλιασε η γλώσσα μου να λέω ότι μια σελίδα βιβλίου θα δώσει το έναυσμα και η συνέχεια ανήκει στον εκπαιδευτικό και στον πίνακα, στο παράδειγμα, στην "εικονοποίηση", στο "παιχνίδι" ακόμα.
Αλλά όχι να γεμίζουμε σελίδες με σοκολάτες και φρούτα ! Δεν είναι κλασικά εικονογραφημένα, ειδικά σε τέτοιες τάξεις που σιγά σιγά μπαίνουν και σε άλλες απαιτήσεις σκέψης.
Παρ' όλο που τα σύγχρονα βιβλία είναι ήδη απείρως πιο "παραστατικά" σε σχέση με εκείνα παλαιότερων χρόνων.
Ρε συ ethereal, δεν μάλλιασε μόνον η δική σου γλώσσα. Είσαι έξυπνος άνθρωπος αλλά σε πάω ό,τι στοίχημα θες ότι αν ανοίξουμε σε άλλο θέμα γιατί σ' αυτό πάθαμε οβερντόουζ :lol: με το τι συνεπάγεται πρακτικά "η απαιτητική σκέψη" στην εκπαίδευση σε αμιγώς πρακτικό επίπεδο, θα αρχίσεις τα θεωρητικά στο ανθρωπιστικό και όχι μαθηματικό πλαίσιο.

Αν θες να γίνει, πεσ' το και θα γίνει. Αλλά όχι σε αυτό το θέμα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Δεκ 2022, 00:19
ethereal έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:05
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:01

Δεν διαφωνώ καθόλου στο μπολντ, για την ακρίβεια πιστεύω ότι το οπτικό ερέθισμα ενεργοποιεί το μετασχηματισμό σε "μαθηματικά" σχήματα.

Κι επειδή ακριβώς τα μαθηματικά είναι "διεθνής" γλώσσα, πιστεύω ότι η εμπέδωση τους στις μικρές ηλικίες, πρέπει να δίνει έμφαση στον προσδιορισμό των σχημάτων και στις "φιλολογικές" αποδόσεις που τα κάνουν πιο σαφή.

Η πρόταση μου λοιπόν αφορά σε μια "μαθηματική φιλολογία". Οκ, είναι νεολογισμός αλλά ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Τα υπόλοιπα, προκαλούν χάος.
Μάλλιασε η γλώσσα μου να λέω ότι μια σελίδα βιβλίου θα δώσει το έναυσμα και η συνέχεια ανήκει στον εκπαιδευτικό και στον πίνακα, στο παράδειγμα, στην "εικονοποίηση", στο "παιχνίδι" ακόμα.
Αλλά όχι να γεμίζουμε σελίδες με σοκολάτες και φρούτα ! Δεν είναι κλασικά εικονογραφημένα, ειδικά σε τέτοιες τάξεις που σιγά σιγά μπαίνουν και σε άλλες απαιτήσεις σκέψης.
Παρ' όλο που τα σύγχρονα βιβλία είναι ήδη απείρως πιο "παραστατικά" σε σχέση με εκείνα παλαιότερων χρόνων.
Ρε συ ethereal, δεν μάλλιασε μόνον η δική σου γλώσσα. Είσαι έξυπνος άνθρωπος αλλά σε πάω ό,τι στοίχημα θες ότι αν ανοίξουμε σε άλλο θέμα γιατί σ' αυτό πάθαμε οβερντόουζ :lol: με το τι συνεπάγεται πρακτικά "η απαιτητική σκέψη" στην εκπαίδευση σε αμιγώς πρακτικό επίπεδο, θα αρχίσεις τα θεωρητικά στο ανθρωπιστικό και όχι μαθηματικό πλαίσιο.

Αν θες να γίνει, πεσ' το και θα γίνει. Αλλά όχι σε αυτό το θέμα.
"Πρακτικά σε πρακτικό επίπεδο" που γράφεις κι εσύ, δεν μπορώ καν να φανταστώ τι εσύ εννοείς ως απαιτητική σκέψη σε μαθηματικό πλαίσιο. Απλώς ξαναλέω ότι δεν έχω καμία σκασίλα επίδειξης γνώσεων ούτε πιστεύω ότι σε θέματα εκπαίδευσης μπορεί να υπάρξει μια καθολική "ομπρέλα" που να καλύπτει το κάθε παιδί.
Και πρωτύτερα είχες αναφέρει στο νήμα ότι κάτι άλλο ακόμα είχες να θέσεις, αλλά μετά από κάποιες ερωτήσεις σταμάτησες, ελπίζω αν πιστεύεις ότι έχεις κάτι σημαντικό να δούμε να το φέρεις για κουβέντα. Κανείς δεν υπογράφει αν θα συμμετέχει και με ποιο τρόπο πάντως.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

ethereal έγραψε: 14 Δεκ 2022, 01:26
ΓΑΛΗ έγραψε: 14 Δεκ 2022, 00:19
ethereal έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:05

Μάλλιασε η γλώσσα μου να λέω ότι μια σελίδα βιβλίου θα δώσει το έναυσμα και η συνέχεια ανήκει στον εκπαιδευτικό και στον πίνακα, στο παράδειγμα, στην "εικονοποίηση", στο "παιχνίδι" ακόμα.
Αλλά όχι να γεμίζουμε σελίδες με σοκολάτες και φρούτα ! Δεν είναι κλασικά εικονογραφημένα, ειδικά σε τέτοιες τάξεις που σιγά σιγά μπαίνουν και σε άλλες απαιτήσεις σκέψης.
Παρ' όλο που τα σύγχρονα βιβλία είναι ήδη απείρως πιο "παραστατικά" σε σχέση με εκείνα παλαιότερων χρόνων.
Ρε συ ethereal, δεν μάλλιασε μόνον η δική σου γλώσσα. Είσαι έξυπνος άνθρωπος αλλά σε πάω ό,τι στοίχημα θες ότι αν ανοίξουμε σε άλλο θέμα γιατί σ' αυτό πάθαμε οβερντόουζ :lol: με το τι συνεπάγεται πρακτικά "η απαιτητική σκέψη" στην εκπαίδευση σε αμιγώς πρακτικό επίπεδο, θα αρχίσεις τα θεωρητικά στο ανθρωπιστικό και όχι μαθηματικό πλαίσιο.

Αν θες να γίνει, πεσ' το και θα γίνει. Αλλά όχι σε αυτό το θέμα.
"Πρακτικά σε πρακτικό επίπεδο" που γράφεις κι εσύ, δεν μπορώ καν να φανταστώ τι εσύ εννοείς ως απαιτητική σκέψη σε μαθηματικό πλαίσιο.
Πρακτικά μαθηματικά.
Ο νέος κλάδος της επιστήμης των Μαθηματικών που πρέπει να διδάσκεται στο δημοτικό.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

ST48410 έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:12
ethereal έγραψε: 13 Δεκ 2022, 22:45 Συμφωνώ απόλυτα σ' αυτό που γράφεις.
"Θυσιάζουμε" ένα μέρος των δικών μας ενδεχομένως πολύπλοκων τρόπων σκέψης για να προσεγγίσουμε ένα θέμα όπως το σχολείο το παρουσιάζει στο παιδί. Ή, τουλάχιστον, όσο πιο κοντά μπορούμε.
Όταν του γράφουν ότι έχει να μοιράσει 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά και το ήδη γνωστό του πηλίκο 3:8 του λένε ότι μπορεί να το γράψει 3/8, δεν μπορεί να του πει κανένας σ' αυτή τη φάση ότι το σωστό είναι να γράψει 3/24. Ούτε 3/8 της μιας σοκολάτας.
Δεν ξέρω αν έχει κάποια αξία, αλλά αφού διυλίζουμε τον κώνωπα, νομίζω πως πρέπει να το πω. Συμφωνώ μαζί σου ότι σε μια άσκηση που έχει το 3 και το 8 ο στόχος είναι να φτάσουμε στο 3/8 κι όχι να μπλέξουμε μέσα το 3/24. Αυτό το τελευταίο όμως γίνεται αναγκαίο αν και μόνο αν επιμείνει ο συντάκτης της άσκησης να ζητήσει αποτέλεσμα με αριθμητή το 3 και διατύπωση των σοκολατών, μήλων ή των οτιδήποτε. Αν δηλαδή βάλει τέτοια διατύπωση που να μοιάζει να εννοεί (γιατί κάποιοι διαφωνείτε) το σύνολο των αντικειμένων.
Το αντίθετο.
Κανονικά, και πολύ πιο "πρακτικά" που λέει κι ο Γαλής, θα έπρεπε να μιλάμε για 24 κι όχι 8 κομμάτια.
24 είναι το σύνολο των κομματιών που προκύπτουν αν σπάσεις την κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια και τα ρίξεις όλα σε ένα πιάτο/μπολ. Θα έλεγες στον καθένα "πάρε 3 κομμάτια από το μπολ" και θα έκλεινε εκεί η υπόθεση.
Κι αυτό είναι στην ουσία το νόημα της άσκησης. Στην πραγματικότητα δεν μας απασχολεί καν ότι οι σοκολάτες είναι τρεις ή ...δεκατρείς. Μπορούμε να φτιάξουμε από 1 ως χ διαφορετικές σοκολάτες χρησιμοποιώντας τα 24 κομμάτια. Όπως κι αν ήταν οι αρχικές σοκολάτες, τα κομμάτια που δικαιούσαι είναι 3.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

stavmanr έγραψε: 14 Δεκ 2022, 02:32
ST48410 έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:12
ethereal έγραψε: 13 Δεκ 2022, 22:45 Συμφωνώ απόλυτα σ' αυτό που γράφεις.
"Θυσιάζουμε" ένα μέρος των δικών μας ενδεχομένως πολύπλοκων τρόπων σκέψης για να προσεγγίσουμε ένα θέμα όπως το σχολείο το παρουσιάζει στο παιδί. Ή, τουλάχιστον, όσο πιο κοντά μπορούμε.
Όταν του γράφουν ότι έχει να μοιράσει 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά και το ήδη γνωστό του πηλίκο 3:8 του λένε ότι μπορεί να το γράψει 3/8, δεν μπορεί να του πει κανένας σ' αυτή τη φάση ότι το σωστό είναι να γράψει 3/24. Ούτε 3/8 της μιας σοκολάτας.
Δεν ξέρω αν έχει κάποια αξία, αλλά αφού διυλίζουμε τον κώνωπα, νομίζω πως πρέπει να το πω. Συμφωνώ μαζί σου ότι σε μια άσκηση που έχει το 3 και το 8 ο στόχος είναι να φτάσουμε στο 3/8 κι όχι να μπλέξουμε μέσα το 3/24. Αυτό το τελευταίο όμως γίνεται αναγκαίο αν και μόνο αν επιμείνει ο συντάκτης της άσκησης να ζητήσει αποτέλεσμα με αριθμητή το 3 και διατύπωση των σοκολατών, μήλων ή των οτιδήποτε. Αν δηλαδή βάλει τέτοια διατύπωση που να μοιάζει να εννοεί (γιατί κάποιοι διαφωνείτε) το σύνολο των αντικειμένων.
Το αντίθετο.
Κανονικά, και πολύ πιο "πρακτικά" που λέει κι ο Γαλής, θα έπρεπε να μιλάμε για 24 κι όχι 8 κομμάτια.
24 είναι το σύνολο των κομματιών που προκύπτουν αν σπάσεις την κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια και τα ρίξεις όλα σε ένα πιάτο/μπολ. Θα έλεγες στον καθένα "πάρε 3 κομμάτια από το μπολ" και θα έκλεινε εκεί η υπόθεση.
Κι αυτό είναι στην ουσία το νόημα της άσκησης. Στην πραγματικότητα δεν μας απασχολεί καν ότι οι σοκολάτες είναι τρεις ή ...δεκατρείς. Μπορούμε να φτιάξουμε από 1 ως χ διαφορετικές σοκολάτες χρησιμοποιώντας τα 24 κομμάτια. Όπως κι αν ήταν οι αρχικές σοκολάτες, τα κομμάτια που δικαιούσαι είναι 3.
Πώς δεν το είχε σκεφτεί κανείς ως τώρα αυτό, ρε γαμώτο;
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

stavmanr έγραψε: 14 Δεκ 2022, 02:32
ST48410 έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:12
ethereal έγραψε: 13 Δεκ 2022, 22:45 Συμφωνώ απόλυτα σ' αυτό που γράφεις.
"Θυσιάζουμε" ένα μέρος των δικών μας ενδεχομένως πολύπλοκων τρόπων σκέψης για να προσεγγίσουμε ένα θέμα όπως το σχολείο το παρουσιάζει στο παιδί. Ή, τουλάχιστον, όσο πιο κοντά μπορούμε.
Όταν του γράφουν ότι έχει να μοιράσει 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά και το ήδη γνωστό του πηλίκο 3:8 του λένε ότι μπορεί να το γράψει 3/8, δεν μπορεί να του πει κανένας σ' αυτή τη φάση ότι το σωστό είναι να γράψει 3/24. Ούτε 3/8 της μιας σοκολάτας.
Δεν ξέρω αν έχει κάποια αξία, αλλά αφού διυλίζουμε τον κώνωπα, νομίζω πως πρέπει να το πω. Συμφωνώ μαζί σου ότι σε μια άσκηση που έχει το 3 και το 8 ο στόχος είναι να φτάσουμε στο 3/8 κι όχι να μπλέξουμε μέσα το 3/24. Αυτό το τελευταίο όμως γίνεται αναγκαίο αν και μόνο αν επιμείνει ο συντάκτης της άσκησης να ζητήσει αποτέλεσμα με αριθμητή το 3 και διατύπωση των σοκολατών, μήλων ή των οτιδήποτε. Αν δηλαδή βάλει τέτοια διατύπωση που να μοιάζει να εννοεί (γιατί κάποιοι διαφωνείτε) το σύνολο των αντικειμένων.
Το αντίθετο.
Κανονικά, και πολύ πιο "πρακτικά" που λέει κι ο Γαλής, θα έπρεπε να μιλάμε για 24 κι όχι 8 κομμάτια.
24 είναι το σύνολο των κομματιών που προκύπτουν αν σπάσεις την κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια και τα ρίξεις όλα σε ένα πιάτο/μπολ. Θα έλεγες στον καθένα "πάρε 3 κομμάτια από το μπολ" και θα έκλεινε εκεί η υπόθεση.
Κι αυτό είναι στην ουσία το νόημα της άσκησης. Στην πραγματικότητα δεν μας απασχολεί καν ότι οι σοκολάτες είναι τρεις ή ...δεκατρείς. Μπορούμε να φτιάξουμε από 1 ως χ διαφορετικές σοκολάτες χρησιμοποιώντας τα 24 κομμάτια. Όπως κι αν ήταν οι αρχικές σοκολάτες, τα κομμάτια που δικαιούσαι είναι 3.
Χάνεις την ουσία. Εδώ το ζητούμενο δεν είναι να λύσουν τα παιδιά μια άσκηση αλλά να φτάσουν από το έχω 3 σοκολάτες να της μοιράσω σε 8 παιδιά στην διαίρεση 3:8 που θα αναπαρασταθεί και σαν κλάσμα 3/8.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

ST48410 έγραψε: 14 Δεκ 2022, 02:52
stavmanr έγραψε: 14 Δεκ 2022, 02:32
ST48410 έγραψε: 13 Δεκ 2022, 23:12

Δεν ξέρω αν έχει κάποια αξία, αλλά αφού διυλίζουμε τον κώνωπα, νομίζω πως πρέπει να το πω. Συμφωνώ μαζί σου ότι σε μια άσκηση που έχει το 3 και το 8 ο στόχος είναι να φτάσουμε στο 3/8 κι όχι να μπλέξουμε μέσα το 3/24. Αυτό το τελευταίο όμως γίνεται αναγκαίο αν και μόνο αν επιμείνει ο συντάκτης της άσκησης να ζητήσει αποτέλεσμα με αριθμητή το 3 και διατύπωση των σοκολατών, μήλων ή των οτιδήποτε. Αν δηλαδή βάλει τέτοια διατύπωση που να μοιάζει να εννοεί (γιατί κάποιοι διαφωνείτε) το σύνολο των αντικειμένων.
Το αντίθετο.
Κανονικά, και πολύ πιο "πρακτικά" που λέει κι ο Γαλής, θα έπρεπε να μιλάμε για 24 κι όχι 8 κομμάτια.
24 είναι το σύνολο των κομματιών που προκύπτουν αν σπάσεις την κάθε σοκολάτα σε 8 κομμάτια και τα ρίξεις όλα σε ένα πιάτο/μπολ. Θα έλεγες στον καθένα "πάρε 3 κομμάτια από το μπολ" και θα έκλεινε εκεί η υπόθεση.
Κι αυτό είναι στην ουσία το νόημα της άσκησης. Στην πραγματικότητα δεν μας απασχολεί καν ότι οι σοκολάτες είναι τρεις ή ...δεκατρείς. Μπορούμε να φτιάξουμε από 1 ως χ διαφορετικές σοκολάτες χρησιμοποιώντας τα 24 κομμάτια. Όπως κι αν ήταν οι αρχικές σοκολάτες, τα κομμάτια που δικαιούσαι είναι 3.
Χάνεις την ουσία. Εδώ το ζητούμενο δεν είναι να λύσουν τα παιδιά μια άσκηση αλλά να φτάσουν από το έχω 3 σοκολάτες να της μοιράσω σε 8 παιδιά στην διαίρεση 3:8 που θα αναπαρασταθεί και σαν κλάσμα 3/8.
Ναι, αλλά αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να εκφράσετε σωστά τη φράση "αν ήταν να πάρετε όλα τα κομμάτια που δικαιούστε από μία σοκολάτα θα παίρνατε 3". Αυτό συμβαίνει επειδή εισάγεται μία φανταστική δραστηριότητα, χωρίς πρακτική εφαρμογή, στα μάτια των παιδιών, αφού σχεδόν ουδέποτε θα συνέπιπτε όλα τα παιδιά να μοιραστούν κομμάτια που προέρχονται από μία σοκολάτα. Αυτό το παράδοξο προσπαθείτε να το εκφράσετε με λογική γλώσσα, και φυσικά αποτυγχάνετε.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

foscilis έγραψε: 13 Δεκ 2022, 21:25 Ενταξει η διατυπωση ειναι αρκετα μπερδεμενη
ναι, αυτο ηταν το ζητημα, και αυτη ακριβως ειναι η σωστη απαντηση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

foscilis έγραψε: 13 Δεκ 2022, 21:34 Ειπε ναι αλλα δεν το αναγνωρισε γιατι η μαθηματικου δεν τους κανει καθολου θεωρια απο το βιβλιο, τους τα εξηγει με δικο της τροπο στο τετραδιο.
αυτο ειναι που εχει σημασια.

νομιζω προσθετουμε στο κλαμπ μας τον φος, την κορη του, και την μαθηματικο της κορης του.

πρεπει να ψαξω για μεγαλυτερη αιθουσα, γιναμε πολλοι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”