Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2020, 15:29
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
ειναι η λογικη του "καντε στην μπαντα γιατι δε μπορω να ΣΤΡΙΨΩ, το ξερετε ολοι οτι δε μπορω να στριψω, και ολοι μπορειτε να στριψετε".ειναι η λογικη πανω στην οποια βασιζεται ο δκας. προτεραιοτητα εχει αυτος που εχει τη μικροτερη δυνατοτητα ελιγμου.nostromos έγραψε: 25 Νοέμ 2020, 14:58 αυτη ειναι η λογικη του καντε στην μπαντα γιατι σας βυθιζω ... πουθενα δεν υπαρχει αυτη η λογικη ... ο δκτης του ναρκαλιευτικου θα τιμωρηθει γιατι ανηκει στο πολεμικο ναυτικο και δεν προεβλεψε το ποσο μαλακας μπορουσε να ειναι ο καπετανιος του εμπορικου ... ο δευτερος θα την φαει γιατι εκανε βασικες παραβασεις ... ανεπτυξε ταχυτητα χωρις να υπολογιζει οσους βρισκοτανε μπροστα του ... γιατι θεωρησε οτι ντε φακτο θα τρεχανε ολοι να παραμερισουνε ... αυτο δεν υπαρχει πουθενα
η ταχυτητα που λες, ειναι το πολυ καμμια 25αρια χλμ την ωρα. σε ελευθερο πεδιο, με απειρη ορατοτητα και απεριοριστο χωρο και χρονο για να το αποφυγεις.
εσυ νομιζεις οτι ειναι καμμια νταλικα που πεταχτηκε απο το πουθενα με 200, και μεχρι να ανοιγοκλεισεις τα ματια σου σε τρακαρε
μαλον ναι.Japetus έγραψε: 27 Νοέμ 2020, 13:19 Το όλο θέμα με το αναμενόμενο πόρισμα είναι αν θα διαπιστωθεί και συνυπαιτιότητα του καπετάνιου του εμπορικού...
Η Maersk από την άλλη κολοσσός είναι, δεν θα το αφήσει έτσι.
Για τον κυβερνήτη της Καλλιστούς τί ποινές προβλέπονται αν διαπιστωθεί αποκλειστικά δική του υπαιτιότητα;
νομιζω το πιο αστειο δεν ηταν αυτο, ηταν το αλλο που το παπορι εχει μαγνητη και τραβαει κοντα του τα μικρα, κατσε να το βρω..Nandros έγραψε: 07 Δεκ 2020, 20:40 .
Αυτό το νήμα ήταν η γελωτοθεραπεία μου, κατά την διάρκεια της νοσηλείας μου.
Όταν όμως διάβασα τα γραπτά της Niki (ειδικά αυτό viewtopic.php?f=92&t=26021&start=45#p1570815) ένοιωσα κάτι σαν επιφοίτηση. Πήρα απαντήσεις σε όλα τα δύσκολα ή άλυτα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εδώ και αιώνες στο shipping!
Θα κάψω το δίπλωμα μου, θα φορέσω τρίχινο ράσο και θα πάω στην Continent για να τους διδάξω όσα θαυμαστά έμαθα και εγώ εδώ, στο πχόρουμ.
Ασέβαστος, τσάμπα ο κόπος σου. Οι θαλασσόλυκοι βρίθουν στο πχόρουμ και τα ξέρουν καλύτερα από σένα!
.
Niki έγραψε: 27 Οκτ 2020, 19:21Όταν ένα μεγάλο καράβι είναι κοντά σου και στρίψει απότομα κάνει ένα κυματισμό μεγάλο από την πλευρά που έστριψε σε τραβάει κοντά του στην πλευρά που ήτανε κάνει εκτόπισμα σε διώχνει.Ασέβαστος έγραψε: 27 Οκτ 2020, 19:16τι λες; δε βγαζω νοημα.Niki έγραψε: 27 Οκτ 2020, 19:10
Ας ξεκινήσουμε από τα απλά όσο στρίβει δεξιά το μεγάλο τόσο τραβάει αριστερά το νερό το μικρό.
Να έχουμε κάποια βάση να μιλάμε.
Μετά να μιλήσουμε τι κυματισμό έκανε πόση απόσταση και σε τι θέση το έφερε.
Δηλαδή το γύρισε και εκεί που πήγαινε να φύγει με μηχανές παράδειγμα στο φουλ βρέθηκε να πηγαίνει πάνω του τα ερωτήματα πολλά.
Αν ένα πλοίο είναι στην πλευρά που έστριψε πολλές φορές και να έχει γυρίσει για να φύγει ο κυματισμός τον γυρνάει και εκεί που έφευγε βρίσκετε να πηγαίνει καταπάνω του.
Όλα αυτά αν είναι σε κοντινή απόσταση.
Είναι σαν να είσαι πάνω από πλοίο που βουλιάζει μέσα στο νερό θα σε πάρει μαζί του ανεξάρτητα αν εσύ πήδηξες θα σε ρουφήξει η θάλασσα.
Αυτά είναι βασικά πράματα.
Αυτό δεν το είχα προσέξει.Ασέβαστος έγραψε: 08 Δεκ 2020, 09:03νομιζω το πιο αστειο δεν ηταν αυτο, ηταν το αλλο που το παπορι εχει μαγνητη και τραβαει κοντα του τα μικρα, κατσε να το βρω..Nandros έγραψε: 07 Δεκ 2020, 20:40 .
Αυτό το νήμα ήταν η γελωτοθεραπεία μου, κατά την διάρκεια της νοσηλείας μου.
Όταν όμως διάβασα τα γραπτά της Niki (ειδικά αυτό viewtopic.php?f=92&t=26021&start=45#p1570815) ένοιωσα κάτι σαν επιφοίτηση. Πήρα απαντήσεις σε όλα τα δύσκολα ή άλυτα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εδώ και αιώνες στο shipping!
Θα κάψω το δίπλωμα μου, θα φορέσω τρίχινο ράσο και θα πάω στην Continent για να τους διδάξω όσα θαυμαστά έμαθα και εγώ εδώ, στο πχόρουμ.
Ασέβαστος, τσάμπα ο κόπος σου. Οι θαλασσόλυκοι βρίθουν στο πχόρουμ και τα ξέρουν καλύτερα από σένα!
.
Niki έγραψε: 27 Οκτ 2020, 19:21Όταν ένα μεγάλο καράβι είναι κοντά σου και στρίψει απότομα κάνει ένα κυματισμό μεγάλο από την πλευρά που έστριψε σε τραβάει κοντά του στην πλευρά που ήτανε κάνει εκτόπισμα σε διώχνει.
Αν ένα πλοίο είναι στην πλευρά που έστριψε πολλές φορές και να έχει γυρίσει για να φύγει ο κυματισμός τον γυρνάει και εκεί που έφευγε βρίσκετε να πηγαίνει καταπάνω του.
Όλα αυτά αν είναι σε κοντινή απόσταση.
Είναι σαν να είσαι πάνω από πλοίο που βουλιάζει μέσα στο νερό θα σε πάρει μαζί του ανεξάρτητα αν εσύ πήδηξες θα σε ρουφήξει η θάλασσα.
Αυτά είναι βασικά πράματα.
Σιδερενιος!Nandros έγραψε: 07 Δεκ 2020, 20:40 .
Αυτό το νήμα ήταν η γελωτοθεραπεία μου, κατά την διάρκεια της νοσηλείας μου.
Όταν όμως διάβασα τα γραπτά της Niki (ειδικά αυτό viewtopic.php?f=92&t=26021&start=45#p1570815) ένοιωσα κάτι σαν επιφοίτηση. Πήρα απαντήσεις σε όλα τα δύσκολα ή άλυτα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εδώ και αιώνες στο shipping!
Θα κάψω το δίπλωμα μου, θα φορέσω τρίχινο ράσο και θα πάω στην Continent για να τους διδάξω όσα θαυμαστά έμαθα και εγώ εδώ, στο πχόρουμ.
Ασέβαστος, τσάμπα ο κόπος σου. Οι θαλασσόλυκοι βρίθουν στο πχόρουμ και τα ξέρουν καλύτερα από σένα!
.
Το P&I club της Maerst θα καταθέσει συμπληρωματική εγγυητική (40+30=70) και ΔΕΝ είναι αποζημίωση.τεν τεν έγραψε: 26 Ιαν 2021, 23:15 Αποζημίωση 70 εκατ. κέρδισε το Ελληνικό Δημόσιο από τη σφοδρή σύγκρουση του πολεμικού Καλλιστώ
Τη συντηρητική κατάσχεσή του MAERSK LAUNCESTON μέχρι του ποσού των 70 εκατ. ευρώ, ή την καταβολή ισόποσης εγγυητικής επιστολής υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, αποφάσισε το Πρωτοδικείο Πειραιά.
https://www.boatfishing.gr/apozimiosi-7 ... Ns9Nm7tm5g