Οι ρυθμιστικές αρχές είναι ΚΡΑΤΙΚΕΣ και δημιουργούνται για να ελέγχουν ένα τομέα στον οποίο επιχειρούν ιδιώτες,ακριβώς για να μη κινούνται αυτοί ανεξέλεγκτοι.
Όταν όλα τα κανάλια ήταν κρατικά δεν υπήρχε ΕΣΡ.Όταν ο ΟΣΕ ήταν μόνος του δεν υπήρχε ανάγκη για ξεχωριστή ρυθμιστική αρχή.Δημιουργήθηκε όταν ιδιωτικοποιήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μπήκαν και άλλες ιδιωτικές εταιρίες στους σιδηροδρόμους και ανέλαβε τον έλεγχο της ασφάλειας των σιδηροδρόμων και για αυτές και για το κρατικό κομμάτι του ΟΣΕ που ήταν οι γραμμές και η υποδομή.
Η διοικητής της ΡΑΣ έχει διωχθεί για το δυστύχημα.Εάν είχε κάνει εισήγηση να διακοπεί η λειτουργία του σιδηροδρόμου και δεν την είχε κάνει δεκτή ο Καραμανλής θα διώκετο και αυτός.Δεν την έκανε όμως.
Εσύ τώρα λες ότι εάν διοικούσαν τη ΡΑΣ κάποιοι φανταστικοί εργαζόμενοι θα έκαναν κάτι άλλο.Τι ακριβώς όμως;θα διέκοπταν αυτοί οι εργαζόμενοι τη λειτουργία των τραίνων μέχρι να κατασκευασθεί τηλεδιοίκηση;
Eίσαι σίγουρος;τότε θα έπρεπε να σταματήσει η λειτουργία για χρόνια.Μήπως θα ήθελες οι εργαζόμενοι να σταματήσουν τη λειτουργία των τραίνων και να πληρώνονται ενώ κάθονται;μάλλον κάτι τέτοιο θα ήθελαν κάποιοι εργαζόμενοι αλλά εάν κάποιος τους έλεγε ότι εφ όσον δεν λειτουργούν τα τραίνα και εσείς δεν έχετε δουλειά και απολύεσθε μάλλον θα είχαν άλλη γνώμη.
Είναι παλιά συνδικαλιστική συνήθεια τα συνδικάτα σε κάθε τομέα να ζητάνε συνέχεια διάφορα μέτρα ασφαλείας που δεν θα τα πληρώσουν οι ίδιοι με οποιοδήποτε τρόπο.
Συγγνώμη δηλαδή θεωρείς πως ήταν ζήτημα κόστους ο θάνατος τόσων ανθρώπων; διότι είναι ακριβή η ασφάλεια.
Λέω ότι χρειάζονται χρόνια για να μπουν όλα αυτά τα συστήματα που ζητάνε σήμερα.Αυτά τα χρόνια τα τραίνα θα λειτουργούν,ναι ή όχι;αυτό ανατέθηκε στη ΡΑΣ να το αποφασίσει.
Υπήρχε τηλεδιοίκηση πριν έναν αιώνα;;όχι.Αλλά και τότε λειτουργούσαν τα τραίνα.Οι σιδηρόδρομοι κατασκευάσθηκαν αρχικά για στρατιωτικούς σκοπούς από την εποχή του Τρικούπη πριν 150 χρόνια.
Όλη η επιστράτευση το 1940 έγινε με τα τραίνα και χωρίς τηλεδιοίκηση.Και αυτό υπάρχει και σε άλλους τομείς.π.χ. οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας διαμαρτύρονται ότι το σύστημα με τα ραντάρ που μπήκε πριν 30 χρόνια πρέπει να αντικατασταθεί με άλλο νεότερο.Σημαίνει αυτό ότι πρέπει να σταματήσουν οι πτήσεις μέχρι να γίνει αυτό;δεν είναι τυχαίο ότι η Ζωή έχει κάνει 17 επερωτήσεις για τις πτήσεις χρησιμοποιώντας τα αιτήματα αυτά.Εάν αύριο κάποιος κάνει κάποιος λάθος και συγκρουσθούν αεροπλάνα να είσαι σίγουρος ότι θα βγούν όλοι και θα πουν ότι δεν φταίει αυτός που έκανε το λάθος αλλά το κράτος που δεν έχει πάρει το νέο σύστημα.Μόνο που το κράτος έχει περιορισμένα έσοδα και αργές διαδικασίες διαγωνισμών.ΜΕΧΡΙ να πάρεις το νέο σύστημα θα σταματήσεις τα τραίνα,τα αεροπλάνα,τα λεωφορεία ή δεν ξέρω τι άλλο ή θα πεις στους υπαλλήλους να κάνουν τη δουλειά τους με το παλιό;αυτό το αποφασίζει για τα τραίνα η ΡΑΣ.
Τι γράφεις ρε φίλε;
Υπήρχε ένα σύστημα τηλεδιοικησης το οποίο κάηκε,χρειαζόταν κατι λίγες χιλιάδες ευρώ για να επιδιορθωθεί σύμφωνα με τους σιδηροδρομικούς, πέρασαν τέσσερα χρόνια και δεν έγινε τίποτα
Ποιον περασμένο αιώνα κι αρχιδια τώρα;
SeaHawk έγραψε: 24 Ιαν 2025, 19:47
Ειπαμε
Το ελικοπτερο ανασυρθηκε μεταγενεστερα απο το ιατροδικαστικο πορισμα
Καπου ωπα με τις παπαριες το καθε πικραμενου.
Ωπα Γιαννοπουλε!
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Νεοδημοκρατες: η Καρυστιανου κάνει φασαρία θέλει να κάνει πολιτική καριέρα.
Νεοδημοκρατες: κατεβάζω τον Βλαχάκο για βουλευτή επειδή είναι αδερφός του νεκρού Βλαχάκου.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 24 Ιαν 2025, 16:03
Συγγνώμη δηλαδή θεωρείς πως ήταν ζήτημα κόστους ο θάνατος τόσων ανθρώπων; διότι είναι ακριβή η ασφάλεια.
Λέω ότι χρειάζονται χρόνια για να μπουν όλα αυτά τα συστήματα που ζητάνε σήμερα.Αυτά τα χρόνια τα τραίνα θα λειτουργούν,ναι ή όχι;αυτό ανατέθηκε στη ΡΑΣ να το αποφασίσει.
Υπήρχε τηλεδιοίκηση πριν έναν αιώνα;;όχι.Αλλά και τότε λειτουργούσαν τα τραίνα.Οι σιδηρόδρομοι κατασκευάσθηκαν αρχικά για στρατιωτικούς σκοπούς από την εποχή του Τρικούπη πριν 150 χρόνια.
Όλη η επιστράτευση το 1940 έγινε με τα τραίνα και χωρίς τηλεδιοίκηση.Και αυτό υπάρχει και σε άλλους τομείς.π.χ. οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας διαμαρτύρονται ότι το σύστημα με τα ραντάρ που μπήκε πριν 30 χρόνια πρέπει να αντικατασταθεί με άλλο νεότερο.Σημαίνει αυτό ότι πρέπει να σταματήσουν οι πτήσεις μέχρι να γίνει αυτό;δεν είναι τυχαίο ότι η Ζωή έχει κάνει 17 επερωτήσεις για τις πτήσεις χρησιμοποιώντας τα αιτήματα αυτά.Εάν αύριο κάποιος κάνει κάποιος λάθος και συγκρουσθούν αεροπλάνα να είσαι σίγουρος ότι θα βγούν όλοι και θα πουν ότι δεν φταίει αυτός που έκανε το λάθος αλλά το κράτος που δεν έχει πάρει το νέο σύστημα.Μόνο που το κράτος έχει περιορισμένα έσοδα και αργές διαδικασίες διαγωνισμών.ΜΕΧΡΙ να πάρεις το νέο σύστημα θα σταματήσεις τα τραίνα,τα αεροπλάνα,τα λεωφορεία ή δεν ξέρω τι άλλο ή θα πεις στους υπαλλήλους να κάνουν τη δουλειά τους με το παλιό;αυτό το αποφασίζει για τα τραίνα η ΡΑΣ.
Τι γράφεις ρε φίλε;
Υπήρχε ένα σύστημα τηλεδιοικησης το οποίο κάηκε,χρειαζόταν κατι λίγες χιλιάδες ευρώ για να επιδιορθωθεί σύμφωνα με τους σιδηροδρομικούς, πέρασαν τέσσερα χρόνια και δεν έγινε τίποτα
Ποιον περασμένο αιώνα κι αρχιδια τώρα;
1) αν το θέμα ήταν αποκλειστικά το σύστημα τηλεδιοικησης που κάηκε, γιατί από το 2019 δεν γίνοντουσαν συνέχεια ατυχήματα με τόσα πολλά δρομολόγια από εκεί καθημερινά;
2) Λες "κάτι χιλιάδες ευρώ ήθελε" και σωστά. 20.000 για την ακρίβεια. Φαντάζεσαι ότι ενηρώθηκε ο υπουργός και είπε "στα αρχίδια μου δεν δίνουμε 20Κ, ας γίνει ο,τι θέλει" ;
Let them make the first mistake. We make the last move.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 24 Ιαν 2025, 19:55
Νεοδημοκρατες: η Καρυστιανου κάνει φασαρία θέλει να κάνει πολιτική καριέρα.
Νεοδημοκρατες: κατεβάζω τον Βλαχάκο για βουλευτή επειδή είναι αδερφός του νεκρού Βλαχάκου.
Μα και να πεις ότι η Καρυστιανου έδωσε κάποιο δείγμα ότι θέλει να κάνει τέτοια καριέρα να κάνεις τα στραβά μάτια
Προχθές που διάβασα κάτι που έγραψε εκραζε και την αντιπολίτευση για την αδράνεια της και την ανυπαρξία της
Λέω ότι χρειάζονται χρόνια για να μπουν όλα αυτά τα συστήματα που ζητάνε σήμερα.Αυτά τα χρόνια τα τραίνα θα λειτουργούν,ναι ή όχι;αυτό ανατέθηκε στη ΡΑΣ να το αποφασίσει.
Υπήρχε τηλεδιοίκηση πριν έναν αιώνα;;όχι.Αλλά και τότε λειτουργούσαν τα τραίνα.Οι σιδηρόδρομοι κατασκευάσθηκαν αρχικά για στρατιωτικούς σκοπούς από την εποχή του Τρικούπη πριν 150 χρόνια.
Όλη η επιστράτευση το 1940 έγινε με τα τραίνα και χωρίς τηλεδιοίκηση.Και αυτό υπάρχει και σε άλλους τομείς.π.χ. οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας διαμαρτύρονται ότι το σύστημα με τα ραντάρ που μπήκε πριν 30 χρόνια πρέπει να αντικατασταθεί με άλλο νεότερο.Σημαίνει αυτό ότι πρέπει να σταματήσουν οι πτήσεις μέχρι να γίνει αυτό;δεν είναι τυχαίο ότι η Ζωή έχει κάνει 17 επερωτήσεις για τις πτήσεις χρησιμοποιώντας τα αιτήματα αυτά.Εάν αύριο κάποιος κάνει κάποιος λάθος και συγκρουσθούν αεροπλάνα να είσαι σίγουρος ότι θα βγούν όλοι και θα πουν ότι δεν φταίει αυτός που έκανε το λάθος αλλά το κράτος που δεν έχει πάρει το νέο σύστημα.Μόνο που το κράτος έχει περιορισμένα έσοδα και αργές διαδικασίες διαγωνισμών.ΜΕΧΡΙ να πάρεις το νέο σύστημα θα σταματήσεις τα τραίνα,τα αεροπλάνα,τα λεωφορεία ή δεν ξέρω τι άλλο ή θα πεις στους υπαλλήλους να κάνουν τη δουλειά τους με το παλιό;αυτό το αποφασίζει για τα τραίνα η ΡΑΣ.
Τι γράφεις ρε φίλε;
Υπήρχε ένα σύστημα τηλεδιοικησης το οποίο κάηκε,χρειαζόταν κατι λίγες χιλιάδες ευρώ για να επιδιορθωθεί σύμφωνα με τους σιδηροδρομικούς, πέρασαν τέσσερα χρόνια και δεν έγινε τίποτα
Ποιον περασμένο αιώνα κι αρχιδια τώρα;
1) αν το θέμα ήταν αποκλειστικά το σύστημα τηλεδιοικησης που κάηκε, γιατί από το 2019 δεν γίνοντουσαν συνέχεια ατυχήματα με τόσα πολλά δρομολόγια από εκεί καθημερινά;
2) Λες "κάτι χιλιάδες ευρώ ήθελε" και σωστά. 20.000 για την ακρίβεια. Φαντάζεσαι ότι ενηρώθηκε ο υπουργός και είπε "στα αρχίδια μου δεν δίνουμε 20Κ, ας γίνει ο,τι θέλει" ;
Άκου τώρα τι θα σε πω,να το λες σε φίλους σου
Αυτά τα συστήματα μπαίνουν για το μια στο τόσο,που θα πάει να γίνει τέτοια χοντρή μλκια
Μπορεί να γίνει αύριο, μπορεί σε δέκα χρόνια, μπορεί σε τριάντα, μπορεί και ποτέ
Έλεος κάπου, πρέπει τα πάντα να σας τα κάνουν σαν κρέμα μωρού για να τα καταλαβετε
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 24 Ιαν 2025, 19:55
Νεοδημοκρατες: η Καρυστιανου κάνει φασαρία θέλει να κάνει πολιτική καριέρα.
Νεοδημοκρατες: κατεβάζω τον Βλαχάκο για βουλευτή επειδή είναι αδερφός του νεκρού Βλαχάκου.
Μα και να πεις ότι η Καρυστιανου έδωσε κάποιο δείγμα ότι θέλει να κάνει τέτοια καριέρα να κάνεις τα στραβά μάτια
Προχθές που διάβασα κάτι που έγραψε εκραζε και την αντιπολίτευση για την αδράνεια της και την ανυπαρξία της
Καλά γενικώς είμαστε ανύπαρκτοι ως κοινωνία, μην περιμένει τίποτα η Μαρία, δεν είμαστε αντάξιοι της , δυστυχώς.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Λες "κάτι χιλιάδες ευρώ ήθελε" και σωστά. 20.000 για την ακρίβεια. Φαντάζεσαι ότι ενηρώθηκε ο υπουργός και είπε "στα αρχίδια μου δεν δίνουμε 20Κ, ας γίνει ο,τι θέλει" ;
Δεν ξέρω αν ενημερώθηκε,εγώ ξέρω ότι κάνα δυο μέρες μετά το ατύχημα ήταν να πάει κάπου ο εμπειρογνώμων που έχουμε για πρωθυπουργό να εγκαινιάσει κάτι συστήματα τηλεδιοικησης
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 24 Ιαν 2025, 19:55
Νεοδημοκρατες: η Καρυστιανου κάνει φασαρία θέλει να κάνει πολιτική καριέρα.
Νεοδημοκρατες: κατεβάζω τον Βλαχάκο για βουλευτή επειδή είναι αδερφός του νεκρού Βλαχάκου.
Μα και να πεις ότι η Καρυστιανου έδωσε κάποιο δείγμα ότι θέλει να κάνει τέτοια καριέρα να κάνεις τα στραβά μάτια
Προχθές που διάβασα κάτι που έγραψε εκραζε και την αντιπολίτευση για την αδράνεια της και την ανυπαρξία της
Καλά γενικώς είμαστε ανύπαρκτοι ως κοινωνία, μην περιμένει τίποτα η Μαρία, δεν είμαστε αντάξιοι της , δυστυχώς.
Λυπάμαι για αυτό που θα πω και δεν μιλάω συγκεκριμένα για την Καρυστιανου,αλλά είναι πιθανό αν είχαν σκοτωθεί αλλουνου παιδιά και η Μαρία και η κάθε Μαρία ψήφιζε Σέρρες,σε περίπτωση που ο Καραμανλής είχε βολεψει τα παιδιά της να τον ψήφιζε με τα δύο χέρια
Ναύτης έγραψε: 24 Ιαν 2025, 11:46
Αν καταρρίφθηκε το ελικόπτερο προφανώς δεν πρόκειται για ατύχημα. Οι ιατροδικαστές δεν εξετάζουν μόνον τα πτώματα, εξετάζουν και τις συνθήκες του θανάτου. Απλώς ο Γιαννόπουλος λέει μαλακίες. Πάλι.
στα τροχαια βγαζουν πορισμα ποιος εφταιγε, η μπα;
Δεν κατάλαβα τι θες να πεις, αλλά δεν πειράζει. Έχω την εντύπωση ότι μερικές φορές λες μόνο για να πεις κάτι.