ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:36
enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:28
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:13
Το πιθανότερο είναι ότι μας δουλεύει όλους 4 μέρες τώρα. Το πέσιμο σε σένα ήταν για να κάνει το δούλεμα πειστικό.
το καταλαβαινεις οτι αυτό ειναι πιο εκνευριστικό απο το να τα έλεγε σοβαρά ε; Ειναι σαν να λες οτι μας έκανε ο,τι γουσταρε γιατι μπορουσε για 100 σελίδες, ευκολα κιολας. Σε κάθε περίπτωση σιγά μην περάσει έτσι αυτό, εδώ πληρώνονται όλα.
Αναρωτήθηκες σε άλλο ποστ γιατί δεν εκνευρίστηκες ή θυμάμαι λάθος; Ήθελα να σου γράψω εκεί γιατί κατά βάθος πίστευες πως το όλο ζήτημα γίνεται για την πλάκα του πράγματος.
Άντε να ταράξουμε τα νερά λίγο. Βάζω και το υπόλοιπο της επίμαχης σελίδας. Τι λέμε για τον πληθυντικούλη εδώ;
Τον χρησιμοποιεί επειδή το κλάσμα είναι μεγαλύτερο της μονάδας, τσαπατσουλιά ή στην λογική της γενικής του πληθυντικού;
Εντάξει εδώ δεν είναι τόσο στραβό όσο στις άλλες παραθέσεις, απλά άξιο συζήτησης.
και τα δύο είναι σωστά. το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι consistent.
το αποτέλεσμα τής διαίρεσης είναι (μπορούμε να το σκεφτούμε ως) είτε το κλάσμα τού ενός αντικειμένου που θα πάρει κάθε παιδί είτε ο αριθμός τών αντικειμένων που θα πάρει κάθε παιδί.
δηλαδή, σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι κλάσμα τού ενός αντικειμένου από αυτά που μοιράζονται, το οποίο ισούται με φυσικό ή πραγματικό αριθμό αντικειμένων που θα πάρει κάθε παιδί.
όταν το κλάσμα είναι μικρότερο τής μονάδας και εφόσον κάνουμε κλάσματα, το δεύτερο δεν παρέχει επιπλέον πληροφορία οπότε παραλείπεται, αλλά είναι απολύτως σωστό στα μαθηματικά/φυσική (σοκολάτα ως μονάδα μέτρησης) και θα ήταν μέρος τής απάντησης αν κάναμε δεκαδικούς αντί για κλάσματα.
β. από τρεις σοκολάτες, κάθε παιδί θα πάρει 3/4 τής σοκολάτας (= 3/4 σοκολάτες = 0.75 σοκολάτες)
γ. από πέντε σοκολάτες, κάθε παιδί θα πάρει 5/4 τής σοκολάτας = 5/4 σοκολάτες = 1+1/4 σοκολάτες (= 1.25 σοκολάτες)
δ. από οχτώ σοκολάτες, κάθε παιδί θα πάρει 8/4 τής σοκολάτας = 8/4 σοκολάτες = 2 σοκολάτες (=2.0 σοκολάτες)