Και σεις οπαδός του φανταστικού;enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:19 ρε κορίτσι μου, αν εκοβες τις 3είς σολοκάτες στα 8 οπως πρίν, αλλα ειχες 4 παιδια μονο, παλι 24*1/8 ή 24/8 δεν θα ειχες;
πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Παιδιά: Κύριε δεν καταλάβαμε τι σημαίνει 3/8 των σοκολατών
Στύγιος: Mαλάκες δε πάτε καλά . Δαιμονισμό απ' τα μαθηματικά πρώτη φορά βλέπω. Δεν τραβάτε έξω να παίξετε καμία μπάλα;
Στύγιος: Mαλάκες δε πάτε καλά . Δαιμονισμό απ' τα μαθηματικά πρώτη φορά βλέπω. Δεν τραβάτε έξω να παίξετε καμία μπάλα;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
βρε εθερεαλ νομίζω με τον φοσίλη η το χελη αν τους βρεις ορεξατους πιασε κουβεντα, εγω δεν σου κανω
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Γιατί όχι στην τελική; Δεν κοστίζει τίποτα.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:29Και σεις οπαδός του φανταστικού;enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:19 ρε κορίτσι μου, αν εκοβες τις 3είς σολοκάτες στα 8 οπως πρίν, αλλα ειχες 4 παιδια μονο, παλι 24*1/8 ή 24/8 δεν θα ειχες;
πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
"Όλο εμένα σηκώνει να πω μάθημα η δασκάλα ,θα τη σφάξω σαν κουνέλι και θα βγω να παίξω μπάλα"stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:30 Παιδιά: Κύριε δεν καταλάβαμε τι σημαίνει 3/8 των σοκολατών
Στύγιος: Mαλάκες δε πάτε καλά . Δαιμονισμό απ' τα μαθηματικά πρώτη φορά βλέπω. Δεν τραβάτε έξω να παίξετε καμία μπάλα;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα της συμφιλίωσης του Ασέβαστου με την Γκερ.
Βασικά της Γκερ με όλους τώρα που το σκέφτομαι, πλην εμού που με αντιμετώπισε ως Κυρία σε αυτό το νήμα.
Βασικά της Γκερ με όλους τώρα που το σκέφτομαι, πλην εμού που με αντιμετώπισε ως Κυρία σε αυτό το νήμα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μα και αυτό ακριβώς γράφει. Φυσικά και αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:46Όσο το σκέφτομαι τόσο βλέπω ότι δεν υπάρχει λύση που θα ικανοποιήσει τους πάντες αν δεν χρησιμοποιήσει περισσότερες λέξειςethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:35Αν έχεις φάει εσύ 6/5 ενός μήλου, έπρεπε να ήσουν στην Κανά της Γαλιλαίας.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:00
συγνωμη, σε αλλο τοπικ εισαι εδω και τοσες μερες; κι εσυ ακομη δεν εχεις καταλαβει οτι το ζητημα ειναι πως επερεπε να λεει "του μηλου" αντι για "των μηλων"
ελεος. χιλιες φορες τα ειπαμε.
1. Αν πεις 6/5 των μήλων κάποιοι (όπως εγώ) θεωρούν ότι μπορεί να αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων
2. Αν πεις 6/5 του μήλου σας φαίνεται αφύσικο πως μία ποσότητα μεγαλύτερη του ενός μήλου χρησιμοποιεί ενικό. Αυτό γίνεται βέβαια γιατί αυτή η ποσότητα είναι η ποσότητα αναφοράς. Η μονάδα.
Ίσως λοιπόν θα ήταν καλύτερα να γράφει "κάθε μαθητής θα πάρει 1 ολόκληρο μήλο και 1/5 από ένα άλλο μήλο, δηλαδή 6/5 του μήλου"
Ο καθένας εδώ μέσα μπορεί να το βλέπει όπως θέλει ή όπως διασκεδάζει.
Αλλά η ουσία είναι ότι ο τρόπος που έχει γραφτεί, για το "κοινό" που έχει γραφτεί, εξυπηρετεί τον σκοπό του.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
WeaponizedΣτύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:09 Τι κάνετε ρεεεε δω μέσα ;Συνεχίζετε να πλακώνεστε για τις σοκολάτες σε ξεχωριστό νήμα;
Τι αυτισμός ειν' αυτός;
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών που αντιστοιχεί σε 3/8 τής σοκολάταςethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:57Νικ, είχαμε 3 ανάλογα παραδείγματα.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:47Οκ υπαρχει ενα μικρο θεμα διατυπωσης, αντι γιαenaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:40 Νίκο ηταν 3-4 ερωτήσεις που συζητούσαμε, αλλα δες αυτή που εφαγε τον πιο πολύ χρόνο αν θες και γράψε αν εχεις καποια παρατήρηση
![]()
"Επειδή έχουμε 3 σοκολάτες, τελικα το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες"
έπρεπε να γράφει
"Οπότε από τις 3 σοκολάτες που έχουμε εμείς το κάθε παιδί θα πάρει 3 τέτοια κομματια, δηλ. 3/8 της σοκολάτας".
3 πλάκες σοκολάτας των 8 κομματιών για 8 παιδιά.
3 φρούτα (μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι) για 4 παιδιά.
6 μήλα για 5 παιδιά.
Τι θα πρέπει λοιπόν να γράφει;
κάθε παιδί θα πάρει το 1/4 τών φρούτων που αντιστοιχεί σε 4/3 τού φρούτου
κάθε παιδί θα πάρει το 1/5 τών μήλων που αντιστοιχεί σε 6/5 τού μήλου
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ποιας σοκολάτας συγκεκριμένα;Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:36κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών που αντιστοιχεί σε 3/8 τής σοκολάταςethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:57Νικ, είχαμε 3 ανάλογα παραδείγματα.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:47
Οκ υπαρχει ενα μικρο θεμα διατυπωσης, αντι για
"Επειδή έχουμε 3 σοκολάτες, τελικα το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες"
έπρεπε να γράφει
"Οπότε από τις 3 σοκολάτες που έχουμε εμείς το κάθε παιδί θα πάρει 3 τέτοια κομματια, δηλ. 3/8 της σοκολάτας".
3 πλάκες σοκολάτας των 8 κομματιών για 8 παιδιά.
3 φρούτα (μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι) για 4 παιδιά.
6 μήλα για 5 παιδιά.
Τι θα πρέπει λοιπόν να γράφει;
Αν δώσεις σε 10χρονο μία από τις τρεις σοκολάτες θα σου πει "εγώ θέλω αυτήν που πήρε ο άλλος".
Τα δεκάχρονα έχουν επιπλέον αίσθηση και μπορούν να διακρίνουν λεπτομέρειες στη σοκολάτα που δεν μπορεί να διακρίνει ένας ενήλικας...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 10 Δεκ 2022, 15:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν δω οπτικοποιημένη και με το αντίστοιχο κείμενο αυτήν την άσκηση, θα σου πω τη γνώμη μου.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:22Επτά καρτέλες όπου η κάθε μία πάνω της έχει 9 φιγούρες καρφιτσωμένες γίνεται;ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:11Όπως τα παιχνίδια που αναφέρθηκαν παραπάνω; Ευκολάκι. Τα χωρίζουμε σε κεφάλια, πόδια χέρια, ρόδες, κουτάκια θησαυρών κλπ και βάζουμε καλό βαθμό σε όποιο παιδάκι φτιάξει τον καλύτερο φραγκεστάιν.
Έτσι τα βάζουμε και στο νόημα της ανάλυσης και σύνθεσης των πραγμάτων.
Στο φαντασιακό επίπεδο, τα πάντα γίνονται.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
θα μας παρει αγαλιτσα τωρα, μας ξεζούμισε, φτάνει.stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:35 Νομίζω ότι ήρθε η ώρα της συμφιλίωσης του Ασέβαστου με την Γκερ.
![]()
Βασικά της Γκερ με όλους τώρα που το σκέφτομαι, πλην εμού που με αντιμετώπισε ως Κυρία σε αυτό το νήμα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Θα μπορούσες να μας τα παραθέσεις εδώ πλάι πλάι αντί να γράφεις ό,τι σου κατέβει.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:47το κυπριακο εχει ακριβως την ιδια ασκηση, στην ιδια γλωσσα.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:23Μάθε να διαβάζεις αν θέλεις να συμμετέχεις σε διάλογο ανθρώπων και όχι μπαμπουίνων.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:30
ε, ναι, γιατι στην ολλανδια η οπου αλλου, ειναι διαφορετικα τα μαθηματικα.
οσο για τα κεφαλαία, φυσικα και εχει μαθει το ελληνοπουλο τι ειναι κλασμα, ακομη και με μεγαλυτερο αριθμητη απο παρονομαστη στην πεμπτη δημοτικου, ποσο μαλλον στην πρωτη γυμνασιου που ειναι η ασκηση.
το προβλημα ειναι οτι με την ενηλικιωση, ορισμενοι τα ξεχνανε, αλλα δεν το παραδεχονται.
Κανείς δεν έγραψε ότι είναι διαφορετικά τα μαθηματικά. ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Κι επειδή έχουμε μια γαμωπαράγραφο 5 προτάσεων ΕΠ' ΑΥΤΉΣ ΤΣΙΤΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΠ' ΑΥΤΉΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.
Σ' αυτήν την πραγραφούλα, λοιπόν, δεν υπάρχει σχηματάκι αντίστοιχο του κυπριακού, λιβανέζικου, νοτιοαφρικάνικου...
ΕΚΕΙ ΟΡΘΩΣ προσεγγίζουν το θέμα ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ. Εδώ επέλεξαν διαφορετικό τρόπο.
Τόσο δύσκολο να το καταλάβεις;
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 6423
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03Το ότι προσθέτεις μόνο μια λέξη και κρατάς ΑΚΡΙΒΩΣ όλη την υπόλοιπη διατύπωση, δεν σου λέει κάτι;Spoiler
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:20η 3η πρόταση έπρεπε να λέει:ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11
Ακόμα μιλάμε για """άσκηση""" και μάλιστα ερήμην δασκάλου;
Σε αυτό μπορεί να επισημάνει κανείς σε ποια από τις 5 προτάσεις διαφωνεί;
![]()
«Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες.»
Ξέχωρα του ότι είναι πλεονασμός, τι θα έκανες αν είχες ανόμοια να μοιράσεις;
πλεονασμός στην λογοτεχνία. στην επιστήμη και την τεχνολογία ξεθακαρίζεις παντού και πάντα τι εννοείς.mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03 Το πρόβλημα με τη Γκερ και την Ethereal είναι οτι μάλλον προέρχονται από την τρίτη δέσμη και ποτέ δεν είχαν σοβαρή τριβή με τα μαθηματικά. Αν είχαν επιλέξει κάποια θετική κατεύθυνση θα ήξεραν οτι σε τέτοιες διατυπώσεις πάντα γίνεται μπέρδεμα, και από τη στιγμή που δοθούν τα θέματα σε κλάσματα δευτερολέπτου κάποιος θα σηκώσει το χέρι και θα ζητήσει διευκρίνηση.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ωραίο το project του καθυστερημένου.kongrosian έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:49ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:47Αυτό θα το πεις και για τα μπανανοπορτοκαλόμηλα του άλλου παραδείγματος;kongrosian έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:49
έχεις 3 σοκολάτες. το κάθε 1/8 αφορά ξεχωριστή σοκολάτα. δεν στέκει η πρόσθεση 1/8 + 1/8 + 1/8. θα έστεκε αν κάθε 1/8 ήταν από την ίδια σοκολάτα.
χωρίζοντας σε 8 κομμάτια κάθε σοκολάτα, προκύπτουν 24 κομμάτια. νέο σύνολο. το οποίο θα μπει στον παρανομαστή. οπότε προκύπτει και το 3/24![]()
![]()
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being