Σελίδα 13 από 70

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 21:44
από Libre arbitre

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 21:45
από gassim
mao mao έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:38
gassim έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:33
mao mao έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:32

Μάλλον δεν ξέρεις καθόλου από Θεσσαλονίκη.
Όντως δεν ξέρω. Στην Αθήνα πάντως αυτό κάνω.
Στη μονή περιοχή που μπορούσες να βρεις πάρκινγκ πριν γίνει το μέτρο είναι η νέα Ελβετία. Αλλά και εκεί τώρα θα γίνει δύσκολο.

Ο alienway μένει δυτικ. Αν κατεβαίνει από καμιά Λαγκαδά, τα 40 λεπτά περπάτημα ίσως είναι και 20 με το αμάξι η και παραπάνω σε ώρες αιχμής.

Αυτό που μπορεί να κάνει είναι να παίρνει λεωφορείο που κάνει τέρμα στη στάση μετρό στο σιδηροδρομικό σταθμό.
Ναι εντάξει και στην Αθήνα αυτό που λέω γίνεται αν είσαι 4 5 χλμ από κανέναν περιφερειακό σταθμό, ας πούμε στο ελληνικό. Αν είσαι 5 χιλιόμετρα από κανέναν Πειραιά, βράστα. Καλύτερα να τα πας με τα πόδια.
Βέβαια αν δεν έχεις πίεση χρόνου το να περπατάς και 40 λεπτά, καλό κάνει.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 21:47
από Esperos
gassim έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:31
Esperos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 20:33
AlienWay έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 20:12

40 λεπτά, αλλά δεν θέλω να πω πού μένω.
40 λεπτά είναι πολλά.
Πόσοι από τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, χρειάζονται λιγότερο από 15 λεπτά ?
Εκτίμηση ζητάμε . Εγώ λέω, χοντρικά, το 20% των κατοίκων, επιβατών, καθημερινά,
από σπίτι τους ως πλησιέστερο σταθμό, θέλουν 15 λεπτά. Μεγάλη υπόθεση.
Δεν είναι πολλά τα 40 λεπτά με τα πόδια. Το Πειραιάς Κορυδαλλός που είπες πριν είναι περισσότερο. Τα 40 λεπτά με τα πόδια άντε να είναι 4 5 χιλιόμετρα δηλαδή αστεία απόσταση για να πας με το αυτοκίνητο και να το αφήσεις για να πάρεις το μετρό.
Δε πάει έτσι, ο άνθρωπος σου λέει θέλει μία ώρα να παρκάρει.
Αν πάρει αυτοκίνητο να πάει σταθμό, δεν θα βρει να παρκάρει και αν πάει τα 4 χιλιόμετρα,
γιατί να μην πάει μια και καλή στον τελικό προορισμό με άλλα 4-5 χιλιόμετρα ;

Η απόσταση Πειραιάς Κορυδαλός, τυχαία μικρής απόστασης διαδρομή, είναι γυρω στα 11 χιλιόμετρα,
Θεσσαλονίκη Ωραιόκαστρο που το θεωρούν ταξίδι μεγάλο 13 -14 χιλιόμετρα.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 21:50
από Esperos
gassim έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:45 Βέβαια αν δεν έχεις πίεση χρόνου το να περπατάς και 40 λεπτά, καλό κάνει.
Αν βρέχει, δεν πας ούτε 200 μέτρα.
Το ίδιο και αν έχει καύσωνα, θα πορπατήσεις 40 λεπτά και μετά θα μυρίζεις ανθρωπίλα.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 22:03
από Aitwlos
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 14:46
Aitwlos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 14:34
Beria έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 14:27
Έχουν ξεχωριστή σήραγγα για κάθε κατεύθυνση
Είναι πολλές οι κατευθύνσεις;
Δύο είναι. Πώς το φανταστηκες; Να πηγαίνει στο τέρμα και μετά να το φορτώνουν σε νταλίκα για να το πάει πάλι στην αφετηρία;


A, τόσα χρόνια που τους πήραν νόμιζα είναι κανένα τρομερό έργο. Αυτά που ανακοινώνουν γ ια τους επόμενους σταθμούς ισχύει;

Υ.γ στο μετρό της Αθήνας πάντως δεν είναι 2 οι κατευθύνσεις

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 22:05
από Aitwlos
Esperos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:50
gassim έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:45 Βέβαια αν δεν έχεις πίεση χρόνου το να περπατάς και 40 λεπτά, καλό κάνει.
Αν βρέχει, δεν πας ούτε 200 μέτρα.
Το ίδιο και αν έχει καύσωνα, θα πορπατήσεις 40 λεπτά και μετά θα μυρίζεις ανθρωπίλα.

Κάτι τετοια έλεγε και ο τζημ και κατέληξε εκεί που κατέληξε. Αλήθεια, την διαφημιστική τώρα που είναι εκτός πρόλαβε να την κάνει η γύρισε σαν πλανόδιος μουσικός;

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 22:14
από gassim
Aitwlos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 22:03
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 14:46
Aitwlos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 14:34

Είναι πολλές οι κατευθύνσεις;
Δύο είναι. Πώς το φανταστηκες; Να πηγαίνει στο τέρμα και μετά να το φορτώνουν σε νταλίκα για να το πάει πάλι στην αφετηρία;


A, τόσα χρόνια που τους πήραν νόμιζα είναι κανένα τρομερό έργο. Αυτά που ανακοινώνουν γ ια τους επόμενους σταθμούς ισχύει;

Υ.γ στο μετρό της Αθήνας πάντως δεν είναι 2 οι κατευθύνσεις
Πόσες είναι ;

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 22:15
από Πτολεμαίος
Beria έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:40
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:26 μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίας
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή

Εικόνα


Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
Ίσα ίσα που αν μια πόλη είναι μακρόστενη το μέτρο είναι μεγάλης σημασίας ακριβώς επειδή σου επιτρέπει να πας από την μια άκρη στην άλλη γρήγορα
Τι εννοείς κυκλική διαδρομή; Κάνει κάποια γραμμή στην Αθήνα κυκλική διαδρομή;
Το τραμ μπλέκει σε κανονικούς δρόμους, είναι για βόλτες σορολοπ και όχι για κάποιον που καίγεται να φτάσει γρήγορα στη δουλειά του

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 22:23
από Esperos
Aitwlos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 22:05
Esperos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:50
gassim έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:45 Βέβαια αν δεν έχεις πίεση χρόνου το να περπατάς και 40 λεπτά, καλό κάνει.
Αν βρέχει, δεν πας ούτε 200 μέτρα.
Το ίδιο και αν έχει καύσωνα, θα πορπατήσεις 40 λεπτά και μετά θα μυρίζεις ανθρωπίλα.

Κάτι τετοια έλεγε και ο τζημ και κατέληξε εκεί που κατέληξε. Αλήθεια, την διαφημιστική τώρα που είναι εκτός πρόλαβε να την κάνει η γύρισε σαν πλανόδιος μουσικός;
Εσύ, τι ζόρι τραβάς ?

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 22:34
από Λευκός Λύκος
gassim έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:31
Esperos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 20:33
AlienWay έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 20:12

40 λεπτά, αλλά δεν θέλω να πω πού μένω.
40 λεπτά είναι πολλά.
Πόσοι από τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, χρειάζονται λιγότερο από 15 λεπτά ?
Εκτίμηση ζητάμε . Εγώ λέω, χοντρικά, το 20% των κατοίκων, επιβατών, καθημερινά,
από σπίτι τους ως πλησιέστερο σταθμό, θέλουν 15 λεπτά. Μεγάλη υπόθεση.
Δεν είναι πολλά τα 40 λεπτά με τα πόδια. Το Πειραιάς Κορυδαλλός που είπες πριν είναι περισσότερο. Τα 40 λεπτά με τα πόδια άντε να είναι 4 5 χιλιόμετρα δηλαδή αστεία απόσταση για να πας με το αυτοκίνητο και να το αφήσεις για να πάρεις το μετρό.
Μην συγκρίνεις τις αποστάσεις της Αθήνας με της Θεσσαλονίκης.
Πχ εδώ σε εμάς,η απόσταση Καλαμαριά -Ευοσμος,είναι ολόκληρο ταξίδι, είτε από περιφερειακό είτε από μέσα από την πόλη.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 22:47
από gassim
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 22:34
gassim έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:31
Esperos έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 20:33
40 λεπτά είναι πολλά.
Πόσοι από τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, χρειάζονται λιγότερο από 15 λεπτά ?
Εκτίμηση ζητάμε . Εγώ λέω, χοντρικά, το 20% των κατοίκων, επιβατών, καθημερινά,
από σπίτι τους ως πλησιέστερο σταθμό, θέλουν 15 λεπτά. Μεγάλη υπόθεση.
Δεν είναι πολλά τα 40 λεπτά με τα πόδια. Το Πειραιάς Κορυδαλλός που είπες πριν είναι περισσότερο. Τα 40 λεπτά με τα πόδια άντε να είναι 4 5 χιλιόμετρα δηλαδή αστεία απόσταση για να πας με το αυτοκίνητο και να το αφήσεις για να πάρεις το μετρό.
Μην συγκρίνεις τις αποστάσεις της Αθήνας με της Θεσσαλονίκης.
Πχ εδώ σε εμάς,η απόσταση Καλαμαριά -Ευοσμος,είναι ολόκληρο ταξίδι, είτε από περιφερειακό είτε από μέσα από την πόλη.
Ναι εντάξει, δεν ξέρω από Σαλόνικα και μπορεί να λέω βλακείες.
Και στην Αθήνα δηλαδή αυτό που είπα δεν γίνεται σε όλους τους σταθμούς, στους κεντρικούς δεν παρκάρεις εύκολα.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 22:51
από Citroenakias
Τώρα που έγινε το μετρο ελπίζω να μην συναντώ πολύ κίνηση όταν κατεβαίνω για βόλτα στο κέντρο με τη Σιτροεναρα μου

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2024, 00:05
από Λίνο Βεντούρα
Citroenakias έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 22:51 με τη Σιτροεναρα μου
Εικόνα

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2024, 00:07
από Λίνο Βεντούρα
gassim έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 21:31
Δεν είναι πολλά τα 40 λεπτά με τα πόδια.
τα 40 λεπτά είναι τα ίδια είτε με τα πόδια είτε με τα αμάξια. Είναι ακριβώς 40 λεπτά.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2024, 01:31
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
https://www.facebook.com/share/r/reLKJLnsFsMZssGy/
Της Σαλονίκης μοναχά της πρέπει το μετρό

Μπήκα στον πρώτο συρμό που πέρασε από τον σταθμό της Βενιζέλου και κατέβηκα στην παλιά μου γειτονιά, στην οδό Παπάφη. Και στα λίγα λεπτά της διαδρομής κατάλαβα ότι η Θεσσαλονίκη θα είναι εντελώς διαφορετική. Θα είναι, επιτέλους, μητρόπολη. Τώρα αισθάνεσαι ότι κομπιάζει για να αναλάβει το ρόλο της μεγαλούπολης. Με το μετρό στα σπλάχνα της θα το καταφέρει και αυτό.

Κώστας Γιαννακίδης
30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024, 20:40

Πέρασα τα πρώτα τριάντα χρόνια της ζωής μου στην οδό Παπάφη της Θεσσαλονίκης. Και το μεσημέρι του Σαββάτου πήγα στο σπίτι μου με το μετρό. Τελικά η ζωή είναι πιο μεγάλη από όσο νομίζουμε. Χωράει μέσα της το αδιανόητο και ούτε μπορείς να φανταστείς τι κρύβει ο ορίζοντας που βρίσκεται μπροστά σου. Η στάση του μετρό βρίσκεται καμιά πενηνταριά μέτρα από το σπίτι. Και μου συνέβη αυτό που δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ. Βγήκα στην Παπάφη χωρίς να στρίψω την Καυταντζόγλου. Με ανέβασαν οι κυλιόμενες σκάλες. Και μου έφυγε ένα συγκρατημένο χάχανο. Η γειτονιά μου είναι παλιά, χτισμένη όλη στα ‘60ς και την αρχή των ‘70ς. Εχει ξεβάψει από τον καιρό, δείχνει γερασμένη, κουρασμένη, πνιγμένη από τα αυτοκίνητα σαν υπαίθρια μάντρα με παλιοσίδερα. Και όμως να, σχεδόν στη γωνία με Αετοράχης, απέναντι από εκεί που ήταν ο φούρνος του Βολογιάννη, άνοιξε μία καταπακτή που εκπέμπει φως. Η Θεσσαλονίκη φόρεσε τον σωστό καιρό για την περίσταση. Μουντάδα και βροχή. Και αυτή η εικόνα, με την Εγνατία μουλιασμένη από τις βροχές, σκοτεινή και ολισθηρή, με τις προσόψεις των κτιρίων κατηφείς, είναι η καλύτερη για να περιγράψει τη ψυχή της πόλης. Φυσικά και έπρεπε να βρέχει τη μέρα των εγκαινίων του μετρό. Στο κατώφλι του χειμώνα με αγιάζι και τον ήλιο απόντα. Ο επίσημος καιρός της Θεσσαλονίκης. Καμιά ώρα πριν ο Μητσοτάκης πατήσει το μπλε κουμπί και τεθεί σε λειτουργία το μέτρο, είχα στηθεί έξω από τον σταθμό της Βενιζέλου. Και να σας πω την αλήθεια, έτσι όπως έβλεπα το logo στην πινακίδα του σταθμού, το βρήκα εξαιρετικό. Μια χαρά μου φάνηκε, φτάνει με τη μιζέρια. Με το που πατήθηκε το κουμπί στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, άνοιξαν και οι πόρτες των σταθμών. Αρχισα να κατεβαίνω τα σκαλιά στο σταθμό και ομολογώ ότι είχα συγκεντρωθεί περισσότερο στη συγκίνηση μου παρά σε αυτά που έβλεπα. Δεν πίστευα ότι το ζούσα. Και προσπαθούσα να θυμηθώ αν έχει συμβεί κάτι άλλο, τόσο σπουδαίο στην πόλη, τα τελευταία πενήντα χρόνια. Οχι. Ούτε η περιφερειακή οδός, μήτε το Μέγαρο Μουσικής ή η ανάπλαση της παραλίας έχουν το μπόι για να σταθούν δίπλα στο μετρό. Γιατί το μετρό επηρεάζει βαθιά τον χαρακτήρα, την ταυτότητα της πόλης. Και όταν επεκταθεί ανατολικά και δυτικά, η Θεσσαλονίκη θα είναι εντελώς διαφορετική. Θα είναι, επιτέλους, μητρόπολη αληθινή. Τώρα αισθάνεσαι ότι συχνά κομπιάζει για να αναλάβει το ρόλο της μεγαλούπολης. Με το μετρό στα σπλάχνα της θα το καταφέρει και αυτό. Ο σταθμός Βενιζέλου είναι, πράγματι, εντυπωσιακός και πιστεύω όσους λένε ότι διακρίνεται από μοναδικότητα παγκοσμίου επιπέδου. Κατεβαίνοντας στο σταθμό συναντάς τις αρχαιότητες και βυθίζεσαι, κυριολεκτικά, στα σπλάχνα της πόλης, εκεί που η ιστορία της στέκει παρά τους αιώνες που έπεσαν πάνω της. Οι σταθμοί είναι αλήθεια όμορφοι. Μικρότεροι, βέβαια, από τους σταθμούς της Αθήνας καθώς θα διακινούνται περίπου 250.000 άνθρωποι τη μέρα. Επίσης πρόκειται για ένα μετρό που δεν θα θρηνήσει θύμα στις ράγες του καθώς υπάρχουν συρόμενες πόρτες στην πλατφόρμα που ανοίγουν μαζί με τις πόρτες του συρμού. Οι αφίξεις των συρμών, που δεν έχουν οδηγό, αναγγέλλονται από τα μεγάφωνα. Και το εσωτερικό τους είναι πιο ήσυχο από τους συρμούς της Αθήνας, ίσως επειδή κλιματίζονται καλύτερα και τα παράθυρα παραμένουν κλειστά. Ακουσα αρκετούς Θεσσαλονικείς, τις προηγούμενες ημέρες, να λένε ότι φοβούνται να πάρουν το μετρό επειδή δεν υπάρχει οδηγός και δεν εμπιστεύονται, μετά τα Τέμπη, τα μέσα σταθερής τροχιάς. Δεν ξέρω πόσοι αλήθεια πιστεύουν κάτι τέτοιο. Εγώ είδα τους ανθρώπους να κατεβαίνουν στο σταθμό με τα κινητά στο βίντεο, να κοντοστέκονται καθώς δεν ήξεραν πού να πατήσουν και να στριμώχνονται μπροστά στις πόρτες. Και ναι, χρειάζονται λίγο χρόνο για να αποκτήσουν κουλτούρα μετρό. Οταν έφτασε ο συρμός στο σταθμό όρμησαν όλοι προς το βαγόνι, χωρίς να επιτρέψουν την έξοδο σε εκείνους που ήθελαν να βγουν. Οι συρμοί θα διέρχονται από τους σταθμούς κάθε 3,5 λεπτά. Δεν υπάρχει λόγος, λοιπόν, για συνωστισμό. Και έτσι, τουλάχιστον την πρώτη μέρα, υπήρχαν υπάλληλοι που εμπόδιζαν τη σαρδελοποίηση των επιβατών μέσα στο βαγόνι. Εννοείται ότι δεν λείπουν τα μίζερα σχόλια, κυρίως στα social. «Είναι μικρό και ακριβό, χωρίς ουσιαστική χρησιμότητα». Ανοησίες. Δοκιμάστε να πάτε μία καθημερινή οδικώς από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό στη Νέα Ελβετία και ελάτε να μας πείτε ότι το μετρό δεν εξυπηρετεί. Λένε για τα νερά που στάζουν σε τρεις σταθμούς μετά τη νεροποντή. Ομως δεν πρόκειται για κακοτεχνίες. Είναι επεμβάσεις που μεταφέρουν συμβολισμούς. Διότι το μετρό είναι σύγχρονο, υπέροχο, κουκλί σκέτο, αλλά πάνω από όλα ελληνικό. *Ο τίτλος είναι παράφραση στίχου που έγραψε ο Νίκος Καββαδίας: «Της Σαλονίκης μοναχά της πρέπει το καράβι» Ακολουθήστε το Protagon στο Google News text Στάζουν σταθμοί του μετρό. Τα δάκρυα συγκίνησης των Θεσσαλονικιών είναι Πηγή: Protagon.gr
https://www.protagon.gr/apopseis/tis-sa ... 4343050845