Σελίδα 116 από 141

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 21:21
από seismic
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 20:02
seismic έγραψε: 25 Δεκ 2019, 12:03 Έστειλα ένα άρθρο μου σε ένα εξαιρετικό διεθνή περιοδικό για πολιτικούς μηχανικούς.
Αν το άρθρο μου δημοσιευθεί σε αυτό το περιοδικό θα είναι η απόδειξη ότι η πατέντα μου δουλεύει, και κανένας δεν θα μπορεί να συκοφαντήσει την αξιοπιστία του περιοδικού και του άρθρου μου.
Το περιοδικό είναι το αρχαιότερο και ποιο αξιόπιστο στην Αμερική και με μεγάλο impact factor 2.814
History
Originally, the journals was part of the proceedings of the American Society of Civil Engineers, first published in 1873[1] The Journal started publishing separately in 1956 as part of the ASCE Journal of the Structural Division (ISSN 0044-8001). In 1983, the title was changed to the Journal of Structural Engineering (ISSN 0733-9445).
https://en.wikipedia.org/wiki/Journal_o ... ngineering

......................
Journal of Structural Engineering <em@editorialmanager.com>
To:Ioannis Lymperis
Dec 25 at 12:39 AM
Dear seismic,

Your Awards, entitled "The Ultimate Anti-Seismic System," has been received by the Journal of Structural Engineering.

You may check on the progress of your Awards by logging onto the editorial management system at: https://www.editorialmanager.com........

Your manuscript will be given a reference number once an Editor has been assigned.

Your submission, entitled "The Ultimate Anti-Seismic System," has been assigned manuscript number STENG-8..... and has been forwarded to the Editor to begin the review process.

Thank you for your submission.

Sincerely,

Journal of Structural Engineering
Αυτό είναι όντως ένα πολύ σοβαρό περιοδικό, από τα καλύτερα διεθνώς στον τομέα της δομοστατικής. Αν γίνει δεκτό το άρθρο σου θα μπορείς να λες ότι έχεις ενημερώσει την επιστημονική κοινότητα για κάποια σοβαρή ανακάλυψη και γιατί όχι ότι σε πολεμάνε συμφέροντα. Βάσει των όσων έχεις ήδη δημοσιεύσει το πιθανότερο είναι να στο επιστρέψουν χωρίς review για βελτίωση αγγλικών. Αν φιλοτιμηθούν και κάτσουν να το διαβάσουν είναι 99.99% σίγουρο ότι και οι 3 reviewers θα απορίψουν το άρθρο σου, για:
1)ανεπάρκεια αγγλικών
2) ανεπάρκεια ανασκόπησης της βιβλιογραφίας
3) ατεκμηρίωτους ισχυρισμούς
4) μη ορθή πειραματική μεθοδολογία χωρίς μέτρηση της απόκρισης της κατασκευής σου
5) στοιχειώδη λάθη στο μοντέλο βάσει του οποίου νομίζεις ότι αναπτύσονται οι ροπές και στην συνεισφορά της κατακόρυφης πριέντασης στη μείωσή τους.
Όπως και να έχει ενημέρωσέ μας για την πορεία του άρθρου σου.
Πράγματι το άρθρο μου επιστράφηκε για αλλαγές, αλλά προς το παρόν όχι για τις αλλαγές που μου είπες αλλά για μια μόνο αλλαγή
Μου ζήτησαν να αλλάξω το < Article Type > Τους ρώτησα τι Article Type ταιριάζει στην δημοσίευσή μου και αυτοί μου απάντησαν.

Technical Papers — Technical papers are full-length manuscripts of value and interest to civil engineers. They must be original reviews of past practice, present information of current interest, or probe new fields of civil engineering activity. They should report results of thought-provoking studies that contribute to the planning, analysis, design, construction, management, or maintenance of civil engineering works. Technical papers should include a practical applications section whenever possible; theoretical manuscripts should indicate areas of additional research to implement technology transfer. Practical papers are strongly encouraged. Technical papers must not exceed 30 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions (see Manuscript Submission and Revision Requirements).


Technical Notes — Technical notes present (1) original, practical information; (2) preliminary or partial results of research; (3) concisely presented research results; and (4) innovative techniques to accomplish design objectives. Technical notes must not exceed 7 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions.


Case Studies — Case studies describe a method or application that illustrates a new or existing principle or presents an innovative way to solve a problem. Ideally, results should have broad implications and not be specific to only the case presented. Case studies are judged with the same rigor as technical papers and notes. Case studies must not exceed 30 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions.

Εσύ ποιον τύπο μου προτείνεις αν θες να βοηθήσεις?

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 21:26
από Lord Brum
Τι έβαλες? Original.research article λογικά πρέπει να βαλεις

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 21:36
από seismic
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:26 Τι έβαλες? Original.research article λογικά πρέπει να βαλεις
Δεν είχε αυτόν τον τύπο το μενού. Είχα βάλει Award

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 21:43
από Lord Brum
seismic έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:21
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 20:02
seismic έγραψε: 25 Δεκ 2019, 12:03 Έστειλα ένα άρθρο μου σε ένα εξαιρετικό διεθνή περιοδικό για πολιτικούς μηχανικούς.
Αν το άρθρο μου δημοσιευθεί σε αυτό το περιοδικό θα είναι η απόδειξη ότι η πατέντα μου δουλεύει, και κανένας δεν θα μπορεί να συκοφαντήσει την αξιοπιστία του περιοδικού και του άρθρου μου.
Το περιοδικό είναι το αρχαιότερο και ποιο αξιόπιστο στην Αμερική και με μεγάλο impact factor 2.814
History
Originally, the journals was part of the proceedings of the American Society of Civil Engineers, first published in 1873[1] The Journal started publishing separately in 1956 as part of the ASCE Journal of the Structural Division (ISSN 0044-8001). In 1983, the title was changed to the Journal of Structural Engineering (ISSN 0733-9445).
https://en.wikipedia.org/wiki/Journal_o ... ngineering

......................
Journal of Structural Engineering <em@editorialmanager.com>
To:Ioannis Lymperis
Dec 25 at 12:39 AM
Dear seismic,

Your Awards, entitled "The Ultimate Anti-Seismic System," has been received by the Journal of Structural Engineering.

You may check on the progress of your Awards by logging onto the editorial management system at: https://www.editorialmanager.com........

Your manuscript will be given a reference number once an Editor has been assigned.

Your submission, entitled "The Ultimate Anti-Seismic System," has been assigned manuscript number STENG-8..... and has been forwarded to the Editor to begin the review process.

Thank you for your submission.

Sincerely,

Journal of Structural Engineering
Αυτό είναι όντως ένα πολύ σοβαρό περιοδικό, από τα καλύτερα διεθνώς στον τομέα της δομοστατικής. Αν γίνει δεκτό το άρθρο σου θα μπορείς να λες ότι έχεις ενημερώσει την επιστημονική κοινότητα για κάποια σοβαρή ανακάλυψη και γιατί όχι ότι σε πολεμάνε συμφέροντα. Βάσει των όσων έχεις ήδη δημοσιεύσει το πιθανότερο είναι να στο επιστρέψουν χωρίς review για βελτίωση αγγλικών. Αν φιλοτιμηθούν και κάτσουν να το διαβάσουν είναι 99.99% σίγουρο ότι και οι 3 reviewers θα απορίψουν το άρθρο σου, για:
1)ανεπάρκεια αγγλικών
2) ανεπάρκεια ανασκόπησης της βιβλιογραφίας
3) ατεκμηρίωτους ισχυρισμούς
4) μη ορθή πειραματική μεθοδολογία χωρίς μέτρηση της απόκρισης της κατασκευής σου
5) στοιχειώδη λάθη στο μοντέλο βάσει του οποίου νομίζεις ότι αναπτύσονται οι ροπές και στην συνεισφορά της κατακόρυφης πριέντασης στη μείωσή τους.
Όπως και να έχει ενημέρωσέ μας για την πορεία του άρθρου σου.
Πράγματι το άρθρο μου επιστράφηκε για αλλαγές, αλλά προς το παρόν όχι για τις αλλαγές που μου είπες αλλά για μια μόνο αλλαγή
Μου ζήτησαν να αλλάξω το < Article Type > Τους ρώτησα τι Article Type ταιριάζει στην δημοσίευσή μου και αυτοί μου απάντησαν.

Technical Papers — Technical papers are full-length manuscripts of value and interest to civil engineers. They must be original reviews of past practice, present information of current interest, or probe new fields of civil engineering activity. They should report results of thought-provoking studies that contribute to the planning, analysis, design, construction, management, or maintenance of civil engineering works. Technical papers should include a practical applications section whenever possible; theoretical manuscripts should indicate areas of additional research to implement technology transfer. Practical papers are strongly encouraged. Technical papers must not exceed 30 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions (see Manuscript Submission and Revision Requirements).


Technical Notes — Technical notes present (1) original, practical information; (2) preliminary or partial results of research; (3) concisely presented research results; and (4) innovative techniques to accomplish design objectives. Technical notes must not exceed 7 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions.


Case Studies — Case studies describe a method or application that illustrates a new or existing principle or presents an innovative way to solve a problem. Ideally, results should have broad implications and not be specific to only the case presented. Case studies are judged with the same rigor as technical papers and notes. Case studies must not exceed 30 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions.

Εσύ ποιον τύπο μου προτείνεις αν θες να βοηθήσεις?
Σίγουρα δεν είναι case study γιατί δεν παρουσιάζεις μια πραγματική.κατασκευη η τη μελέτη μιας πραγματικής κατασκευής, πχ το στέγαστρο Καλατράβα η η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου θα ήταν case study. Αν έχεις χοντρικά πάνω από 4500 λέξεις είσαι technical.paper, κάτι συντομότερο π.χ. 1000-2000 λέξεις είναι technical note. Εφόσον δεν παρουσιάζει κάτι ολοκληρωμενο αλλά αρχές λειτουργίας της πατέντας σου πάνε για technical note

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 21:52
από seismic
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:43
seismic έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:21
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 20:02
Αυτό είναι όντως ένα πολύ σοβαρό περιοδικό, από τα καλύτερα διεθνώς στον τομέα της δομοστατικής. Αν γίνει δεκτό το άρθρο σου θα μπορείς να λες ότι έχεις ενημερώσει την επιστημονική κοινότητα για κάποια σοβαρή ανακάλυψη και γιατί όχι ότι σε πολεμάνε συμφέροντα. Βάσει των όσων έχεις ήδη δημοσιεύσει το πιθανότερο είναι να στο επιστρέψουν χωρίς review για βελτίωση αγγλικών. Αν φιλοτιμηθούν και κάτσουν να το διαβάσουν είναι 99.99% σίγουρο ότι και οι 3 reviewers θα απορίψουν το άρθρο σου, για:
1)ανεπάρκεια αγγλικών
2) ανεπάρκεια ανασκόπησης της βιβλιογραφίας
3) ατεκμηρίωτους ισχυρισμούς
4) μη ορθή πειραματική μεθοδολογία χωρίς μέτρηση της απόκρισης της κατασκευής σου
5) στοιχειώδη λάθη στο μοντέλο βάσει του οποίου νομίζεις ότι αναπτύσονται οι ροπές και στην συνεισφορά της κατακόρυφης πριέντασης στη μείωσή τους.
Όπως και να έχει ενημέρωσέ μας για την πορεία του άρθρου σου.
Πράγματι το άρθρο μου επιστράφηκε για αλλαγές, αλλά προς το παρόν όχι για τις αλλαγές που μου είπες αλλά για μια μόνο αλλαγή
Μου ζήτησαν να αλλάξω το < Article Type > Τους ρώτησα τι Article Type ταιριάζει στην δημοσίευσή μου και αυτοί μου απάντησαν.

Technical Papers — Technical papers are full-length manuscripts of value and interest to civil engineers. They must be original reviews of past practice, present information of current interest, or probe new fields of civil engineering activity. They should report results of thought-provoking studies that contribute to the planning, analysis, design, construction, management, or maintenance of civil engineering works. Technical papers should include a practical applications section whenever possible; theoretical manuscripts should indicate areas of additional research to implement technology transfer. Practical papers are strongly encouraged. Technical papers must not exceed 30 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions (see Manuscript Submission and Revision Requirements).


Technical Notes — Technical notes present (1) original, practical information; (2) preliminary or partial results of research; (3) concisely presented research results; and (4) innovative techniques to accomplish design objectives. Technical notes must not exceed 7 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions.


Case Studies — Case studies describe a method or application that illustrates a new or existing principle or presents an innovative way to solve a problem. Ideally, results should have broad implications and not be specific to only the case presented. Case studies are judged with the same rigor as technical papers and notes. Case studies must not exceed 30 double-spaced manuscript pages including references, figures, tables, and captions.

Εσύ ποιον τύπο μου προτείνεις αν θες να βοηθήσεις?
Σίγουρα δεν είναι case study γιατί δεν παρουσιάζεις μια πραγματική.κατασκευη η τη μελέτη μιας πραγματικής κατασκευής, πχ το στέγαστρο Καλατράβα η η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου θα ήταν case study. Αν έχεις χοντρικά πάνω από 4500 λέξεις είσαι technical.paper, κάτι συντομότερο π.χ. 1000-2000 λέξεις είναι technical note. Εφόσον δεν παρουσιάζει κάτι ολοκληρωμενο αλλά αρχές λειτουργίας της πατέντας σου πάνε για technical note
Ναι αλλά εγώ τους έστειλα 20 σελίδες Οι 15 κείμενο και οι 5 φωτογραφίες και πίνακες. Οπότε τι λες είναι καλύτερο? Αν θες μπορώ να σου στείλω το άρθρο.

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 21:56
από Lord Brum
Τότε είναι μεγάλο.για technical note. Επίσης αν δεν κάνω λάθος (δημοσιεύω σε περιοδικά του Elsevier, στην ASCE δεν δημοσιεύω γιατί είναι αργοί με τα review) είναι αυστηροί στο μέγεθος του paper και έχουν και κάτι αναλογίες που μετατρέπουν πίνακες και εικόνες σε μήκος κειμένου. Αν έχεις πάνω από 4000 λέξεις βάλτο technical paper.

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 21:59
από Ορέστης 35
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:56 Τότε είναι μεγάλο.για technical note. Επίσης αν δεν κάνω λάθος (δημοσιεύω σε περιοδικά του Elsevier, στην ASCE δεν δημοσιεύω γιατί είναι αργοί με τα review) είναι αυστηροί στο μέγεθος του paper και έχουν και κάτι αναλογίες που μετατρέπουν πίνακες και εικόνες σε μήκος κειμένου. Αν έχεις πάνω από 4000 λέξεις βάλτο technical paper.
Μηπως πρεπει να το μικρυνει λιγο;

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 22:03
από seismic
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:56 Τότε είναι μεγάλο.για technical note. Επίσης αν δεν κάνω λάθος (δημοσιεύω σε περιοδικά του Elsevier, στην ASCE δεν δημοσιεύω γιατί είναι αργοί με τα review) είναι αυστηροί στο μέγεθος του paper και έχουν και κάτι αναλογίες που μετατρέπουν πίνακες και εικόνες σε μήκος κειμένου. Αν έχεις πάνω από 4000 λέξεις βάλτο technical paper.
Σε ευχαριστώ για την βοήθεια. Το άρθρο που τους έστειλα αρχικά μπορείς να το διαβάσεις εδώ.
https://www.researchgate.net/publicatio ... mic_System

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 22:05
από seismic
Ορέστης 35 έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:59
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:56 Τότε είναι μεγάλο.για technical note. Επίσης αν δεν κάνω λάθος (δημοσιεύω σε περιοδικά του Elsevier, στην ASCE δεν δημοσιεύω γιατί είναι αργοί με τα review) είναι αυστηροί στο μέγεθος του paper και έχουν και κάτι αναλογίες που μετατρέπουν πίνακες και εικόνες σε μήκος κειμένου. Αν έχεις πάνω από 4000 λέξεις βάλτο technical paper.
Μηπως πρεπει να το μικρυνει λιγο;
Το technical paper. επιτρέπει 30 σελίδες Εγώ θα βάλω και την έρευνα για τις αγκυρώσεις εδάφους. Έχω ακόμα 10 σελίδες να γράψω.

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 22:16
από Lord Brum
seismic έγραψε: 31 Δεκ 2019, 22:05
Ορέστης 35 έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:59
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:56 Τότε είναι μεγάλο.για technical note. Επίσης αν δεν κάνω λάθος (δημοσιεύω σε περιοδικά του Elsevier, στην ASCE δεν δημοσιεύω γιατί είναι αργοί με τα review) είναι αυστηροί στο μέγεθος του paper και έχουν και κάτι αναλογίες που μετατρέπουν πίνακες και εικόνες σε μήκος κειμένου. Αν έχεις πάνω από 4000 λέξεις βάλτο technical paper.
Μηπως πρεπει να το μικρυνει λιγο;
Το technical paper. επιτρέπει 30 σελίδες Εγώ θα βάλω και την έρευνα για τις αγκυρώσεις εδάφους. Έχω ακόμα 10 σελίδες να γράψω.
Άνω όριο είναι οι 30 μην πας να το γεμισεις.τωρα για το ίδιο το paper ένα πράγμα θα σου πω χωρίς να το έχω διαβάσει (λογικά είναι τα ίδια που λες εδώ αν κρίνω από τις εικόνες). Έχεις 7 βιβλιογραφικές αναφορές όλες αναφερόμενες σε σένα, μια από ένα ανυπόληπτο περιοδικό.και τα άλλα βιντεάκια στο γιουτιουμπ και μη ποιοτικές πηγές εν γενει. Αυτό δείχνει η ότι κάνεις κάτι που κανένας άλλος δεν έκανε πριν, η ότι αγνοείς την υπάρχουσα δουλειά στο πεδίο του αντισεισμικού σχεδιασμού. Ακόμα και για να πεις ότι εσύ ξέρεις και οι άλλοι ειναι άσχετοι πρέπει να πεις τι λένε οι άλλοι και να α αναφερθεις στις εργασίες τους. Οι ριβιουερς που πίστεψε με ειναι οντως ειδικοί στον τομέα απλά θα σε περάσουν για ψώνιο θα πουν ότι αγνοείς βασικά πράγματα και δεν θα κάτσουν καν να κάνουν σοβαρό ριβιου. Δικινδυνευω να σου πω ότι δεν θα φτάσει καν σε ριβιουερς το πειπερ, ο handling editor θα στο επιστρέψει λέγοντας σου λίγο πιο ευγενικά τα παραπάνω.

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 22:19
από Ορέστης 35
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 22:16
seismic έγραψε: 31 Δεκ 2019, 22:05
Ορέστης 35 έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:59

Μηπως πρεπει να το μικρυνει λιγο;
Το technical paper. επιτρέπει 30 σελίδες Εγώ θα βάλω και την έρευνα για τις αγκυρώσεις εδάφους. Έχω ακόμα 10 σελίδες να γράψω.
Άνω όριο είναι οι 30 μην πας να το γεμισεις.τωρα για το ίδιο το paper ένα πράγμα θα σου πω χωρίς να το έχω διαβάσει (λογικά είναι τα ίδια που λες εδώ αν κρίνω από τις εικόνες). Έχεις 7 βιβλιογραφικές αναφορές όλες αναφερόμενες σε σένα, μια από ένα ανυπόληπτο περιοδικό.και τα άλλα βιντεάκια στο γιουτιουμπ και μη ποιοτικές πηγές εν γενει. Αυτό δείχνει η ότι κάνεις κάτι που κανένας άλλος δεν έκανε πριν, η ότι αγνοείς την υπάρχουσα δουλειά στο πεδίο του αντισεισμικού σχεδιασμού. Ακόμα και για να πεις ότι εσύ ξέρεις και οι άλλοι ειναι άσχετοι πρέπει να πεις τι λένε οι άλλοι και να α αναφερθεις στις εργασίες τους. Οι ριβιουερς που πίστεψε με ειναι οντως ειδικοί στον τομέα απλά θα σε περάσουν για ψώνιο θα πουν ότι αγνοείς βασικά πράγματα και δεν θα κάτσουν καν να κάνουν σοβαρό ριβιου. Δικινδυνευω να σου πω ότι δεν θα φτάσει καν σε ριβιουερς το πειπερ, ο handling editor θα στο επιστρέψει λέγοντας σου λίγο πιο ευγενικά τα παραπάνω.
Ας τον βοηθησουμε να γραψει το καλυτερο που μπορει χωρις να προδικαζουμε το αποτελεσμα.

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 22:22
από seismic
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 22:16
seismic έγραψε: 31 Δεκ 2019, 22:05
Ορέστης 35 έγραψε: 31 Δεκ 2019, 21:59

Μηπως πρεπει να το μικρυνει λιγο;
Το technical paper. επιτρέπει 30 σελίδες Εγώ θα βάλω και την έρευνα για τις αγκυρώσεις εδάφους. Έχω ακόμα 10 σελίδες να γράψω.
Άνω όριο είναι οι 30 μην πας να το γεμισεις.τωρα για το ίδιο το paper ένα πράγμα θα σου πω χωρίς να το έχω διαβάσει (λογικά είναι τα ίδια που λες εδώ αν κρίνω από τις εικόνες). Έχεις 7 βιβλιογραφικές αναφορές όλες αναφερόμενες σε σένα, μια από ένα ανυπόληπτο περιοδικό.και τα άλλα βιντεάκια στο γιουτιουμπ και μη ποιοτικές πηγές εν γενει. Αυτό δείχνει η ότι κάνεις κάτι που κανένας άλλος δεν έκανε πριν, η ότι αγνοείς την υπάρχουσα δουλειά στο πεδίο του αντισεισμικού σχεδιασμού. Ακόμα και για να πεις ότι εσύ ξέρεις και οι άλλοι ειναι άσχετοι πρέπει να πεις τι λένε οι άλλοι και να α αναφερθεις στις εργασίες τους. Οι ριβιουερς που πίστεψε με ειναι οντως ειδικοί στον τομέα απλά θα σε περάσουν για ψώνιο θα πουν ότι αγνοείς βασικά πράγματα και δεν θα κάτσουν καν να κάνουν σοβαρό ριβιου. Δικινδυνευω να σου πω ότι δεν θα φτάσει καν σε ριβιουερς το πειπερ, ο handling editor θα στο επιστρέψει λέγοντας σου λίγο πιο ευγενικά τα παραπάνω.
Κατανοητά αυτά που μου λες. Θα κάνω αλλαγές προς το καλύτερο και θα το στείλω και βλέπουμε? Σε ευχαριστώ και πάλη.

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 22:27
από Lord Brum
Τίποτα καλή συνέχεια, καλή χρονιά και καλές πακτωσεις

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 22:33
από nick
seismic έγραψε: 31 Δεκ 2019, 22:22 Σε ευχαριστώ και πάλη.
Και να θυμασαι: ο μονος δρομος ειναι αντισταση και παλη
:smt023

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2019, 23:10
από seismic
Lord Brum έγραψε: 31 Δεκ 2019, 22:27 Τίποτα καλή συνέχεια, καλή χρονιά και καλές πακτωσεις
Καλή Χρονιά !!! :smt023