!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Παραφυσική, μεταφυσικά, ανεξήγητα φαινόμενα
Cloud87
Δημοσιεύσεις: 3607
Εγγραφή: 26 Μάιος 2018, 11:58
Phorum.gr user: Cloud87

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cloud87 »

Ένα το χελιδόνι...
Ένα το Χελιδόνι κι η Ανοιξη ακριβή
Warn your gods about our wrath. None may stand against space marines.
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Cloud87 έγραψε: 24 Δεκ 2019, 07:36 Ένα το χελιδόνι...
Αναλυτικότερα εδώ. https://www.facebook.com/groups/122735321848311/files/
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Cloud87
Δημοσιεύσεις: 3607
Εγγραφή: 26 Μάιος 2018, 11:58
Phorum.gr user: Cloud87

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cloud87 »

seismic έγραψε: 24 Δεκ 2019, 07:47
Cloud87 έγραψε: 24 Δεκ 2019, 07:36 Ένα το χελιδόνι...
Αναλυτικότερα εδώ. https://www.facebook.com/groups/122735321848311/files/
Φιλε Seismic σου έχουνε πει ότι είσαι θεά!!!

Ένα το χελιδόνι...
Ένα το Χελιδόνι κι η Ανοιξη ακριβή
Warn your gods about our wrath. None may stand against space marines.
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΑΚΤΩΣΗΣ ΑΓΚΥΡΩΣΗΣ ΕΔΑΦΟΥΣ :smt023

Άρχισα τα πειράματα πάκτωσης των αγκυρώσεων πάνω σε μαλακό έδαφος με μεγάλη επιτυχία.
Η μικρή αγκύρωση της φωτογραφίας τοποθετήθηκε σε γεώτρηση βάθους μόνο ενός μέτρου και διαμέτρου 30 εκατοστών και αφού άνοιξε και πάκτωσε καλά μέσα στην γεώτρηση, δοκιμάστηκε σε έλξη 15 τόνων χωρίς να αστοχήσει το έδαφος και ο μηχανισμός. Το έδαφος όπου έγινε το πείραμα είναι μαλακό αμμώδες έδαφος. Αν ένα μέτρο βάθος μαλακού αμμώδους εδάφους αντέχει 15τόνους έλξης στεφτείτε πόση έλξη θα αντέχει ο μεγάλος μηχανισμός σε 7 μέτρα βάθος.
Αυτήν την ένταση την άντεξε χωρίς να τοποθετήσω σκυρόδεμα ή κάτι άλλο μέσα στην οπή. Μόνο η οπή και ο μηχανισμός άντεξαν αυτές τις εντάσεις. Παρατηρήστε τους σιδηροδοκούς πόσο βαθειά έχουν εισχωρήσει μέσα στο έδαφος από την έλξη του τένοντα!
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Ορέστης 35

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 »

Ωραιος σεισμικ! Πως εφελκυσες την αγκυρωση απ το εδαφος;
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Ορέστης 35 έγραψε: 25 Δεκ 2019, 07:39 Ωραιος σεισμικ! Πως εφελκυσες την αγκυρωση απ το εδαφος;
Καλημέρα Ορέστης και Χρόνια Πολλά!!! :D Χρόνια Πολλά και σε όλους τους συμπφορίτες ! :D
Εδώ στην Ίο όλα είναι δύσκολα και ακριβά. Μόνο για τα εισιτήρια του γεωτρύπανου για να μπει στο καράβι μου ζήτησαν 3000 ευρώ + τα έξοδα της γεώτρησης. Για να αγοράσω τον σωστό επαγγελματικό υδραυλικό γρύλο προέντασης με πιεσόμετρο μου ζήτησαν 4000 ευρώ.
Ήταν αδύνατον για μένα να πληρώσω αυτά τα χρήματα. Οπότε έκανα πάλη πατέντα για να μπορέσω να μετρήσω την ένταση αντοχής του πειράματος.
Αγόρασα μια σειρά από γρύλους αυτοκίνητου 2χ6 τόνων 2χ10 τόνων 2χ20 τόνων και δύο επί 50 τόνων Όλοι μαζί μου κόστισαν 600 ευρώ.
Αγόρασα και ένα ισχυρό τρυπάνι ( τριβέλα με αρίδα 25 εκατοστών και με προέκταση ) 350 ευρώ. Είχα και δύο μηχανικούς γρύλους 1,5 τόνων ο κάθε ένας από τα σαραβαλάκια μου.
1) Άνοιξα την γεώτρηση
2) Τοποθέτησα τους δύο σιδηροδοκούς στήριξης του μηχανισμού και πάνω τους τοποθέτησα τον μηχανισμό ο οποίος βυθίστηκε μέσα στην γεώτρηση.
3) Ανάμεσα στις δύο χονδρές λαμαρίνες του μηχανισμού, τοποθέτησα δεξιά και αριστερά του τένοντα, το ένα σετ υδραυλικών γρύλων αυτοκινήτου 2χ6 τόνων ο κάθε ένας, σύνολο ανυψωτικής ικανότητας = 12 τόνοι.
4) Τους ανύψωσα μέχρι που η ανυψωτική τους ικανότητα τερμάτισε, οπότε ήξερα ότι εφάρμοσα εφελκυσμό 6+6=12 τόνων.
5) Για να αφαιρέσω τους γρύλους διατηρώντας την ένταση εφελκυσμού, βίδωσα τον κοχλία που βρίσκεται ανάμεσα στις δύο χονδρές λαμαρίνες του μηχανισμού.
6) Κατόπιν τοποθέτησα δεξιά και αριστερά της γεώτρησης σε ακτίνα 3 μέτρων στηρίγματα και πάνω τους τοποθέτησα πάλι τους γρύλους και πάνω στους γρύλους δύο τρίμετρους σιδηροδοκούς, οι οποίοι με βοήθησαν να δοκιμάσω την αντοχή αστοχίας του μηχανισμού αλλά και του εδάφους, εκτελώντας την έλξη από απόσταση.
Στην δεύτερη απομακρυσμένη έλξη χρησιμοποίησα στα δύο άκρα των σιδηροδοκών για την ανύψωσή τους, τους δύο υδραυλικούς γρύλους 2χ6 τόνων + τους δύο μηχανικούς γρύλους 1,5χ2 τόνων, σύνολον ανυψωτικής ικανότητας 15 τόνων.
Οι δύο μεγάλη σιδηροδοκοί καθ αυτόν τον τρόπο εφάρμοσαν έλξη στον τένοντα με την βοήθεια της πάνω χονδρής λαμαρίνας του μηχανισμού από απόσταση, χωρίς να πατάνε οι γρύλοι πάνω στο κάτω καπάκι ( λαμαρίνας ) του μηχανισμού.
Αυτό ήταν απαραίτητο να γίνει για να μετρηθεί η ελαστικότητα του εδάφους, καθώς και η αστοχία του.
Σχετικό βίντεο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 26 Δεκ 2019, 08:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Έστειλα ένα άρθρο μου σε ένα εξαιρετικό διεθνή περιοδικό για πολιτικούς μηχανικούς.
Αν το άρθρο μου δημοσιευθεί σε αυτό το περιοδικό θα είναι η απόδειξη ότι η πατέντα μου δουλεύει, και κανένας δεν θα μπορεί να συκοφαντήσει την αξιοπιστία του περιοδικού και του άρθρου μου.
Το περιοδικό είναι το αρχαιότερο και ποιο αξιόπιστο στην Αμερική και με μεγάλο impact factor 2.814
History
Originally, the journals was part of the proceedings of the American Society of Civil Engineers, first published in 1873[1] The Journal started publishing separately in 1956 as part of the ASCE Journal of the Structural Division (ISSN 0044-8001). In 1983, the title was changed to the Journal of Structural Engineering (ISSN 0733-9445).
https://en.wikipedia.org/wiki/Journal_o ... ngineering

......................
Journal of Structural Engineering <em@editorialmanager.com>
To:Ioannis Lymperis
Dec 25 at 12:39 AM
Dear seismic,

Your Awards, entitled "The Ultimate Anti-Seismic System," has been received by the Journal of Structural Engineering.

You may check on the progress of your Awards by logging onto the editorial management system at: https://www.editorialmanager.com........

Your manuscript will be given a reference number once an Editor has been assigned.

Your submission, entitled "The Ultimate Anti-Seismic System," has been assigned manuscript number STENG-8..... and has been forwarded to the Editor to begin the review process.

Thank you for your submission.

Sincerely,

Journal of Structural Engineering
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Ορέστης 35

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 »

seismic έγραψε: 25 Δεκ 2019, 09:41
Ορέστης 35 έγραψε: 25 Δεκ 2019, 07:39 Ωραιος σεισμικ! Πως εφελκυσες την αγκυρωση απ το εδαφος;
Καλημέρα Ορέστης και Χρόνια Πολλά!!! :D Χρόνια Πολλά και σε όλους τους συμπφορίτες ! :D
Εδώ στην Ίο όλα είναι δύσκολα και ακριβά. Μόνο για τα εισιτήρια του γεωτρύπανου για να μπει στο καράβι μου ζήτησαν 3000 ευρώ + τα έξοδα της γεώτρησης. Για να αγοράσω τον σωστό επαγγελματικό υδραυλικό γρύλο προέντασης με πιεσόμετρο μου ζήτησαν 4000 ευρώ.
Ήταν αδύνατον για μένα να πληρώσω αυτά τα χρήματα. Οπότε έκανα πάλη πατέντα για να μπορέσω να μετρήσω την ένταση αντοχής του πειράματος.
Αγόρασα μια σειρά από γρύλους αυτοκίνητου 2χ6 τόνων 2χ10 τόνων 2χ20 τόνων και δύο επί 50 τόνων Όλοι μαζί μου κόστισαν 600 ευρώ.
Αγόρασα και ένα ισχυρό τρυπάνι ( τριβέλα με αρίδα 25 εκατοστών και με προέκταση ) 350 ευρώ. Είχα και δύο μηχανικούς γρύλους 1,5 τόνων ο κάθε ένας από τα σαραβαλάκια μου.
1) Άνοιξα την γεώτρηση
2) Τοποθέτησα τους δύο σιδηροδοκούς στήριξης του μηχανισμού και πάνω τους τοποθέτησα τον μηχανισμό ο οποίος βυθίστηκε μέσα στην γεώτρηση.
3) Ανάμεσα στις δύο χονδρές λαμαρίνες του μηχανισμού, τοποθέτησα δεξιά και αριστερά του τένοντα, το ένα σετ υδραυλικών γρύλων αυτοκινήτου 2χ6 τόνων ο κάθε ένας, σύνολο ανυψωτικής ικανότητας = 12 τόνοι.
4) Τους ανύψωσα μέχρι που η ανυψωτική τους ικανότητα τερμάτισε, οπότε ήξερα ότι εφάρμοσα εφελκυσμό 6+6=12 τόνων.
5) Για να αφαιρέσω τους γρύλους διατηρώντας την ένταση εφελκυσμού, βίδωσα τον κοχλία που βρίσκεται ανάμεσα στις δύο χονδρές λαμαρίνες του μηχανισμού.
6) Κατόπιν τοποθέτησα δεξιά και αριστερά της γεώτρησης σε ακτίνα 3 μέτρων στηρίγματα και πάνω τους τοποθέτησα πάλι τους γρύλους και πάνω στους γρύλους δύο τρίμετρους σιδηροδοκούς, οι οποίοι με βοήθησαν να δοκιμάσω την αντοχή αστοχίας του μηχανισμού αλλά και του εδάφους, εκτελώντας την έλξη από απόσταση.
Στην δεύτερη απομακρυσμένη έλξη χρησιμοποίησα στα δύο άκρα των σιδηροδοκών για την ανύψωσή τους, τους δύο υδραυλικούς γρύλους 2χ6 τόνων + τους δύο μηχανικούς γρύλους 1,5χ2 τόνων, σύνολον ανυψωτικής ικανότητας 15 τόνων.
Οι δύο μεγάλη σιδηροδοκοί καθ αυτόν τον τρόπο εφάρμοσαν έλξη στον τένοντα με την βοήθεια της πάνω χονδρής λαμαρίνας του μηχανισμού από απόσταση, χωρίς να πατάνε οι γρύλοι πάνω στο κάτω καπάκι ( λαμαρίνας ) του μηχανισμού.
Αυτό ήταν απαραίτητο να γίνει για να μετρηθεί η ελαστικότητα του εδάφους, καθώς και η αστοχία του.
Μπραβο για τον κοπο σου! :smt038
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Ορέστης 35 έγραψε: 25 Δεκ 2019, 14:19
seismic έγραψε: 25 Δεκ 2019, 09:41
Ορέστης 35 έγραψε: 25 Δεκ 2019, 07:39 Ωραιος σεισμικ! Πως εφελκυσες την αγκυρωση απ το εδαφος;
Καλημέρα Ορέστης και Χρόνια Πολλά!!! :D Χρόνια Πολλά και σε όλους τους συμπφορίτες ! :D
Εδώ στην Ίο όλα είναι δύσκολα και ακριβά. Μόνο για τα εισιτήρια του γεωτρύπανου για να μπει στο καράβι μου ζήτησαν 3000 ευρώ + τα έξοδα της γεώτρησης. Για να αγοράσω τον σωστό επαγγελματικό υδραυλικό γρύλο προέντασης με πιεσόμετρο μου ζήτησαν 4000 ευρώ.
Ήταν αδύνατον για μένα να πληρώσω αυτά τα χρήματα. Οπότε έκανα πάλη πατέντα για να μπορέσω να μετρήσω την ένταση αντοχής του πειράματος.
Αγόρασα μια σειρά από γρύλους αυτοκίνητου 2χ6 τόνων 2χ10 τόνων 2χ20 τόνων και δύο επί 50 τόνων Όλοι μαζί μου κόστισαν 600 ευρώ.
Αγόρασα και ένα ισχυρό τρυπάνι ( τριβέλα με αρίδα 25 εκατοστών και με προέκταση ) 350 ευρώ. Είχα και δύο μηχανικούς γρύλους 1,5 τόνων ο κάθε ένας από τα σαραβαλάκια μου.
1) Άνοιξα την γεώτρηση
2) Τοποθέτησα τους δύο σιδηροδοκούς στήριξης του μηχανισμού και πάνω τους τοποθέτησα τον μηχανισμό ο οποίος βυθίστηκε μέσα στην γεώτρηση.
3) Ανάμεσα στις δύο χονδρές λαμαρίνες του μηχανισμού, τοποθέτησα δεξιά και αριστερά του τένοντα, το ένα σετ υδραυλικών γρύλων αυτοκινήτου 2χ6 τόνων ο κάθε ένας, σύνολο ανυψωτικής ικανότητας = 12 τόνοι.
4) Τους ανύψωσα μέχρι που η ανυψωτική τους ικανότητα τερμάτισε, οπότε ήξερα ότι εφάρμοσα εφελκυσμό 6+6=12 τόνων.
5) Για να αφαιρέσω τους γρύλους διατηρώντας την ένταση εφελκυσμού, βίδωσα τον κοχλία που βρίσκεται ανάμεσα στις δύο χονδρές λαμαρίνες του μηχανισμού.
6) Κατόπιν τοποθέτησα δεξιά και αριστερά της γεώτρησης σε ακτίνα 3 μέτρων στηρίγματα και πάνω τους τοποθέτησα πάλι τους γρύλους και πάνω στους γρύλους δύο τρίμετρους σιδηροδοκούς, οι οποίοι με βοήθησαν να δοκιμάσω την αντοχή αστοχίας του μηχανισμού αλλά και του εδάφους, εκτελώντας την έλξη από απόσταση.
Στην δεύτερη απομακρυσμένη έλξη χρησιμοποίησα στα δύο άκρα των σιδηροδοκών για την ανύψωσή τους, τους δύο υδραυλικούς γρύλους 2χ6 τόνων + τους δύο μηχανικούς γρύλους 1,5χ2 τόνων, σύνολον ανυψωτικής ικανότητας 15 τόνων.
Οι δύο μεγάλη σιδηροδοκοί καθ αυτόν τον τρόπο εφάρμοσαν έλξη στον τένοντα με την βοήθεια της πάνω χονδρής λαμαρίνας του μηχανισμού από απόσταση, χωρίς να πατάνε οι γρύλοι πάνω στο κάτω καπάκι ( λαμαρίνας ) του μηχανισμού.
Αυτό ήταν απαραίτητο να γίνει για να μετρηθεί η ελαστικότητα του εδάφους, καθώς και η αστοχία του.
Μπραβο για τον κοπο σου! :smt038
:hebit: :hebit: :hebit:
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

seismic έγραψε: 25 Δεκ 2019, 14:30
Ορέστης 35 έγραψε: 25 Δεκ 2019, 14:19
seismic έγραψε: 25 Δεκ 2019, 09:41 Καλημέρα Ορέστης και Χρόνια Πολλά!!! :D Χρόνια Πολλά και σε όλους τους συμπφορίτες ! :D
Εδώ στην Ίο όλα είναι δύσκολα και ακριβά. Μόνο για τα εισιτήρια του γεωτρύπανου για να μπει στο καράβι μου ζήτησαν 3000 ευρώ + τα έξοδα της γεώτρησης. Για να αγοράσω τον σωστό επαγγελματικό υδραυλικό γρύλο προέντασης με πιεσόμετρο μου ζήτησαν 4000 ευρώ.
Ήταν αδύνατον για μένα να πληρώσω αυτά τα χρήματα. Οπότε έκανα πάλη πατέντα για να μπορέσω να μετρήσω την ένταση αντοχής του πειράματος.
Αγόρασα μια σειρά από γρύλους αυτοκίνητου 2χ6 τόνων 2χ10 τόνων 2χ20 τόνων και δύο επί 50 τόνων Όλοι μαζί μου κόστισαν 600 ευρώ.
Αγόρασα και ένα ισχυρό τρυπάνι ( τριβέλα με αρίδα 25 εκατοστών και με προέκταση ) 350 ευρώ. Είχα και δύο μηχανικούς γρύλους 1,5 τόνων ο κάθε ένας από τα σαραβαλάκια μου.
1) Άνοιξα την γεώτρηση
2) Τοποθέτησα τους δύο σιδηροδοκούς στήριξης του μηχανισμού και πάνω τους τοποθέτησα τον μηχανισμό ο οποίος βυθίστηκε μέσα στην γεώτρηση.
3) Ανάμεσα στις δύο χονδρές λαμαρίνες του μηχανισμού, τοποθέτησα δεξιά και αριστερά του τένοντα, το ένα σετ υδραυλικών γρύλων αυτοκινήτου 2χ6 τόνων ο κάθε ένας, σύνολο ανυψωτικής ικανότητας = 12 τόνοι.
4) Τους ανύψωσα μέχρι που η ανυψωτική τους ικανότητα τερμάτισε, οπότε ήξερα ότι εφάρμοσα εφελκυσμό 6+6=12 τόνων.
5) Για να αφαιρέσω τους γρύλους διατηρώντας την ένταση εφελκυσμού, βίδωσα τον κοχλία που βρίσκεται ανάμεσα στις δύο χονδρές λαμαρίνες του μηχανισμού.
6) Κατόπιν τοποθέτησα δεξιά και αριστερά της γεώτρησης σε ακτίνα 3 μέτρων στηρίγματα και πάνω τους τοποθέτησα πάλι τους γρύλους και πάνω στους γρύλους δύο τρίμετρους σιδηροδοκούς, οι οποίοι με βοήθησαν να δοκιμάσω την αντοχή αστοχίας του μηχανισμού αλλά και του εδάφους, εκτελώντας την έλξη από απόσταση.
Στην δεύτερη απομακρυσμένη έλξη χρησιμοποίησα στα δύο άκρα των σιδηροδοκών για την ανύψωσή τους, τους δύο υδραυλικούς γρύλους 2χ6 τόνων + τους δύο μηχανικούς γρύλους 1,5χ2 τόνων, σύνολον ανυψωτικής ικανότητας 15 τόνων.
Οι δύο μεγάλη σιδηροδοκοί καθ αυτόν τον τρόπο εφάρμοσαν έλξη στον τένοντα με την βοήθεια της πάνω χονδρής λαμαρίνας του μηχανισμού από απόσταση, χωρίς να πατάνε οι γρύλοι πάνω στο κάτω καπάκι ( λαμαρίνας ) του μηχανισμού.
Αυτό ήταν απαραίτητο να γίνει για να μετρηθεί η ελαστικότητα του εδάφους, καθώς και η αστοχία του.
Μπραβο για τον κοπο σου! :smt038
:hebit: :hebit: :hebit:
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Χωρίς να θέλω να είμαι γκρινιάρης αυτές τις γιορτινές μέρες, θα ήθελα να επισημάνω ορισμένες κάκιστες αντιδράσεις ορισμένων Ελλήνων ως προς μια νέα καινοτόμα ιδέα, τις οποίες προσωπικά τις θεωρώ λανθασμένες.
1) Η έρευνα δεν πρέπει να γίνεται για την έρευνα αλλά για την κατασκευή κάποιου προϊόντος το οποίο έχει ανάγκη η πατρίδα μας.
2) Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα δεν είναι λύση. Σημασία δεν έχει ποιος θα βάλει το γκολ αλλά να το βάλει η μητέρα Ελλάδα.
3) Κανένας δεν είναι αλάνθαστος. Αλλά αν δεν αρχίσεις να κατασκευάζεις π.χ την βίδα, ποτέ σου δεν θα μάθεις να κατασκευάζεις διαστημόπλοιο.
Για τους πάρα πάνω λόγους πρέπει να αγκαλιάζουμε την κάθε πρωτοβουλία ενός νέου προϊόντος της πατρίδας μας άλλως θα σβήσουμε σαν έθνος, γιατί πιστέψτε ότι τα άλλα κράτη αυτό κάνουν και προοδεύουν.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Θα σας πω κάτι που δεν έχει γραφτεί ποτέ και είναι προϊόν έρευνας.
1)Ένα κτίριο έχει φορτία τα οποία κατεβάζει στο έδαφος το έδαφος αντιδρά σε αυτά τα φορτία και υπάρχει ισορροπία δυνάμεων.
2)Σε ένα σεισμό στα κατακόρυφα φορτία προστίθενται οι πλάγιες οριζόντιες δυνάμεις τις αδράνειας, οι οποίες μαζί με τα κατακόρυφα φορτία δημιουργούν συνιστώσες δυνάμεων. Δηλαδή δημιουργούν μια μεγάλη ροπή ανατροπής σε ολόκληρη την κατασκευή.
3)Σε αυτή την ανατροπή, το μεγαλύτερο μέρος του πέλματος βάσης του ολικού εμβαδού της κατασκευής, χάνει την αντίδραση του εδάφους διότι η κάθετη στροφή της κατασκευής εξαναγκάζει σε στροφή και το ολικό εμβαδόν του πέλματος της βάσης προς τα επάνω. Καθ αυτόν τον τρόπο χάνει την επαφή του με το έδαφος, οπότε και την στήριξη του εδάφους. Βασικά αυτό που συμβαίνει είναι ολόκληρη η κατασκευή να μετατρέπετε σε έναν πρόβολο όπου τα φέροντα στοιχεία της μιας πλευράς του κτιρίου να προσπαθούν να σηκώσουν προς τα επάνω όλη την υπόλοιπη κατασκευή. Δηλαδή σαν να ψαρεύουμε με καλάμι μικρό και να προσπαθούμε να ανεβάσουμε μια φάλαινα. Φυσικά ούτε το καλάμι θα αντέξει την ανοδική δύναμη που του εφαρμόζουμε και το βάρος της φάλαινας, ούτε οι δοκοί να σηκώσουν την κατασκευή στον αέρα με τόσα πολλά αστήρικτα φορτία και για αυτό θα σπάσουν. Για τον λόγο αυτό πρέπει να βιδώνουμε τις κατασκευές με το έδαφος σταματώντας την ανατροπή τους.
Αν την βιδώσουμε από το δώμα με το έδαφος, σταματάμε και την κάμψη και την ανάκληση του πέλματος βάσης και καθ αυτόν τον τρόπο δεν παρουσιάζονται αντίρροπες ροπές στις διατομές οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με τις ροπές και δημιουργούν τις ψαθυρές αστοχίες
διάτμησης.Εικόνα
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Μια θεαματική επίδειξη του μηχανισμού !!!
Έκανα νέο πείραμα με νερό μέσα στην γεώτρηση σε ένα μέτρο βάθος πάνω σε πολύ μαλακό έδαφος με 100 τόνους έλξη, με τον μικρό μηχανισμό. Ο μηχανισμός αφού άνοιξε εντελώς άρχισε να σηκώνει το έδαφος. Δες τα αποτελέσματα.


Ο οπή μετά το βγάλσιμο του μηχανισμού. Δες τις ρογμές πάνω στο έδαφος προερχόμενες από την ανύψωση του, καθώς και την παραμόρφωση της οπής από τις εντάσεις. !


Αφού έκανα την πρώτη προένταση με έλξη 15 τόνων ( πάνω στο καπάκι ) μετά έπρεπε να δοκιμάσω από μακριά ( χωρίς οι γρύλοι να πατάνε στο καπάκι ) την έλξη που αντέχει ο τένοντας και το έδαφος. Τοποθέτησα σιδηροδοκούς και δύο γρύλους 50 τόνων ώστε να εφαρμόσω έλξη από απόσταση πάνω στον τένοντα. Παρατήρησα το εξής. Αρχικά ο μηχανισμός συνέχισε να ανοίγει πιέζοντας τα πρανή της γεώτρησης. Μόνο όταν ο μηχανισμός άνοιξε εντελώς, τότε μόνο άρχισε η έλξη να σηκώνει το έδαφος. ( Δες το καπάκι που σηκώνεται κατά το τέλος του βίντεο και όχι πριν ) Αυτό σημαίνει ότι μέχρι να ανοίξει πλήρως ο μηχανισμός όλες οι εντάσεις μεταβιβάζονται στα πρανή της γεώτρησης και όχι προς τα επάνω. Κύριοι γράφω ιστορία στην εφαρμοσμένη έρευνα των αγκυρώσεων εδάφους. :smt023
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Άβαταρ μέλους
Lord Brum
Δημοσιεύσεις: 17430
Εγγραφή: 08 Δεκ 2018, 00:27
Phorum.gr user: coriander

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lord Brum »

seismic έγραψε: 25 Δεκ 2019, 12:03 Έστειλα ένα άρθρο μου σε ένα εξαιρετικό διεθνή περιοδικό για πολιτικούς μηχανικούς.
Αν το άρθρο μου δημοσιευθεί σε αυτό το περιοδικό θα είναι η απόδειξη ότι η πατέντα μου δουλεύει, και κανένας δεν θα μπορεί να συκοφαντήσει την αξιοπιστία του περιοδικού και του άρθρου μου.
Το περιοδικό είναι το αρχαιότερο και ποιο αξιόπιστο στην Αμερική και με μεγάλο impact factor 2.814
History
Originally, the journals was part of the proceedings of the American Society of Civil Engineers, first published in 1873[1] The Journal started publishing separately in 1956 as part of the ASCE Journal of the Structural Division (ISSN 0044-8001). In 1983, the title was changed to the Journal of Structural Engineering (ISSN 0733-9445).
https://en.wikipedia.org/wiki/Journal_o ... ngineering

......................
Journal of Structural Engineering <em@editorialmanager.com>
To:Ioannis Lymperis
Dec 25 at 12:39 AM
Dear seismic,

Your Awards, entitled "The Ultimate Anti-Seismic System," has been received by the Journal of Structural Engineering.

You may check on the progress of your Awards by logging onto the editorial management system at: https://www.editorialmanager.com........

Your manuscript will be given a reference number once an Editor has been assigned.

Your submission, entitled "The Ultimate Anti-Seismic System," has been assigned manuscript number STENG-8..... and has been forwarded to the Editor to begin the review process.

Thank you for your submission.

Sincerely,

Journal of Structural Engineering
Αυτό είναι όντως ένα πολύ σοβαρό περιοδικό, από τα καλύτερα διεθνώς στον τομέα της δομοστατικής. Αν γίνει δεκτό το άρθρο σου θα μπορείς να λες ότι έχεις ενημερώσει την επιστημονική κοινότητα για κάποια σοβαρή ανακάλυψη και γιατί όχι ότι σε πολεμάνε συμφέροντα. Βάσει των όσων έχεις ήδη δημοσιεύσει το πιθανότερο είναι να στο επιστρέψουν χωρίς review για βελτίωση αγγλικών. Αν φιλοτιμηθούν και κάτσουν να το διαβάσουν είναι 99.99% σίγουρο ότι και οι 3 reviewers θα απορίψουν το άρθρο σου, για:
1)ανεπάρκεια αγγλικών
2) ανεπάρκεια ανασκόπησης της βιβλιογραφίας
3) ατεκμηρίωτους ισχυρισμούς
4) μη ορθή πειραματική μεθοδολογία χωρίς μέτρηση της απόκρισης της κατασκευής σου
5) στοιχειώδη λάθη στο μοντέλο βάσει του οποίου νομίζεις ότι αναπτύσονται οι ροπές και στην συνεισφορά της κατακόρυφης πριέντασης στη μείωσή τους.
Όπως και να έχει ενημέρωσέ μας για την πορεία του άρθρου σου.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εναλλακτικές επιστήμες”