Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 20:23
Ιαπωνική μαφία.
Ο σταβ είναι λάτρης του ικεμπάνα, πιο ιντελεκτουέλ. Έχει τρελλό σουξέ στους γύφτικους γάμους.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ιαπωνική μαφία.
Το δικό σου πως τον έχασα;ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:23Ιαπωνική μαφία.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:30Α να χαθεις αυλοκολακαstavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:20
Ο Νικ είναι τύπος που ξεκινά με το σεις και με το σας και τελειώνει τη συζήτηση με γλώσσα της Γιακούζα.
Έπρεπε να τον έχεις συνηθίσει ως τώρα.
ΥΓ Η Γιακουζα ποια ειναι ?
Ο σταβ είναι λάτρης του ικεμπάνα, πιο ιντελεκτουέλ. Έχει τρελλό σουξέ στους γύφτικους γάμους.
μπαχαλάκιας εισαι ρε γαμωτο. Αν σε ειχα μαθητή όλη μερα με το ενα ποδι στην γωνία θα ήσουν, το αλλο θα στο ειχα κόψει και θα σε κοπάναγα. Θα το δικαιολογουσα και παιδαγωγικά καπως.stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:26 Το δικό σου πως τον έχασα;
Πάνω που τα βρήκα με το Νικ, μου τη μπαίνει ο Γαλής...
Γκαντεμιά.
enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:42μπαχαλάκιας εισαι ρε γαμωτο. Αν σε ειχα μαθητή όλη μερα με το ενα ποδι στην γωνία θα ήσουν, το αλλο θα στο ειχα κόψει και θα σε κοπάναγα. Θα το δικαιολογουσα και παιδαγωγικά καπως.stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:26 Το δικό σου πως τον έχασα;
Πάνω που τα βρήκα με το Νικ, μου τη μπαίνει ο Γαλής...
Γκαντεμιά.
δεν ημουν εγω θα με μπερδεψες, τεσπα σταματαω να χαρώ την εικόνα οτι σε περναω απο την μηχανη του κιμα, παιδαγωγικά παντα.stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:43 Παραπάνω με κατηγόρησες και για κατάχρηση χώρου του σέρβερ όταν κάνω τα πιο οικονομικά σε kb ποστς όλων εδώ μέσα.
Εγώ αν τον είχα μαθητή, θα έγραφα στον πίνακα το πρόβλημα και τον άφηνα να εξηγήσει αυτός τις έννοιες στα άλλα παιδάκια.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:42μπαχαλάκιας εισαι ρε γαμωτο. Αν σε ειχα μαθητή όλη μερα με το ενα ποδι στην γωνία θα ήσουν, το αλλο θα στο ειχα κόψει και θα σε κοπάναγα. Θα το δικαιολογουσα και παιδαγωγικά καπως.stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:26 Το δικό σου πως τον έχασα;
Πάνω που τα βρήκα με το Νικ, μου τη μπαίνει ο Γαλής...
Γκαντεμιά.
Έχεις ακόμα όνειρο να γίνεις δασκάλα;ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:58Εγώ αν τον είχα μαθητή, θα έγραφα στον πίνακα το πρόβλημα και τον άφηνα να εξηγήσει αυτός τις έννοιες στα άλλα παιδάκια.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:42μπαχαλάκιας εισαι ρε γαμωτο. Αν σε ειχα μαθητή όλη μερα με το ενα ποδι στην γωνία θα ήσουν, το αλλο θα στο ειχα κόψει και θα σε κοπάναγα. Θα το δικαιολογουσα και παιδαγωγικά καπως.stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:26 Το δικό σου πως τον έχασα;
Πάνω που τα βρήκα με το Νικ, μου τη μπαίνει ο Γαλής...
Γκαντεμιά.
Και μετά απλώς θα μέτραγα τις σωστές και λάθος λύσεις και στον ίδιο θα έβαζα ως βαθμό τον μέσο όρο όλων των βαθμολογιών.
Με έχεις μαθητή ούτως ή άλλως.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:58Εγώ αν τον είχα μαθητή, θα έγραφα στον πίνακα το πρόβλημα και τον άφηνα να εξηγήσει αυτός τις έννοιες στα άλλα παιδάκια.enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:42μπαχαλάκιας εισαι ρε γαμωτο. Αν σε ειχα μαθητή όλη μερα με το ενα ποδι στην γωνία θα ήσουν, το αλλο θα στο ειχα κόψει και θα σε κοπάναγα. Θα το δικαιολογουσα και παιδαγωγικά καπως.stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 20:26 Το δικό σου πως τον έχασα;
Πάνω που τα βρήκα με το Νικ, μου τη μπαίνει ο Γαλής...
Γκαντεμιά.
Και μετά απλώς θα μέτραγα τις σωστές και λάθος λύσεις και στον ίδιο θα έβαζα ως βαθμό τον μέσο όρο όλων των βαθμολογιών.
Τα χεις κάνει τουρλουμπουκι όπως και οι άλλοι.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:48 Διατύπωσα μια ερώτηση διαγωνίσματος με την γενική πληθυντικού που χρησιμοποιεί το βιβλίο και αποδέχεστε ως σωστή
ethereal, Gherschaagk και Αρχέλαος παρακαλώ δοκιμάστε να την λύσετε.
![]()
Fixed.Αρχέλαος έγραψε: 11 Δεκ 2022, 21:03Τα χεις κάνει τουρλουμπουκι όπως και οι άλλοι.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:48 Διατύπωσα μια ερώτηση διαγωνίσματος με την γενική πληθυντικού που χρησιμοποιεί το βιβλίο και αποδέχεστε ως σωστή
ethereal, Gherschaagk και Αρχέλαος παρακαλώ δοκιμάστε να την λύσετε.
![]()
Μέχρι και...αγγλοσαξονες έβαλα αλλά εκεί κοκοκο.
Μπερδεύετε το 4/4 με το όλον με τη λογική ότι ταυτόχρονα εκφράζει ένα μήλο και δύο μήλα, Όπερ άτοπο.
Πάμε όμως,
Τα δύο μήλα είναι τα 8/4 των μηλων ΤΟΥ ΜΗΛΟΥ.
α) 1/4+1/4=2/4.
Σημειωση: Αυτό ήταν το απλό.
β)
Τα 8/4 των μηλων ΤΟΥ ΜΗΛΟΥ είναι 2 μήλα.
Τα 4/4 των μηλωνΤΟΥ ΜΗΛΟΥ είναι 1 μήλο
Τα 2/4 των μηλων ΤΟΥ ΜΗΛΟΥ ειναι μισό μήλο.
Άρα ο κάθε μαθητής θα πάρει τα 2/4 των μηλων ΤΟΥ ΜΗΛΟΥ, δηλαδή μισό μήλο.
γ) Ίδιο ζητούμενο με το β) ίδια απάντηση.
Δείγμα βέβαια της κακώς τεθειμενης άσκησης.
Καμία δυσκολία, το σημείο αναφοράς δηλαδη το ΟΛΟΝ είναι τα δύο μήλα δλδ τα 8/4 των μηλων ΤΟΥ ΜΗΛΟΥ (δύο ακέραιες μοναδες).
Δεν θα πει κάποιος Α 2/4 άρα δύο μήλα από τα 4.
Γιατί το ΟΛΟΝ είναι ξεκάθαρο όπως και πως μοιράζεται.
Δηλαδή και απαντάται εύκολα παρότι δεν έχει τεθεί επαρκώς και δεν προκύπτει ζήτημα.
Το ζήτημα το έχετε όσοι κάνετε ακροβασίες συγχέονται έννοιες και ορισμούς η χρησιμοποιώντας συγχρόνως έναν ορισμό διαφορετικά για το ίδιο ζήτημα. Η φλυαρωντας με θολούρα και αμπεφιλοσοφιες.
Το ζήτημα είναι εσείς να έρθετε στα μαθηματικά, όχι τα μαθηματικά να προσαρμοστουν στις ιδεοληψιες σας ή στις εμμονές περί διατύπωσης κλπ.
Με εκτίμηση...
Over and out.