Ποια παπουτσια του 10χρονου ? Εδω δεν τολματε να απαντησετε εσεις απο τα παπουτσια του 40 χρονου.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Όλα όσα βρίσκεις ως κενά στη διατύπωση, απαιτούν δεύτερες και τρίτες σκέψεις περί μονάδων, ποσοτήτων, σύνταξης και αυτό ΔΕΝ δουλεύει για ένα βιβλίο και για μια ύλη που έχει βήματα αλληλοδιάδοχα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Εσύ αγαπάς τα μαθηματικά. Πήρες θέση ή θεωρείς την όλη συζήτηση άνευ ουσίας;stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:06Το ότι θα μπαίναμε στην οντολογία μέσω των μαθηματικών της Ε Δημοτικού με βρίσκει απροετοίμαστο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Στον υλικό κόσμο δεν υπάρχει κλάσμα γενικά, εκτός αν είδες δύο τρία να κατεβαίνουν την Κατεχάκη 4 το απόγευμα.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:34 Στον υλικο κοσμο κλασμα ΧΩΡΙΣ μοναδα αναφορας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !
"Κενό" που πιάνει χώρο στο σέρβερ...εθεριαλ πραγματικα μου δίνεις την εντυπωση πως ο μονος λογος που γραφεις δεν ειναι γιατι εχεις να πεις κατι, πραγματικα ΔΕΝ λες τπτ σε τοσα μηνυματα, αλλά γραφεις απλα για να αναπληρωσεις το κενο του σταβ που τυχαινει να ειναι στην αλλη μερια, δηλ. αναπληρωνεις ενα κενο, με ενα αλλο. Τσαμπα ο χωρος στον σερβερ
Και θέλεις να μου λύσεις και φυσικά προβλήματα!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μόνο που η απλούστατη άσκηση είναι δική σου και όχι αυτή που θα δεις να ακολουθεί τους επίμαχους ορισμούς.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:04Το έχω κατανοήσει αυτό. Έγινε σκόντο στην ακριβή διατύπωση των μαθηματικών για να απλοποιηθεί το πράγμα και να καταλάβουν τα παιδιά ότι παίρνουν ένα τμήμα από το κάθε αντικείμενο. Όμως σου έβαλα παραπάνω μια απλούσταση άσκηση για τα δεδομένα της Ε' Δημοτικού με το 2 και το 4 που δεν θα μπορέσει να λυθεί χωρίς να οδηγηθεί σε λογικό αδιέξοδο. Και δεν θα είναι η μόνη. Οπότε καταλαβαίνεις πως κάτι κερδίζεις αλλά και κάτι χάνεις.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00 Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Λέω, δηλαδή, ότι η εμπέδωση κάθε πράγματος στον καιρό του γίνεται με ενισχυτικά παραδείγματα και όχι με στριφνά κόλπα.
Προσπαθούμε εδώ και σελίδες να αποτυπώσουμε ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ και όχι το σύνολο της διδακτέας ύλης, λέγοντας πως η χρήση του πληθυντικού είναι ορθή στο παράδειγμα του βιβλίου.
Στα επόμενα βήματα και στις πράξεις των κλασμάτων θα μπουν κι άλλα πράγματα στο κεφάλι των παιδιών.
Και υπενθυμίζω ότι κύριο ρόλο παίζει και η μετάδοση από τον εκπαιδευτικό σε όλα αυτά. Κανείς δεν απαγγέλει απλώς το βιβλίο στα παιδιά. Πίστεψέ με.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:54Καμία ενσυναίσθηση για τον σέρβερ. Έτσι;stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:53
Μήλα και αχλάδια σε παιδιά; Με το ζόρι τα τρώνε τα περισσότερα. Άκυρη η άσκηση.
Η άλλη με τις σοκολάτες είναι το ζουμί. Εκεί που το παιδί φαντασιώνεται το μοίρασμα της σοκολάτας. Έχει ήδη τη γεύση στο στόμα. Και φυσικά προτιμά πάντοτε τη λύση που του δίνει περισσότερη σοκολάτα από τους υπόλοιπους.
Είμαι ο μόνος που σέβεται το σέρβερ. Ούτε avatar έχω βάλει. Μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις (σε χωρητικότητα).
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Είναι ένα ζήτημα η σιγουριά του μαθητή κι αν πρέπει αυτή να υπάρχει. Δηλαδή αν δεν έχει σιγουριά θα τον καταβάλει το άγχος; Και τι έγινε;ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:06 Καθόλου.
Κάν'το με τρίτα. Κάν'το με ανόμοιες οντότητες. Κάν'το με διψήφιους αριθμούς.
Χάνεται ή έννοια του "κανόνα" και της σιγουριάς του μαθητή ότι "το πιάνει το κόλπο".
Άλλο ζήτημα είναι αυτό που λες "κόλπο". Εντάξει μία λέξη είναι, αλλά κρούω τον κώδωνα του κινδύνου, Ότι δεν θέλουμε μυαλά που δουλεύουν με κόλπα. Θέλουμε το κάθε μυαλό να βρίσκει το μόνο του το κόλπο που βολεύει.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Υποδείξεις μόνο από όσους σέβονται τον διάλογο και τον συνομιλητή.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:07Ποια παπουτσια του 10χρονου ? Εδω δεν τολματε να απαντησετε εσεις απο τα παπουτσια του 40 χρονου.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:54
Γιατί; Τι θα αλλάξει; Το αδιέξοδο δημιουργείται από την γενική του πληθυντικού. Δες:
![]()
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Όλα όσα βρίσκεις ως κενά στη διατύπωση, απαιτούν δεύτερες και τρίτες σκέψεις περί μονάδων, ποσοτήτων, σύνταξης και αυτό ΔΕΝ δουλεύει για ένα βιβλίο και για μια ύλη που έχει βήματα αλληλοδιάδοχα.
Έδωσα την άποψή μου σε εκείνον που μπήκε στον κόπο να κάνει ειλικρινή διάλογο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
εκανα εδιτ να μην βαζω ασχετες φωτιες, μεταstavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:07 Βλέπουν πώς λύνουν τις απορίες οι μεγάλοι στο φόρουμ.γρ και σου λένε "τρελά είμαστε να έχουμε απορίες;"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 11 Δεκ 2022, 19:18, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Όταν εσύ πήγαινες εγώ γύριζα.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:08Εσύ αγαπάς τα μαθηματικά. Πήρες θέση ή θεωρείς την όλη συζήτηση άνευ ουσίας;stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:06Το ότι θα μπαίναμε στην οντολογία μέσω των μαθηματικών της Ε Δημοτικού με βρίσκει απροετοίμαστο.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:06
Καθόλου.
Κάν'το με τρίτα. Κάν'το με ανόμοιες οντότητες. Κάν'το με διψήφιους αριθμούς.
Χάνεται ή έννοια του "κανόνα" και της σιγουριάς του μαθητή ότι "το πιάνει το κόλπο".
50 pages ago.
"Στο κάθε παιδί αντιστοιχεί ποσότητα ίση με τα 3/8 μίας σοκολάτας".
Έχω πάρει κι άλλες θέσεις βέβαια, που δεν αφορούν μόνο τη συγκεριμένη διατύπωση.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το κόλπο εννοώ είναι μέσα στο παιχνίδι.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:15Είναι ένα ζήτημα η σιγουριά του μαθητή κι αν πρέπει αυτή να υπάρχει. Δηλαδή αν δεν έχει σιγουριά θα τον καταβάλει το άγχος; Και τι έγινε;ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:06 Καθόλου.
Κάν'το με τρίτα. Κάν'το με ανόμοιες οντότητες. Κάν'το με διψήφιους αριθμούς.
Χάνεται ή έννοια του "κανόνα" και της σιγουριάς του μαθητή ότι "το πιάνει το κόλπο".
Άλλο ζήτημα είναι αυτό που λες "κόλπο". Εντάξει μία λέξη είναι, αλλά κρούω τον κώδωνα του κινδύνου, Ότι δεν θέλουμε μυαλά που δουλεύουν με κόλπα. Θέλουμε το κάθε μυαλό να βρίσκει το μόνο του το κόλπο που βολεύει.
Δεν είναι ο χαζός, ο "κακός μαθητής", ο πιο πίσω απ' τους άλλους.
Είναι πολύ ενθαρρυντικό για τη σχολική του ζωή αυτό.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ο Νικ είναι τύπος που ξεκινά με το σεις και με το σας και τελειώνει τη συζήτηση με γλώσσα της Γιακούζα.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:15Υποδείξεις μόνο από όσους σέβονται τον διάλογο και τον συνομιλητή.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:07Ποια παπουτσια του 10χρονου ? Εδω δεν τολματε να απαντησετε εσεις απο τα παπουτσια του 40 χρονου.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00
Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Όλα όσα βρίσκεις ως κενά στη διατύπωση, απαιτούν δεύτερες και τρίτες σκέψεις περί μονάδων, ποσοτήτων, σύνταξης και αυτό ΔΕΝ δουλεύει για ένα βιβλίο και για μια ύλη που έχει βήματα αλληλοδιάδοχα.
Έπρεπε να τον έχεις συνηθίσει ως τώρα.
Εν τω μεταξύ στο νήμα έχει γράψει σε αρκετά υψηλό επίπεδο, όσα αφορούν το πρόβλημα καθαυτό.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Νομίζω ότι αναφέρεται στα αθλητικά. Αυτά που χρησιμοποιεί στη γυμναστική.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:07Ποια παπουτσια του 10χρονου ?ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:54
Γιατί; Τι θα αλλάξει; Το αδιέξοδο δημιουργείται από την γενική του πληθυντικού. Δες:
![]()
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Όλα όσα βρίσκεις ως κενά στη διατύπωση, απαιτούν δεύτερες και τρίτες σκέψεις περί μονάδων, ποσοτήτων, σύνταξης και αυτό ΔΕΝ δουλεύει για ένα βιβλίο και για μια ύλη που έχει βήματα αλληλοδιάδοχα.
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
μην ακουσεις εσυ για κενο αμεσως να τρεξεις ... το κλασμα στον υλικο κοσμο περιγραφει ΚΑΤΙ ! Οταν λοιπον το κλασμα περιγραφει ΚΑΤΙ στον υλικο κοσμο (οπως το 1/2 του πακετου φακες που μολις εριξα στη κατσαρολα) ΤΟΤΕ χωρις μοναδα αναφορας, ΔΕΝ περιγραφει ΤΙΠΟΤΑ !stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:09Στον υλικό κόσμο δεν υπάρχει κλάσμα γενικά, εκτός αν είδες δύο τρία να κατεβαίνουν την Κατεχάκη 4 το απόγευμα.nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:34 Στον υλικο κοσμο κλασμα ΧΩΡΙΣ μοναδα αναφορας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !
"Κενό" που πιάνει χώρο στο σέρβερ...εθεριαλ πραγματικα μου δίνεις την εντυπωση πως ο μονος λογος που γραφεις δεν ειναι γιατι εχεις να πεις κατι, πραγματικα ΔΕΝ λες τπτ σε τοσα μηνυματα, αλλά γραφεις απλα για να αναπληρωσεις το κενο του σταβ που τυχαινει να ειναι στην αλλη μερια, δηλ. αναπληρωνεις ενα κενο, με ενα αλλο. Τσαμπα ο χωρος στον σερβερ
Και θέλεις να μου λύσεις και φυσικά προβλήματα!![]()
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being