!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Στο regenerating braking η παραγόμενη ενεργεία απο την επιβράδυνση πηγαίνει σε αντιστάσεις και γινεται θερμότητα.
Η επιβράδυνση δεν είναι πολύ αποτελεσματική στις μικρές ταχύτητες, χρειάζονται και παραδοσιακά φρένα.
Για την αποθηκευση της ενέργειας από το φρενάρισμα με στόχο την αύξηση της εμβέλειας χρησιμοποιούνε πολύ μεγάλους πυκνωτές που είναι πιο κατάλληλοι από τις μπαταρίες για βραχύχρονη αποθήκευση μεγάλου πηκ ενέργειας
αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
Η επιβράδυνση δεν είναι πολύ αποτελεσματική στις μικρές ταχύτητες, χρειάζονται και παραδοσιακά φρένα.
Για την αποθηκευση της ενέργειας από το φρενάρισμα με στόχο την αύξηση της εμβέλειας χρησιμοποιούνε πολύ μεγάλους πυκνωτές που είναι πιο κατάλληλοι από τις μπαταρίες για βραχύχρονη αποθήκευση μεγάλου πηκ ενέργειας
αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
πολυ μπερδεμα ενα ρελε; πιο απλο απο αυτο με την αντισταση μου μοιαζειenaon έγραψε: 24 Φεβ 2020, 23:01 αν εν μοτέρ που λειτουργεί σαν γεννήτρια δεν είναι συνδεδεμένο πουθενά δεν υπάρχει θέμα, στατική τάση μόνο χωρίς ροή έντασης. Τα μοτέρ όμως των ηλεκτρικών είναι σε κλειστό κύκλωμα, πολύ μπέρδεμα μου μοιάζει να το ανοίγουν όταν δούνε υπερφόρτωση στην μπαταρία.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Έτσι μπράβο. Καμία διαφορά με τις κοινές μπαταρίες στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Ο εναλλάκτης, που είναι μόνιμα συνδεδεμένος μέσω ιμάντα με τον κινητήρα, συνεχίζει να στρέφεται και δεν παθαίνει τίποτα.Ασέβαστος έγραψε: 25 Φεβ 2020, 08:57πολυ μπερδεμα ενα ρελε; πιο απλο απο αυτο με την αντισταση μου μοιαζειenaon έγραψε: 24 Φεβ 2020, 23:01 αν εν μοτέρ που λειτουργεί σαν γεννήτρια δεν είναι συνδεδεμένο πουθενά δεν υπάρχει θέμα, στατική τάση μόνο χωρίς ροή έντασης. Τα μοτέρ όμως των ηλεκτρικών είναι σε κλειστό κύκλωμα, πολύ μπέρδεμα μου μοιάζει να το ανοίγουν όταν δούνε υπερφόρτωση στην μπαταρία.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τα καρβουνάκια ονομάζονται ψΉκτρες.opsimasmenos έγραψε: 25 Φεβ 2020, 03:19 Αν ο ροτορας έχει μαγνήτες δεν χρειάζονται ψύκτρες (καρβουνακια).
Αν η μπαταρία είναι γεμάτη ή σχεδόν γεμάτη και τραβάει λίγο ρεύμα τότε αν θέλουμε πλήρη πεδιση θα πρέπει να δημιουργήσουμε τεχνιτο φορτίο π. χ. αντιστάσεις γιατί μόνο τότε δημιουργείται με το μεγάλο ρεύμα που περνάει από τα τύλιγματα του στατορα αντίθετη τάση-(ρεύμα-μαγνητικό πεδίο) από αυτήν που δημιουργεί η περιστροφή των μαγνητών και το αντίθετο αυτό μαγν. πεδίο φρενάρει την κίνηση. Αν δεν υπήρχαν οι αντιστάσεις απλά δεν θα υπήρχε φρένο.
Όταν ένα μοτέρ στρέφεται χωρίς κατανάλωση απλά γυρνάει με ελάχιστη μπετζινα, όπως οι κοινές γεννήτριες.
Οι αντιστάσεις επειδή θερμαίνονται από το μεγάλο ρεύμα ενώνονται με ψυχτρες αλουμινίου.
Αυτά που γράφετε και οι δύο δεν ισχύουν.dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 03:56 Στο regenerating braking η παραγόμενη ενεργεία απο την επιβράδυνση πηγαίνει σε αντιστάσεις και γινεται θερμότητα.
Η επιβράδυνση δεν είναι πολύ αποτελεσματική στις μικρές ταχύτητες, χρειάζονται και παραδοσιακά φρένα.
Για την αποθηκευση της ενέργειας από το φρενάρισμα με στόχο την αύξηση της εμβέλειας χρησιμοποιούνε πολύ μεγάλους πυκνωτές που είναι πιο κατάλληλοι από τις μπαταρίες για βραχύχρονη αποθήκευση μεγάλου πηκ ενέργειας
αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
Regenerative braking.
these kinds of brakes are primarily found in hybrid vehicles like the Toyota Prius, and in fully electric cars, like the Tesla Roadster.
In a traditional braking system, brake pads produce friction with the brake rotors to slow or stop the vehicle. This friction is what turns the car's kinetic energy into heat.
With regenerative brakes, on the other hand, the system that drives the vehicle does the majority of the braking.
When the driver steps on the brake pedal of an electric or hybrid vehicle, these types of brakes put the vehicle's electric motor into reverse mode, causing it to run backwards, thus slowing the car's wheels. While running backwards, the motor also acts as an electric generator, producing electricity that's then fed into the vehicle's batteries.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το πόσο δυνατό θα είναι το regen ρυθμίζεται μέσα από το αυτοκινητο δεν είναι "fix" φάση από το μοτέρ.dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 03:56 Στο regenerating braking η παραγόμενη ενεργεία απο την επιβράδυνση πηγαίνει σε
αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
παιδιά, έχετε μπλέξει λίγο τις τεχνολογίες ναι;Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 15:29Έτσι μπράβο. Καμία διαφορά με τις κοινές μπαταρίες στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Ο εναλλάκτης, που είναι μόνιμα συνδεδεμένος μέσω ιμάντα με τον κινητήρα, συνεχίζει να στρέφεται και δεν παθαίνει τίποτα.Ασέβαστος έγραψε: 25 Φεβ 2020, 08:57πολυ μπερδεμα ενα ρελε; πιο απλο απο αυτο με την αντισταση μου μοιαζειenaon έγραψε: 24 Φεβ 2020, 23:01 αν εν μοτέρ που λειτουργεί σαν γεννήτρια δεν είναι συνδεδεμένο πουθενά δεν υπάρχει θέμα, στατική τάση μόνο χωρίς ροή έντασης. Τα μοτέρ όμως των ηλεκτρικών είναι σε κλειστό κύκλωμα, πολύ μπέρδεμα μου μοιάζει να το ανοίγουν όταν δούνε υπερφόρτωση στην μπαταρία.
.
Δεν υάρχουν ρελεδες σε αυτό το επίπεδο, τα μοτερ που δεν εχουν καρβουνακια, όλα δηλαδή της νεας γενιάς, δεν έχουν δύο καλωδιάκια και αυτό ήταν. Έχουν πολλά, αλλάζουμε τροφοδοσία συνεχώς με μικροεπεξεργαστές και τα οδηγούμε με μοσφετς, στα δρονες συναντάμε αυτα τα μοτεράκια εύκολα πλέον.
Δεν εννοούσα οτι ειναι μπέρδεμα να τα βγάλεις εκτός κυκλώματος, εννοούσα ότι είναι μπέρδεμα να έχεις ενα αυτοκίνητο που δεν ελέγχει τους τροχούς του, λίγο τρέλα.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κανένα μπέρδεμα. Το Prius μου - και άλλων - μια χαρά ελέγχουν τους τροχούς τους.enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:18 παιδιά, έχετε μπλέξει λίγο τις τεχνολογίες ναι;![]()
Δεν υάρχουν ρελεδες σε αυτό το επίπεδο, τα μοτερ που δεν εχουν καρβουνακια, όλα δηλαδή της νεας γενιάς, δεν έχουν δύο καλωδιάκια και αυτό ήταν. Έχουν πολλά, αλλάζουμε τροφοδοσία συνεχώς με μικροεπεξεργαστές και τα οδηγούμε με μοσφετς, στα δρονες συναντάμε αυτα τα μοτεράκια εύκολα πλέον.
Δεν εννοούσα οτι ειναι μπέρδεμα να τα βγάλεις εκτός κυκλώματος, εννοούσα ότι είναι μπέρδεμα να έχεις ενα αυτοκίνητο που δεν ελέγχει τους τροχούς του, λίγο τρέλα.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ε καλά οκ 
αρα, αφου ελέγχουν, έχουν αντιστάσεις η κάποιον άλλο τρόπο να αποδίδουν την ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, αλλιώς δεν γίνεται.
αρα, αφου ελέγχουν, έχουν αντιστάσεις η κάποιον άλλο τρόπο να αποδίδουν την ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, αλλιώς δεν γίνεται.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
οι "ρελέδες" (το έβαλα σε εισαγωγικά, δες enaon) δε βρισκονται στο μοτερ, δεν είπα αυτόLast Veteran έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:18Το πόσο δυνατό θα είναι το regen ρυθμίζεται μέσα από το αυτοκινητο δεν είναι "fix" φάση από το μοτέρ.dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 03:56 αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
ο καθε κατασκευαστής ακολουθεί το δικο του δρόμο προγραμματισμού αναλόγως με το συμβιβασμό στην εμβέλια και την άισθηση στο γκάζι που θέλει να πετυχει. Σε κάποια ρυθμίζεται από τον οδηγό ο βαθμός regen
Μπορεί να καταργήσει εντελώς και το πεντάλ του φρένου αν θέλει
https://insideevs.com/reviews/342108/be ... e-braking/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dna replication την 25 Φεβ 2020, 17:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
α επίσης:
ψήκτρες = brushes, καρβουνάκια, στα ηλεκτρικά μοτέρ με ψήκτρες ( σε αντίθεση με τα brushless μοτέρ χωρίς καρβουνάκια)
ψύκτρες = εξαρτήματα για τη γρήγορη απαγωγή θερμότητας με μεγάλες επιφάνειες και μέταλλα που διαχέουν τη θερμότητα π.χ. αλουμίνιο χαλκός κ.λ.π. όπως οι ψύκτρες του επεξεργαστή στους υπολογιστές
ψήκτρες = brushes, καρβουνάκια, στα ηλεκτρικά μοτέρ με ψήκτρες ( σε αντίθεση με τα brushless μοτέρ χωρίς καρβουνάκια)
ψύκτρες = εξαρτήματα για τη γρήγορη απαγωγή θερμότητας με μεγάλες επιφάνειες και μέταλλα που διαχέουν τη θερμότητα π.χ. αλουμίνιο χαλκός κ.λ.π. όπως οι ψύκτρες του επεξεργαστή στους υπολογιστές
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
για να μην ξεφύγουμε εντελώς, το θέμα μας ήταν αν κολλάνε οι τροχοί σε βλάβη και αν μπορούμε να τα τσουλήσουμε.
Το πρώτο ειναι απλό αν δούμε πως δουλεύει το σύστημα ελέγχου στροφών, ένας μικροεπεξεργαστής παίρνει στοιχεία θέσης και αλλάζει τροφοδοσία στα φετς ανα χιλιοστά του δευτεροπλέπτου για να να μετατοπίσει το μαγνητικό πεδίο μέσα στο μοτέρ. Η βλάβη ειναι στα φετς συνήθως, χαλάει ένα και ξαφνικά το μοτερ για ενα τρίτο, ένα πέμπτο, ανάλογα την τοπολογία, βρίσκει εμπόδιο και μπλοκάρει την κίνηση.
Το δεύτερο είναι ακόμα πιο απλό, το σέρνουμε μια χαρά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία, μετά είναι κακή ιδέα. Η τέσλα γράφει οτι αν το κάνουμε το βγάζουμε απο την εγγύηση.

Το πρώτο ειναι απλό αν δούμε πως δουλεύει το σύστημα ελέγχου στροφών, ένας μικροεπεξεργαστής παίρνει στοιχεία θέσης και αλλάζει τροφοδοσία στα φετς ανα χιλιοστά του δευτεροπλέπτου για να να μετατοπίσει το μαγνητικό πεδίο μέσα στο μοτέρ. Η βλάβη ειναι στα φετς συνήθως, χαλάει ένα και ξαφνικά το μοτερ για ενα τρίτο, ένα πέμπτο, ανάλογα την τοπολογία, βρίσκει εμπόδιο και μπλοκάρει την κίνηση.
Το δεύτερο είναι ακόμα πιο απλό, το σέρνουμε μια χαρά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία, μετά είναι κακή ιδέα. Η τέσλα γράφει οτι αν το κάνουμε το βγάζουμε απο την εγγύηση.
δεν το ήξερα αυτό, ανορθογραφία ήταν ο λόγος που έγραψα ψήκτρες πριν. Δεν μιλάμε για μοτερ με καρβουνάκια σε αυτό το επίπεδο, ανήκουν στην γενιά των δεινοσαύρων
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ΟΧΙ δεν έχουν και γίνεται και παραγίνεται!enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:42 ε καλά οκ
αρα, αφου ελέγχουν, έχουν αντιστάσεις η κάποιον άλλο τρόπο να αποδίδουν την ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, αλλιώς δεν γίνεται.
Στο δικό σου όταν γεμίζει η μπαταρία, ο εναλλάκτης συνεχίζει να στρέφεται. Έχει αντιστάσεις για να απορροφήσει το ρεύμα;
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ε, οπως ενα βενζινοκινητο με νεκρα. σιγα την τρελλαenaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:18
Δεν εννοούσα οτι ειναι μπέρδεμα να τα βγάλεις εκτός κυκλώματος, εννοούσα ότι είναι μπέρδεμα να έχεις ενα αυτοκίνητο που δεν ελέγχει τους τροχούς του, λίγο τρέλα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
λυπάμαι, δεν γίνεται. Ή ελέγχουν, άρα μπορούν και να επιβραδύνουν, άρα θέλουν αντιστάσεις ή κάποιο άλλο τρόπο να αποδώσουν ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, ή δεν ελέγχουν. Μην μπλέκεις εναλλάκτες, άλλη τεχνολογία.Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 18:00 ΟΧΙ δεν έχουν και γίνεται και παραγίνεται!
Στο δικό σου όταν γεμίζει η μπαταρία, ο εναλλάκτης συνεχίζει να στρέφεται. Έχει αντιστάσεις για να απορροφήσει το ρεύμα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 25 Φεβ 2020, 18:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ποσο δυσκολο ειναι να εχει ενα "towing mode"οπου απεμπλεκει τα παντα; ακομη κι αν αυτο χρειαζεται να βγαλεις φισες, η ασφαλειες για να γινει, οπως σε κατι αυτοματα. μη σου πω να αναγνωριζει μονο του οτι ρυμουλκειται, απο αισθητηρες, και να απεμπλεκει.enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 17:04
Το δεύτερο είναι ακόμα πιο απλό, το σέρνουμε μια χαρά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία, μετά είναι κακή ιδέα. Η τέσλα γράφει οτι αν το κάνουμε το βγάζουμε απο την εγγύηση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 226 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 403 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 501 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης