Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Garcia έγραψε: 10 Απρ 2024, 13:29
Γιατί κάποιες εταιρίες ακόμη βάζουν ταμπουροφρενα και ημιακαμπτο άξονα,είναι δυναμον το yaris cross να μην έχει πολλαπλούς συνδέσμους η το ford puma να του φοράνε ταμπούρα σε εκδόσεις titanium?
Πρέπει να τελειώσει,το 5αρι κιβώτιο,το ταμπούρο και ο ημιακαμπτος άξονας,τέλος οι τσιπιες.
Οι εταιρίες βάζουν πάνω αυτά που πληρώνει ο κόσμος, χωρίς κοκό δεν έχει. Ο κόζμοζ θέλει φίρμα, μεγάλη ταμπλέτα, φανταχτερές ζάντες και όλα τ'άλλα τσιμέντο να γίνουν. Δε διαβάζεις εδώ τα σχόλια; νομίζεις καταλαβαίνει κανένας τη διαφορά του ημιάκαμπτου άξονα;
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2024, 17:07
από Garcia
Chilloutbuddy έγραψε: 09 Απρ 2024, 03:15
Δεν είναι κόμπλεξ, απλά ρεαλισμος, η Κια/Χιουντάϊ άξιζε πολύ πριν καμμιά δεκαετία όταν προσπαθούσε να γίνει η επόμενη τογιότα αλλά δεν τους εμπιστευόταν ακόμα ο κόσμος, και σου έδινε πολύ καλά και ποιοτικά πακέτα για να σε τραβήξει. Τώρα σιγά σιγά έχουν αρχίσει να την βλέπουν ότι φτάσανε, γίνανε, και όχι μόνο έχουν ανεβάσει τιμές αλλά έχουν αρχίσει να πουλάνε ντιζαϊνιές και φύκια με τα τετράγωνα φώτα και τις τσαλακωμένες πόρτες.
Ε, άμα είναι να πάρω ακριβές ντιζαϊνιές υπάρχουν άλλοι πιό έμπειροι σ'αυτό το παιχνίδι. Πάντα αξίζουν και οι κορεάτες μια ματιά, αλλά μια ματιά όχι παραπάνω.
Τα ντιζάιν της KIA τα βρίσκω επιοικως απαράδεκτα,ειδικά στα SUV της,από εκεί και πέρα προσφέρουν ένα καλό πακέτο αξιοπιστίας/μεγάλες εγγυήσεις 5-7 ετών,οι τιμές έχουν ανεβει για όλους,δεν είναι προνόμιο των κορεατων,οι εποχές accent έχουν τελειώσει.
Δες πόσο πουλάνε τα sportage/sorento,με επιλογές κινητήρων,κιβωτίων,εξοπλισμών και εγγυηση,εδώ η κουβαγκεν και δεν έχει να προσφέρει ούτε ένα mild hybrid μοντέλο στην μικρομεσαία κατηγορία,πουλάνε τα t-cross με 1.0αρη,με 4 έτη εγγύηση.
Ότι την έχουν δει κάπως ισχύει,αλλά το κέρδισαν δεν τους χαρίστηκε.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2024, 00:07
από Ερμής
Κάτοχος εδώ και μισό μήνα του κάντριμαν.
Για νοικιαρικο οκ αλλά να δώσει κάποιος τα 45-47 πόσο κάνει με τα έξτρα για αυτό; για ποιο λόγο; για τα μπλιμπλικια;
Contributor Ben Pulman’s departure left us with a bit of a hole, but conveniently filled the car-shaped gap on my drive. Ben was vacating the RX at the same time my CX-60 was returning to Mazda, so we engineered a last-minute swap that had me jumping from one grey luxury Japanese PHEV SUV to another with a very similar name – but a totally different character and level of polish.
Maybe that should be expected given the £21k as-tested gulf in price between these two similarly sized cars but I was still shocked by the RX’s vastly superior refinement.
The Lexus rides so much better, is dreamily quiet in EV mode and, unlike the Mazda, has zero driveline shunt. It also ekes a few more miles from a charge, seeming to regularly manage at least 32 before asking for the plug.
Contributor Ben Pulman’s departure left us with a bit of a hole, but conveniently filled the car-shaped gap on my drive. Ben was vacating the RX at the same time my CX-60 was returning to Mazda, so we engineered a last-minute swap that had me jumping from one grey luxury Japanese PHEV SUV to another with a very similar name – but a totally different character and level of polish.
Maybe that should be expected given the £21k as-tested gulf in price between these two similarly sized cars but I was still shocked by the RX’s vastly superior refinement.
The Lexus rides so much better, is dreamily quiet in EV mode and, unlike the Mazda, has zero driveline shunt. It also ekes a few more miles from a charge, seeming to regularly manage at least 32 before asking for the plug.
Η τογιολεξους μαλλον σε εχει πιασει κοτσο γιατρε.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2024, 21:18
από Garcia
Ερμής έγραψε: 18 Απρ 2024, 00:07
Κάτοχος εδώ και μισό μήνα του κάντριμαν.
Για νοικιαρικο οκ αλλά να δώσει κάποιος τα 45-47 πόσο κάνει με τα έξτρα για αυτό; για ποιο λόγο; για τα μπλιμπλικια;
Γιατί είναι μινικουπερ μπεμπέ και πουλάνε μούρη.Δεν πιστεύω ότι έχουν και τα δίνουν,χρεώνονται οι ζαβλακες.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2024, 21:35
από Ερμής
Για νοικιαρικο είναι οκ, μέχρι εκεί
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2024, 16:31
από Μπεκρής
Σε κάνα χρόνο από τώρα σκέφτομαι να αλλάξω ένα ibiza παλιό.
Το θέλω για πόλη, οπότε να είναι τουλάχιστον full hybrid.
Yaris cross ή mg 3;
Ή κάποιο μεταχειρισμένο plug in hybrid.
Budget μέχρι 25k.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2024, 19:10
από Garcia
Βασικά αυτόνομα full hybrid μόνο αυτα τα δύο που ανέφερες υπάρχουν,το MG δείχνει καλή περίπτωση βάσει χαρακτηριστικών αλλά επιφυλάσσομαι για την "κινεζια",αφού μόνο τα σήματα έχουν σχέση με την κλασσική MG που γνωρίζαμε στο παρελθόν.
Το Yaris cross σε άλλους αρέσει,σε άλλους όχι,είναι ένα δοκιμασμένο πακέτο πλέον από την Toyota,έγινε και facelift,οπότε αν είχε κάποια θέματακια μάλλον έχουν λυθεί.
25 χιλιάρικα,δεν ξέρω αν παίρνεις καλόεξοπλισμένη έκδοση αν και ήδη είναι φορτωμένες και οι πιο basic.
Για Plug in ,έχεις τρόπο φόρτισης?
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2024, 20:09
από Ερμής
Μπεκρής έγραψε: 27 Απρ 2024, 16:31
Σε κάνα χρόνο από τώρα σκέφτομαι να αλλάξω ένα ibiza παλιό.
Το θέλω για πόλη, οπότε να είναι τουλάχιστον full hybrid.
Yaris cross ή mg 3;
Ή κάποιο μεταχειρισμένο plug in hybrid.
Budget μέχρι 25k.
Γιαρις Κρος αλλά νομίζω ξεπερνά τα 25
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2024, 20:11
από Ασέβαστος
Garcia έγραψε: 27 Απρ 2024, 19:10
Βασικά αυτόνομα full hybrid μόνο αυτα τα δύο που ανέφερες υπάρχουν,το MG δείχνει καλή περίπτωση βάσει χαρακτηριστικών αλλά επιφυλάσσομαι για την "κινεζια",αφού μόνο τα σήματα έχουν σχέση με την κλασσική MG που γνωρίζαμε στο παρελθόν.
αν και επισης θα αισθανομουν αβολα με κινεζια, να πω οτι θα αισθανομουν λιγοτερο αβολα απο οτ αν ηταν βρεττανικο. η κλασσικη mg ηταν σκουπιδια.
Garcia έγραψε: 27 Απρ 2024, 19:10
Βασικά αυτόνομα full hybrid μόνο αυτα τα δύο που ανέφερες υπάρχουν,το MG δείχνει καλή περίπτωση βάσει χαρακτηριστικών αλλά επιφυλάσσομαι για την "κινεζια",αφού μόνο τα σήματα έχουν σχέση με την κλασσική MG που γνωρίζαμε στο παρελθόν.
αν και επισης θα αισθανομουν αβολα με κινεζια, να πω οτι θα αισθανομουν λιγοτερο αβολα απο οτ αν ηταν βρεττανικο. η κλασσικη mg ηταν σκουπιδια.
πόσος κόσμος πήρε εκείνο το καταραμένο το κάμπριο που βγάλανε αρχές 2000 και έκλαιγε με μαύρο δάκρυ
Μπεκρής έγραψε: 27 Απρ 2024, 16:31
Σε κάνα χρόνο από τώρα σκέφτομαι να αλλάξω ένα ibiza παλιό.
Το θέλω για πόλη, οπότε να είναι τουλάχιστον full hybrid.
Yaris cross ή mg 3;
Ή κάποιο μεταχειρισμένο plug in hybrid.
Budget μέχρι 25k.
Γιαρις Κρος αλλά νομίζω ξεπερνά τα 25
Yaris cross η δεύτερη έκδοση, active plus,έχει λίγο λιγότερο από 25.
Για το mg3 δεν έχουν βγει τιμές, αλλά με 25 θα έχει πιστεύω η πολύ πλούσια έκδοση.
Υπάρχουν και το avanger και το vitara, αλλά έχω πρόσφατο πάρει s cross. Σε αυτά τα δύο δεν εμπιστεύομαι πολύ τον υβριδισμός τους.
Μπορώ να βάλω πρίζα στην πυλωτη για plug in.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2024, 21:07
από Garcia
Έχουν τοποθετήσει τον νέο 130 σε πιο ακριβές και πλούσιες εκδόσεις που αγγίζουν τα 28-30 χιλιάδες,όσο έχουν ξεστοκαρουν τον 116ps στην τογιοτα,δεν ξέρω αν αξίζει τόση διαφορά για μόλις 14 άλογα και βελτιωμένο υβριδικό σύστημα.
Επίσης με χαλάει που το Yaris Cross δεν έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,αν έχει αλλάξει κάτι με τη αναβάθμιση του facelift δεν το έχω δει κάπου.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2024, 21:15
από Μπεκρής
Garcia έγραψε: 27 Απρ 2024, 21:07
Έχουν τοποθετήσει τον νέο 130 σε πιο ακριβές και πλούσιες εκδόσεις που αγγίζουν τα 28-30 χιλιάδες,όσο έχουν ξεστοκαρουν τον 116ps στην τογιοτα,δεν ξέρω αν αξίζει τόση διαφορά για μόλις 14 άλογα και βελτιωμένο υβριδικό σύστημα.
Επίσης με χαλάει που το Yaris Cross δεν έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,αν έχει αλλάξει κάτι με τη αναβάθμιση του facelift δεν το έχω δει κάπου.
Εγώ αναφέρομαι στα 116 άλογα, την active plus.
Παραπάνω χρήματα για γιαρις δεν δίνω.