Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 22:57
Τελικά η άσκηση με τα σοκολατάκια ήταν σωστή ή λάθος;
Πού καταλήξαμε;
Πού καταλήξαμε;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
ναι. Μέχρι να ποστάρει κάποιος άλλος κάποια άλλη άσκηση και να ξαναγίνει πανηγύρι.
OύιιιST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:02ναι. Μέχρι να ποστάρει κάποιος άλλος κάποια άλλη άσκηση και να ξαναγίνει πανηγύρι.
Πάντως συμφωνήσαμε όλοι ότι το ζήτημα ήταν φιλολογικό. Οι φιλόλογοι όμως δεν μας παίζουν.
Σ' αυτήν την περίπτωση, τίθενται και κάποια άλλα ερωτήματα.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:02ναι. Μέχρι να ποστάρει κάποιος άλλος κάποια άλλη άσκηση και να ξαναγίνει πανηγύρι.
Πάντως συμφωνήσαμε όλοι ότι το ζήτημα ήταν φιλολογικό. Οι φιλόλογοι όμως δεν μας παίζουν.
Όταν έκανα search στο google για την άσκηση, εκτός από αυτή που ανέβασα εγώ από το βιβλίο της Κύπρου, πιο μετά βρήκα και αυτήν αλλά δεν μπήκα στον κόπο να την ανεβάσω κι’ αυτήν γιατί απλά κουράστηκα και δεν ήθελα να δώσω συνέχεια. Μετά από αυτή την εικόνα όμως ήταν που το έραψε κάπως η Γκερ.
Η ασάφεια δεν έχει να κάνει με το βαθμό κατανόησης της γλώσσας. Όταν μια πρόταση εμπεριέχει ασάφεια και γλωσσολόγος να είσαι, πάλι δεν μπορεί να είσαι σίγουρος για το τι θέλει να πει συντάκτης της.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:38
Σ' αυτήν την περίπτωση, τίθενται και κάποια άλλα ερωτήματα.
Αν τίθεται θέμα κατανόησης του μαθηματικού προβλήματος λόγω της "φιλολογικής" του ασάφειας στα παιδιά που ξέρουν τη γλώσσα, τί πιθανότητες δίνετε να καταλάβουν την άσκηση τα παιδιά που δεν έχουν ευχέρεια με τη γλώσσα;
Και με βάση ποιας κατηγορίας παιδιών, πρέπει να ευθυγραμμισθεί η διδασκαλία;
Δύσκολο ερώτημα το τελευταίο. Εντελώς συμπτωματικά, τώρα φτιάχνω μια παρουσίαση και κάνω αναφορά στα ευφυή προσαρμοστικά συστήματα διδασκαλίας. Δηλαδή, ένα εκπαιδευτικό λογισμικό που αξιοποιεί ευφυείς τεχνικές ώστε να αναγνωρίσει τις οποίες ασάφειες μπορεί να υπάρχουν στο μυαλό του μαθητή (είτε επειδή είναι προβληματική η άσκηση είτε γιατί το παιδί έχει το δικό του τρόπο να διαχειρίζεται την πληροφορία), θα μπορούσε να προσφέρει εικονική 1-1 καθοδήγηση και μάλιστα με αρκετά καλά αποτελέσματα.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:38Σ' αυτήν την περίπτωση, τίθενται και κάποια άλλα ερωτήματα.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:02ναι. Μέχρι να ποστάρει κάποιος άλλος κάποια άλλη άσκηση και να ξαναγίνει πανηγύρι.
Πάντως συμφωνήσαμε όλοι ότι το ζήτημα ήταν φιλολογικό. Οι φιλόλογοι όμως δεν μας παίζουν.
Αν τίθεται θέμα κατανόησης του μαθηματικού προβλήματος λόγω της "φιλολογικής" του ασάφειας στα παιδιά που ξέρουν τη γλώσσα, τί πιθανότητες δίνετε να καταλάβουν την άσκηση τα παιδιά που δεν έχουν ευχέρεια με τη γλώσσα;
Και με βάση ποιας κατηγορίας παιδιών, πρέπει να ευθυγραμμισθεί η διδασκαλία;
Συμφωνώ, αλλά αυτό είναι μια απολύτως ασαφής απάντηση ενώ κατάλαβες το ερώτημα.mao mao έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:46Η ασάφεια δεν έχει να κάνει με το βαθμό κατανόησης της γλώσσας. Όταν μια πρόταση εμπεριέχει ασάφεια και γλωσσολόγος να είσαι, πάλι δεν μπορεί να είσαι σίγουρος για το τι θέλει να πει συντάκτης της.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:38
Σ' αυτήν την περίπτωση, τίθενται και κάποια άλλα ερωτήματα.
Αν τίθεται θέμα κατανόησης του μαθηματικού προβλήματος λόγω της "φιλολογικής" του ασάφειας στα παιδιά που ξέρουν τη γλώσσα, τί πιθανότητες δίνετε να καταλάβουν την άσκηση τα παιδιά που δεν έχουν ευχέρεια με τη γλώσσα;
Και με βάση ποιας κατηγορίας παιδιών, πρέπει να ευθυγραμμισθεί η διδασκαλία;
Στις ασκήσεις που συζητήσαμε και είχε σχήμα, δεν νομίζω ότι τα παιδιά θα τα απασχολούσε ο ενικός η ο πληθυντικός. Το πρόβλημα θα εμφανιζόταν στην επόμενη άσκηση χωρίς σχήμα που θα τους ζητούσαν να υπολογιστή το κλάσμα των χ πραγμάτων.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:38Σ' αυτήν την περίπτωση, τίθενται και κάποια άλλα ερωτήματα.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:02ναι. Μέχρι να ποστάρει κάποιος άλλος κάποια άλλη άσκηση και να ξαναγίνει πανηγύρι.
Πάντως συμφωνήσαμε όλοι ότι το ζήτημα ήταν φιλολογικό. Οι φιλόλογοι όμως δεν μας παίζουν.
Αν τίθεται θέμα κατανόησης του μαθηματικού προβλήματος λόγω της "φιλολογικής" του ασάφειας στα παιδιά που ξέρουν τη γλώσσα, τί πιθανότητες δίνετε να καταλάβουν την άσκηση τα παιδιά που δεν έχουν ευχέρεια με τη γλώσσα;
Και με βάση ποιας κατηγορίας παιδιών, πρέπει να ευθυγραμμισθεί η διδασκαλία;
Κακώς χαλάς την διάθεσή σου με κάτι τέτοια. Το πιθανότερο είναι ότι μας δουλεύει όλους 4 μέρες τώρα. Το πέσιμο σε σένα ήταν για να κάνει το δούλεμα πειστικό.Casp έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:44 Απλά δεν θέλω να ξαναδιαβάσω το νικ μου εδώ μέσα. Έχει κουράσει η φάση. Επί 4 μέρες έμπαινα στο φόρουμ και διάβαζα παντού προσβολές για μένα και την Γκερ να ξημεροβραδιάζετε για να αποδείξει ότι έχει δίκαιο.
Δεν τρόλλαρεST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:13Κακώς χαλάς την διάθεσή σου με κάτι τέτοια. Το πιθανότερο είναι ότι μας δουλεύει όλους 4 μέρες τώρα. Το πέσιμο σε σένα ήταν για να κάνει το δούλεμα πειστικό.Casp έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:44 Απλά δεν θέλω να ξαναδιαβάσω το νικ μου εδώ μέσα. Έχει κουράσει η φάση. Επί 4 μέρες έμπαινα στο φόρουμ και διάβαζα παντού προσβολές για μένα και την Γκερ να ξημεροβραδιάζετε για να αποδείξει ότι έχει δίκαιο.
Αν κάτι έχει αξία για την ουσία του νήματος είναι οι σοβαρές αναρτήσεις άλλων μελών που μπήκαν στον κόπο να εξηγήσουν τη λογική της χρήσης του πληθυντικού.
Το ερώτημα είναι γενικότερο και δεν αφορά στις συγκεκριμένες ασκήσεις.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 12:07Στις ασκήσεις που συζητήσαμε και είχε σχήμα, δεν νομίζω ότι τα παιδιά θα τα απασχολούσε ο ενικός η ο πληθυντικός. Το πρόβλημα θα εμφανιζόταν στην επόμενη άσκηση χωρίς σχήμα που θα τους ζητούσαν να υπολογιστή το κλάσμα των χ πραγμάτων.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:38Σ' αυτήν την περίπτωση, τίθενται και κάποια άλλα ερωτήματα.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 11:02
ναι. Μέχρι να ποστάρει κάποιος άλλος κάποια άλλη άσκηση και να ξαναγίνει πανηγύρι.
Πάντως συμφωνήσαμε όλοι ότι το ζήτημα ήταν φιλολογικό. Οι φιλόλογοι όμως δεν μας παίζουν.
Αν τίθεται θέμα κατανόησης του μαθηματικού προβλήματος λόγω της "φιλολογικής" του ασάφειας στα παιδιά που ξέρουν τη γλώσσα, τί πιθανότητες δίνετε να καταλάβουν την άσκηση τα παιδιά που δεν έχουν ευχέρεια με τη γλώσσα;
Και με βάση ποιας κατηγορίας παιδιών, πρέπει να ευθυγραμμισθεί η διδασκαλία;
Δεν είμαι σίγουρος ότι όλοι ακολουθούν ευλαβικά το βιβλίο. Μάλλον τα διδάσκουν όπως τα έχουν μάθει.