Σελίδα 11 από 12

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 15:55
από panos291
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε ότι προσώρας δεν έχει συζητηθεί με τον Πρωθυπουργό ενδεχόμενο επανακρατικοποίησης της Hellenic Train. «Θα δούμε όμως πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και προφανώς θα πράξουμε το βέλτιστο για την ασφάλεια των μεταφορών», έσπευσε να συμπληρώσει. Ταυτόχρονα όμως, κατέληξε, «όπως είπε και ο Πρωθυπουργός, αν προκύψει από τη Δικαιοσύνη και είναι επιβαρυντικό για τη Hellenic Train, η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train». 🤣

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 15:58
από sharp
:lol:
:cry

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 16:12
από πατησιωτης
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:55 η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train».
Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές. :8) Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός :lol: - ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί :wink ).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 16:21
από panos291
πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:12
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:55 η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train».
Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές. :8) Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός :lol: - ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί :wink ).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Αυτα τα ξερουμε. Το θέμα ομως είναι γιατι να θελει η κυβέρνηση να επανακρατικοποιησει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να κανει αυτα που πρεπει (γαμησι σε οποιον κλεβει τις υποδομές δηλαδη γυφτους, εγκατάσταση συστηματων ασφαλείας και σφιξιμο των λουριων στον ΟΣΕ ωστε να παψει να είναι ξεμπουρδελο)?
Ποιο ειναι το νοημα της επανακρατικοποιησης και τι μήνυμα πιστεύει οτι θα περασει αυτό το ρεζιλικι στους επενδυτές του εξωτερικου τους οποίους οπως μας λεει προσπαθει να πεισει να επενδύσουν εδω?

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 16:26
από πατησιωτης
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:21 Αυτα τα ξερουμε. Το θέμα ομως είναι γιατι να θελει η κυβέρνηση να επανακρατικοποιησει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να κανει αυτα που πρεπει (γαμησι σε οποιον κλεβει τις υποδομές δηλαδη γυφτους, εγκατάσταση συστηματων ασφαλείας και σφιξιμο τα λουρια στον ΟΣΕ)?
Ποιο ειναι το νοημα της επανακρατικοποιησης και τι μήνυμα πιστεύει οτι θα περασει αυτό το ρεζιλικι στους επενδυτές του εξωτερικου τους οποίους οπως μας λεει προσπαθει να πεισει να επενδύσουν εδω?
Έγραψα μερικές σελίδες πιο πίσω ότι τελευταία υπάρχουν δημοσιεύματα ότι η Ιταλία δεν φέρεται φιλικά στα ελληνοτουρκικά.Τι ακριβώς γίνεται δεν ξέρω.Βέβαια υπάρχει και ιταλογαλλικός ανταγωνισμός στη Μεσόγειο και η Γαλλία βέβαια έχει συμφωνία με την Ελλάδα.Ίσως να είναι αυτό,ίσως κάτι άλλο.

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 16:31
από Νετο Γκουερινο
πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:26
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:21 Αυτα τα ξερουμε. Το θέμα ομως είναι γιατι να θελει η κυβέρνηση να επανακρατικοποιησει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να κανει αυτα που πρεπει (γαμησι σε οποιον κλεβει τις υποδομές δηλαδη γυφτους, εγκατάσταση συστηματων ασφαλείας και σφιξιμο τα λουρια στον ΟΣΕ)?
Ποιο ειναι το νοημα της επανακρατικοποιησης και τι μήνυμα πιστεύει οτι θα περασει αυτό το ρεζιλικι στους επενδυτές του εξωτερικου τους οποίους οπως μας λεει προσπαθει να πεισει να επενδύσουν εδω?
Έγραψα μερικές σελίδες πιο πίσω ότι τελευταία υπάρχουν δημοσιεύματα ότι η Ιταλία δεν φέρεται φιλικά στα ελληνοτουρκικά.Τι ακριβώς γίνεται δεν ξέρω.Βέβαια υπάρχει και ιταλογαλλικός ανταγωνισμός στη Μεσόγειο και η Γαλλία βέβαια έχει συμφωνία με την Ελλάδα.Ίσως να είναι αυτό,ίσως κάτι άλλο.
:smt005: :smt005: :smt005: :smt005:

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 16:37
από enaon
κάποιος που παπαγάλιζε πίπες 2 χρόνια για σιλικόνες που έκαναν μπουμ και κορόιδευε τους αλλους για ψεκες, και τωρα περπατάει και βρεχει πανω απο το κεφαλι του μόνιμα, τον μουτζώνουν τα σύννεφα, φωνάζει ο αέρας εισαι μαλάαακας, μπορεί να ζητήσει ψυχική οδύνη απο τον Πρωθυπουργό για την κολοτουμπα; Για τον Otto Weininger ρωτάω.

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 17:43
από Otto Weininger
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:52
Otto Weininger έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:17
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:14 Πληρης συγκλιση σε ψεκες και κυβέρνηση
Καινούργιο αφήγημα; Σημερινό;
Μερες τωρα προσπαθουν απο σιγα σιγα να ριξουν ευθυνη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε σημείο να μην αποκλειουν ακομα και επανακρατικοποιηση της.

Διαβασε αυτό

https://www.google.com/amp/s/www.protag ... 083085/amp

Αν υπήρχε οτιδήποτε αδηλωτο σε ποιον θα ρίξουν την ευθύνη;
Σε μένα;

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 17:46
από Dwarven Blacksmith
πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:12
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:55 η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train».
Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές. :8) Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός :lol: - ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί :wink ).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ; :smt017

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 18:10
από sharp
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Φεβ 2025, 17:46
πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:12
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:55 η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train».
Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές. :8) Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός :lol: - ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί :wink ).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ; :smt017
Δεν ζήτησε να διαγραφούν, κατάλαβα ότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος (Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν).

Επομένως ή θα έκλεινε ή θα πήγαινε σε ιδιώτη ήταν η συμφωνία.

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 18:15
από Dwarven Blacksmith
sharp έγραψε: 06 Φεβ 2025, 18:10
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Φεβ 2025, 17:46
πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:12

Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές. :8) Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός :lol: - ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί :wink ).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ; :smt017
Δεν ζήτησε να διαγραφούν, κατάλαβα ότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος (Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν).

Επομένως ή θα έκλεινε ή θα πήγαινε σε ιδιώτη ήταν η συμφωνία.
Δεν διάβασες καλά τι ρωτάω μάλλον. Σχολιάζω το κομμάτι που τώρα έκανα μπολντ.

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 18:41
από πατησιωτης
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Φεβ 2025, 17:46 Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ;
Διότι προφανώς εάν τον πουλάς και μετά πέντε χρόνια τον ξαναπαίρνεις δεν τον πουλάς,κοροιδεύεις.Είναι σαν τις ελληνικές ομάδες που πέφτουν κατηγορία,διαγράφουν τα χρέη και αλλάζουν ΑΦΜ και όνομα π.χ. Νέος Πανιώνιος και στην ουσία το μόνο που έκαναν είναι ότι φέσωσαν "νομίμως" σε αυτούς που χρωστούσαν.
Κόλπα γίνονται και στην ΕΕ αλλά δεν είναι τόσο χοντρά,πρέπει να βρεθεί ένα πρόσχημα έστω και εάν αυτό είναι το ξυλόλιο.

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 18:46
από sharp
Και ποιο θα είναι το πρόσχημα; Κινδυνεύουμε από απατεώνες ιδιώτες και θέλουμε το αξιόπιστο Ελληνικό δημόσιο; :lol: Ποιος το πιστεύει αυτό;

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 18:50
από stergiosbik
Εγώ πάντως,αν ο Κούλης επανακρατικοποιήσει τον ΟΣΕ και με προσλάβει ως σταθμάρχη,όχι μόνο θα τον ψηφίσω αλλά θα τον υπερασπίζομαι στο φόρουμ με τόσο πάθος που ο Otto θα κοκκινίζει από ντροπή!

Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2025, 18:54
από Dwarven Blacksmith
πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 18:41
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Φεβ 2025, 17:46 Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ;
Διότι προφανώς εάν τον πουλάς και μετά πέντε χρόνια τον ξαναπαίρνεις δεν τον πουλάς,κοροιδεύεις.Είναι σαν τις ελληνικές ομάδες που πέφτουν κατηγορία,διαγράφουν τα χρέη και αλλάζουν ΑΦΜ και όνομα π.χ. Νέος Πανιώνιος και στην ουσία το μόνο που έκαναν είναι ότι φέσωσαν "νομίμως" σε αυτούς που χρωστούσαν.
Κόλπα γίνονται και στην ΕΕ αλλά δεν είναι τόσο χοντρά,πρέπει να βρεθεί ένα πρόσχημα έστω και εάν αυτό είναι το ξυλόλιο.
Σιγά τα κόλπα, τι σόι ρήτρα είναι αυτή που απαγορεύει τη μεταπώληση, ενώ το μνημόνιο δεν υπάρχει πια; Δε νομίζω να παίζει κάτι τέτοιο.
Το μετανιώσαμε γιατί οι Ιταλοί είναι ραντιέρηδες και δεν επενδύουν τίποτα αρκεί.