!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε ότι προσώρας δεν έχει συζητηθεί με τον Πρωθυπουργό ενδεχόμενο επανακρατικοποίησης της Hellenic Train. «Θα δούμε όμως πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και προφανώς θα πράξουμε το βέλτιστο για την ασφάλεια των μεταφορών», έσπευσε να συμπληρώσει. Ταυτόχρονα όμως, κατέληξε, «όπως είπε και ο Πρωθυπουργός, αν προκύψει από τη Δικαιοσύνη και είναι επιβαρυντικό για τη Hellenic Train, η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train». 
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:55 η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train».
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές.
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Αυτα τα ξερουμε. Το θέμα ομως είναι γιατι να θελει η κυβέρνηση να επανακρατικοποιησει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να κανει αυτα που πρεπει (γαμησι σε οποιον κλεβει τις υποδομές δηλαδη γυφτους, εγκατάσταση συστηματων ασφαλείας και σφιξιμο των λουριων στον ΟΣΕ ωστε να παψει να είναι ξεμπουρδελο)?πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:12Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:55 η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train».
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές.Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός
- ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί
).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Ποιο ειναι το νοημα της επανακρατικοποιησης και τι μήνυμα πιστεύει οτι θα περασει αυτό το ρεζιλικι στους επενδυτές του εξωτερικου τους οποίους οπως μας λεει προσπαθει να πεισει να επενδύσουν εδω?
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Έγραψα μερικές σελίδες πιο πίσω ότι τελευταία υπάρχουν δημοσιεύματα ότι η Ιταλία δεν φέρεται φιλικά στα ελληνοτουρκικά.Τι ακριβώς γίνεται δεν ξέρω.Βέβαια υπάρχει και ιταλογαλλικός ανταγωνισμός στη Μεσόγειο και η Γαλλία βέβαια έχει συμφωνία με την Ελλάδα.Ίσως να είναι αυτό,ίσως κάτι άλλο.panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:21 Αυτα τα ξερουμε. Το θέμα ομως είναι γιατι να θελει η κυβέρνηση να επανακρατικοποιησει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να κανει αυτα που πρεπει (γαμησι σε οποιον κλεβει τις υποδομές δηλαδη γυφτους, εγκατάσταση συστηματων ασφαλείας και σφιξιμο τα λουρια στον ΟΣΕ)?
Ποιο ειναι το νοημα της επανακρατικοποιησης και τι μήνυμα πιστεύει οτι θα περασει αυτό το ρεζιλικι στους επενδυτές του εξωτερικου τους οποίους οπως μας λεει προσπαθει να πεισει να επενδύσουν εδω?
-
Νετο Γκουερινο
- Δημοσιεύσεις: 6157
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:26Έγραψα μερικές σελίδες πιο πίσω ότι τελευταία υπάρχουν δημοσιεύματα ότι η Ιταλία δεν φέρεται φιλικά στα ελληνοτουρκικά.Τι ακριβώς γίνεται δεν ξέρω.Βέβαια υπάρχει και ιταλογαλλικός ανταγωνισμός στη Μεσόγειο και η Γαλλία βέβαια έχει συμφωνία με την Ελλάδα.Ίσως να είναι αυτό,ίσως κάτι άλλο.panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:21 Αυτα τα ξερουμε. Το θέμα ομως είναι γιατι να θελει η κυβέρνηση να επανακρατικοποιησει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να κανει αυτα που πρεπει (γαμησι σε οποιον κλεβει τις υποδομές δηλαδη γυφτους, εγκατάσταση συστηματων ασφαλείας και σφιξιμο τα λουρια στον ΟΣΕ)?
Ποιο ειναι το νοημα της επανακρατικοποιησης και τι μήνυμα πιστεύει οτι θα περασει αυτό το ρεζιλικι στους επενδυτές του εξωτερικου τους οποίους οπως μας λεει προσπαθει να πεισει να επενδύσουν εδω?
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
κάποιος που παπαγάλιζε πίπες 2 χρόνια για σιλικόνες που έκαναν μπουμ και κορόιδευε τους αλλους για ψεκες, και τωρα περπατάει και βρεχει πανω απο το κεφαλι του μόνιμα, τον μουτζώνουν τα σύννεφα, φωνάζει ο αέρας εισαι μαλάαακας, μπορεί να ζητήσει ψυχική οδύνη απο τον Πρωθυπουργό για την κολοτουμπα; Για τον Otto Weininger ρωτάω.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:52Μερες τωρα προσπαθουν απο σιγα σιγα να ριξουν ευθυνη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε σημείο να μην αποκλειουν ακομα και επανακρατικοποιηση της.
Διαβασε αυτό
https://www.google.com/amp/s/www.protag ... 083085/amp
Αν υπήρχε οτιδήποτε αδηλωτο σε ποιον θα ρίξουν την ευθύνη;
Σε μένα;
Let them make the first mistake. We make the last move.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ;πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:12Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:55 η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train».
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές.Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός
- ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί
).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Δεν ζήτησε να διαγραφούν, κατάλαβα ότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος (Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν).Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Φεβ 2025, 17:46Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ;πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:12Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;panos291 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 15:55 η οποία έχει την ευθύνη, θα πρέπει να λογοδοτήσει, ποινικά και πολιτικά. Εκεί θα πρέπει να είναι και διαφορετική η μεταχείριση σε ό,τι αφορά την ελληνική πολιτεία και την Hellenic Train».
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές.Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός
- ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί
).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
![]()
Επομένως ή θα έκλεινε ή θα πήγαινε σε ιδιώτη ήταν η συμφωνία.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Δεν διάβασες καλά τι ρωτάω μάλλον. Σχολιάζω το κομμάτι που τώρα έκανα μπολντ.sharp έγραψε: 06 Φεβ 2025, 18:10Δεν ζήτησε να διαγραφούν, κατάλαβα ότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος (Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν).Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Φεβ 2025, 17:46Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ;πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:12
Πολιτική λογοδοσία εταιρίας δεν υπάρχει βέβαια,μόνο ποινική.Ποιά είναι η μετάφραση;
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έγινε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Ο ΟΣΕ χρώσταγε εκατοντάδες εκατομμύρια που δεν υπήρχε περίπτωση να τα πληρώσει και το κράτος ήθελε να τα διαγράψει,πράγμα όμως που θα επιβάρυνε το δημόσιο χρέος επί του οποίου έχουν λόγο και οι δανειστές.Η Κομισιόν,δηλαδή η Ευρωπαική Επιτροπή δέχθηκε τη διαγραφή των χρεών υπό τον όρο ότι θα πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ο Σαμαράς - όχι ο σταθμάρχης,ο πολιτικός
- ετοίμασε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια.Ο ΣΥΡΙΖΑ φυσικά έκανε αντίσταση και δήλωνε ότι θα τον κρατήσει καταργώντας και το μνημόνιο (και ο Λαζόπουλος μαζί
).Αλλά τελικά έγινε η κωλοτούμπα και για να μην κλείσει ο ΟΣΕ την πούλησε για 45 εκατομμύρια.Τώρα και η κυβέρνηση και οι άλλοι πολιτικοί θέλουν να την ξαναπάρουν από τους Ιταλούς.Το εμπόδιο σε αυτό είναι ότι η Κομισιόν θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων που διεγράφησαν και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να γίνει.Μόνο εάν στοιχειοθετηθεί ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πιεσθεί η Κομισιόν για να αποδεχθεί την επανακρατικοποίηση χωρίς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
![]()
Επομένως ή θα έκλεινε ή θα πήγαινε σε ιδιώτη ήταν η συμφωνία.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Διότι προφανώς εάν τον πουλάς και μετά πέντε χρόνια τον ξαναπαίρνεις δεν τον πουλάς,κοροιδεύεις.Είναι σαν τις ελληνικές ομάδες που πέφτουν κατηγορία,διαγράφουν τα χρέη και αλλάζουν ΑΦΜ και όνομα π.χ. Νέος Πανιώνιος και στην ουσία το μόνο που έκαναν είναι ότι φέσωσαν "νομίμως" σε αυτούς που χρωστούσαν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Φεβ 2025, 17:46 Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ;
Κόλπα γίνονται και στην ΕΕ αλλά δεν είναι τόσο χοντρά,πρέπει να βρεθεί ένα πρόσχημα έστω και εάν αυτό είναι το ξυλόλιο.
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Και ποιο θα είναι το πρόσχημα; Κινδυνεύουμε από απατεώνες ιδιώτες και θέλουμε το αξιόπιστο Ελληνικό δημόσιο;
Ποιος το πιστεύει αυτό;
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Εγώ πάντως,αν ο Κούλης επανακρατικοποιήσει τον ΟΣΕ και με προσλάβει ως σταθμάρχη,όχι μόνο θα τον ψηφίσω αλλά θα τον υπερασπίζομαι στο φόρουμ με τόσο πάθος που ο Otto θα κοκκινίζει από ντροπή!
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κουβας ΝΟ1 για τα ψεκια.Τελος το παραμυθι με το ξυλολιο του τελωνειου του Προμαχωνα
Σιγά τα κόλπα, τι σόι ρήτρα είναι αυτή που απαγορεύει τη μεταπώληση, ενώ το μνημόνιο δεν υπάρχει πια; Δε νομίζω να παίζει κάτι τέτοιο.πατησιωτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 18:41Διότι προφανώς εάν τον πουλάς και μετά πέντε χρόνια τον ξαναπαίρνεις δεν τον πουλάς,κοροιδεύεις.Είναι σαν τις ελληνικές ομάδες που πέφτουν κατηγορία,διαγράφουν τα χρέη και αλλάζουν ΑΦΜ και όνομα π.χ. Νέος Πανιώνιος και στην ουσία το μόνο που έκαναν είναι ότι φέσωσαν "νομίμως" σε αυτούς που χρωστούσαν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Φεβ 2025, 17:46 Γιατί να ζητήσει να ξεδιαγραφτούν, υπήρχε όρος ότι δεν θα ξαναπωληθεί ποτέ;
Κόλπα γίνονται και στην ΕΕ αλλά δεν είναι τόσο χοντρά,πρέπει να βρεθεί ένα πρόσχημα έστω και εάν αυτό είναι το ξυλόλιο.
Το μετανιώσαμε γιατί οι Ιταλοί είναι ραντιέρηδες και δεν επενδύουν τίποτα αρκεί.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση