Σελίδα 2 από 70
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 13:57
από Δημοκράτης
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:43
Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.
Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.
Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά
είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην Αθήνα
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 13:59
από Isildur
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά
είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην Αθήνα
Αυτό σωστό. Κι αν έχει και ζουμί το πράμα, δηλαδή μεγάλη κίνηση και δεν το γράψουν στα παπάργια τους οι ντόπιοι, θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.
Όσοι δεν φοβούνται να μπουν δηλαδή...

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:00
από AlienWay
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά
είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην Αθήνα
Εγώ ξέρω ότι στην Αθήνα, η ολυμπιάδα επέδρασε καταλυτικά για να επισπευσθούν οι... διαδικασίες.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:00
από SeaHawk
Το εργο ειναι φαραωνικο για μια πολη οπως η Θεσσαλονικη και μια χωρα με το μεγεθος της Ελλαδας
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν συμφερει την πολη.Το αντιθετο μαλιστα.
Το οτι ειναι φαραωνικο φερνει φυσιολογικα και αντιδρασεις ακραιας ζηλιας.
Γι αυτο και εμενα δεν με ενοχλησε ποτε το ποσο αργησε,επιμενοντας να βλεπω οτι τελικα εγινε.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:01
από Kauldron
SeaHawk έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:00
Το εργο ειναι φαραωνικο για μια πολη οπως η Θεσσαλονικη και μια χωρα με το μεγεθος της Ελλαδας
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν συμφερει την πολη.Το αντιθετο μαλιστα.
Το οτι ειναι φαραωνικο φερνει φυσιολογικα και αντιδρασεις ακραιας ζηλιας.
Είχες αγοράσει εισιτήρια?

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:02
από Δημοκράτης
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:00
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην Αθήνα
Εγώ ξέρω ότι στην Αθήνα, η ολυμπιάδα επέδρασε καταλυτικά για να επισπευσθούν οι... διαδικασίες.
νομίζεις ότι το μετρό του 2004 έχει κάποια σχέση με το μερό του 2024; Σοβαρά τώρα;
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:02
από hades
Σε ένα χρόνο λειτουργεί και η επέκταση της καλαμαριάς που έκανε 12 χρόνια να γίνει ΑΠό το 2012 για πέντε στάσεις. Για μένα πρέπει επιτέλους να τελείωσει σύνδεση με το αεροδρόμιο που θα γίνει και σωστά υπέργεια με την Μίκρα και μετά ο σχεδιασμός για τις δυτικές συνοικίες Εκεί είναι τα λεφτά Εκεί είναι η νεολαία της πόλης Εκεί είναι το ποιο ζωντανό κομμάτι
Ο Δημός Θεσσαλονικής είναι μέσο όρο κοντά στα 60 χρονών ηλικιακά Ακολουθεί η καλαμαριά Δυτικά είναι το ζωτικό κομμάτι .
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:03
από sharp
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:24
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Σοβαρά τώρα; Αυτό δεν αντέχεται.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:03
από SeaHawk
Kauldron έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:01
Είχες αγοράσει εισιτήρια?
Εχω να ανεβω σε ΟΑΣΘ καμια 15 χρονια και εχω παψει να χρησιμοποιω τακτικα τα Μεσα Μαζικης Μεταφορας απο το 1991
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:04
από AlienWay
Isildur έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:59
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην Αθήνα
Αυτό σωστό. Κι αν έχει και ζουμί το πράμα, δηλαδή μεγάλη κίνηση και δεν το γράψουν στα παπάργια τους οι ντόπιοι, θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.
Όσοι δεν φοβούνται να μπουν δηλαδή...
Για να μπούνε, θα πρέπει να τους βολεύει σαν δρομολόγιο.
Για να σου δώσω να καταλάβεις τι γίνεται ως τώρα, κάποιος που βρίσκεται στο σημείο "έκθεση- συντριβάνι", μπορεί να πάει με τα πόδια σχετικά γρήγορα, μέχρι τον Βαρδάρη.
Με άλλα λόγια, επειδή στην "έκθεση-συντριβάνι" υπάρχουν πάρκινγκ, οι περισσότεροι αφήνουν το αμάξι εκεί και συνεχίζουν με τα πόδια μέχρι Βενιζέλου, ακόμη και μέχρι τον Βαρδάρη.
Για να μπει κάποιος στη διαδικασία να κάνει το παραπάνω χρησιμοποιώντας το μετρό, σημαίνει ότι μάλλον είναι ηλικιωμένος, που έχει πρόβλημα υγείας στα πόδια.
Κάτι τέτοιους θα εξυπηρετεί ως επί το πλείστον.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:04
από Δημοκράτης
Isildur έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:59
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην Αθήνα
Αυτό σωστό. Κι αν έχει και ζουμί το πράμα, δηλαδή μεγάλη κίνηση και δεν το γράψουν στα παπάργια τους οι ντόπιοι, θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.
Όσοι δεν φοβούνται να μπουν δηλαδή...
όποιος χρησιμοποιεί τον ΟΑΣΘ δεν υπάρχει περίπτωση να μη κάνει ότι μπορεί ώστε να τον αποφύγει έστω και για 10χλμ.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:04
από Zundapp
Εμπεδοκλής έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:43
Αυτοί εκεί νομίζουν ότι με το άνοιγμα του αύριο θα πέσει η κίνηση στους δρόμους.
Έχουν να δουν τριπλοπαρκαρισμένα γύρω από τους σταθμούς που θα τρίβουν τα μάτια τους...
αυτο επακριβως
εδω ρε αφησαν στην αποξω την μιση σχεδον Σαλονικη
αλλα οκ, τωρα που πηραν το κολαι θα γινει η επεκτασις σε λιγοτερο χρονο, 15 ετη πιχι

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:08
από AlienWay
sharp έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:03
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:24
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Σοβαρά τώρα; Αυτό δεν αντέχεται.
Αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν 2 μεγάλες αλάνες/δημόσια πάρκινγκ, τα οποία όμως, μετά τις 6 το απόγευμα, είναι γεμάτα φίσκα.
Με το σκεπτικό ότι "έλα μωρε, αυτοί 2 ολόκληρα πάρκινγκ έχουν" έχουν χτιστεί και χτίζονται όλο και περισσότερες πολυόροφες οικοδομές.
Δεν έχουν έρθει όμως κατά δω αυτοί οι μηχανικοί να δούνε ότι μετά τις 6, δεν υπάρχει θέση.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:10
από AlienWay
Zundapp έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:04
Εμπεδοκλής έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:43
Αυτοί εκεί νομίζουν ότι με το άνοιγμα του αύριο θα πέσει η κίνηση στους δρόμους.
Έχουν να δουν τριπλοπαρκαρισμένα γύρω από τους σταθμούς που θα τρίβουν τα μάτια τους...
αυτο επακριβως
εδω ρε αφησαν στην αποξω την μιση σχεδον Σαλονικη
αλλα οκ, τωρα που πηραν το κολαι θα γινει η επεκτασις σε λιγοτερο χρονο, 15 ετη πιχι
Από αυτά που βλέπεις στον χάρτη, το πιο ουσιώδες (που μπορεί να προσφέρει πολλά) είναι η επέκταση με το κίτρινο χρώμα.
Και η επέκταση με το μπλε είναι καλή, αλλά μόνο για να λέμε ότι κάτι εξυπηρετεί τουλάχιστον.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2024, 14:11
από Isildur
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:04
Isildur έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:59
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57
η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην Αθήνα
Αυτό σωστό. Κι αν έχει και ζουμί το πράμα, δηλαδή μεγάλη κίνηση και δεν το γράψουν στα παπάργια τους οι ντόπιοι, θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.
Όσοι δεν φοβούνται να μπουν δηλαδή...
Για να μπούνε, θα πρέπει να τους βολεύει σαν δρομολόγιο.
Για να σου δώσω να καταλάβεις τι γίνεται ως τώρα, κάποιος που βρίσκεται στο σημείο "έκθεση- συντριβάνι", μπορεί να πάει με τα πόδια σχετικά γρήγορα, μέχρι τον Βαρδάρη.
Με άλλα λόγια, επειδή στην "έκθεση-συντριβάνι" υπάρχουν πάρκινγκ, οι περισσότεροι αφήνουν το αμάξι εκεί και συνεχίζουν με τα πόδια μέχρι Βενιζέλου, ακόμη και μέχρι τον Βαρδάρη.
Για να μπει κάποιος στη διαδικασία να κάνει το παραπάνω χρησιμοποιώντας το μετρό, σημαίνει ότι μάλλον είναι ηλικιωμένος, που έχει πρόβλημα υγείας στα πόδια.
Κάτι τέτοιους θα εξυπηρετεί ως επί το πλείστον.
Τι να σου πω; Θα δείξει.
Μπορεί, από την άλλη, να καλομάθει ο κόσμος και λόγω διαρκείας/πολλαπλών διαδρομών (εννοώ, επειδή δεν θα πληρώνει για κάθε βόλτα) να το παίρνει και για μια-δυο στάσεις. Κακό για την καρδιά και τη χοληστερίνη βέβαια...
