!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Μετρό Θεσσαλονίκης.
Μετρό Θεσσαλονίκης.
Κάθε φορά που στη Θεσσαλονίκη γίνεται κάτι -έστω και μηδενικής πρακτικής χρησιμότητας- όλοι χαίρονται, βγάζουν τραγούδια για την πόλη, κλπ.
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Να πεις ότι όταν σε καμιά 60ριά χρόνια επεκταθεί προς το αεροδρόμιο, ναι, τότε ίσως έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα.
Να πεις ότι όταν σε 120 χρόνια πιάσει και τις βόρειες και δυτικές συνοικίες, τότε μάλιστα. Αλλά τότε, δε θα ζούμε.
Τώρα περιμέναμε 20 χρόνια... για να λέμε ότι έχουμε μετρό.
Αυτή η πόλη έχει μάθει να χαίρεται με το λίγο. Με τη μετριότητα.
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Να πεις ότι όταν σε καμιά 60ριά χρόνια επεκταθεί προς το αεροδρόμιο, ναι, τότε ίσως έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα.
Να πεις ότι όταν σε 120 χρόνια πιάσει και τις βόρειες και δυτικές συνοικίες, τότε μάλιστα. Αλλά τότε, δε θα ζούμε.
Τώρα περιμέναμε 20 χρόνια... για να λέμε ότι έχουμε μετρό.
Αυτή η πόλη έχει μάθει να χαίρεται με το λίγο. Με τη μετριότητα.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:24 Κάθε φορά που στη Θεσσαλονίκη γίνεται κάτι -έστω και μηδενικής πρακτικής χρησιμότητας- όλοι χαίρονται, βγάζουν τραγούδια για την πόλη, κλπ.
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Να πεις ότι όταν σε καμιά 60ριά χρόνια επεκταθεί προς το αεροδρόμιο, ναι, τότε ίσως έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα.
Να πεις ότι όταν σε 120 χρόνια πιάσει και τις βόρειες και δυτικές συνοικίες, τότε μάλιστα. Αλλά τότε, δε θα ζούμε.
Τώρα περιμέναμε 20 χρόνια... για να λέμε ότι έχουμε μετρό.
Αυτή η πόλη έχει μάθει να χαίρεται με το λίγο. Με τη μετριότητα.

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η χρησιμοτητα ενος εργου ειναι μετρησιμη.
Και για το συγκεκριμενο εργο θα μετρηθει απο τους επιβατες που εξυπηρετει.
Οκ ο μεσος Σαλονικιος θελει σταση μετρο διπλα στο σπιτι του αλλα αυτο δεν ειναι και ενα πραγμα που αξιζει να συζητηθει.
Καποιος που ξοδευει 1-1,5 ωρα καθε ημερα για να παρακαρει η πρεπει να πουλησει το αυτοκινητο του η να μισθωσει θεση σταθμευσης
Ουτε το μετρο ουτε και ακποιο εργο θα του λυσει το προβλημα.
Και για το συγκεκριμενο εργο θα μετρηθει απο τους επιβατες που εξυπηρετει.
Οκ ο μεσος Σαλονικιος θελει σταση μετρο διπλα στο σπιτι του αλλα αυτο δεν ειναι και ενα πραγμα που αξιζει να συζητηθει.
Καποιος που ξοδευει 1-1,5 ωρα καθε ημερα για να παρακαρει η πρεπει να πουλησει το αυτοκινητο του η να μισθωσει θεση σταθμευσης
Ουτε το μετρο ουτε και ακποιο εργο θα του λυσει το προβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 29 Νοέμ 2024, 13:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίαςΔημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:26 μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή

Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:26 μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.
Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αυτοί εκεί νομίζουν ότι με το άνοιγμα του αύριο θα πέσει η κίνηση στους δρόμους. Έχουν να δουν τριπλοπαρκαρισμένα γύρω από τους σταθμούς που θα τρίβουν τα μάτια τους...
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
πως ακριβώς θα κάνεις χώρο για το τραμ; Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα της, ότι δεν υπάρχει χώρος για να γίνει δρόμος. Αν υπήρχε δεν θα έφτιαχναν το μετρό αλλά κάτι σαν τον ηλεκτρικό.Beria έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:40Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίαςΔημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:26 μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή
Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.SeaHawk έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:40 Η χρησιμοτητα ενος εργου ειναι μετρησιμη.
Και για το συγκεκριμενο εργο θα μετρηθει απο τους επιβατες που εξυπηρετει.
Οκ ο μεσος Σαλονικιος θελει σταση μετρο διπλα στο σπιτι του αλλα αυτο δεν ειναι και ενα πραγμα που αξιζει να συζητηθει.
Καποιος που ξοδευει 1-1,5 ωρα καθε ημερα για να παρακαρει η πρεπει να πουλησει το αυτοκινητο του η να μισθωσει θεση σταθμευσης
Ουτε το μετρο ουτε και ακποιο εργο θα του λυσει το προβλημα.
Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.
Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.
Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:43Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:26 μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.
Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47
Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.
Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.
Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.
Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.

- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Aν βαλουμε καλο dj στους συρμους θα κανει

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:43Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:26 μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.
Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ξέρεις υπάρχει και άλλη εναλλακτική. Λέγεται σωστός σχεδιασμός πόλεως, ή έστω, δημιουργία χώρων στάθμευσης.SeaHawk έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:50AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47
Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.
Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.
Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.
Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.![]()
Αυτά βέβαια στη χώρα μας, είναι επιστημονική φαντασία.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος και κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε ακόμα περισσότερο την ήδη επιβαρυμένη κατάσταση στην κίνηση.Beria έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:40Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίαςΔημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:26 μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή
Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
Ίσως αν παίρνανε πιο ζεστά το θέμα της υποθαλάσσιας, ή έστω (πιο ασφαλές) την επέκταση της παραλίας, να ήταν πιο σωστό για μια πόλη αυτού του μακρόστενου σχήματος. Αλλά ειδικά για το δεύτερο, διάφοροι... "ρομαντικοί" βγάλανε νύχια, σηκώσαν τρίχωμα τότε που προτάθηκε, γιατί λέει "θα αλλοιώσει το ύφος της πόλης και της παραλίας"... θα 'λεγα τώρα με τις μαλακίες τους.
Όταν (και αν) κάποια στιγμή ολοκληρωθεί και συμπεριληφθούν δυτικές/βόρειες συνοικίες θα έχει ίσως κάποιο νόημα. Καλαμαριά πάντως μπαίνει σχεδόν άμεσα και αεροδρόμιο αμέσως μετά. Ελπίζουμε απλά το "άμεσα" και το "αμέσως μετά" να μην είναι σαν το μέχρι τώρα "όπου να 'ναι γίνεται..." και τραβήξουν άλλη μια εικοσαετία.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 199 Απαντήσεις
- 5264 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 112 Απαντήσεις
- 3942 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σέλευκας
-
- 11 Απαντήσεις
- 1195 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από mao mao
-
- 28 Απαντήσεις
- 1063 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα