η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην ΑθήναAlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:43
Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.
Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.
Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Μετρό Θεσσαλονίκης.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αυτό σωστό. Κι αν έχει και ζουμί το πράμα, δηλαδή μεγάλη κίνηση και δεν το γράψουν στα παπάργια τους οι ντόπιοι, θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην ΑθήναAlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
Όσοι δεν φοβούνται να μπουν δηλαδή...
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Εγώ ξέρω ότι στην Αθήνα, η ολυμπιάδα επέδρασε καταλυτικά για να επισπευσθούν οι... διαδικασίες.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην ΑθήναAlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Το εργο ειναι φαραωνικο για μια πολη οπως η Θεσσαλονικη και μια χωρα με το μεγεθος της Ελλαδας
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν συμφερει την πολη.Το αντιθετο μαλιστα.
Το οτι ειναι φαραωνικο φερνει φυσιολογικα και αντιδρασεις ακραιας ζηλιας.
Γι αυτο και εμενα δεν με ενοχλησε ποτε το ποσο αργησε,επιμενοντας να βλεπω οτι τελικα εγινε.
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν συμφερει την πολη.Το αντιθετο μαλιστα.
Το οτι ειναι φαραωνικο φερνει φυσιολογικα και αντιδρασεις ακραιας ζηλιας.
Γι αυτο και εμενα δεν με ενοχλησε ποτε το ποσο αργησε,επιμενοντας να βλεπω οτι τελικα εγινε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 29 Νοέμ 2024, 14:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Είχες αγοράσει εισιτήρια?SeaHawk έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:00 Το εργο ειναι φαραωνικο για μια πολη οπως η Θεσσαλονικη και μια χωρα με το μεγεθος της Ελλαδας
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν συμφερει την πολη.Το αντιθετο μαλιστα.
Το οτι ειναι φαραωνικο φερνει φυσιολογικα και αντιδρασεις ακραιας ζηλιας.
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
νομίζεις ότι το μετρό του 2004 έχει κάποια σχέση με το μερό του 2024; Σοβαρά τώρα;AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:00Εγώ ξέρω ότι στην Αθήνα, η ολυμπιάδα επέδρασε καταλυτικά για να επισπευσθούν οι... διαδικασίες.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην ΑθήναAlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σε ένα χρόνο λειτουργεί και η επέκταση της καλαμαριάς που έκανε 12 χρόνια να γίνει ΑΠό το 2012 για πέντε στάσεις. Για μένα πρέπει επιτέλους να τελείωσει σύνδεση με το αεροδρόμιο που θα γίνει και σωστά υπέργεια με την Μίκρα και μετά ο σχεδιασμός για τις δυτικές συνοικίες Εκεί είναι τα λεφτά Εκεί είναι η νεολαία της πόλης Εκεί είναι το ποιο ζωντανό κομμάτι
Ο Δημός Θεσσαλονικής είναι μέσο όρο κοντά στα 60 χρονών ηλικιακά Ακολουθεί η καλαμαριά Δυτικά είναι το ζωτικό κομμάτι .
Ο Δημός Θεσσαλονικής είναι μέσο όρο κοντά στα 60 χρονών ηλικιακά Ακολουθεί η καλαμαριά Δυτικά είναι το ζωτικό κομμάτι .
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σοβαρά τώρα; Αυτό δεν αντέχεται.AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:24
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Εχω να ανεβω σε ΟΑΣΘ καμια 15 χρονια και εχω παψει να χρησιμοποιω τακτικα τα Μεσα Μαζικης Μεταφορας απο το 1991
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Για να μπούνε, θα πρέπει να τους βολεύει σαν δρομολόγιο.Isildur έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:59Αυτό σωστό. Κι αν έχει και ζουμί το πράμα, δηλαδή μεγάλη κίνηση και δεν το γράψουν στα παπάργια τους οι ντόπιοι, θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην ΑθήναAlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
Όσοι δεν φοβούνται να μπουν δηλαδή...![]()
Για να σου δώσω να καταλάβεις τι γίνεται ως τώρα, κάποιος που βρίσκεται στο σημείο "έκθεση- συντριβάνι", μπορεί να πάει με τα πόδια σχετικά γρήγορα, μέχρι τον Βαρδάρη.
Με άλλα λόγια, επειδή στην "έκθεση-συντριβάνι" υπάρχουν πάρκινγκ, οι περισσότεροι αφήνουν το αμάξι εκεί και συνεχίζουν με τα πόδια μέχρι Βενιζέλου, ακόμη και μέχρι τον Βαρδάρη.
Για να μπει κάποιος στη διαδικασία να κάνει το παραπάνω χρησιμοποιώντας το μετρό, σημαίνει ότι μάλλον είναι ηλικιωμένος, που έχει πρόβλημα υγείας στα πόδια.
Κάτι τέτοιους θα εξυπηρετεί ως επί το πλείστον.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
όποιος χρησιμοποιεί τον ΟΑΣΘ δεν υπάρχει περίπτωση να μη κάνει ότι μπορεί ώστε να τον αποφύγει έστω και για 10χλμ.Isildur έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:59Αυτό σωστό. Κι αν έχει και ζουμί το πράμα, δηλαδή μεγάλη κίνηση και δεν το γράψουν στα παπάργια τους οι ντόπιοι, θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην ΑθήναAlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:53
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
Όσοι δεν φοβούνται να μπουν δηλαδή...![]()
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
αυτο επακριβωςΕμπεδοκλής έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:43 Αυτοί εκεί νομίζουν ότι με το άνοιγμα του αύριο θα πέσει η κίνηση στους δρόμους. Έχουν να δουν τριπλοπαρκαρισμένα γύρω από τους σταθμούς που θα τρίβουν τα μάτια τους...
εδω ρε αφησαν στην αποξω την μιση σχεδον Σαλονικη
αλλα οκ, τωρα που πηραν το κολαι θα γινει η επεκτασις σε λιγοτερο χρονο, 15 ετη πιχι

ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιουν 2024, 00:37
Ως αλμυρόγλυκο τόσο όσο, θα το χαρακτήριζα. Δεν είναι μόνον θέμα γεύσης αλλά και μυρωδιάς. Ακριβώς το ίδιο που ισχύει για τη γεύση και μυρωδιά των όρχεων και του σπέρματος. Αν δεν, δεν.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν 2 μεγάλες αλάνες/δημόσια πάρκινγκ, τα οποία όμως, μετά τις 6 το απόγευμα, είναι γεμάτα φίσκα.sharp έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:03Σοβαρά τώρα; Αυτό δεν αντέχεται.AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:24
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Με το σκεπτικό ότι "έλα μωρε, αυτοί 2 ολόκληρα πάρκινγκ έχουν" έχουν χτιστεί και χτίζονται όλο και περισσότερες πολυόροφες οικοδομές.
Δεν έχουν έρθει όμως κατά δω αυτοί οι μηχανικοί να δούνε ότι μετά τις 6, δεν υπάρχει θέση.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Από αυτά που βλέπεις στον χάρτη, το πιο ουσιώδες (που μπορεί να προσφέρει πολλά) είναι η επέκταση με το κίτρινο χρώμα.Zundapp έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:04αυτο επακριβωςΕμπεδοκλής έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:43 Αυτοί εκεί νομίζουν ότι με το άνοιγμα του αύριο θα πέσει η κίνηση στους δρόμους. Έχουν να δουν τριπλοπαρκαρισμένα γύρω από τους σταθμούς που θα τρίβουν τα μάτια τους...
εδω ρε αφησαν στην αποξω την μιση σχεδον Σαλονικη
αλλα οκ, τωρα που πηραν το κολαι θα γινει η επεκτασις σε λιγοτερο χρονο, 15 ετη πιχι![]()
![]()
Και η επέκταση με το μπλε είναι καλή, αλλά μόνο για να λέμε ότι κάτι εξυπηρετεί τουλάχιστον.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Τι να σου πω; Θα δείξει.AlienWay έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 14:04Για να μπούνε, θα πρέπει να τους βολεύει σαν δρομολόγιο.Isildur έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:59Αυτό σωστό. Κι αν έχει και ζουμί το πράμα, δηλαδή μεγάλη κίνηση και δεν το γράψουν στα παπάργια τους οι ντόπιοι, θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:57
η αρχή σημαίνει ότι το έργο θα έχει σταθερή ροή χρημάτων, προσωπικό, πλαίσο ανάπτυξης, νομοθετικό πλαίσιο για τα αρχαία, σταθερή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία κτλ. Τα επόμενα 10 χλμ θα πάρουν πολύ μικρότερο χρόνο να γίνουν από τα πρώτα 10 χλμ. Το ίδιο ακριβώς έγινε στην Αθήνα
Όσοι δεν φοβούνται να μπουν δηλαδή...![]()
Για να σου δώσω να καταλάβεις τι γίνεται ως τώρα, κάποιος που βρίσκεται στο σημείο "έκθεση- συντριβάνι", μπορεί να πάει με τα πόδια σχετικά γρήγορα, μέχρι τον Βαρδάρη.
Με άλλα λόγια, επειδή στην "έκθεση-συντριβάνι" υπάρχουν πάρκινγκ, οι περισσότεροι αφήνουν το αμάξι εκεί και συνεχίζουν με τα πόδια μέχρι Βενιζέλου, ακόμη και μέχρι τον Βαρδάρη.
Για να μπει κάποιος στη διαδικασία να κάνει το παραπάνω χρησιμοποιώντας το μετρό, σημαίνει ότι μάλλον είναι ηλικιωμένος, που έχει πρόβλημα υγείας στα πόδια.
Κάτι τέτοιους θα εξυπηρετεί ως επί το πλείστον.
Μπορεί, από την άλλη, να καλομάθει ο κόσμος και λόγω διαρκείας/πολλαπλών διαδρομών (εννοώ, επειδή δεν θα πληρώνει για κάθε βόλτα) να το παίρνει και για μια-δυο στάσεις. Κακό για την καρδιά και τη χοληστερίνη βέβαια...
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 199 Απαντήσεις
- 5300 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 112 Απαντήσεις
- 3954 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σέλευκας
-
- 11 Απαντήσεις
- 1195 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από mao mao
-
- 28 Απαντήσεις
- 1064 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα