Σελίδα 2 από 3

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:08
από sys3x
nyxtovios έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:40
Kauldron έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:21 Εικόνα
:smt005: :smt005: :smt005:
Πολύ ωραίο, δε λέω, το καινούργιο άβαταρ και με γειά κιόλα :011:, ελπίζω να μην έχουμε αυτό το πράμα από δω και πέρα όμως, καλορίζικο. :D

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:15
από nyxtovios
sys3x έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:08
nyxtovios έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:40
Kauldron έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:21 Εικόνα
:smt005: :smt005: :smt005:
Πολύ ωραίο, δε λέω, το καινούργιο άβαταρ και με γειά κιόλα :011:, ελπίζω να μην έχουμε αυτό το πράμα από δω και πέρα όμως, καλορίζικο. :D
Ευχαριστώ, δεν είχα δει την εικόνα αυτή πιο πριν να την κάνω άβαταρ

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:20
από foscilis
vatraxos έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:11
Dwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
Λόγω πανδημίας περισσότερος κόσμος κινείται με ΙΧ
Λόγω πανδημίας δεν ισχύει ο δακτύλιος (τυπικά διπλάσια κίνηση)
επίσης δεν εφαρμόζεται καθόλου ο ΚΟΚ σε ό,τι αφορά τη στάση/στάθμευση, φορτοεκφόρτωση, φωτεινούς σηματοδότες, κίνηση ανάποδα σε μονόδρομους κλπ, όλο αυτό προκαλεί μια αλυσιδωτή αντίδραση.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:25
από foscilis
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:07
Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:44
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
Πολύ σωστά όλα αυτά, να προσθέσω και την απουσία μεγάλων δομών/χώρων στάθμευσης.
https://www.parkaround.gr/parking/athens/syntagma

Όταν η τιμή του πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας φτάνει τα 10 ευρώ, στα αρχίδια σου κιόλας αν το διπλοπαρκάρεις γαμώντας όλους τους άλλους με κίνδυνο τα 20 ή 40 ευρώ πρόστιμο έτσι και πέσει καρφωτή στη δημοτική αστυνομία... :102:
Έχω ξαναβάλει την αεροφωτογραφία από το πάρκινγκ στον προαστιακό που κάνει 1 ευρώ τη μέρα και όόόόλοι παρκάρουν παράνομα απέξω.

Για κάποιο λόγο έχουμε αποφασίσει ότι υπάρχει το ανθρώπινο δικαίωμα να πηγαίνεις όπου γουστάρεις με αυτοκίνητο και να παρκάρεις ακριβώς απέξω όχι απλά ανέξοδα, αλλά με έξοδα της υπόλοιπης πόλης.

Το πρόστιμο θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο, να συνοδεύεται με το καλημέρα με αφαίρεση πινακίδων, από πολύμηνη αφαίρεση διπλώματος σε περίπτωση υποτροπής και να φτάνει μέχρι και σε φυλάκιση για περιπτώσεις ακραίας παρακώλυσης συγκοινωνιών.

Η κυβέρνηση για την ώρα θεσμοθέτησε να μην αφαιρούνται οι πινακίδες γιατί είναι απάνθρωπο να στερούμε το δικαίωμα στην μετακίνηση εκείνου που στέρησε το δικαίωμα στη μετακίνηση όλων των άλλων παρκάροντας σε ράμπα αναπήρων ή στάση λεωφορείου.

Που μας οδηγεί και στη μόνη σωστή (θεωρητική) λύση: οι βλάχοι πρέπει να αντιμετωπίζονται χειρότερα από πακιστανούς λαθρομετανάστες. Έχουν έρθει στην πόλη αποφασισμένοι να πλιατσικολογήσουν τα πάντα και να μην ενσωματωθούν ποτέ.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:40
από Parrot
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:07
Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:44
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
Πολύ σωστά όλα αυτά, να προσθέσω και την απουσία μεγάλων δομών/χώρων στάθμευσης.
https://www.parkaround.gr/parking/athens/syntagma

Όταν η τιμή του πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας φτάνει τα 10 ευρώ, στα αρχίδια σου κιόλας αν το διπλοπαρκάρεις γαμώντας όλους τους άλλους με κίνδυνο τα 20 ή 40 ευρώ πρόστιμο έτσι και πέσει καρφωτή στη δημοτική αστυνομία... :102:
Όχι καλέ μου φίλε, εννοώ κανονικά πάρκιγνκ μεγάλα σαν αυτά που έχουν στις σοβαρές χώρες..

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:47
από Εμπεδοκλής
foscilis έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:25
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:07
Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:44
Πολύ σωστά όλα αυτά, να προσθέσω και την απουσία μεγάλων δομών/χώρων στάθμευσης.
https://www.parkaround.gr/parking/athens/syntagma

Όταν η τιμή του πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας φτάνει τα 10 ευρώ, στα αρχίδια σου κιόλας αν το διπλοπαρκάρεις γαμώντας όλους τους άλλους με κίνδυνο τα 20 ή 40 ευρώ πρόστιμο έτσι και πέσει καρφωτή στη δημοτική αστυνομία... :102:
Έχω ξαναβάλει την αεροφωτογραφία από το πάρκινγκ στον προαστιακό που κάνει 1 ευρώ τη μέρα και όόόόλοι παρκάρουν παράνομα απέξω.

Για κάποιο λόγο έχουμε αποφασίσει ότι υπάρχει το ανθρώπινο δικαίωμα να πηγαίνεις όπου γουστάρεις με αυτοκίνητο και να παρκάρεις ακριβώς απέξω όχι απλά ανέξοδα, αλλά με έξοδα της υπόλοιπης πόλης.

Το πρόστιμο θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο, να συνοδεύεται με το καλημέρα με αφαίρεση πινακίδων, από πολύμηνη αφαίρεση διπλώματος σε περίπτωση υποτροπής και να φτάνει μέχρι και σε φυλάκιση για περιπτώσεις ακραίας παρακώλυσης συγκοινωνιών.

Η κυβέρνηση για την ώρα θεσμοθέτησε να μην αφαιρούνται οι πινακίδες γιατί είναι απάνθρωπο να στερούμε το δικαίωμα στην μετακίνηση εκείνου που στέρησε το δικαίωμα στη μετακίνηση όλων των άλλων παρκάροντας σε ράμπα αναπήρων ή στάση λεωφορείου.

Που μας οδηγεί και στη μόνη σωστή (θεωρητική) λύση: οι βλάχοι πρέπει να αντιμετωπίζονται χειρότερα από πακιστανούς λαθρομετανάστες. Έχουν έρθει στην πόλη αποφασισμένοι να πλιατσικολογήσουν τα πάντα και να μην ενσωματωθούν ποτέ.
Δεν γνωρίζω σε ποιο πάρκινγκ αναφέρεσαι αλλά δεν έχει και πολύ σημασία. Προφανώς η τιμή του πάρκινγκ δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Προσφάτως πήγα στη Νέα Σμύρνη, που γινόταν χαμός από παρκαρισμένα, σε διαβάσεις, θέσεις κάδων, πεζοδρόμια και όπου μπορεί να σκεφτεί κανείς και το PolisPark που πάρκαρα ήταν σχεδόν άδειο. Βέβαια, ακόμη και εκεί μία θέση για αναπήρους είχε και από τις άδειες θέσεις εκεί μέσα κάποιο ζώον με φιμέ τζάμια το έβαλε σε αυτή τη μία. Κανένας έλεγχος ούτε εκτός, ούτε εντός του πάρκινγκ.

Η ερώτηση μου όμως είναι σαφής. Έστω ότι αφαιρούνται πινακίδες, άδεια κυκλοφορίας και δίπλωμα από κάποιο ζώον. Που θα το βάλει το όχημα μέχρι να του επιστραφούν με τον οποιοδήποτε τρόπο; Θεωρητικά, απαγορεύεται να είναι εντός του οδοστρώματος αλλά και να είναι κανείς δεν θα ασχοληθεί να το μαζέψει μια και καλή συνεχίζοντας να εμποδίζει και να καταλαμβάνει χώρο.

Όσο για τα περί βλάχων, βλέπεις αμαξάρες >50.000 ευρώ και οι τύποι τσιγκουνεύονται τα 5 ευρώ πάρκινγκ. Μάλλον δεν είναι βλάχοι. Αλλά τί να λέμε τώρα. Πάμε να δούμε την εικόνα του street view έξω ακριβώς από το προεδρικό και πρωθυπουργικό μέγαρο.

https://www.google.com/maps/@37.9742014 ... 384!8i8192

Απαγορευτική πινακίδα στάσης και στάθμευσης - τσεκ
Κίτρινη γραμμή - τσεκ
Παράνομα σταθμευμένα οχήματα - τσεκ
Παράνομα σταθμευμένα οχήματα σε γωνία - τσεκ
Ανάποδα της φοράς κίνησης οχήματα σταθμευμένα - τσεκ
Σταθμευμένα πάνω σε πεζοδρόμιο - τσεκ

Όλα αυτά όχι στη Βάρη με τους βλάχους αλλά στον πυρήνα του ελληνικού αστικού κράτους. :lol:

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:52
από nyxtovios
bmw παντός μοντέλου καθώς και αυτοκίνητα "επιδόσεων" του φτωχού π.χ. opel corsa opc, golf gti κτλ πρέπει να απαγορευθεί η εισαγωγή τους και η κυκλοφορία τους για όσα είναι ήδη μέσα.
Θα λυθεί τουλάχιστον το 50% των προβλημάτων του κοκ.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:53
από klg
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:47
Όσο για τα περί βλάχων, βλέπεις αμαξάρες >50.000 ευρώ και οι τύποι τσιγκουνεύονται τα 5 ευρώ πάρκινγκ. Μάλλον δεν είναι βλάχοι. Αλλά τί να λέμε τώρα.
Ξεκάθαρα βλάχοι.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:55
από Εμπεδοκλής
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:53
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:47
Όσο για τα περί βλάχων, βλέπεις αμαξάρες >50.000 ευρώ και οι τύποι τσιγκουνεύονται τα 5 ευρώ πάρκινγκ. Μάλλον δεν είναι βλάχοι. Αλλά τί να λέμε τώρα.
Ξεκάθαρα βλάχοι.
Ε, αν πάρεις την Ηρώδου Αττικού τότε οι βλάχοι σε κυβερνούν κιόλας...

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:57
από klg
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:55
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:53
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:47
Όσο για τα περί βλάχων, βλέπεις αμαξάρες >50.000 ευρώ και οι τύποι τσιγκουνεύονται τα 5 ευρώ πάρκινγκ. Μάλλον δεν είναι βλάχοι. Αλλά τί να λέμε τώρα.
Ξεκάθαρα βλάχοι.
Ε, αν πάρεις την Ηρώδου Αττικού τότε οι βλάχοι σε κυβερνούν κιόλας...
Yeap.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:01
από Εμπεδοκλής
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:57
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:55
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 16:53

Ξεκάθαρα βλάχοι.
Ε, αν πάρεις την Ηρώδου Αττικού τότε οι βλάχοι σε κυβερνούν κιόλας...
Yeap.
Οι βλάχοι του Χάρβαρντ και του Ταφτς που λέμε.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:04
από klg
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:01 Οι βλάχοι του Χάρβαρντ και του Ταφτς που λέμε.
Σωστά, γιατί όλοι οι μαλάκες που παρατάνε τα jaguar και τα volvo στην δοξαπατρή είναι harvard-educated lawyers.

Τι απάντηση θες να σου δώσω ακριβώς ρε μαν, προφανώς και θα υπάρχουν και βλάχοι στην κυβέρνηση/βουλή και προφανώς η νοοτροπία του παίρνω το αυτοκινητό μου σε πόλη 5 εκατομμυρίων ανθρώπων είναι ο ορισμός του βλαχαντερού.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:08
από Parrot
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:04
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:01
Και στο Μανχάταν και στο Τόκυο που γίνεται της τρελής από κίνηση και μποτιλιάρισμα κάθε μέρα, βλ@χοι και κει;;

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:17
από Εμπεδοκλής
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:04
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:01 Οι βλάχοι του Χάρβαρντ και του Ταφτς που λέμε.
Σωστά, γιατί όλοι οι μαλάκες που παρατάνε τα jaguar και τα volvo στην δοξαπατρή είναι harvard-educated lawyers.

Τι απάντηση θες να σου δώσω ακριβώς ρε μαν, προφανώς και θα υπάρχουν και βλάχοι στην κυβέρνηση/βουλή και προφανώς η νοοτροπία του παίρνω το αυτοκινητό μου σε πόλη 5 εκατομμυρίων ανθρώπων είναι ο ορισμός του βλαχαντερού.
Άρα το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι και εμείς δείχνουμε την ουρά. Και μιας και πιάσαμε το θέμα ας ξαναπροσθέσω άλλη μία παράμετρο από πρόσφατη έρευνα.
Αποκαλυπτικό εσωτερικό έγγραφο της ΕΛ.ΑΣ. που προειδοποιεί για ασυνείδητους αστυνομικούς που προχωρούν σε σειρά παραβάσεων και σκορπούν τον θάνατο στους ελληνικούς δρόμους παρουσίασε η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

Όπως προκύπτει από το εν λόγω έγγραφο, λοιπόν, όργανα της τάξης όχι μόνο παραβιάζουν σηματοδότες με κίνδυνο να προκληθούν φονικά ατυχήματα αλλά αλλοιώνουν ή και κρύβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους. Μάλιστα, αναδεικνύεται ότι το τελευταίο οκτάμηνο έχουν σκοτωθεί τρεις αστυνομικοί, έχουν τραυματισθεί βαριά πέντε και ελαφρά άλλοι 461 (!) από ατυχήματα με πρωταγωνιστές ενστόλους – τις περισσότερες φορές με τα ιδιωτικά οχήματά τους.

Επιπλέον, έχουν σημειωθεί 137 ατυχήματα με υλικές ζημιές πάλι από παραβάσεις αστυνομικών. Το έγγραφο, άλλωστε, αποτελεί συνέχεια προηγούμενου που είχε συνταχθεί από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. μία εβδομάδα νωρίτερα, για παραβάσεις ένστολων ακόμη και μέσα στους χώρους του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. και έδρα της ΕΥΠ στη Λεωφόρο Κατεχάκη.

Καταγγελίες
Το νέο έγγραφο που παρουσιάζεται σήμερα συντάχθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. και έχει τίτλο «Παραβατικότητα προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας – Παραβίαση διατάξεων ΚΟΚ». Οπως επισημαίνεται σε αυτό, «η Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας γίνεται αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών ιδιωτών σχετικά με καταστρατήγηση των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από οδηγούς αστυνομικούς». Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι παραβάσεις αρκετών αστυνομικών που, όπως φαίνεται, έχουν την αίσθηση της ατιμωρησίας, αφού ίσως εκτιμούν ότι «εκείνοι εκπροσωπούν τον νόμο» και ουδείς μπορεί να τους ελέγξει. Οπως σημειώνεται, επιπλέον, «οι καταγγελίες αυτές αναφέρονται συνήθως σε οδηγούς που οδηγούν επικίνδυνα και δεν συμμορφώνονται με τις ενδείξεις φωτεινών σηματοδοτών, παραβιάζουν πινακίδες STOP, δεν φορούν ζώνη ασφαλείας ή προστατευτικό κράνος». Ακολουθούν λεπτομερώς οι εντυπωσιακές και πρωτοφανείς μεθοδεύσεις ορισμένων ενστόλων για να μην ελέγχονται, που θυμίζουν κοινούς κακοποιούς ή καμικάζι της ασφάλτου. Οπως προσδιορίζεται, οι καταγγελίες αυτές αφορούν «αστυνομικούς οδηγούς ιδιωτικών δικύκλων μοτοσικλετών που κινούνται χωρίς να φέρουν και τις δύο πινακίδες του αριθμού κυκλοφορίας ή τοποθετούν αυτές με τέτοιο τρόπο που τις καθιστούν δυσδιάκριτες».

Εντολή συμμόρφωσης
Ομως και η συνέχεια των εντολών της ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. προς τους αστυνομικούς είναι χαρακτηριστική: «Επειδή η εν γένει συμπεριφορά των αστυνομικών όλων των βαθμών αποτελούν πρότυπο μίμησης και αίτια δημιουργίας κλίματος ομαδικής πειθαρχίας από όλους τους πολίτες κρίνεται επιβεβλημένη η αυστηρή τήρηση των διατάξεων του ΚΟΚ από το σύνολο του αστυνομικού προσωπικού η οποία δεν πρέπει να περιορίζεται αποκλειστικά κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας τους».
Εικόνα
Μάλιστα, ζητείται η πλήρης και απροσχημάτιστη συμμόρφωση προς τις διατάξεις του ΚΟΚ για την αυτοπροστασία τους αλλά και για να είναι θετικά πρότυπα οδηγικής συμπεριφοράς στους πολίτες. Ακόμη, δίνεται η διαταγή «οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. να προβούν άμεσα στην επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων καθώς και στον προβλεπόμενο πειθαρχικό έλεγχο όλων των αστυνομικών».

Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο περίπου 700 άτομα, άλλα τόσα τραυματίζονται βαριά, ενώ οι ελαφρά τραυματίες αγγίζουν τους 12.000. Δηλαδή, υπολογίζεται ότι κάθε οκτάμηνο σκοτώνονται περίπου 550 άτομα, τραυματίζονται βαριά άλλα τόσα και οι ελαφρά τραυματίες είναι περίπου 9.000.

Με το δεδομένο ότι οι αστυνομικοί στην Ελλάδα είναι περίπου 50.000 (το 0,5% του πληθυσμού) ο αριθμός φερ’ ειπείν των πέντε βαριά τραυματιών και κυρίως των 461 ελαφρά τραυματιών είναι κατ’ αναλογία πολλαπλάσια του μέσου όρου του υπόλοιπου πληθυσμού.
https://www.in.gr/2021/10/08/greece/tha ... ynomikous/
και μην ξεχάσω
Εικόνα

Με απλά λόγια σε αυτή τη χώρα αποδεδειγμένα παραβιάζουν βαρύτατα τον ΚΟΚ οι άρχοντες του τόπου και η αστυνομία αλλά μας φταίνε μόνο κάτι βλάχοι...

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:18
από nyxtovios
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:17
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:04
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:01 Οι βλάχοι του Χάρβαρντ και του Ταφτς που λέμε.
Σωστά, γιατί όλοι οι μαλάκες που παρατάνε τα jaguar και τα volvo στην δοξαπατρή είναι harvard-educated lawyers.

Τι απάντηση θες να σου δώσω ακριβώς ρε μαν, προφανώς και θα υπάρχουν και βλάχοι στην κυβέρνηση/βουλή και προφανώς η νοοτροπία του παίρνω το αυτοκινητό μου σε πόλη 5 εκατομμυρίων ανθρώπων είναι ο ορισμός του βλαχαντερού.
Άρα το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι και εμείς δείχνουμε την ουρά. Και μιας και πιάσαμε το θέμα ας ξαναπροσθέσω άλλη μία παράμετρο από πρόσφατη έρευνα.
Αποκαλυπτικό εσωτερικό έγγραφο της ΕΛ.ΑΣ. που προειδοποιεί για ασυνείδητους αστυνομικούς που προχωρούν σε σειρά παραβάσεων και σκορπούν τον θάνατο στους ελληνικούς δρόμους παρουσίασε η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

Όπως προκύπτει από το εν λόγω έγγραφο, λοιπόν, όργανα της τάξης όχι μόνο παραβιάζουν σηματοδότες με κίνδυνο να προκληθούν φονικά ατυχήματα αλλά αλλοιώνουν ή και κρύβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους. Μάλιστα, αναδεικνύεται ότι το τελευταίο οκτάμηνο έχουν σκοτωθεί τρεις αστυνομικοί, έχουν τραυματισθεί βαριά πέντε και ελαφρά άλλοι 461 (!) από ατυχήματα με πρωταγωνιστές ενστόλους – τις περισσότερες φορές με τα ιδιωτικά οχήματά τους.

Επιπλέον, έχουν σημειωθεί 137 ατυχήματα με υλικές ζημιές πάλι από παραβάσεις αστυνομικών. Το έγγραφο, άλλωστε, αποτελεί συνέχεια προηγούμενου που είχε συνταχθεί από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. μία εβδομάδα νωρίτερα, για παραβάσεις ένστολων ακόμη και μέσα στους χώρους του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. και έδρα της ΕΥΠ στη Λεωφόρο Κατεχάκη.

Καταγγελίες
Το νέο έγγραφο που παρουσιάζεται σήμερα συντάχθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. και έχει τίτλο «Παραβατικότητα προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας – Παραβίαση διατάξεων ΚΟΚ». Οπως επισημαίνεται σε αυτό, «η Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας γίνεται αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών ιδιωτών σχετικά με καταστρατήγηση των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από οδηγούς αστυνομικούς». Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι παραβάσεις αρκετών αστυνομικών που, όπως φαίνεται, έχουν την αίσθηση της ατιμωρησίας, αφού ίσως εκτιμούν ότι «εκείνοι εκπροσωπούν τον νόμο» και ουδείς μπορεί να τους ελέγξει. Οπως σημειώνεται, επιπλέον, «οι καταγγελίες αυτές αναφέρονται συνήθως σε οδηγούς που οδηγούν επικίνδυνα και δεν συμμορφώνονται με τις ενδείξεις φωτεινών σηματοδοτών, παραβιάζουν πινακίδες STOP, δεν φορούν ζώνη ασφαλείας ή προστατευτικό κράνος». Ακολουθούν λεπτομερώς οι εντυπωσιακές και πρωτοφανείς μεθοδεύσεις ορισμένων ενστόλων για να μην ελέγχονται, που θυμίζουν κοινούς κακοποιούς ή καμικάζι της ασφάλτου. Οπως προσδιορίζεται, οι καταγγελίες αυτές αφορούν «αστυνομικούς οδηγούς ιδιωτικών δικύκλων μοτοσικλετών που κινούνται χωρίς να φέρουν και τις δύο πινακίδες του αριθμού κυκλοφορίας ή τοποθετούν αυτές με τέτοιο τρόπο που τις καθιστούν δυσδιάκριτες».

Εντολή συμμόρφωσης
Ομως και η συνέχεια των εντολών της ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. προς τους αστυνομικούς είναι χαρακτηριστική: «Επειδή η εν γένει συμπεριφορά των αστυνομικών όλων των βαθμών αποτελούν πρότυπο μίμησης και αίτια δημιουργίας κλίματος ομαδικής πειθαρχίας από όλους τους πολίτες κρίνεται επιβεβλημένη η αυστηρή τήρηση των διατάξεων του ΚΟΚ από το σύνολο του αστυνομικού προσωπικού η οποία δεν πρέπει να περιορίζεται αποκλειστικά κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας τους».
Εικόνα
Μάλιστα, ζητείται η πλήρης και απροσχημάτιστη συμμόρφωση προς τις διατάξεις του ΚΟΚ για την αυτοπροστασία τους αλλά και για να είναι θετικά πρότυπα οδηγικής συμπεριφοράς στους πολίτες. Ακόμη, δίνεται η διαταγή «οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. να προβούν άμεσα στην επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων καθώς και στον προβλεπόμενο πειθαρχικό έλεγχο όλων των αστυνομικών».

Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο περίπου 700 άτομα, άλλα τόσα τραυματίζονται βαριά, ενώ οι ελαφρά τραυματίες αγγίζουν τους 12.000. Δηλαδή, υπολογίζεται ότι κάθε οκτάμηνο σκοτώνονται περίπου 550 άτομα, τραυματίζονται βαριά άλλα τόσα και οι ελαφρά τραυματίες είναι περίπου 9.000.

Με το δεδομένο ότι οι αστυνομικοί στην Ελλάδα είναι περίπου 50.000 (το 0,5% του πληθυσμού) ο αριθμός φερ’ ειπείν των πέντε βαριά τραυματιών και κυρίως των 461 ελαφρά τραυματιών είναι κατ’ αναλογία πολλαπλάσια του μέσου όρου του υπόλοιπου πληθυσμού.
https://www.in.gr/2021/10/08/greece/tha ... ynomikous/
και μην ξεχάσω
Εικόνα

Με απλά λόγια σε αυτή τη χώρα αποδεδειγμένα παραβιάζουν βαρύτατα τον ΚΟΚ οι άρχοντες του τόπου και η αστυνομία αλλά μας φταίνε μόνο κάτι βλάχοι...
Εικόνα