Σελίδα 2 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:17
από Dwarven Blacksmith
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:14
Και γιατί η BMW στο site της να βγάζει μεγαλύτερη χρέωση, κορόιδα είναι;
Που θες να ξέρω; Εγώ απορώ για ποιο χαζό λόγο γράφουν κόστος αφού το κόστος είναι προφανές ότι θα κυμαίνεται ανάλογα με την περιοχή, την εταιρία ρεύματος, την κλίμακα, το αν έχεις νυχτερινή χρέωση, κ.ο.κ.
Αν θες να βρεις το πραγματικό κόστος, τα μαθηματικά είναι πολύ απλά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:18
από talaipwros
Το αυτοκίνητο είναι στην αγορά κοντά 4 χρόνια, facelift πριν λίγους μήνες, συντήρηση την καλύπτει η εγγύηση, συνήθως όταν λήγει η εγγύηση παίρνω άλλο
Στο Lexus η εγγύηση λήγει τον Οκτώβριο, δίδουν 2 χρόνια μόνο για κάποιο λόγο
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:20
από talaipwros
Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:17
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:14
Και γιατί η BMW στο site της να βγάζει μεγαλύτερη χρέωση, κορόιδα είναι;
Που θες να ξέρω; Εγώ απορώ για ποιο χαζό λόγο γράφουν κόστος αφού το κόστος είναι προφανές ότι θα κυμαίνεται ανάλογα με την περιοχή, την εταιρία ρεύματος, την κλίμακα, το αν έχεις νυχτερινή χρέωση, κ.ο.κ.
Αν θες να βρεις το πραγματικό κόστος, τα μαθηματικά είναι πολύ απλά.
Οκ, αλλά κατανοείς φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιο απλό να πιστέψω το site της BMW από το να αρχίσω να κάνω υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζω απώλειες κλπ
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:24
από Ερμής
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:18
Στο Lexus η εγγύηση λήγει τον Οκτώβριο, δίδουν 2 χρόνια μόνο για κάποιο λόγο
#giapwnezikitexnologiaremonia !
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:26
από dna replication
As a plug-in hybrid, the BMW 2 Series Active Tourer with eDrive can charge its lithium-ion high-voltage battery (gross capacity: 7.6 kWh) either by means of brake energy recuperation during a journey or when plugged into a domestic power socket (in three hours 15 minutes from empty) or the optional BMW i Wallbox (two hours 15 minutes from empty). The energy content for customers’ use comes hereby to 5.8 kWh.
αυτή είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας 7,7 κιλωβατώρια, 5,8 ωφέλιμα
σα να λεμε το ρεζερβουάρ
απο κει και πέρα το στυλ οδηγησης και το ειδος της διαδρομής καθορίζουν την κατανάλωση
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:26
από Dwarven Blacksmith
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:20
Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:17
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:14
Και γιατί η BMW στο site της να βγάζει μεγαλύτερη χρέωση, κορόιδα είναι;
Που θες να ξέρω; Εγώ απορώ για ποιο χαζό λόγο γράφουν κόστος αφού το κόστος είναι προφανές ότι θα κυμαίνεται ανάλογα με την περιοχή, την εταιρία ρεύματος, την κλίμακα, το αν έχεις νυχτερινή χρέωση, κ.ο.κ.
Αν θες να βρεις το πραγματικό κόστος, τα μαθηματικά είναι πολύ απλά.
Οκ, αλλά κατανοείς φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιο απλό να πιστέψω το site της BMW από το να αρχίσω να κάνω υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζω απώλειες κλπ
Είναι πραγματικά αδύνατον να είναι τόσο μεγάλες οι απώλειες εκτός αν η μπαταρία αποτελείται από πατάτες.
Ορίστε, βρήκα και πιο απλό.
http://www.smartev.co.uk/wp-content/upl ... -Costs.pdf
Εδώ λέει 91p για τη BMW 225xe. Μήπως το νούμερο που θυμάσαι είναι από την i3;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:29
από talaipwros
Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:26
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:20
Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:17
Που θες να ξέρω; Εγώ απορώ για ποιο χαζό λόγο γράφουν κόστος αφού το κόστος είναι προφανές ότι θα κυμαίνεται ανάλογα με την περιοχή, την εταιρία ρεύματος, την κλίμακα, το αν έχεις νυχτερινή χρέωση, κ.ο.κ.
Αν θες να βρεις το πραγματικό κόστος, τα μαθηματικά είναι πολύ απλά.
Οκ, αλλά κατανοείς φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιο απλό να πιστέψω το site της BMW από το να αρχίσω να κάνω υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζω απώλειες κλπ
Είναι πραγματικά αδύνατον να είναι τόσο μεγάλες οι απώλειες εκτός αν η μπαταρία αποτελείται από πατάτες.
Ορίστε, βρήκα και πιο απλό.
http://www.smartev.co.uk/wp-content/upl ... -Costs.pdf
Εδώ λέει 91p για τη BMW 225xe. Μήπως το νούμερο που θυμάσαι είναι από την i3;
ευχαριστώ για το λινκ, θα το κοιταξω, το λινκ που σου λεω ειναι αυτο
https://pod-point.com/landing-pages/bmw-225xe-charging
και αφορα το 225xe
λες να ειναι τοσο μαλακες και να βαλανε το charging cost του i3?
επισης να πω οτι απο οτι βλεπω το site που εχω βαλει δεν ειναι επισημο της bmw οποτε υπαρχει ελπιδα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:49
από panos291
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 12:34
λέγουσι οι απατεώνες
Did you know that you could travel for free if you commute less than 25 miles per day in electric mode?
και λες α ωραία.
μετά όμως λένε στην ίδια σελίδα μια παράγραφο κάτω:
Charging a BMW 225XE at home costs £2.20.
δηλαδη για 18 μιλια ( ρεαλιστικα, διαφημιζουν 25 αλλά παπαριες) θες 2.20 λιρες
με την βενζινη στις 1.3 λιρες αυτο αντιστοιχει σε 5.8 λιτρα τα 100 χιλιομετρα.
free charging εχει ενα asda κοντα στο σχολείο αλλα να γλυτωσεις 2 λιρες και να πληρωσεις 10 σε αυξημενο κοστος σε σχεση με το lidl ειναι false economy
Αρα μας δουλευουν
Βαλε ενα φωτοβολταικο απανω, να φορτιζει τζαμπα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 13:59
από talaipwros
Ερμής έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:24
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:18
Στο Lexus η εγγύηση λήγει τον Οκτώβριο, δίδουν 2 χρόνια μόνο για κάποιο λόγο
#giapwnezikitexnologiaremonia !
η Toyota διδει πεντε. θα παω να δω και το υβριδικο RAV4 σε λιγο, αλλα η συζυγος θελει μικροτερο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 14:12
από stergiosbik
Ρε doc γιατι δε ριχνεις μια ματια και αυτοκινητα που κινουνται με φυσικο αεριο;
Κυκλοφορουν εκει στο UK;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 17:12
από talaipwros
ξεκιναμε με τα βασικα οτι οι πωλητες αυτοκινητων στην αγγλια ειναι ασχετοι πουθεναδες
παμε απο toyota, δεν αρεσε στην κυρα το RAV4 πολυ μεγαλο
παμε στο chr που ειναι καλο σαν awd αλλα δεν βγαινει σε hybrid awd ( ο πωλητης δεν το γνωριζε, επρεπε να συζηταμε για να του το δειξω). Αρεσε στην συζυγο αλλα οχι σαν αυτο που εχει τωρα και δεν ειναι υβριδικο , αλλα αυτο που εχει τωρα δεν ειναι awd
παμε να δουμε το e pace. Ωραιο σε διασταση αλλα δεν ειναι υβριδικο. ο πωλητης υπερασπιστηκε την ποιοτητα κατασκευης του με το επιχειρημα οτι δεν κατασκευαζεται στην Αγγλια αλλα στην Αυστρια
στην συζυγο αρεσε το i Pace που ειχαν εκει ακομα με καμουφλαζ . δεν την πειραζε το μεγεθος τοσο παρα το οτι ειναι μεγαλυτερο απο το RAV4 και το NX. Αφου της εξηγησα την διαφορα στις διαστασεις αποφασισε οτι μικροδειχνει αλλα ισως η μεζουρα εχει δικιο και να ειναι μεγαλο
Παμε απο την BMW οπου μια τυπισα δεν ηξερε την τυφλα της. δυστυχως το 225xe δεν παραγεται πια λογω εκπομπων ρυπων. Μετα απο 20 λεπτα διαβουλευσεων ισως μπορεσουν να φερουν ενα αλλα απο δεκεμβριο ( κοινως οταν ξεκινησουν και παλι να ερχονται) αλλα δεν ξερει
Καπου εκει σηκωθηκα και εφυγα πονοκεφαλιασμενος.
Αν θελει τετρακινηση η συζυγος θα της παρω δυο μαγκουρες μου φαινεται να εχει 4 σημεια στηριξης και τερμα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 18:54
από OANNHSEA
Ο τίτλος είναι απλά παραπλανητικός...
Σε χώρες με υψηλό κόστος βενζίνης και υψηλό κόστος συντήρησης π.χ. Νορβηγία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλιούνται σαν κουλούρια.
Γιατί το κόστος καυσίμου είναι πολύ μικρότερο και το κόστος συντήρησης κάτω από το 1/4.
Τώρα στην Τσαβία, έχετε μία άλλη λογική...
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 18:58
από enaon
ο ταλαίπωρος είναι σίγουρος οτι το μέλλον ειναι το ντίζελ, μονόδρομος, φοβερό, δεν καταλαβαίνει γιατί δεν το καταλαβαίνουμε και θέλει να μας ανοίξει τα μάτια.
Μην βαράτε πολύ και φύγει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 19:07
από Cecily Anne
OANNHSEA έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 18:54
Ο τίτλος είναι απλά παραπλανητικός...
Σε χώρες με υψηλό κόστος βενζίνης και υψηλό κόστος συντήρησης π.χ. Νορβηγία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλιούνται σαν κουλούρια.
Γιατί το κόστος καυσίμου είναι πολύ μικρότερο και το κόστος συντήρησης κάτω από το 1/4.
Τώρα στην Τσαβία, έχετε μία άλλη λογική...
.
Δεν είναι μόνο αυτό, είναι στο πρόγραμμα να αλλάξει υποχρεωτικά ο στόλος προς τα ηλεκτρικά, οπότε για να γίνει αυτό θα πέσουν επιδοτήσεις. Εννοείται θα συμφέρει για ένα διάστημα. Ε μετά απλά θα ανέβει η τιμή ανταλλακτικών/μπαταριών, ρεύματος κλπ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2018, 19:08
από enaon
dna replication έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:26
As a plug-in hybrid, the BMW 2 Series Active Tourer with eDrive can charge its lithium-ion high-voltage battery (gross capacity: 7.6 kWh) either by means of brake energy recuperation during a journey or when plugged into a domestic power socket (in three hours 15 minutes from empty) or the optional BMW i Wallbox (two hours 15 minutes from empty). The energy content for customers’ use comes hereby to 5.8 kWh.
αυτή είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας 7,7 κιλωβατώρια, 5,8 ωφέλιμα
σα να λεμε το ρεζερβουάρ
απο κει και πέρα το στυλ οδηγησης και το ειδος της διαδρομής καθορίζουν την κατανάλωση
τι ηλεκτικό ρε παιδιά είναι αυτό, πλάκα κάνουν; Ούτε ενα λίτρο ισοδύναμο σε χωρητικότητα μπαταρίας, και το λέμε ηλεκτρικό;
