talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:14
Και γιατί η BMW στο site της να βγάζει μεγαλύτερη χρέωση, κορόιδα είναι;
Που θες να ξέρω; Εγώ απορώ για ποιο χαζό λόγο γράφουν κόστος αφού το κόστος είναι προφανές ότι θα κυμαίνεται ανάλογα με την περιοχή, την εταιρία ρεύματος, την κλίμακα, το αν έχεις νυχτερινή χρέωση, κ.ο.κ.
Αν θες να βρεις το πραγματικό κόστος, τα μαθηματικά είναι πολύ απλά.
There are decades where you fuck around and days where you find out
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:14
Και γιατί η BMW στο site της να βγάζει μεγαλύτερη χρέωση, κορόιδα είναι;
Που θες να ξέρω; Εγώ απορώ για ποιο χαζό λόγο γράφουν κόστος αφού το κόστος είναι προφανές ότι θα κυμαίνεται ανάλογα με την περιοχή, την εταιρία ρεύματος, την κλίμακα, το αν έχεις νυχτερινή χρέωση, κ.ο.κ.
Αν θες να βρεις το πραγματικό κόστος, τα μαθηματικά είναι πολύ απλά.
Οκ, αλλά κατανοείς φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιο απλό να πιστέψω το site της BMW από το να αρχίσω να κάνω υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζω απώλειες κλπ
As a plug-in hybrid, the BMW 2 Series Active Tourer with eDrive can charge its lithium-ion high-voltage battery (gross capacity: 7.6 kWh) either by means of brake energy recuperation during a journey or when plugged into a domestic power socket (in three hours 15 minutes from empty) or the optional BMW i Wallbox (two hours 15 minutes from empty). The energy content for customers’ use comes hereby to 5.8 kWh.
αυτή είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας 7,7 κιλωβατώρια, 5,8 ωφέλιμα
σα να λεμε το ρεζερβουάρ
απο κει και πέρα το στυλ οδηγησης και το ειδος της διαδρομής καθορίζουν την κατανάλωση
talaipwros έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:14
Και γιατί η BMW στο site της να βγάζει μεγαλύτερη χρέωση, κορόιδα είναι;
Που θες να ξέρω; Εγώ απορώ για ποιο χαζό λόγο γράφουν κόστος αφού το κόστος είναι προφανές ότι θα κυμαίνεται ανάλογα με την περιοχή, την εταιρία ρεύματος, την κλίμακα, το αν έχεις νυχτερινή χρέωση, κ.ο.κ.
Αν θες να βρεις το πραγματικό κόστος, τα μαθηματικά είναι πολύ απλά.
Οκ, αλλά κατανοείς φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιο απλό να πιστέψω το site της BMW από το να αρχίσω να κάνω υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζω απώλειες κλπ
Είναι πραγματικά αδύνατον να είναι τόσο μεγάλες οι απώλειες εκτός αν η μπαταρία αποτελείται από πατάτες.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:17
Που θες να ξέρω; Εγώ απορώ για ποιο χαζό λόγο γράφουν κόστος αφού το κόστος είναι προφανές ότι θα κυμαίνεται ανάλογα με την περιοχή, την εταιρία ρεύματος, την κλίμακα, το αν έχεις νυχτερινή χρέωση, κ.ο.κ.
Αν θες να βρεις το πραγματικό κόστος, τα μαθηματικά είναι πολύ απλά.
Οκ, αλλά κατανοείς φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιο απλό να πιστέψω το site της BMW από το να αρχίσω να κάνω υπολογισμούς χωρίς να γνωρίζω απώλειες κλπ
Είναι πραγματικά αδύνατον να είναι τόσο μεγάλες οι απώλειες εκτός αν η μπαταρία αποτελείται από πατάτες.
ξεκιναμε με τα βασικα οτι οι πωλητες αυτοκινητων στην αγγλια ειναι ασχετοι πουθεναδες
παμε απο toyota, δεν αρεσε στην κυρα το RAV4 πολυ μεγαλο
παμε στο chr που ειναι καλο σαν awd αλλα δεν βγαινει σε hybrid awd ( ο πωλητης δεν το γνωριζε, επρεπε να συζηταμε για να του το δειξω). Αρεσε στην συζυγο αλλα οχι σαν αυτο που εχει τωρα και δεν ειναι υβριδικο , αλλα αυτο που εχει τωρα δεν ειναι awd
παμε να δουμε το e pace. Ωραιο σε διασταση αλλα δεν ειναι υβριδικο. ο πωλητης υπερασπιστηκε την ποιοτητα κατασκευης του με το επιχειρημα οτι δεν κατασκευαζεται στην Αγγλια αλλα στην Αυστρια
στην συζυγο αρεσε το i Pace που ειχαν εκει ακομα με καμουφλαζ . δεν την πειραζε το μεγεθος τοσο παρα το οτι ειναι μεγαλυτερο απο το RAV4 και το NX. Αφου της εξηγησα την διαφορα στις διαστασεις αποφασισε οτι μικροδειχνει αλλα ισως η μεζουρα εχει δικιο και να ειναι μεγαλο
Παμε απο την BMW οπου μια τυπισα δεν ηξερε την τυφλα της. δυστυχως το 225xe δεν παραγεται πια λογω εκπομπων ρυπων. Μετα απο 20 λεπτα διαβουλευσεων ισως μπορεσουν να φερουν ενα αλλα απο δεκεμβριο ( κοινως οταν ξεκινησουν και παλι να ερχονται) αλλα δεν ξερει
Καπου εκει σηκωθηκα και εφυγα πονοκεφαλιασμενος.
Αν θελει τετρακινηση η συζυγος θα της παρω δυο μαγκουρες μου φαινεται να εχει 4 σημεια στηριξης και τερμα
Ο τίτλος είναι απλά παραπλανητικός...
Σε χώρες με υψηλό κόστος βενζίνης και υψηλό κόστος συντήρησης π.χ. Νορβηγία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλιούνται σαν κουλούρια.
Γιατί το κόστος καυσίμου είναι πολύ μικρότερο και το κόστος συντήρησης κάτω από το 1/4.
Τώρα στην Τσαβία, έχετε μία άλλη λογική...
ο ταλαίπωρος είναι σίγουρος οτι το μέλλον ειναι το ντίζελ, μονόδρομος, φοβερό, δεν καταλαβαίνει γιατί δεν το καταλαβαίνουμε και θέλει να μας ανοίξει τα μάτια.
OANNHSEA έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 18:54
Ο τίτλος είναι απλά παραπλανητικός...
Σε χώρες με υψηλό κόστος βενζίνης και υψηλό κόστος συντήρησης π.χ. Νορβηγία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλιούνται σαν κουλούρια.
Γιατί το κόστος καυσίμου είναι πολύ μικρότερο και το κόστος συντήρησης κάτω από το 1/4.
Τώρα στην Τσαβία, έχετε μία άλλη λογική...
.
Δεν είναι μόνο αυτό, είναι στο πρόγραμμα να αλλάξει υποχρεωτικά ο στόλος προς τα ηλεκτρικά, οπότε για να γίνει αυτό θα πέσουν επιδοτήσεις. Εννοείται θα συμφέρει για ένα διάστημα. Ε μετά απλά θα ανέβει η τιμή ανταλλακτικών/μπαταριών, ρεύματος κλπ.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
dna replication έγραψε: 29 Ιούλ 2018, 13:26
As a plug-in hybrid, the BMW 2 Series Active Tourer with eDrive can charge its lithium-ion high-voltage battery (gross capacity: 7.6 kWh) either by means of brake energy recuperation during a journey or when plugged into a domestic power socket (in three hours 15 minutes from empty) or the optional BMW i Wallbox (two hours 15 minutes from empty). The energy content for customers’ use comes hereby to 5.8 kWh.
αυτή είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας 7,7 κιλωβατώρια, 5,8 ωφέλιμα
σα να λεμε το ρεζερβουάρ
απο κει και πέρα το στυλ οδηγησης και το ειδος της διαδρομής καθορίζουν την κατανάλωση
τι ηλεκτικό ρε παιδιά είναι αυτό, πλάκα κάνουν; Ούτε ενα λίτρο ισοδύναμο σε χωρητικότητα μπαταρίας, και το λέμε ηλεκτρικό;