Να κάτι που είχα γράψει σαν σχόλιο αλλού:
Τώρα το πραγματικό πρόβλημα με το e-marketing αποδείχτηκε πιό σύνθετο απ΄αυτό για κάποιους περίεργους λόγους, αλλά δεν βλέπω να λύνετε ούτε το απλό.Είναι λίγο πολυπαραμετρικό.
Ας υποθέσουμε είναι Ν ο πληθυσμός των ποντικιών μέσα και έξω από την αποθήκη.
Για κάθε ποντίκι υπάρχει μία decision parameter να μπει στην αποθήκη ως εξής:
f1 = A . exp( - λ . N1 .(1- p))
όπου Ν1 (<=Ν) ο εντός της αποθήκης πληθυσμός και p η πιθανότητα να βρει τυρί και όπου Α <= 1 είναι άλλη μία παράμετρος που έχει σχέση με αν το κάθε ποντίκι εκτός αποθήκης να πληροφορηθεί τα συμβαίνοντα εντός της αποθήκης (μπορεί να μην ξέρει).
Επίσης υπάρχει η decision parameter να παραμείνει στην αποθήκη η οποία είναι:
f2 = exp(- μ . N1 . p)
Τώρα το p έχει κι αυτό μία συνάρτηση:
p = exp(-k . N1)
όπου k μία σταθερά (μικρό k = πολύ τυρί, μεγάλο k = λίγο τυρί).
Από τα εκτός αποθήκης τώρα να υποθέσουμε ότι με κάποια rate R per hour τα ποντίκια πληροφορούνται για την υπόθεση της αποθήκης.
Κάπως έτσι πάει.