!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Η Φωτογραφία της ημέρας.

Φωτογραφία, ζωγραφική, γλυπτική, ψηφιδωτά, κ.ά.
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

ΑΝΕΣΤΗΣ ΔΕΛΙΑΣ (ΑΡΤΕΜΗΣ).

Εικόνα
Spoiler
Ο Ανέστης Δελιάς ή Δέλιος (που είναι το πραγματικό του επίθετο), γεννήθηκε στη Σμύρνη το 1912. Παιδί του Παναή και της Φωτεινής Δέλιου, είχε δύο αδελφές, την Στέλλα (1916) και την Ελένη (1922).
Μετά την Μικρασιατική Καταστροφή και το κάψιμο της Σμύρνης, τα μέλη της οικογένειας Δέλιου, με τη μητέρα έγκυο στη μικρότερη αδελφή, έρχονται πρόσφυγες στην Ελλάδα, μόνοι όμως, χωρίς τον πατέρα, που στο μεταξύ έχει σκοτωθεί από τους Τούρκους.

Ο Δελιάς καταγόταν από μουσική οικογένεια. Ο παππούς του Σιδερής Δέλιος έπαιζε βιολί, ο πατέρας του Παναής (με το παρατσούκλι «Μαύρη Γάτα») σαντούρι και ο θείος του Μιχάλης, βιολί. Ο Παναής Δέλιος ήταν περίφημος μουσικός, φημισμένος σε όλη τη Μικρά Ασία! Κατά συνέπεια, ο Ανέστης είχε βαθειά μέσα του (στα γονίδιά του) κλίση για τη μουσική.

Στην Ελλάδα ο Ανέστης δουλεύει σε διάφορες δουλειές για να συντηρήσει την οικογένειά του. Υπήρξε αυτοδίδακτος μουσικός, αλλά εξαιρετικό ταλέντο. Αρχικά έπαιζε κιθάρα και μ’ αυτήν πρωτοεμφανίστηκε το 1928, στη συνέχεια έμαθε μπαγλαμά και μετά το 1930 μπουζούκι.

Ο Ανέστης ή Ανέστος Δέλιος ανήκει στους πρωτοπόρους και πρωτεργάτες του Ρεμπέτικου, που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην πορεία του στη δεκαετία 1930 – 1940. Ταυτόχρονα όμως, ίσως είναι και η πλέον τραγική φιγούρα στο χώρο του Ρεμπέτικου Τραγουδιού!

Γύρω στα 1930 δουλεύει σε ταβέρνα στη Δραπετσώνα. Εκεί γνωρίζεται με πολλούς μπουζουξήδες από τους παλιότερους (Νίκος Αϊβαλιώτης, Σκούρτης ο τυπογράφος, κ.ά) αλλά και με τους νεότερους (Μάρκος Βαμβακάρης, Γιώργος Μπάτης, Στράτος Παγιουμτζής, κ.ά.).

Το 1933 ο Ανέστης υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία στο Ναυτικό.
Το 1934 πήρε μέρος στην πρώτη ρεμπέτικη κομπανία («ΤΕΤΡΑΣ Η ΞΑΚΟΥΣΤΗ ή ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΗ ΚΟΜΠΑΝΙΑ») με το Μάρκο Βαμβακάρη, το Γιώργο Μπάτη και το Στράτο Παγιουμτζή, που εμφανίστηκε στη μάντρα του Σαραντόπουλου στην «Ανάσταση» του Πειραιά. Ο Αρτέμης ήταν ο βενιαμίν αυτής της παρέας, το αγαπημένο Ανεστάκι. Και έγινε στενός φίλος των συνεργατών του.
Ήταν ομορφόπαιδο ο Ανέστος και ο Μπάτης, που πείραζε όλο τον κόσμο, του κόλλησε το παρατσούκλι «Αρτέμης».
Τότε γνωρίζεται με τη Νταίζη Σταυροπούλου (την λεγόμενη αργότερα και «θηλυκός Στράτος»), την μετέπειτα «ανακάλυψη» του Βασίλη Τσιτσάνη, η οποία τον ερωτεύεται παράφορα.
Τον Ανέστο τον αγαπούσαν όλοι, κυρίως για την ψυχή και το χαρακτήρα του.
Ήπιος, άκακος, μπεσαλής, πιστός φίλος, ένα κομμάτι μάλαμα. Σωστό λεβεντόπαιδο σε όλα του.
Τα πρώτα του τραγούδια στα αυλάκια των δίσκων γραμμοφώνου είναι: «ΤΟ ΣΑΚΚΑΚΙ» και «ΤΟ ΧΑΡΕΜΙ ΣΤΟ ΧΑΜΑΜ (ΜΕΣ' ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟ ΧΑΜΑΜ)» το 1936 (COLUMBIA DG 6165).

Από το 1937 που γνώρισε μια πόρνη από τα μπουρδέλα των Βούρλων, την Κατερίνα Σκουλαρίκα ή Σκουλαρικού, μαθαίνει από αυτήν και πέφτει στην πρέζα, στην ηρωίνη. Η γυναίκα αυτή έπαιξε μοιραίο ρόλο στη ζωή του. Πολλοί λένε ότι του έβαζε σκόνη ηρωίνης στην μύτη του ενώ κοιμόταν και τον έθισε έτσι σιγά-σιγά σε αυτήν.
Ο Ανέστος είναι εξακριβομένο ότι δεν εκμεταλλεύτηκε την Σκουλαρικού, γιατί την αγαπούσε και δεν ήταν και του χαρακτήρα του. Ήταν πέρα και μακρυά από αυτά. Όμως έγινε ηρωινομανής, και σιγά-σιγά αυτοκαταστράφηκε από την πρέζα.

Μάταια προσπαθεί ο φίλος του Μήτσος Καρυδάκιας (μπουζουξής, συνθέτης του σπουδαίου τραγουδιού "Αφότου εγεννήθηκα" που δολοφονήθηκε στα 1942) να τον βοηθήσει να κόψει την πρέζα. Το 1938 ο Μιχάλης Γενίτσαρης τον βρίσκει εξόριστο ως τοξικομανή στη Νιό. Τον βοηθάει να κόψει την πρέζα. Όταν επιστρέφει από την εξορία για να ξεφύγει από τη Σκουλαρικού και την ηρωίνη, φεύγει με τη Νταίζη Σταυροπούλου για τη Θεσσαλονίκη. Δουλεύει εκεί για μικρό διάστημα και τελικά παρατάει τη Νταίζη στη Θεσσαλονίκη (όπου την ανακαλύπτει ο Τσιτσάνης και αρχίζει η δικογραφική της καριέρα), επιστρέφει στην Αθήνα, αλλά –δυστυχώς– και στην πρέζα, για μια φορά ακόμα!

Με τη βοήθεια του Στράτου Παγιουμτζή και του Μπαγιαντέρα καταφέρνει και πάλι να την κόψει, αλλά για λίγο χρονικό διάστημα. Μάλιστα ο Στράτος, για να τον βοηθήσει, τον φιλοξένησε αρκετό καιρό στο σπίτι του και παρόλη τη φτώχεια του, τού έδωσε ρούχα και χρήματα για να τον στηρίξει.

Το καλοκαίρι του 1944 παίζουν μαζί στου Βλάχου, ο Ανέστος, ο Στράτος και ο Γενίτσαρης. Παρά την πείνα και την εξαθλίωση ο Ανέστος εξακολουθεί να παίρνει ηρωΐνη.
Έτσι, ένα πρωί τον μαζεύει το κάρο του δήμου, άψυχο έξω από τον τεκέ του Ντανάκουλη στο Μεταξουργείο. Ο θάνατός του συμβαίνει στις 31 Ιουλίου 1944.

Στη σύντομη ζωή του (πέθανε 32 ετών) ο Ανέστης Δελιάς έγραψε μερικά από τα ωραιότερα ρεμπέτικα τραγούδια, που μείνανε κλασικά και ακόμα παίζονται σε ρεμπέτικα πάλκα. Ασφαλώς το Ρεμπέτικο και Λαϊκό Τραγούδι έχασε πολλά, εξ’ αιτίας του πρόωρου χαμού του.

Ο Ανέστος υπήρξε πηγαία και αστείρευτη πηγή έμπνευσης και αν δεν έφευγε τόσο πρόωρα, ασφαλώς θα πρόσφερε ακόμα όσο λίγοι λαϊκοί δημιουργοί! Αυτό είναι βέβαιο και το λένε όλοι όσοι γνωρίζουν από μουσική.

Όπως λέει ο Τάσος Σχορέλης στη «Ρεμπέτικη Ανθολογία» του, «μέσα σ’ όλα τα τραγούδια του διακρίνει κανείς το παράπονο για την αδυναμία του να κόψει το καταστρεπτικό πάθος του. Το “κουσούμαρε” το μαχαίρι του, αλλά στο τέλος του έλειπε η καρδιά για να το βγάλει».

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Απόσπασμα από το βιβλίο μου "ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΕΜΠΕΤΕΣ ΤΟΥ ΝΤΟΥΝΙΑ", Τόμος 1ος.
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Γιώργος Μητσάκης - Στέλλα Χασκίλ.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Τσιτσάνης, Καρέζη, Μελίνα Μερκούρη!!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ (18 Ιανουαρίου 1915- 18 Ιανουαρίου 1984).

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

O Τσιτσάνης στο μπαλκόνι.

Εικόνα
Spoiler
Πρόκειται για μια τοιχογραφία η οποία αντικατέστησε την αποκρουστική εικόνα ενός παλιού τοίχου. Δημιουργήθηκε από Γάλλους ζωγράφους της εταιρείας Cite de la Creation, που ήρθαν από την Λυών.

Ο τοίχος ζωγραφίστηκε με ειδικά χρώματα, ενώ, όπως διαβεβαίωσαν οι Γάλλοι ζωγράφοι, για δεκαπέντε, τουλάχιστον, χρόνια δεν θα υποστεί αλλοιώσεις. Μετά θα πρέπει να γίνει η σχετική συντήρηση. Οι Γάλλοι μάλιστα, άφησαν χρώματα σε περίπτωση που θα χρειαστεί να γίνει συντήρηση της τοιχογραφίας.

Στο θέμα της αποδίδει με ρεαλιστικό τρόπο την αναπαράσταση της καθημερινότητας της πόλης στο χθες. Εικόνες από τα μπαλκόνια των σπιτιών, η ταβέρνα και το μουσικό της πρόγραμμα, οι τραγουδοποιοί στα μπαλκόνια, η λαϊκή αγορά με τις νοικοκυρές να κάνουν τα ψώνια τους, τα παιδιά ανέμελα στο παιχνίδι της γειτονιάς. Εικόνες απλές, καθημερινές αλλά και τόσο προσφιλείς.

Η φανταστική δουλειά των ζωγράφων και ο επιμελημένος φωτισμός δίνουν μια άλλη αίγλη στη γειτονιά. Η τοιχογραφία αποτελεί πραγματικά ένα πόλο έλξης των περιπατητών και θαμώνων της περιοχής και την νοητή μεταφορά τους στο «χθες». Ένα πραγματικό καλλιτέχνημα για την πόλη των Τρικάλων.
https://www.travel.gr/experiences/o-tsi ... ichografi/


Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ, περισσότερο γνωστός ως “Τσάντας”, γεννήθηκε το 1907 και έφυγε από τη ζωή στις 16 του Μάη 1972.

Εικόνα
Spoiler
Το ψευδώνυμο «Τσάντας» το «οφείλει» στον Στράτο Παγιουμτζή. Έτσι τον αποκαλούσε ο εξαιρετικός ρεμπέτης τραγουδιστής, επειδή ο Χαράλαμπος Βασιλειάδης κυκλοφορούσε κρατώντας πάντα μαζί του έναν χαρτοφύλακα με χειρόγραφα γεμάτα στίχους.

Σύμφωνα με μαρτυρίες και πληροφορίες που συλλέξαμε από διάφορες πηγές ο Χαράλαμπος Βασιλειάδης γεννήθηκε στο Τσανάκ Καλέ της Μικράς Ασίας το 1902. Με τα προσφυγικά κύματα έρχεται στην Ελλάδα. Ήταν μορφωμένος και γλωσσομαθής και για τον λόγο αυτό ασχολήθηκε με μεταφράσεις κειμένων όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Γιάννης Παπαϊωάννου στην αυτοβιογραφία του.

Η πρώτη του επίσημη παρουσία στην δισκογραφία, σύμφωνα με τις ετικέτες των δίσκων, καταγράφεται το Δεκέμβρη του 1946 στην Columbia, με το «Δυο καρπούζια σ’ ένα χέρι» σε μουσική του Στελλάκη Περπινιάδη. Όμως ο Βασιλειάδης είχε ήδη ξεχωρίσει προπολεμικά για την στιχουργική του δεινότητα.

Ακόμα και σήμερα αν μιλήσεις με κάποιον παλαιότερο δημιουργό ή ερμηνευτή δεν θα συνεννοηθείς ποτέ λέγοντας «Βασιλειάδης», αλλά σίγουρα θα βρεις την άκρη με το «Τσάντας» που στα χρόνια υπερίσχυσε του «Λόγιας». Το «Τσάντας» ήταν εύστοχο γιατί ο Βασιλειάδης γυρνούσε στα στέκια των μουσικών στην Ίωνος, με έναν χαρτοφύλακα γεμάτο στίχους. Οι συνθέτες τον πλησίαζαν, ζητώντας του «υλικό» κι εκείνος άνοιγε την τσάντα κι έβγαζε τα στιχάκια του. Πολλές φορές έγραφε κατά παραγγελία. Του υπαγόρευαν το θέμα κι εκείνος πίνοντας το καφεδάκι του στο μπαράκι του «Μάριου», έπαιρνε χαρτί και μολύβι και εκτελούσε «τας διαταγάς».

Η ζωή απέδειξε ότι τα τραγούδια του Χαράλαμπου Βασιλειάδη θα τραγουδιούνται στον αιώνα τον άπαντα θυμίζοντάς μας πόσο μεγάλο κεφάλαιο υπήρξε για το ελληνικό τραγούδι.
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Γρηγόρης Μπιθικώτσης.

Εικόνα
Spoiler
Το 1965 δούλευα στην Πλάκα,
στο Κάστρο του Παπαχειμώνα.

Την ώρα που βρισκόμουν
στο πάλκο και τραγουδούσα,
έρχεται ένα γκαρσόνι
και μου ψιθυρίζει:

''Στο τελευταίο τραπέζι
ένας φουκαράς σε περιμένει,
Θέλει να σου πει κάτι.
Δε γνωρίζω τι.''

Στο πρώτο διάλειμμα άφησα
το μπουζούκι μου στην καρέκλα
και πήγα κοντά του.

''Τι με θέλεις;'' τον ρώτησα.
''Κύριε Μπιθικώτση'', μου λέει
αν δεν το δείτε με τα μάτια σας,
δε θα μπορέσετε να με βοηθήσετε.

Γιατί έχω ακούσει
ότι είσαστε καλός άνθρωπος
κι έχετε βοηθήσει πολύ κόσμο.''

Όταν τελείωσα το πρόγραμμά μου,
έβρεχε έξω ασταμάτητα.

Τον πήρα μαζί μου στο αυτοκίνητο,
ενώ είχα πει σε δυο χορευτές
να με ακολουθήσουν με άλλο
αυτοκίνητο σε μικρή απόσταση,
επειδή δεν ήξερα πού με πάει.

Φτάσαμε στο Κερατσίνι
και περάσαμε απέναντι,
στα καταπατημένα της Κούλουρης.

Με πηγαίνει στο σημείο όπου
είχε στήσει μαζί με τη γυναίκα του
ένα ξύλινο σπιτάκι,
ένα δωμάτιο με μια κουζίνα.

Η βροχή και ο αέρας το είχαν
γκρεμίσει. Δεν είχε απομείνει τίποτα.

Τα δυο παιδιά του
ήταν μέσα σε ένα μπαούλο
σκεπασμένο με ένα χοντρό νάιλον
που το στήριζαν πέτρες.

Ξεσκέπασε το μπαούλο και
βγήκαν από μέσα δύο παιδάκια.

Μπροστά σε αυτή τη φοβερή εικόνα,
έμεινα άφωνος. Πάγωσα.

Τους πήρα μαζί μου όλους
στο αυτοκίνητο και τους πήγα
στην Αθήνα σε ένα ξενοδοχείο.

Του λέω, τότε.

''Πάρε αυτά τα χρήματα
και ξαναφτιάξε το σπίτι σου.''

35.000 δραχμές,
ήταν πολλά χρήματα
για εκείνη την εποχή.

Πραγματικά,
το έφτιαξε από την αρχή
και μια φορά την εβδομάδα
ερχόταν στο μαγαζί
κρατώντας ένα λουλούδι,
το οποίο μου πρόσφερε.

Γρηγόρης Μπιθικώτσης.

Ένας πολύ μεγάλος τραγουδιστής αλλά και άνθρωπος!!
Σελίδα "πρόσωπα".
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Γιώργος Ζαμπέτας.

Εικόνα
Spoiler
Ένα απόγευμα, να πούμε,
πήρα το μπουζούκι μου και πήγαμε
στο σπίτι του Μανώλη του Χατζιδάκι.
''Καλώς τον Γιώργο!''
μου λέει ο Μανώλης.
Πάμε μέσα, κάθεται στο πιάνο
και αρχινάει να μου παίζει
τα ''Παιδιά του Πειραιά''.
''Μπράβο Μανώλη'', του λέω.
''Σ' αρέσει;'' με ρωτάει.
''Τι λες ρε Μανώλη... Εδώ πέρα
μιλάνε εκατομμύρια δίσκοι...''
Πήραμε, λοιπόν, το αεροπλάνο με το
Χατζιδάκι, κατεβήκαμε στο Πρίντεζι
και από το Πρίντεζι πήραμε ένα
τρένο και φτάσαμε στις Κάννες.
Εκεί μας περίμενε ο Τζούλι με
την τέως Πολιτισμού κι Επιστημών.
Τη Μελίνα τη Μερκούρη.
Είχανε το έργο να προβάλλουνε,
το ''Ποτέ την Κυριακή''.
Το βράδυ κατεβήκαμε στην προβολή
της ταινίας με ένδυμα περιπάτου...
Βλέπω το φιλμ, ''πω πω μάπα...'' λέω.
Αλλά ο Τζούλι, αβέκ ντε γνωριμί,
την είχε οργανωμένη τη δουλειά.
Όταν τελείωσε η ταινία,
μπουκάραμε σε μια αίθουσα. Μέσα
εκεί ήταν οι μεγιστάνες του πλούτου.
Όλοι οι μεγιστάνες του Press,
όλοι οι μεγιστάνες της Τέχνης.
Όλοι οι μεγιστάνες της Μόδας,
όλοι οι μεγιστάνες του Σινεμά.
Ανεβαίνουμε στο σανίδι
και αρχινάμε να παίζουμε.
Εγώ το είχα πάρει πατριωτικά.
Λέω, εδώ ήρθαμε για να πάρουμε
το εργαλείο, το βραβείο...
Και μπουκάρω να πούμε με το
μπουζούκι στα ίσα, κι αρχινάω.
Τσάμικο, Τα Παιδιά του Πειραιά.
Ζεμπέκικο, Τα Παιδιά του Πειραιά.
Χασάπικο, Τα Παιδιά του Πειραιά.
Τσιφτετέλι, Τα Παιδιά του Πειραιά,
μέχρι που το μάθανε όλοι
και το τραγουδούσανε.
Εν τέλει, να μην τα πολυλογώ,
παίξε - τραγούδα, παίξε - τραγούδα,
ο Τζούλι από κάτω,
η Μελίνα γονατιστή,
ο αδερφός της ο Σπύρος δίπλα,
ενώ ο Μανώλης ο Χατζιδάκις,
είχε παρκάρει σε μια καρέκλα,
και αραιά και που,
έπινε κανένα χάπι, γιατί
απλήρωτο το 'χαμε το ξενοδοχείο.
Τη διαμονή δεν την πλήρωσε
το Υπουργείο Πολιτισμού.
Το ξενοδοχείο,
το πληρώσανε οι πελάτες.
Κατά τις εφτάμισι το πρωί, απόκαμα.
Δε μπορούσα να παίξω άλλο.
Τους λέω:
''Παιδιά τελειώσαμε,
άει σιχτίρ, φευγάτε.''
Ψόφιος εγώ από την κούραση,
με το μπουζούκι παραμάσχαλα,
παίρνω δρόμο, αφήνω δρόμο,
να πάω για το ξενοδοχείο,
κι έχει βγει το press.
Κάνω έτσι και τι να δω.
Η μάπα μου στην πρώτη σελίδα,
σε όλες τις εφημερίδες.
Λέω:
''Ρε, εσύ είσαι; ΩΑΑΑΑΑ!
Το πήραμε το βραβείο..!!''
Γιώργος Ζαμπέτας.
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

tanipteros έγραψε: 14 Αύγ 2024, 21:01
The Rebel έγραψε: 14 Αύγ 2024, 20:53
βάλε και έναν Βαμβακάρη !

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tanipteros
Δημοσιεύσεις: 9837
Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tanipteros »

The Rebel έγραψε: 29 Αύγ 2024, 20:59
tanipteros έγραψε: 14 Αύγ 2024, 21:01
The Rebel έγραψε: 14 Αύγ 2024, 20:53
βάλε και έναν Βαμβακάρη !

Εικόνα
:+1: :bravo:
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!
:smt005:
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Μάρκος Βαμβακάρης.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 29126
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria »

The Rebel έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 19:45 Εικόνα
Φανταζιο μάλλον γύρω στο 1977-78
Ο τίτλος είναι ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
:smt005:
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8172
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: Η Φωτογραφία της ημέρας.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας »

The Rebel έγραψε: 16 Αύγ 2024, 20:56 Βίκυ Μοσχολιού με τον Γρήγορη Μπιθικώτση, τον Σταμάτη Κόκοτα και τον Σταύρο Ξαρχάκο.

Εικόνα
O δίπλα στον Μπιθικώτση είναι ο Κώστας Παπαδόπουλος.
Ένας από τα 4-5 κορυφαία τρίχορδα μπουζούκια που έβγαλε η χώρα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Eικαστικές τέχνες”