Re: Γιατι καποιοι προσπαθουν να τρομοκρατησουν τους επιβατες του metro Θεσσαλονικης;
Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2024, 09:54
Σε ποια διάσταση υπάρχουν επιβάτες του metro Θεσσαλονίκης για να τρομοκρατηθούν;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Να ήταν μόνο το Τσερνομπίλ.Scouser έγραψε: 30 Οκτ 2024, 22:12Ρε μπαγλαμά, εσύ ανέφερες τα καπιταλιστικά λειτουργίας ως παράγοντες που δήθεν υπονομεύουν την ασφάλεια των επιβατών στα τραίνα κτλ. Οπότε κατευθείαν διερωτάται κανείς, ποια είναι τα εναλλακτικά κριτήρια λειτουργίας που προτείνει αυτός που γράφει για καπιταλισμό ως αιτία όλων των δεινών; Κομμουνιστής ισχυρίζεσαι ότι είσαι, άρα λογικά προτείνεις τα σοσιαλιστικά κριτήρια, δηλαδή το Τσέρνομπιλ. Με τέτοιους έμμισθους προπαγανδιστές της πλάκας δεν είναι να απορείς που χρεωκόπησε ο 902.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 30 Οκτ 2024, 14:07
Αν σε πονάει η σοβιετικη ένωση φτιάξε ένα αντικομμουνιστικο νήμα, δε θα αλλάξω το θέμα του νήματος για να πάμε σε πηγαδες και γραμμους
SeaHawk έγραψε: 30 Οκτ 2024, 13:20 Παρατηρησα αρκετα μελη του πχορουμ που κατ ουσια προσπαθουν να τρομοκρατησουν τους μελλοντικους επιβατες του metro Θεσσαλονικης χαρακτηριζοντας τους πειραματοζωα η αφηνοντας να υποννοηθει οτι εχει προβληματα ασφαλειας και οτι θα γινει ατυχημα.
Τι ακριβως τους σπρωχνει,τι τους οδηγει σε αυτην την καταπτυστη συμπεριφορα;
Συνεχίζεις να προσπαθείς να ξεφύγεις από το αυτονόητο ερώτημα που θα σου θέσει οποιοσδήποτε συνομιλητής θελήσει να ασχοληθεί με τους συνεχείς αντικαπιταλιστικούς φιλιππικούς σου: Δεν σου αρέσουν τα ''ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια της καπιταλιστικής οικονομίας'', πάρα πολύ ωραία. Ποια εναλλακτική προτείνεις; Τι να κάνουμε τώρα, το σύστημα που υποστηρίζεις χρεωκόπησε στον 20ο αιώνα, οπότε υποχρεωτικά στο Τσέρνομπιλ πρέπει να παραπέμψουμε για να βρούμε την εναλλακτική στα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια της καπιταλιστικής οικονομίας που προτείνουν οι κομμουνιστές.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 31 Οκτ 2024, 08:23Ας αφήσουμε τα μουσικά όργανα και την εμπάθεια στην άκρη και ας επικεντρωθουμε στην ουσία. Το να γράψω και γω μπάσταρδος, γαμημενε και λοιπές λέξεις μπορώ κι εγω αλλά δεν προσφέρει και τίποτα εκτός από εκτόνωση, το προσπερνάμε αυτό.Scouser έγραψε: 30 Οκτ 2024, 22:12Ρε μπαγλαμά, εσύ ανέφερες τα καπιταλιστικά λειτουργίας ως παράγοντες που δήθεν υπονομεύουν την ασφάλεια των επιβατών στα τραίνα κτλ. Οπότε κατευθείαν διερωτάται κανείς, ποια είναι τα εναλλακτικά κριτήρια λειτουργίας που προτείνει αυτός που γράφει για καπιταλισμό ως αιτία όλων των δεινών; Κομμουνιστής ισχυρίζεσαι ότι είσαι, άρα λογικά προτείνεις τα σοσιαλιστικά κριτήρια, δηλαδή το Τσέρνομπιλ. Με τέτοιους έμμισθους προπαγανδιστές της πλάκας δεν είναι να απορείς που χρεωκόπησε ο 902.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 30 Οκτ 2024, 14:07
Αν σε πονάει η σοβιετικη ένωση φτιάξε ένα αντικομμουνιστικο νήμα, δε θα αλλάξω το θέμα του νήματος για να πάμε σε πηγαδες και γραμμους
Είναι η ασφάλεια δυσβασταχτο κόστος για τις επιχειρήσεις, ακόμα και για το κράτος που λειτουργεί με ιδιωτικοοικονονικα κριτήρια δηλαδή της καπιταλιστικής οικονομίας; ειδικά ασφάλεια υψηλού επιπέδου αφού τα συστήματα αυτά είναι ιδιωτική ιδιοκτησία και μπαίνουν ως εμπορεύματα στην αγορά.
Εγώ λέω ότι είναι, και οι ίδιες οι επιχειρήσεις το λένε αλλά περιμένω να δω αν το αρνείσαι ή το αποδέχεσαι. Φαντάζομαι το αποδέχεσαι σιωπηλά αφού αποφεύγεις να το αρνηθεις.
Αν θεωρείται κόστος και συμφωνούμε δεν πρέπει να πετσοκόπει για να εφαρμοστεί η βασική καπιταλιστική οικονομική αρχή όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος; Όλη η οργάνωση και σχεδιασμός των επιχειρήσεων δεν υποτασσονται ται σε αυτήν την αρχή; Άρα σχεδιασμένα πετσοκοβεται η ασφάλεια και όχι ως τυχαίο τεχνικό γεγονός.
Όσον αφορά το Τσερνομπιλ, μην παραβλέπεις πως η περίοδος της περεστροικα ήταν ακόμα ένας αναβαθμός στο να μειωθούν τα σοσιαλιστικα κριτήρια, δηλαδή ακόμα και η αρνητική πείρα της σοσιαλιστική οικοδομισης δείχνει πως όσο απομακρύνεις από τα σοσιαλιστικα κριτήρια αυξάνει ο βαθμός καταστροφής.
Όταν μιλάω με κομμουνιστές, ναι: η δική σας εναλλακτική στη ζοφερή πραγματικότητα είναι 100 φορές χειρότερη, οπότε κάντε τουμπέκα.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 31 Οκτ 2024, 23:38 υπάρχει κάποιο άλλο καταφύγιο όταν αντικρίζεις την ζοφερή πραγματικότητα του σήμερα πέρα από το ναι αλλά ο στάλιν;
https://www.sdna.gr/politiko-deltio/ell ... mistra-toyΣτα 0,60 ευρώ το εισιτήριο – Μείωση στα κόμιστρα του ΟΑΣΘ
Στην τελική ευθεία για την εξυπηρέτηση του κοινού βρίσκεται το Μετρό Θεσσαλονίκης, με το εισιτήριο να ορίζεται στα 0,60 ευρώ.
Την πολιτική κομίστρου για τα λεωφορεία και το Μετρό Θεσσαλονίκης, ενόψει της λειτουργίας του νέου μέσου μεταφοράς, ανακοίνωσε, σήμερα (04.11.2024), ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης με τη διοίκηση του ΟΣΕΘ και του ΟΑΣΘ, στα γραφεία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα, ετσι, και για τους επόμενους 6 μήνες, όταν και θα επαναξιολογηθούν τα δεδομένα που θα έχουν προκύψει από το νέο τοπίο μετακινήσεων στην πόλη, υιοθετείται μια νέα πολιτική κομίστρου για Μετρό και λεωφορεία.
Α. Το εισιτήριο στο Μετρό διαμορφώνεται στα 0,60 ευρώ.
Περαιτέρω, η τιμή της δέσμης 10+1 βασικών εισιτηρίων ορίζεται στα 5,80 ευρώ.
Ενισχύεται, έτσι, η ελκυστικότητα του νέου σύγχρονου μέσου στο επιβατικό κοινό.
Β. Το εισιτήριο στα λεωφορεία, για την αστική ζώνη, περιορίζεται σημαντικά, στα 0,60 ευρώ, από 0,90 ευρώ που είναι σήμερα.
Περαιτέρω, η τιμή της δέσμης 10+1 βασικών εισιτηρίων, για την αστική ζώνη, ορίζεται στα 5,80 ευρώ.
Δημιουργείται, έτσι, ένα σαφέστατο επιπλέον κίνητρο για τη χρήση των λεωφορείων, αλλά και για τη συνδυαστική χρήση των μέσων.
Γ. Περιορίζονται σημαντικά τα κόστη των προϊόντων καρτών μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας, δηλ. μηνιαίας, τριμηνιαίας, ετήσιας κάρτας κ.λπ., τόσο για τα λεωφορεία όσο και για το Μετρό.
Ενδεικτικά, η τιμή της προσωποποιημένης κάρτας απεριορίστων διαδρομών 30 ημερών για τη μετακίνηση των επιβατών με χρήση λεωφορείων ορίζεται στα 16 ευρώ, από 27 ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα.
Ομοίως, η τιμή της προσωποποιημένης κάρτας απεριορίστων διαδρομών 30 ημερών για τη μετακίνηση των επιβατών με χρήση του Μετρό ορίζεται στα 16 ευρώ.
Φαντάσου να βάλουν και μηχανοδηγό, τύπε.SeaHawk έγραψε: 03 Νοέμ 2024, 20:12 Η κάμερα της TV100 μπήκε μέσα στο Μετρό και έκανε το δρομολόγιο Νέα Ελβετία – Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός σε 17 λεπτά, χωρίς ο συρμός να οδηγείται από μηχανοδηγό.
https://xanthidaily.gr/2024/11/02/62183 ... 9BVLcUMjGg