Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:15
Ο καπιταλισμός διδάσκεται μετά την 1η Γυμνασίου...
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ο καπιταλισμός διδάσκεται μετά την 1η Γυμνασίου...
Για να τελειώνουμε με το παραμύθι της κασπ.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:59 οπότε γκερ τρείς μέρες που λες το 3/24 ειναι λάθος και δεν καταλαβαινεις που το βρήκε η κασπερ που ειναι μαθηματικός με πλαστό πτυχίο γιατί εκανε πρόσθεση τους παρανομαστές, εννοουσες αντιπαιδαγωγικό;
αφου δεν θα τα καταφερεις να τις σπασεις στα 4, θα τρεμουν τα χερια σου και θα τις σπασεις στα 8, μετα τι κανουμε;
Γεια σας, κυρία συντονίστρια.Στύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:09 Τι κάνετε ρεεεε δω μέσα ;Συνεχίζετε να πλακώνεστε για τις σοκολάτες σε ξεχωριστό νήμα;
Τι αυτισμός ειν' αυτός;
δωσε μου μια στιγμη και θα σου απαντησω.
Ευχαριστούμε.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:25Αυτα που λες μπορουν να καλυφθουν μια χαρα απο διατυπωση της μορφης :Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες συνολικα που είχαμε στην αρχή.
Οπου και το που απευθυνεται το 3/8 διευκρινιζεται (στη 1 σοκολατα) αλλα και το ποιο ήταν το αρχικο συνολο που μοιραστηκε (3 σοκολατες). Σκοπος του παιδιου σε ολο αυτο είναι να συλλαβει την εννοια του κλασματος και οχι κατι παραπανω.
Ολη η διαθρωση της επιστημης και της εκπαιδευσης τους τελευταιους 4-5 αιώνες στηριζεται στον αξιωματικό τρόπο συγγραφης των στοιχείων του Ευκλείδη, δηλ. γινεται σειριακά (και οχι ταυτοχρονα) και με τρόπο που η επομενη γνωση θα χρησιμοποιει την προηγούμενη και όχι το αναποδο.
Πρώτα θα μαθει το παιδι την εννοια του κλασματος και μετα τις εννοιες αναγωγο κλασμα - ισοδυναμο κλασμα - απλοποιηση κλασματος - συνθετο κλασμα κλπ.
Το τι ακριβως θα γινει με το πραγματικο μοιρασμα ν τεμαχιων σε μ ατομα ώστε να λαβει ο καθενας ακεραιο πολλαπλασιο ιδιων μερων, ειναι κομματι της απλοποιησης κλασματος - αναγωγου κλασματος δηλ. νεξτ τσαπτερ. Θεωρω πως θα προκαλουσε συγχυση να τα ριξεις ολα μαζι χωρις σειρά.
Επτά καρτέλες όπου η κάθε μία πάνω της έχει 9 φιγούρες καρφιτσωμένες γίνεται;ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:11Όπως τα παιχνίδια που αναφέρθηκαν παραπάνω; Ευκολάκι. Τα χωρίζουμε σε κεφάλια, πόδια χέρια, ρόδες, κουτάκια θησαυρών κλπ και βάζουμε καλό βαθμό σε όποιο παιδάκι φτιάξει τον καλύτερο φραγκεστάιν.
Έτσι τα βάζουμε και στο νόημα της ανάλυσης και σύνθεσης των πραγμάτων.
Σίγουρα το να δίνονται παραπάνω πληροφορίες από τις απαιτούμενες θα μπερδεύει τους μαθητές και πιθανόν παιδαγωγικά να είναι λάθος πρακτική . Για το μπολντ όμως διαφωνώ. Δεν νομίζω να αναιρείται το νόημα μιας άσκησης αν υπάρχουν περιττές πληροφορίες. Στον πραγματικό κόσμο για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει εσύ να επιλέξεις τις πληροφορίες που απαιτούνται. Άρα και να απορρίψεις κάποιες ως περιττές.Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:07
Ασφαλώς.
Έχει αντικατασταθεί από άλλο βιβλίο.
Όμως και πάλι δεν ήταν λάθος επειδή ήθελαν να...μπερδέψουν.
Και αυτό που λες δεν ισχύει για τα παλαιότερα έτη.
Ιδίως δε τότε τα πράγματα διέπονταν από μεγαλύτερη μαθηματική αυστηρότητα.
Σύμφωνα με την οποία, δεν πρέπει να δίνονται περισσότερες πληροφορίες από τις απαιτούμενες, ούτε λιγότερες.
Απαγορεύεται αλλά και δεν χρειάζεται.
Μία άσκηση με τις επακριβώς απαιτούμενες πληροφορίες, αρκεί ώστε να έχει παγίδες κλπ. που να ωθήσουν τον μαθητή στο να ξεδιαλύνει έννοιες κλπ.
Άλλωστε αν τίθενται ασκήσεις με περισσότερες πληροφορίες, στην πραγματικότητα αναιρείται το νόημα τους.

Το βιβλίο κυκλοφόρησε περίπου την περίοδο 2010-18, μετά βγήκε νέο βιβλίο στο οποίο επίσης έγιναν κάποιες μικρές διορθώσεις.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:13αυτες ο ασκήσεις που εβαλα ειναι απο την προηγουμενη αλλαγη που ειχε γινει θεμα μεγαλο, δεν εναι πολυ παλια, ετσι δεν ειναι;Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:07 Ασφαλώς.
Έχει αντικατασταθεί από άλλο βιβλίο.
Όμως και πάλι δεν ήταν λάθος επειδή ήθελαν να...μπερδέψουν.
Και αυτό που λες δεν ισχύει για τα παλαιότερα έτη.
Ιδίως δε τότε τα πράγματα διέπονταν από μεγαλύτερη μαθηματική αυστηρότητα.
Σύμφωνα με την οποία, δεν πρέπει να δίνονται περισσότερες πληροφορίες από τις απαιτούμενες, ούτε λιγότερες.
Απαγορεύεται αλλά και δεν χρειάζεται.
Μία άσκηση με τις επακριβώς απαιτούμενες πληροφορίες, αρκεί ώστε να έχει παγίδες κλπ. που να ωθήσουν τον μαθητή στο να ξεδιαλύνει έννοιες κλπ.
Άλλωστε αν τίθενται ασκήσεις με περισσότερες πληροφορίες, στην πραγματικότητα αναιρείται το νόημα τους.
δεν καταλαβα τελικα αν ειπες οτι εσκεμμενα εβαλαν αχρηστες πληροφορίες μεσα στην ασκηση με το ποσοστό ζαχαρης.
Αυτή εδώ λέω. Μοιάζει να έχουν μπει οι φωτογραφίες των πακέτων ανάποδαΑρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:07Ασφαλώς.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:52Αυτή η άσκηση με τα μπισκότα που παρέθεσε ο enaon ήταν από παλιό βιβλίο;ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:50
Πληροφοριακά, απλώς, εδώ και χρόνια δεν παίζει πλέον αυτό. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια εξαίρεση κάπου.
Ξαναλέω ότι στη λογική των τωρινών βιβλίων τα παιδιά "μαγειρεύουν" με ΟΛΑ τα υλικά που τους δίνονται, χωρίς να περισσεύει κάτι, χωρίς να υπονοείται κάτι και χωρίς να λείπει κάτι.
Έχει αντικατασταθεί από άλλο βιβλίο.
Όμως και πάλι δεν ήταν λάθος επειδή ήθελαν να...μπερδέψουν.
Και αυτό που λες δεν ισχύει για τα παλαιότερα έτη.
Ιδίως δε τότε τα πράγματα διέπονταν από μεγαλύτερη μαθηματική αυστηρότητα.
Σύμφωνα με την οποία, δεν πρέπει να δίνονται περισσότερες πληροφορίες από τις απαιτούμενες, ούτε λιγότερες.
Απαγορεύεται αλλά και δεν χρειάζεται.
Μία άσκηση με τις επακριβώς απαιτούμενες πληροφορίες, αρκεί ώστε να έχει παγίδες κλπ. που να ωθήσουν τον μαθητή στο να ξεδιαλύνει έννοιες κλπ.
Άλλωστε αν τίθενται ασκήσεις με περισσότερες πληροφορίες, στην πραγματικότητα αναιρείται το νόημα τους.

Έχεις καταλάβει τι γράφει η εκφώνηση της δραστηριότητας ή όχι;Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:04κι ομως, ο αριθμητης εξακολουθει να ειναι κομματια, και οχι σοκολατες. οταν λες οτι θα παρει το παιδι 3/8, λες οτι θα παρει 3 κομματια, οχι 3 σοκολατες.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.
Τα ΜΟΝΑΔΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ στο πρόβλημα με τις σοκολάτες είναι πόσες είναι και πόσα ειναι τα παιδιά. Τι κάνουμε για να βρούμε την λύση στο πρόβλημά μας;; ΔΙΑΙΡΕΣΗ!!
Τι διαιρούμε;;;
ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.
Αν δεν το καταλαβαίνεις, πρόβλημά σου.
αλήθεια; Εμένα μου άρεσε γαμωτοΑρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:25 Όχι, δεν τις έβαλαν εσκεμμένα. Έκαναν γκάφα. Δεν θυμάμαι αν τροποποιήθηκαν-διορθώθηκαν και τότε κάποια πράγματα.