Ο καπιταλισμός διδάσκεται μετά την 1η Γυμνασίου...
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 10 Δεκ 2022, 15:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Για να τελειώνουμε με το παραμύθι της κασπ.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:59 οπότε γκερ τρείς μέρες που λες το 3/24 ειναι λάθος και δεν καταλαβαινεις που το βρήκε η κασπερ που ειναι μαθηματικός με πλαστό πτυχίο γιατί εκανε πρόσθεση τους παρανομαστές, εννοουσες αντιπαιδαγωγικό;
Ορμώμενη από τη σελίδα του ΔΙΚΟΥ ΤΟΥΣ βιβλίου που ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ (με παιδιά, σκυλιά, σοκολάτες, κυκλάκια, ελλείψεις κλπ) λέει με ποιον τρόπο θα το "δίδασκε" εκείνη σε ένα παιδί.
Κι έτσι είναι το σωστό να πράξει.
Το να κάνει αναγωγή σε διδασκαλία της εικόνας που μπήκε ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ ΕΔΩ και να προσπαθεί να λέει για εικοστα τέταρτα και δωδέκατα και δε συμμαζεύεται, δεν είναι απλώς αντιπαιδαγωγικό. Κάτι άλλο είναι.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
αφου δεν θα τα καταφερεις να τις σπασεις στα 4, θα τρεμουν τα χερια σου και θα τις σπασεις στα 8, μετα τι κανουμε;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Γεια σας, κυρία συντονίστρια.Στύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:09 Τι κάνετε ρεεεε δω μέσα ;Συνεχίζετε να πλακώνεστε για τις σοκολάτες σε ξεχωριστό νήμα;
Τι αυτισμός ειν' αυτός;
Τι λέγαμε σ' εκείνες τις αναρτήσεις που σβήστηκαν;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δωσε μου μια στιγμη και θα σου απαντησω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Σε αυτό το νήμα διδασκόμαστε μιγαδικούς αριθμούς.
Ή αλλιώς φανταστικούς, όπως τους αποκαλούμε.
Το φόρουμ είναι έτη φωτός μπροστά.
Ή αλλιώς φανταστικούς, όπως τους αποκαλούμε.
Το φόρουμ είναι έτη φωτός μπροστά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 10 Δεκ 2022, 15:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ευχαριστούμε.nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:25Αυτα που λες μπορουν να καλυφθουν μια χαρα απο διατυπωση της μορφης :Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τα τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες συνολικα που είχαμε στην αρχή.
Οπου και το που απευθυνεται το 3/8 διευκρινιζεται (στη 1 σοκολατα) αλλα και το ποιο ήταν το αρχικο συνολο που μοιραστηκε (3 σοκολατες). Σκοπος του παιδιου σε ολο αυτο είναι να συλλαβει την εννοια του κλασματος και οχι κατι παραπανω.
Ολη η διαθρωση της επιστημης και της εκπαιδευσης τους τελευταιους 4-5 αιώνες στηριζεται στον αξιωματικό τρόπο συγγραφης των στοιχείων του Ευκλείδη, δηλ. γινεται σειριακά (και οχι ταυτοχρονα) και με τρόπο που η επομενη γνωση θα χρησιμοποιει την προηγούμενη και όχι το αναποδο.
Πρώτα θα μαθει το παιδι την εννοια του κλασματος και μετα τις εννοιες αναγωγο κλασμα - ισοδυναμο κλασμα - απλοποιηση κλασματος - συνθετο κλασμα κλπ.
Το τι ακριβως θα γινει με το πραγματικο μοιρασμα ν τεμαχιων σε μ ατομα ώστε να λαβει ο καθενας ακεραιο πολλαπλασιο ιδιων μερων, ειναι κομματι της απλοποιησης κλασματος - αναγωγου κλασματος δηλ. νεξτ τσαπτερ. Θεωρω πως θα προκαλουσε συγχυση να τα ριξεις ολα μαζι χωρις σειρά.
Θα βοηθούσε ίσως να ρίξεις και μια ματιά σε όσα λέω εδώ και μέρες αλλά οι "οχυρωμένοι" αρνούνται να κατανοήσουν.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Επτά καρτέλες όπου η κάθε μία πάνω της έχει 9 φιγούρες καρφιτσωμένες γίνεται;ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:11Όπως τα παιχνίδια που αναφέρθηκαν παραπάνω; Ευκολάκι. Τα χωρίζουμε σε κεφάλια, πόδια χέρια, ρόδες, κουτάκια θησαυρών κλπ και βάζουμε καλό βαθμό σε όποιο παιδάκι φτιάξει τον καλύτερο φραγκεστάιν.
Έτσι τα βάζουμε και στο νόημα της ανάλυσης και σύνθεσης των πραγμάτων.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Σίγουρα το να δίνονται παραπάνω πληροφορίες από τις απαιτούμενες θα μπερδεύει τους μαθητές και πιθανόν παιδαγωγικά να είναι λάθος πρακτική . Για το μπολντ όμως διαφωνώ. Δεν νομίζω να αναιρείται το νόημα μιας άσκησης αν υπάρχουν περιττές πληροφορίες. Στον πραγματικό κόσμο για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει εσύ να επιλέξεις τις πληροφορίες που απαιτούνται. Άρα και να απορρίψεις κάποιες ως περιττές.Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:07
Ασφαλώς.
Έχει αντικατασταθεί από άλλο βιβλίο.
Όμως και πάλι δεν ήταν λάθος επειδή ήθελαν να...μπερδέψουν.
Και αυτό που λες δεν ισχύει για τα παλαιότερα έτη.
Ιδίως δε τότε τα πράγματα διέπονταν από μεγαλύτερη μαθηματική αυστηρότητα.
Σύμφωνα με την οποία, δεν πρέπει να δίνονται περισσότερες πληροφορίες από τις απαιτούμενες, ούτε λιγότερες.
Απαγορεύεται αλλά και δεν χρειάζεται.
Μία άσκηση με τις επακριβώς απαιτούμενες πληροφορίες, αρκεί ώστε να έχει παγίδες κλπ. που να ωθήσουν τον μαθητή στο να ξεδιαλύνει έννοιες κλπ.
Άλλωστε αν τίθενται ασκήσεις με περισσότερες πληροφορίες, στην πραγματικότητα αναιρείται το νόημα τους.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
ρε παιδια τι καταλαβαινουμε απο την εξήγηση του Αρχέλαου;
Νομίζουμε οτι βλεπουμε παραπανω πληροφορίεες, ιδέα μας ειναι;

Νομίζουμε οτι βλεπουμε παραπανω πληροφορίεες, ιδέα μας ειναι;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το βιβλίο κυκλοφόρησε περίπου την περίοδο 2010-18, μετά βγήκε νέο βιβλίο στο οποίο επίσης έγιναν κάποιες μικρές διορθώσεις.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:13αυτες ο ασκήσεις που εβαλα ειναι απο την προηγουμενη αλλαγη που ειχε γινει θεμα μεγαλο, δεν εναι πολυ παλια, ετσι δεν ειναι;Αρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:07 Ασφαλώς.
Έχει αντικατασταθεί από άλλο βιβλίο.
Όμως και πάλι δεν ήταν λάθος επειδή ήθελαν να...μπερδέψουν.
Και αυτό που λες δεν ισχύει για τα παλαιότερα έτη.
Ιδίως δε τότε τα πράγματα διέπονταν από μεγαλύτερη μαθηματική αυστηρότητα.
Σύμφωνα με την οποία, δεν πρέπει να δίνονται περισσότερες πληροφορίες από τις απαιτούμενες, ούτε λιγότερες.
Απαγορεύεται αλλά και δεν χρειάζεται.
Μία άσκηση με τις επακριβώς απαιτούμενες πληροφορίες, αρκεί ώστε να έχει παγίδες κλπ. που να ωθήσουν τον μαθητή στο να ξεδιαλύνει έννοιες κλπ.
Άλλωστε αν τίθενται ασκήσεις με περισσότερες πληροφορίες, στην πραγματικότητα αναιρείται το νόημα τους.
δεν καταλαβα τελικα αν ειπες οτι εσκεμμενα εβαλαν αχρηστες πληροφορίες μεσα στην ασκηση με το ποσοστό ζαχαρης.
Όχι, δεν τις έβαλαν εσκεμμένα. Έκαναν γκάφα. Δεν θυμάμαι αν τροποποιήθηκαν-διορθώθηκαν και τότε κάποια πράγματα.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αυτή εδώ λέω. Μοιάζει να έχουν μπει οι φωτογραφίες των πακέτων ανάποδαΑρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:07Ασφαλώς.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:52Αυτή η άσκηση με τα μπισκότα που παρέθεσε ο enaon ήταν από παλιό βιβλίο;ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:50
Πληροφοριακά, απλώς, εδώ και χρόνια δεν παίζει πλέον αυτό. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια εξαίρεση κάπου.
Ξαναλέω ότι στη λογική των τωρινών βιβλίων τα παιδιά "μαγειρεύουν" με ΟΛΑ τα υλικά που τους δίνονται, χωρίς να περισσεύει κάτι, χωρίς να υπονοείται κάτι και χωρίς να λείπει κάτι.
Έχει αντικατασταθεί από άλλο βιβλίο.
Όμως και πάλι δεν ήταν λάθος επειδή ήθελαν να...μπερδέψουν.
Και αυτό που λες δεν ισχύει για τα παλαιότερα έτη.
Ιδίως δε τότε τα πράγματα διέπονταν από μεγαλύτερη μαθηματική αυστηρότητα.
Σύμφωνα με την οποία, δεν πρέπει να δίνονται περισσότερες πληροφορίες από τις απαιτούμενες, ούτε λιγότερες.
Απαγορεύεται αλλά και δεν χρειάζεται.
Μία άσκηση με τις επακριβώς απαιτούμενες πληροφορίες, αρκεί ώστε να έχει παγίδες κλπ. που να ωθήσουν τον μαθητή στο να ξεδιαλύνει έννοιες κλπ.
Άλλωστε αν τίθενται ασκήσεις με περισσότερες πληροφορίες, στην πραγματικότητα αναιρείται το νόημα τους.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Έχεις καταλάβει τι γράφει η εκφώνηση της δραστηριότητας ή όχι;Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:04κι ομως, ο αριθμητης εξακολουθει να ειναι κομματια, και οχι σοκολατες. οταν λες οτι θα παρει το παιδι 3/8, λες οτι θα παρει 3 κομματια, οχι 3 σοκολατες.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.
Τα ΜΟΝΑΔΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ στο πρόβλημα με τις σοκολάτες είναι πόσες είναι και πόσα ειναι τα παιδιά. Τι κάνουμε για να βρούμε την λύση στο πρόβλημά μας;; ΔΙΑΙΡΕΣΗ!!
Τι διαιρούμε;;;
ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.
Αν δεν το καταλαβαίνεις, πρόβλημά σου.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
αλήθεια; Εμένα μου άρεσε γαμωτοΑρχέλαος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:25 Όχι, δεν τις έβαλαν εσκεμμένα. Έκαναν γκάφα. Δεν θυμάμαι αν τροποποιήθηκαν-διορθώθηκαν και τότε κάποια πράγματα.
ευχαριστώ.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Mαλάκες δε πάτε καλά . Δαιμονισμό απ' τα μαθηματικά πρώτη φορά βλέπω 
Τι σας έβαλαν μέσα στα εμβόλια;
Τι σας έβαλαν μέσα στα εμβόλια;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Στύγιος την 10 Δεκ 2022, 15:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being