jimdenin έγραψε: 07 Μαρ 2019, 11:55
Μα για αυτό γίνεται λόγος για πολυπολιτισμικές κοινωνίες.
Δε μπορεί να υπάρξει ειρηνική κοινωνία με περισσότερους από έναν πολιτισμό, όποιος κι αν είναι αυτός. Στο Αφγανιστάν μπορεί να θέλουν να λιθοβουλούν τις γυναίκες που βιάστηκαν επειδή δήθεν απάτησαν τον άντρα τους. Στην Ελλάδα οι γυναίκες μπορεί να θέλουν να μπαίνουν στη θάλασσα με μπικίνι. Τι γίνεται όταν συναντιούνται αυτές οι κουλτούρες; Θα έλεγα ότι όποιος αναρωτιέται γι' αυτό μπορεί να ρωτήσει τη Μυρτώ, το μικρό εκείνο κορίτσι που βίασε και αποπειράθηκε να δολοφονήσει ένας Πακιστανός στην Πάρο, αλλά δυστυχώς δεν είναι σε θέση που να μπορεί να μιλήσει.
Στις χώρες μας μόνο ένας πολιτισμός μπορεί να υπάρξει κι αυτός είναι ο Δυτικός Πολιτισμός. Αγωνιζόμαστε για την επιβίωσή του.
Αν η σεξουαλική επίθεση και απόπειρα δολοφονίας με δράστη αλλοδαπό είναι προϊόν της κουλτούρας του, τότε το ίδιο έγκλημα από ημεδαπό είναι προϊόν της ελληνικής κουλτούρας;
Τι είναι "Δυτικός Πολιτισμός" για του οποίου την επιβίωση μάχεσαι; Είναι κάτι χειροπιαστό;
Ας πούμε αυτό είναι Δυτικός Πολιτισμός και μάχεσαι γι' αυτό;
Αυτό;
Maspoli έγραψε: 07 Μαρ 2019, 12:53
Τι είναι "Δυτικός Πολιτισμός" για του οποίου την επιβίωση μάχεσαι; Είναι κάτι χειροπιαστό;
Ας πούμε αυτό είναι Δυτικός Πολιτισμός και μάχεσαι γι' αυτό;
Αυτό;
Για πολλούς, ναι.
Αυτό ακριβώς είναι.
Στο πλαίσιο της ελεύθερης έκφρασης, των αγώνων για την εξάλειψη των στεγανών που δημιούργησαν οι μικροαστικές αντιλήψεις κλπ
Για όποιον αναρωτιέται τι είναι αυτά τα άσπρα στο κράσπεδο της πρώτης φωτογραφίας, είναι κολλημένες τσίχλες. Οι Άγγλοι είναι απίστευτα βρομιάρηδες.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Ξέρω μια παρόμοια ιστορία με καλύτερη κατάληξη: έχω έναν πελάτη Αλβανό, που τον ξέρω από μωρό. Τώρα είναι στα 16-17. Τον λένε Έλβις. Ήθελε εδώ και χρόνια να αλλάξει το όνομά του. Βαφτίστηκε Κώστας (επίσημα) μετά από δική του πρωτοβουλία και τώρα όταν τον λέω Κώτσο χαμογελάει. Του είπα μάλιστα ότι βλακεία έκανε, γιατί το Έλβις είναι πολύ πιο ωραίο. Φυσικά απάντησε ότι μπορεί να ακούγεται πιο ωραίο, αλλά αυτός ήθελε πάντα να τον λένε Κώστα.
Στο μεταξύ η νοοτροπία τους είναι 100% ελληνική, γιατί μεταξύ άλλων είναι πιο λάιτ και κουλ, δεν έχει ηλίθιες απαιτήσεις και κολλήματα και γενικά είναι πιο ελεύθερη. Τουλάχιστον εδώ, που ήμασταν πόλη καθ' όλη την διάρκεια της τουρκοκρατίας. Σε μέρη που ήταν κωλοχώρια και ξαφνικά έγιναν μεγαλουπόλεις μπορεί να είναι διαφορετικά, δεν ξέρω.
Η Θεσσαλονίκη το 1870 είχε 80 χιλιάδες πληθυσμό και το 1890 118 χιλιάδες. Η δε Αθήνα το 1889 κάπου 114 χιλιάδες.
Απο αλλού θα προέρχεται αυτός ο κοσμοπολιτισμός.
Το 1800 η Αθήνα απλά δεν υπήρχε, ενώ η Θεσσαλονίκη ήταν κανονική πόλη. Άρχισε να αυξάνει σε πληθυσμό από όταν έγινε πρωτεύουσα. Μέχρι τότε ήταν τρεις μονοκατοικίες κοντά στην Ακρόπολη.
εκτός του οτι δεν ισχύει (υπήχε όλη η περιοχή της σημερινής πλάκας, με αρχοντικά σπίτια όπου διέμεναν Τούρκοι, ευποροι Έλληνες, αιγύπτιοι κτλ) δεν έχω καταλάβει και τι σχέση έχει με το νήμα.
Όχι ιδιαίτερη. Δεν ξέρω γιατί στάθηκες σ' αυτό. Αλλά ναι, ισχύει:
Τον Οκτώβριο του 1824, επί φρουραρχίας Γκούρα, πραγματοποιήθηκε μια καταγραφή στην επαναστατημένη Αθήνα, σύμφωνα με την οποία στην Πόλη υπήρχαν 9.040 κάτοικοι και 1.605 σπίτια, που κατανέμονταν σε 35 ενορίες. Την εποχή εκείνη, η πράγματι μεγαλούπολη Θεσσαλονίκη είχε περί τις 60.000 κατοίκους.
Υπόψη ότι η Θεσσαλονίκη ήταν πολύ μεγαλύτερη πόλη στα σχετικά πρόσφατα χρόνια αλλά ερημώθηκε τον 18ο αιώνα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
hellegennes έγραψε: 07 Μαρ 2019, 12:31Το 1800 η Αθήνα απλά δεν υπήρχε, ενώ η Θεσσαλονίκη ήταν κανονική πόλη. Άρχισε να αυξάνει σε πληθυσμό από όταν έγινε πρωτεύουσα. Μέχρι τότε ήταν τρεις μονοκατοικίες κοντά στην Ακρόπολη.
Μύθος. Η Αθήνα ήταν από τις μεγαλύτερες πόλεις του Ελληνικού Βασιλείου, μεγαλύτερη και από την πρωτεύουσα Ναύπλιο. Χωριό θα κρινόταν με τα σημερινά μέτρα, που δεν έχουν σημασία γιά τις αρχές του 19ου αιώνα. Μεγαλύτερες από αυτή ήταν η Τρίπολη, η Πάτρα και η Ερμούπολη. Θεσσαλονίκη, Γιάννενα και Σέρρες έπαιζαν σε άλλη κατηγορία, αλλά δεν ανήκαν στην Ελλάδα. http://www.eie.gr/archaeologia/en/chapter_more_9.aspx
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Το ίδιο ακριβώς απόσπασμα έφερα στο προηγούμενο ποστ μου. Δεν διαβάζεις;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
hellegennes έγραψε: 07 Μαρ 2019, 13:23Το ίδιο ακριβώς απόσπασμα έφερα στο προηγούμενο ποστ μου. Δεν διαβάζεις;
Δεν είχα προφτάσει να διαβάσω το Post, γιατί έγραφα το δικό μου. Πάντως, ναι, αυτό που ανέβασες είναι μετάφρση του δικού μου και βγάζεις τα αντίθετα συμπεράσματα. Το μόνο που ισχύει είναι ότι η Θεσσαλονίκη ήταν μεγαλύτερη.
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
γίνεται αμερικανός, το σπίτι των 1.8 εκατομμυρίων δολαρίων που πρόσφατα αγόρασε
λένε πως η αγαπημένη του είναι έγκυος κι εκεί θα ζήσουν
ωστόσο την έχει φέρει Ελλάδα, όπως θα φέρει καιτα παιδιά του, στα επόμενα ταξίδια
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Maspoli έγραψε: 07 Μαρ 2019, 12:53
Αν η σεξουαλική επίθεση και απόπειρα δολοφονίας με δράστη αλλοδαπό είναι προϊόν της κουλτούρας του, τότε το ίδιο έγκλημα από ημεδαπό είναι προϊόν της ελληνικής κουλτούρας;
Τι είναι "Δυτικός Πολιτισμός" για του οποίου την επιβίωση μάχεσαι; Είναι κάτι χειροπιαστό;
Ας πούμε αυτό είναι Δυτικός Πολιτισμός και μάχεσαι γι' αυτό;
Αυτό;
Κάποιος που έχει ελληνική κουλτούρα δε θεωρεί ότι αν φαίνονται τα μαλλιά μιας γυναίκας είναι πουτάνα και πρέπει να πεθάνει επειδή προσβάλλει τον Θεό, άρα όταν ένας ημεδαπός κάνει το ίδιο έγκλημα το κάνει ενάντια στην ελληνική κουλτούρα.
O Πακιστανός πριν συναντήσει τη Μυρτώ είχε συναντήσει τη μητέρα της. Η γυναίκα φορούσε μαγιό και δήλωσε ότι ο Πακιστανός στάθηκε μπροστά της και την κοιτούσε παγωμένος. Αυτή είναι η σύγκρουση πολιτισμών για την οποία μίλησε ο Samuel Huntington.
Western culture, sometimes equated with Western civilization, Occidental culture, the Western world, Western society, and European civilization, is a term used very broadly to refer to a heritage of social norms, ethical values, traditional customs, belief systems, political systems and specific artifacts and technologies that have some origin or association with Europe. https://en.wikipedia.org/wiki/Western_culture
Αυτό είναι ο Δυτικός Πολιτισμός και δεν ορίζεται από τις συμπεριφορές των ανθρώπων που ζουν στις δυτικές κοινωνίες.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
hellegennes έγραψε: 07 Μαρ 2019, 13:23Το ίδιο ακριβώς απόσπασμα έφερα στο προηγούμενο ποστ μου. Δεν διαβάζεις;
Δεν είχα προφτάσει να διαβάσω το Post, γιατί έγραφα το δικό μου. Πάντως, ναι, αυτό που ανέβασες είναι μετάφρση του δικού μου και βγάζεις τα αντίθετα συμπεράσματα. Το μόνο που ισχύει είναι ότι η Θεσσαλονίκη ήταν μεγαλύτερη.
Οκέι. Η πρώτη απογραφή της Ελλάδας έγινε το 1828 και έβγαλε 740 χιλιάδες κατοίκους. Η εκτίμηση είναι ότι το 1821 είχε 900 χιλιάδες και μιλάμε γι' αυτό το πράγμα μόνο:
Η Αθήνα, λοιπόν, της εποχής, είχε το 1% του πληθυσμού αυτής της κουτσουλιάς. Ε, αυτό εγώ δεν το λέω πόλη. Και διαφωνώ ότι είναι αναχρονισμός να πεις ότι το 1821 9.000 κάτοικοι δεν είναι χωριό. Η Αθήνα του Περικλή είχε 120.000 κατοίκους. Με αυτήν την λογική θα έπρεπε να την θεωρούμε ολόκληρη ήπειρο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Γάταρος έγραψε: 07 Μαρ 2019, 13:26
Κάποιος που έχει ελληνική κουλτούρα δε θεωρεί ότι αν φαίνονται τα μαλλιά μιας γυναίκας είναι πουτάνα και πρέπει να πεθάνει επειδή προσβάλλει τον Θεό, άρα όταν ένας ημεδαπός κάνει το ίδιο έγκλημα το κάνει ενάντια στην ελληνική κουλτούρα.
O Πακιστανός πριν συναντήσει τη Μυρτώ είχε συναντήσει τη μητέρα της. Η γυναίκα φορούσε μαγιό και δήλωσε ότι ο Πακιστανός στάθηκε μπροστά της και την κοιτούσε παγωμένος. Αυτή είναι η σύγκρουση πολιτισμών για την οποία μίλησε ο Samuel Huntington.
Ξέρεις όμως,έτσι αποφεύγεις το πραγματικό διακύβευμα.Βλέπεις,ο Αντετονκούμπο είναι χριστιανός και για αυτό ο Σαμαράς του δώρισε και μια εικόνα.
Το ερώτημα είναι εάν αποδέχεσαι την ελληνοποίηση των μαύρων ή άλλης φυλής χριστιανών.Αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις μεταφέροντας το θέμα σε διαφορές με μουσουλμάνους.