Re: Γιατι καποιοι προσπαθουν να τρομοκρατησουν τους επιβατες του metro Θεσσαλονικης;
Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2024, 08:40
Εφαγε pizza ο scouser και ηρθε και ο γερος να γραψει την ανοησια του 
μπας και τον σωσει
μπας και τον σωσει
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Και εγώ το παρατήρησα αλλά είπα να μην σχολιάσω γιατί στην τελική είναι αλεπουδιαρης και το κάνει συνέχεια για να μπερδευτεί ο συνομιλητής και να αλλάξει η συζήτηση. Κάτι αντίστοιχο κάνει και ο Ληστοσυμμοριτης, με την διαφορά ότι ο δεύτερος δίνει γενικές απαντήσεις και εσύ θα πρέπει να καταλάβεις τι θέλει να πει ο ποιητής.hellegennes έγραψε: 30 Οκτ 2024, 22:35Δεν ξέρω γιατί έχωσες την έκφραση "εις βάθος" που δεν υπάρχει στο ποστ που σχολιάζεις, αλλά είσαι γνωστός μαλάκας.
Αυτό.mao mao έγραψε: 30 Οκτ 2024, 22:01 Tέλη Μαίου με τη συμπλήρωση 6 μηνών λειτουργίας, και εφόσον δεν έχει γίνει κάποιο δυστύχημα, νομίζω θα είναι σχετικά ασφαλές να το χρησιμοποιείσει κάποιος.
Το ΚΚΕ δεν εχει καλεσει τον λαο να μην χρησιμοποιει το metro Θεσνικης για λογους ασφαλειαςFrappezitis έγραψε: 31 Οκτ 2024, 09:01 Μισόλογα για την ασφάλεια του Μετρό απο τους απολογητες των καπιταληστων στο πχορουμ της καρδιας μας.
Οι ( επισημες) απαντήσεις των υπευθυνων της δεξιας που κυβερναει προκαλούν εύλογη ανασφάλεια
Ποιος το λεει αυτο;taxalata xalasa έγραψε: 31 Οκτ 2024, 09:10 καλό είναι νάχει κάνει διαθήκη όποιος θελήσει να μπει στο μετρό... μην αφήνει προβλήματα στους συνγενείς του...
η κοινή λογική...SeaHawk έγραψε: 31 Οκτ 2024, 09:11Ποιος το λεει αυτο;taxalata xalasa έγραψε: 31 Οκτ 2024, 09:10 καλό είναι νάχει κάνει διαθήκη όποιος θελήσει να μπει στο μετρό... μην αφήνει προβλήματα στους συνγενείς του...
Το ΠΑΜΕ;Η ο φουφουτος;
Αχυράνθρωπος στην πιο απλοϊκή του μορφή είναι. Λέει κάτι ο συνομιλητής του και απαντάει σε κάτι διαφορετικό.GoBzi έγραψε: 31 Οκτ 2024, 08:50Και εγώ το παρατήρησα αλλά είπα να μην σχολιάσω γιατί στην τελική είναι αλεπουδιαρης και το κάνει συνέχεια για να μπερδευτεί ο συνομιλητής και να αλλάξει η συζήτηση. Κάτι αντίστοιχο κάνει και ο Ληστοσυμμοριτης, με την διαφορά ότι ο δεύτερος δίνει γενικές απαντήσεις και εσύ θα πρέπει να καταλάβεις τι θέλει να πει ο ποιητής.hellegennes έγραψε: 30 Οκτ 2024, 22:35Δεν ξέρω γιατί έχωσες την έκφραση "εις βάθος" που δεν υπάρχει στο ποστ που σχολιάζεις, αλλά είσαι γνωστός μαλάκας.SeaHawk έγραψε: 30 Οκτ 2024, 14:46
Φυσικα και δεν χρειαζεται να καταννοει εις βαθος τα εργα ο αρμοδιος υπουργος
Καλά εσύ θες να το πάμε σε πηγάδα-γραμμο, επέστρεψε στον 21ο αιώνα. Αν θες να βγάλεις συμπεράσματα για την σοσιαλιστική οικοδόμηση στον 20 άνοιξε αντικομμουνιστικο έστω ιστορικό νήμα.Beria έγραψε: 31 Οκτ 2024, 08:29Η περεστρόικα ξεκίνησε τον Απρίλιο του 85 και έναν χρόνο μετά έγινε το ΤσερνομπίλΛηστοσυμμορίτης έγραψε: 31 Οκτ 2024, 08:23Ας αφήσουμε τα μουσικά όργανα και την εμπάθεια στην άκρη και ας επικεντρωθουμε στην ουσία. Το να γράψω και γω μπάσταρδος, γαμημενε και λοιπές λέξεις μπορώ κι εγω αλλά δεν προσφέρει και τίποτα εκτός από εκτόνωση, το προσπερνάμε αυτό.Scouser έγραψε: 30 Οκτ 2024, 22:12
Ρε μπαγλαμά, εσύ ανέφερες τα καπιταλιστικά λειτουργίας ως παράγοντες που δήθεν υπονομεύουν την ασφάλεια των επιβατών στα τραίνα κτλ. Οπότε κατευθείαν διερωτάται κανείς, ποια είναι τα εναλλακτικά κριτήρια λειτουργίας που προτείνει αυτός που γράφει για καπιταλισμό ως αιτία όλων των δεινών; Κομμουνιστής ισχυρίζεσαι ότι είσαι, άρα λογικά προτείνεις τα σοσιαλιστικά κριτήρια, δηλαδή το Τσέρνομπιλ. Με τέτοιους έμμισθους προπαγανδιστές της πλάκας δεν είναι να απορείς που χρεωκόπησε ο 902.
Είναι η ασφάλεια δυσβασταχτο κόστος για τις επιχειρήσεις, ακόμα και για το κράτος που λειτουργεί με ιδιωτικοοικονονικα κριτήρια δηλαδή της καπιταλιστικής οικονομίας; ειδικά ασφάλεια υψηλού επιπέδου αφού τα συστήματα αυτά είναι ιδιωτική ιδιοκτησία και μπαίνουν ως εμπορεύματα στην αγορά.
Εγώ λέω ότι είναι, και οι ίδιες οι επιχειρήσεις το λένε αλλά περιμένω να δω αν το αρνείσαι ή το αποδέχεσαι. Φαντάζομαι το αποδέχεσαι σιωπηλά αφού αποφεύγεις να το αρνηθεις.
Αν θεωρείται κόστος και συμφωνούμε δεν πρέπει να πετσοκόπει για να εφαρμοστεί η βασική καπιταλιστική οικονομική αρχή όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος; Όλη η οργάνωση και σχεδιασμός των επιχειρήσεων δεν υποτασσονται ται σε αυτήν την αρχή; Άρα σχεδιασμένα πετσοκοβεται η ασφάλεια και όχι ως τυχαίο τεχνικό γεγονός.
Όσον αφορά το Τσερνομπιλ, μην παραβλέπεις πως η περίοδος της περεστροικα ήταν ακόμα ένας αναβαθμός στο να μειωθούν τα σοσιαλιστικα κριτήρια, δηλαδή ακόμα και η αρνητική πείρα της σοσιαλιστική οικοδομισης δείχνει πως όσο απομακρύνεις από τα σοσιαλιστικα κριτήρια αυξάνει ο βαθμός καταστροφής.
Αυτά τα σοσιαλιστικά κριτήρια δεν ήταν και πολύ στερεα για να καταρρεύσουν μέσα σε ένα χρόνο
αφού δεν ντρέπεσαι εσύ να γράφεις ανοησίες
Επειδη βλεπω οτι το συνεχιζετε ηρθε η ωρα τωρα να μας πειτε τι ακριβως σημαινει τοhellegennes έγραψε: 31 Οκτ 2024, 09:24Αχυράνθρωπος στην πιο απλοϊκή του μορφή είναι. Λέει κάτι ο συνομιλητής του και απαντάει σε κάτι διαφορετικό.GoBzi έγραψε: 31 Οκτ 2024, 08:50Και εγώ το παρατήρησα αλλά είπα να μην σχολιάσω γιατί στην τελική είναι αλεπουδιαρης και το κάνει συνέχεια για να μπερδευτεί ο συνομιλητής και να αλλάξει η συζήτηση. Κάτι αντίστοιχο κάνει και ο Ληστοσυμμοριτης, με την διαφορά ότι ο δεύτερος δίνει γενικές απαντήσεις και εσύ θα πρέπει να καταλάβεις τι θέλει να πει ο ποιητής.hellegennes έγραψε: 30 Οκτ 2024, 22:35
Δεν ξέρω γιατί έχωσες την έκφραση "εις βάθος" που δεν υπάρχει στο ποστ που σχολιάζεις, αλλά είσαι γνωστός μαλάκας.
Lord Brum έγραψε: ↑Χθες, 13:37
όταν βάζεις αποτυχημένους πολιτευτές σαν τον ταχιάο υπεύθυνους για έργα τα οποία δεν καταννούν καλά κα΄νει ο κόσμος και δυσπιστεί
Δεν θυμάμαι να θέλεις να το συζητήσουμε και ούτε έχεις αυτήν την ικανότητα έτσι και αλλιώς.SeaHawk έγραψε: 31 Οκτ 2024, 09:35 Ποτε ενας υπουργος καταννοει καλα ενα εργο;
Μηπως τωρα θα αρχισει ξαφνικα να μην σας ενδιαφερει το θεμα και δεν θα σχολιασετε;Λεω εγω τωρα.....