foscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 10:10
nyxtovios έγραψε: 11 Οκτ 2024, 09:49
foscilis έγραψε: 11 Οκτ 2024, 09:15
Η επιλογη ειναι οτι αντι να πληρωσω εγω για νεο αυτοκινητο θα πληρωνουν ολοι οι γυρω μου για τους ρυπους του παλιου επι χρονια. Ουσιαστικα η ιδια επιλογη που κανεις και οταν παρκαρεις παρανομα γιατι "ποιος εχει 10 ευρω τη μερα" ή οταν αδειαζεις τον βοθρο σου στη βροχη για να γλιτωσεις το πενηνταρι του βοθρατζη. Το κοστος δεν αλλαζει και ειναι συνηθως μεγαλύτερο με τη "φθηνη" επιλογη, απλως αλλαζει το ποιος και ποτε το πληρωνει.
Ε μια αυξηση στα τελη αλλαζει λιγο τον υπολογισμο, οπως τον αλλαζει και το προστιμο για το παρκαρισμα.
Αν στ' αληθεια δε μπορεις να αντεξεις το πραγματικο κοστος ενος αυτοκινητου, τοτε πραγματι δεν πρεπει να εχεις αυτοκινητο.
Αυτό λέμε όμως, ότι δεν το κάνουν σωστά.
Ούτε κατασχέσεις αρχαίων και ρυπογόνων γίνονται, ούτε έλεγχοι, ούτε τα λεφτά από το χαράτσι θα πάνε προς αυτή την κατεύθυνση.
Δεν πρόκειται να μειωθούν τα παλιά αυτοκίνητα αν μπει 50 ευρώ το εξάμηνο τέλος σε κάποιο γύφτο ή κάποιον φτωχό.
Είναι καθαρά μέτρο γενικής φορολογίας.
Ακομα και ετσι να ειναι, τα παλια αυτοκινητα εχουν αυξημενο κοστος σε μια σειρα απο πραγματα που τελικα καλειται να πληρωσει το κρατος (υγεια, ενεργειακη εξαρτηση, μποτιλιαρισματα) οποτε δεν ειναι κακο οι κατοχοι τους να φορολογουνται παραπανω.
ηδη φορολογουνται παραπανω. καταρχην τελη κυκλοφοριας.
επειτα, ολα οσα περιγραφεις, ειναι αμεσα εξαρτημενα με το ποσο κινουνται. και για να κινηθουν, πληρωνουν φορο (80% στα καυσιμα).
οποτε, ο μπατιρης που κανει 5χλμ τη μερα γιατι δε βγαινει για παραπανω, θα πλερω κι αλλα, επειδη ετσι. ενω ο κονομισαριος με το καινουριο που κανει 200, επιβαρυνωντας ολα οσα περιγραφεις ταξεις μεγεθους παραπανω, δε χρειαζεται να πλερω.