Σελίδα 9 από 19

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 22:32
από ΜπλεΜπουμπυς

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 22:43
από vagabondo
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 21:07
vagabondo έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:43
Juno έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:35
Τώρα με τη καραντίνα παρήγγειλα, πιο παλιά έχωνα κάποιον να βάλει και τα δικά μου στην παραγγελία του και να μοιραστούμε τα έξοδα, κυρίως επειδή βαριόμουν τη διαδικασία. Άρα δεν είμαι σεσημασμένη πως δεν με βρίσκουν.
Μιλάω για την πρώτη φορά που ήρθε ο κούριερ. Ήρθε χωρίς τηλέφωνο και απλώς κόλλησε αυτοκόλλητο και έφυγε. Είδα τη διαδρομή στο site τους. Τη μία μέρα ήρθε το δέμα στην Αθήνα στον γειτονικό δήμο, την άλλη δεν με βρήκαν χωρίς κλήση, την τρίτη το μετέφεραν στον δήμο μου αφού κατάφερα μετά από ώρες να τους μιλήσω και μετά δεν ξανασχολήθηκαν ούτε απάντησα σε τηλέφωνα που έκανα.

Και όταν τον πέτυχα για διανομή σε άλλο άτομο της πολυκατοικίας, μπήκε, κόλλησε το αυτοκόλλητο χωρίς να χτυπήσει κουδούνι και έκανε να φύγει. Διανομή ειδοποιήσεων δηλαδή.

Η ACS, στην Αθήνα τουλάχιστον, δεν κάνει διανομή δεμάτων, κάνει διανομή ειδοποιήσεων για να πας να τα παραλάβεις από το υποκατάστημα.

Όταν είναι να παραγγείλω κάτι πλέον, τους ρωτάω με ποια μεταφορική θα το φέρουν γιατί δεν δέχομαι να παραλάβω από ACS.
Spoiler
Εικόνα
Ονόματα στο θυροτηλέφωνο που να λειτουργεί, υπάρχουν;
Σε εμάς ναι. Όλα.
Αφού σου λέω, τον πέτυχα να κολλά ειδοποίηση για άλλους, του είπα πως είμαι εγώ για να δω τι θα κάνει και δεν είχε το δέμα. Είχε βγει μόνον με τις ειδοποιήσεις και την κολλητική ταινία.
Μπορεί οι άλλοι να είναι σεσημασμένοι σου λέω.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 22:46
από Juno
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 22:43
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 21:07
vagabondo έγραψε: 10 Δεκ 2020, 23:43

Ονόματα στο θυροτηλέφωνο που να λειτουργεί, υπάρχουν;
Σε εμάς ναι. Όλα.
Αφού σου λέω, τον πέτυχα να κολλά ειδοποίηση για άλλους, του είπα πως είμαι εγώ για να δω τι θα κάνει και δεν είχε το δέμα. Είχε βγει μόνον με τις ειδοποιήσεις και την κολλητική ταινία.
Μπορεί οι άλλοι να είναι σεσημασμένοι σου λέω.
Είπα και για εμένα όμως. Κόλλησαν χαρτάκι ότι δεν με βρήκαν και είχαν έρθει χωρίς συνεννόηση και μετά από τηλέφωνο για να έρθουν είπαν ότι ήρθαν μία φορά και δεν ξανάρχονται. Και το έστειλαν πίσω ως άρνηση παραλαβής. Ήμουν δυο μέρες στα τηλέφωνα για να συνεννοηθώ, ποια άρνηση παραλαβής;

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:13
από vagabondo
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 22:46
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 22:43
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 21:07

Σε εμάς ναι. Όλα.
Αφού σου λέω, τον πέτυχα να κολλά ειδοποίηση για άλλους, του είπα πως είμαι εγώ για να δω τι θα κάνει και δεν είχε το δέμα. Είχε βγει μόνον με τις ειδοποιήσεις και την κολλητική ταινία.
Μπορεί οι άλλοι να είναι σεσημασμένοι σου λέω.
Είπα και για εμένα όμως. Κόλλησαν χαρτάκι ότι δεν με βρήκαν και είχαν έρθει χωρίς συνεννόηση και μετά από τηλέφωνο για να έρθουν είπαν ότι ήρθαν μία φορά και δεν ξανάρχονται. Και το έστειλαν πίσω ως άρνηση παραλαβής. Ήμουν δυο μέρες στα τηλέφωνα για να συνεννοηθώ, ποια άρνηση παραλαβής;
Δεν είναι υποχρεωμένοι να το φέρουν δεύτερη φορά.
Για άρνηση παραλαβής απαιτείται η υπογραφή σου, θα έπρεπε να το στείλουν πίσω ως αζήτητο.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:17
από Juno
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:13
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 22:46
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 22:43
Μπορεί οι άλλοι να είναι σεσημασμένοι σου λέω.
Είπα και για εμένα όμως. Κόλλησαν χαρτάκι ότι δεν με βρήκαν και είχαν έρθει χωρίς συνεννόηση και μετά από τηλέφωνο για να έρθουν είπαν ότι ήρθαν μία φορά και δεν ξανάρχονται. Και το έστειλαν πίσω ως άρνηση παραλαβής. Ήμουν δυο μέρες στα τηλέφωνα για να συνεννοηθώ, ποια άρνηση παραλαβής;
Δεν είναι υποχρεωμένοι να το φέρουν δεύτερη φορά.
Για άρνηση παραλαβής απαιτείται η υπογραφή σου, θα έπρεπε να το στείλουν πίσω ως αζήτητο.
Ενώ μπορούν να το φέρουν πρώτη φορά χωρίς μία κλήση; Έτσι, ήρθα και δεν σε βρήκα, αφού το παρήγγειλες να παλουκωθείς μέσα μέχρι να στο στείλουν;

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:22
από vagabondo
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:17
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:13
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 22:46
Είπα και για εμένα όμως. Κόλλησαν χαρτάκι ότι δεν με βρήκαν και είχαν έρθει χωρίς συνεννόηση και μετά από τηλέφωνο για να έρθουν είπαν ότι ήρθαν μία φορά και δεν ξανάρχονται. Και το έστειλαν πίσω ως άρνηση παραλαβής. Ήμουν δυο μέρες στα τηλέφωνα για να συνεννοηθώ, ποια άρνηση παραλαβής;
Δεν είναι υποχρεωμένοι να το φέρουν δεύτερη φορά.
Για άρνηση παραλαβής απαιτείται η υπογραφή σου, θα έπρεπε να το στείλουν πίσω ως αζήτητο.
Ενώ μπορούν να το φέρουν πρώτη φορά χωρίς μία κλήση; Έτσι, ήρθα και δεν σε βρήκα, αφού το παρήγγειλες να παλουκωθείς μέσα μέχρι να στο στείλουν;
Και τι να κάνουν; Να κλείνουν ραντεβού με τον καθένα;

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:28
από enaon
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:13
Δεν είναι υποχρεωμένοι να το φέρουν δεύτερη φορά.
6
Η επιχείρηση ταχυμεταφορών έχει την υποχρέωση να:
κάνει την επίδοση του αντικειμένου στη διεύθυνση του παραλήπτη, στον ίδιο ή σε σύνοικο πρόσωπο, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη

σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη
οφείλει να προγραμματίσει τουλάχιστον δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EET ... #Question5

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:31
από Juno
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:22
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:17
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:13
Δεν είναι υποχρεωμένοι να το φέρουν δεύτερη φορά.
Για άρνηση παραλαβής απαιτείται η υπογραφή σου, θα έπρεπε να το στείλουν πίσω ως αζήτητο.
Ενώ μπορούν να το φέρουν πρώτη φορά χωρίς μία κλήση; Έτσι, ήρθα και δεν σε βρήκα, αφού το παρήγγειλες να παλουκωθείς μέσα μέχρι να στο στείλουν;
Και τι να κάνουν; Να κλείνουν ραντεβού με τον καθένα;
Λοιπόν, όλες οι άλλες μεταφορικές, ανεξαιρέτως, πήραν τηλέφωνο ή έστειλαν μήνυμα. Συμφωνήσαμε μέρα και διαθέσιμες ώρες και το έφεραν. Τόσο απλό.


enaon έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:28
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:13
Δεν είναι υποχρεωμένοι να το φέρουν δεύτερη φορά.
6
Η επιχείρηση ταχυμεταφορών έχει την υποχρέωση να:
κάνει την επίδοση του αντικειμένου στη διεύθυνση του παραλήπτη, στον ίδιο ή σε σύνοικο πρόσωπο, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη

σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη
οφείλει να προγραμματίσει τουλάχιστον δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EET ... #Question5
Ποια δεύτερη, εδώ δεν προγραμμάτισαν την πρώτη.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:38
από enaon
Juno έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:31 Ποια δεύτερη, εδώ δεν προγραμμάτισαν την πρώτη.
την πρώτη δεν έχουν υποχρέωση να ενημερώσουν τον παραλήπτη, απλά να υπάρχει η πληροφορία αν την αναζητήσεις. Την δεύτερη πρέπει.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:46
από Χαοτικός
Περιμένω το κουτί του υπολογιστή ένα μήνα!

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:51
από vagabondo
Χαοτικός έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:46 Περιμένω το κουτί του υπολογιστή ένα μήνα!
Δεν έχεις τον αριθμό αποστολής να δεις που βρίσκεται;

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2020, 23:57
από Χαοτικός
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:51
Χαοτικός έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:46 Περιμένω το κουτί του υπολογιστή ένα μήνα!
Δεν έχεις τον αριθμό αποστολής να δεις που βρίσκεται;

Στιγμιότυπο στο 2020-12-11 23-56-18.png

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2020, 00:02
από vagabondo
Χαοτικός έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:57
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:51
Χαοτικός έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:46 Περιμένω το κουτί του υπολογιστή ένα μήνα!
Δεν έχεις τον αριθμό αποστολής να δεις που βρίσκεται;


Στιγμιότυπο στο 2020-12-11 23-56-18.png
:lol:
Πάρε τηλέφωνο στο κατάστημα από το οποίο το παρήγγειλες.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2020, 00:10
από Χαοτικός
vagabondo έγραψε: 12 Δεκ 2020, 00:02
Χαοτικός έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:57
vagabondo έγραψε: 11 Δεκ 2020, 23:51

Δεν έχεις τον αριθμό αποστολής να δεις που βρίσκεται;


Στιγμιότυπο στο 2020-12-11 23-56-18.png
:lol:
Πάρε τηλέφωνο στο κατάστημα από το οποίο το παρήγγειλες.
Το σκέφτηκα, αλλά τι θα κάνουν; θα το ζητήσουν πίσω; Κι αν το κάνουν σάμπως θα τους το πάνε αμέσως;

Μακάρι δηλαδή γιατί ψήνομαι να περάσω κι από κει να το πάρω μόνος μου και να φύγω. Πιο ικανοποιητικό θα είναι από το να περιμένω να το φέρουν στην πόρτα μου.

Re: Άρθρο: "Τραβήξτε το αυτί των εταιρειών κούριερ"

Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2020, 00:20
από Scouser
Υπάρχει πάντως και η δυνατότητα να έθεταν όριο στον όγκο των δεμάτων που παραλαμβάνουν ανά μέρα, ώστε να μην υπερβαίνει τις δυνατότητες εξυπηρέτησης που έχουν και να παρατηρείται το χάος που περιγράψατε στις προηγούμενες σελίδες. Κατά τα λοιπά, οι εταιρίες κούριερ στην Ελλάδα είναι γενικώς πανάκριβες για αυτό που προσφέρουν και αναξιόπιστες.