Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 13:49
Ασέβατε το γραφει πολυ ωραία αυτο, διαβασέ το να το μαθεις αν δεν το καταλαβαινεις.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:28αυτο το εμαθε στην πρωτη δημοτικου.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
το λενε "προσθεση", και το καινουριο πραγμα που φτιαχνει για να το χρησιμοποιησει στη συνεχεια, το λενε "συνολο".
Να απαγορευτούν οι σοκολάτες . Όποιος ξαναποστάρει για σοκολάτες , να τρώει μπαν.stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:47 Στις σοκολάτες σκοτωθήκαμε.
Φαντάσου να είχαμε να μοιράσουμε στρέμματα οικοπέδων...
το βαζουμε και τιμωρία αν τα κανει αλλιως σωστά και όχι σωστά οπως θέλαμε, ή απλα του λεμε εκανες λαθος;Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51 Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα πώς είναι δυνατόν να χωρίσεις ένα παιδικό παιχνίδι σε ίσα μέρη.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:41καταλαβαινουμε οτι αλλο τα κοκκινα και αλλο τα μπλε;Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:36
Δεν χρειάζεται να διευκρινιστεί τίποτα γιατί είναι πλήρες και όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένο.
7/9 των παιχνιδιών.
Δλδ έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
Αντί να γράψεις όλο αυτό το μακρυνάρι, ο δάσκαλος ή ο καθηγητής εξηγεί: όταν βλέπετε 7/9 των παιχνιδιών σημαίνει πως έχουμε 7 παιχνίδια, χωρίσαμε κάθε ένα από τα παιχνίδια σε 9 ίσα μέρη και το κάθε ένα μερτικό είναι τα 7/9 του ενός παιχνιδιού.
η ασκηση ρωταει "απο τις 3 σοκολατες" οι 3 σοκολατες, ειναι το συνολο προσθεσης 1+1+1.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:28αυτο το εμαθε στην πρωτη δημοτικου.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
το λενε "προσθεση", και το καινουριο πραγμα που φτιαχνει για να το χρησιμοποιησει στη συνεχεια, το λενε "συνολο".![]()
![]()
Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;
Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
δεν το γραφει καθολου ωραια, γιατι τα κλασματα απλοποιουνται.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:49 Ασέβατε το γραφει πολυ ωραία αυτο, διαβασέ το να το μαθεις αν δεν το καταλαβαινεις.
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:48δες ξανα τι κοτσανα εγραψε, παλι:Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:03
Το κάνουν λίγο πιο απλά γιατί το ίδιο το κλάσμα είναι από μόνο του οι πληροφορίες που παραλείπονται. Ο αριθμητής υποδεικνύει πόσες σοκολάτες είχες και ο παρονομαστής σε πόσα κομμάτια τις χώρισες.
![]()
ο αριθμητης ειναι οι σοκολατες, οχι τα κομματια.
ο αριθμητης.
να το ξαναπω;![]()
Gherschaagk, κατανοητά αυτά που γράφεις.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:28αυτο το εμαθε στην πρωτη δημοτικου.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:52
Πσιδαγωγικώς, το παιδί μαθαίνει πως όπως μπορεί να χωρίσει ένα πράγμα σε πολλά ίσα μέρη, έτσι μπορεί να χωρίσει πολλά ίδια πράγματα αλλά διαφορετικά μεταξύ τους σε πολλά ίσα μέρη. Επίσης μαθαίνει πως είναι αυθαίρετο να φανταστεί πως αυτά τα πράγματα μπορεί να τα ενώσει με έναν μαγικό τρόπο και να τα κάνει ένα καινούριο πράγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει για να λύσει την άσκηση. Επίσης επειδή κάποια από τα παιδιά όπως θα μοιράζονται τα κομμάτια δεν θα πάρουν κομμάτια από μία σοκολάτα αλλά από 2, ο πληθυντικός διατηρείται γιατί ακόμη και στην εκφώνηση το ζητούμενο ήταν να χωρίσεις 3 σοκολάτες όχι μία. Όταν λες 3/8 της σοκολάτας αφήνεις να εννοηθεί πως είχες μια σοκολάτα την έκοψες σε 8 ίσα μέρη και πήρες τα 3. Μόνο που δεν ήταν μία.
το λενε "προσθεση", και το καινουριο πραγμα που φτιαχνει για να το χρησιμοποιησει στη συνεχεια, το λενε "συνολο".![]()
![]()
Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;
Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
ΌΧΙΑσέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:55η ασκηση ρωταει "απο τις 3 σοκολατες" οι 3 σοκολατες, ειναι το συνολο προσθεσης 1+1+1.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:28
αυτο το εμαθε στην πρωτη δημοτικου.
το λενε "προσθεση", και το καινουριο πραγμα που φτιαχνει για να το χρησιμοποιησει στη συνεχεια, το λενε "συνολο".![]()
![]()
Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;
Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
αρα, ζηταει να κανεις προσθεση, και να χρησιμοποιησεις το συνολο των κομματιων.
αν ελεγε "απο τη μια σοκολατα", θα ηταν αυθαιρετη.
παλι τα ιδια λεμε.
Διδάσκουμε στα παιδιά την έννοια της πολυμετοχικότητας.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:55 Εγώ πάντως δεν κατάλαβα πώς είναι δυνατόν να χωρίσεις ένα παιδικό παιχνίδι σε ίσα μέρη.
ρε φαε ενα σκινερ γιατι γραφεις μαλακίες τωρα στα αλήθεια.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
δεν το γραφει καθολου ωραια, γιατι τα κλασματα απλοποιουνται.
αν το κλασμα μας ηταν 3/6 και το μετατρεπαμε σε 1/2, παρολο που ειναι ιδιο, θα ειχε διαφορετικο αριθμητη, και θα μας ελλειπαν σοκολατες.
η οπως εκανες εσυ, στα 8/8 θα ειχαμε 8 σοκολατες, (αριθμητης) και μετα 24..
κι ομως, ο αριθμητης εξακολουθει να ειναι κομματια, και οχι σοκολατες. οταν λες οτι θα παρει το παιδι 3/8, λες οτι θα παρει 3 κομματια, οχι 3 σοκολατες.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57
Πες μου πως τόσες μέρες μιλάω με ηλίθιο που έχει που και πού αναλαμπές.
Τα ΜΟΝΑΔΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ στο πρόβλημα με τις σοκολάτες είναι πόσες είναι και πόσα ειναι τα παιδιά. Τι κάνουμε για να βρούμε την λύση στο πρόβλημά μας;; ΔΙΑΙΡΕΣΗ!!
Τι διαιρούμε;;;
ΔΛΔ 3 ΣΟΚΟΛΆΤΕΣ/ 8 ΠΑΙΔΙΆ.
Αν δεν το καταλαβαίνεις, πρόβλημά σου.
Το ζητούμενο της άσκησης ήταν τα ΚΛΑΜΜΑΤΑ τα οποία και πετύχαμε δεόντος στο φόρουμ.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:00ΌΧΙΑσέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:55η ασκηση ρωταει "απο τις 3 σοκολατες" οι 3 σοκολατες, ειναι το συνολο προσθεσης 1+1+1.Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:51
![]()
![]()
Πρέπει να πας να διδάξεις. Πώς μας ξέφυγε τέτοιο κελεπούρι;;
Αυθαίρετη πράξη και στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόσθεση είναι όταν το παιδί κάνει μια άκυρη ή άχρηστη πρόσθεση όταν σύμφωνα με την εκφώνηση του προβλήματος πρέπει να κάνει κάποια άλλη πράξη ή πρέπει να χρησιμοποιήσει διαφορετικούς αριθμούς για να λύσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που το αποτέλεσμα βγει σωστό αλλά δεν ακολουθήθηκε ο σωστός τρόπος επίλυσης η άσκηση θεωρείται όλη λάθος.
αρα, ζηταει να κανεις προσθεση, και να χρησιμοποιησεις το συνολο των κομματιων.
αν ελεγε "απο τη μια σοκολατα", θα ηταν αυθαιρετη.
παλι τα ιδια λεμε.
Το ζητούμενο της άσκησης είναι τα ΚΛΆΣΜΑΤΑ όταν έχουμε περισσότερα από ένα αντικείμενα να χωρίσουμε.
Αυτό και μόνο.
Άλλο ομώνυμα κλάσματα, άλλο ισοδύναμα κι άλλο βγάζω δεδομένα από το κεφάλι μου για να λύσω μια άσκηση γιατί έτσι με βολεύει σήμερα.Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:57δεν το γραφει καθολου ωραια, γιατι τα κλασματα απλοποιουνται.enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:49 Ασέβατε το γραφει πολυ ωραία αυτο, διαβασέ το να το μαθεις αν δεν το καταλαβαινεις.
αν το κλασμα μας ηταν 3/6 και το μετατρεπαμε σε 1/2, παρολο που ειναι ιδιο, θα ειχε διαφορετικο αριθμητη, και θα μας ελλειπαν σοκολατες.
η οπως εκανες εσυ, στα 8/8 θα ειχαμε 8 σοκολατες, (αριθμητης) και μετα 24..