Σελίδα 79 από 116
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 23:44
από Dwarven Blacksmith
hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:36
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:19
hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:16
Και αυξήσανε τις αντίστοιχες διαδρομές με αυτοκίνητα και τραίνα, που εκλύουν περισσότερο CO2.
Μπα, διαδιδεις και παραπληροφορηση τώρα;
Σε ποιο σημείο είναι η παραπληροφόρηση;
Μετά το "που".

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 23:53
από hellegennes
Κανένα γράφημα που να μην είναι τελείως παραπλανητικό, δεν έχεις; Όλα ψεύτικα είναι; Το κακό είναι ότι όταν τα ξεβρακώνω μετά σιωπάς.
Σ' αυτό το γράφημα βλέπουμε όχι per passenger kilometre αλλά μια παραπλανητική εκδοχή του με αυθαίρετες και άκρως ψευδείς παραδοχές για τον αριθμό επιβατών. Η μέση πτήση έχει 120-150 επιβάτες, δηλαδή τουλάχιστον 50% παραπάνω απ'το γράφημά σου, ενώ το μέσο αυτοκίνητο έχει 1 με 2 επιβάτες. Αυτό το 4 μέσος όρος είναι αντιεπιστημονική φαντασία.
Σε πραγματικές αναλύσεις, τα τραίνα και τα αυτοκίνητα βγαίνουν πολύ πάνω από τα αεροπλάνα σε έκλυση CO2.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 00:00
από sys3x
hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:01
sharp έγραψε: 02 Οκτ 2019, 22:13
Dwarven Blacksmith έγραψε: 30 Σεπ 2019, 14:48
Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά οι πολιτικοί μας πρόδωσαν, κανένα νέο μέτρο δεν ανακοινώθηκε στο UN climate summit.
Η συνέχιση των κλιματικών εξεγέρσεων είναι απολύτως απαραίτητη.
Και τι ακριβώς ζητάμε;
Να μπει ένα τελευταίο άρθρο στο σύνταγμα:
Αρθρο 121: (Ακροτελεύτια διάταξη)
Απαγορεύεται η αύξηση της θερμοκρασίας πάνω από 1,5°C από την βάση μέσης θερμοκρασίας 1950-1980. Κάθε παράβαση 0,1°C διώκεται με άνοδο της στάθμης της θαλάσσης κατά 1 μέτρο.

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 00:00
από hellegennes
hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:53
Κανένα γράφημα που να μην είναι τελείως παραπλανητικό, δεν έχεις; Όλα ψεύτικα είναι; Το κακό είναι ότι όταν τα ξεβρακώνω μετά σιωπάς.
Σ' αυτό το γράφημα βλέπουμε όχι per passenger kilometre αλλά μια παραπλανητική εκδοχή του με αυθαίρετες και άκρως ψευδείς παραδοχές για τον αριθμό επιβατών. Η μέση πτήση έχει 120-150 επιβάτες, δηλαδή τουλάχιστον 50% παραπάνω απ'το γράφημά σου, ενώ το μέσο αυτοκίνητο έχει 1 με 2 επιβάτες. Αυτό το 4 μέσος όρος είναι αντιεπιστημονική φαντασία.
Σε πραγματικές αναλύσεις, τα τραίνα και τα αυτοκίνητα βγαίνουν πολύ πάνω από τα αεροπλάνα σε έκλυση CO2.
Τα πραγματικά νούμερα είναι πιο κοντά σ' αυτό:
Aviation: 0,11 kg CO2/passenger km
Trains: 0,12 kg CO2/passenger km
Cars: 0,20 kg CO2/passenger km
Αλήθεια, Νάνε, πόσο χιλιόμετρα κάνεις τον μήνα με το αυτοκίνητό σου;
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 00:07
από Dwarven Blacksmith
hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:53
Κανένα γράφημα που να μην είναι τελείως παραπλανητικό, δεν έχεις; Όλα ψεύτικα είναι; Το κακό είναι ότι όταν τα ξεβρακώνω μετά σιωπάς.
Σ' αυτό το γράφημα βλέπουμε όχι per passenger kilometre αλλά μια παραπλανητική εκδοχή του με αυθαίρετες και άκρως ψευδείς παραδοχές για τον αριθμό επιβατών. Η μέση πτήση έχει 120-150 επιβάτες, δηλαδή τουλάχιστον 50% παραπάνω απ'το γράφημά σου, ενώ το μέσο αυτοκίνητο έχει 1 με 2 επιβάτες. Αυτό το 4 μέσος όρος είναι αντιεπιστημονική φαντασία.
Σε πραγματικές αναλύσεις, τα τραίνα και τα αυτοκίνητα βγαίνουν πολύ πάνω από τα αεροπλάνα σε έκλυση CO2.
Που είναι οι πραγματικές αναλύσεις; Για φέρε να δούμε με ποια ανάλυση βγαίνει να εκλύει περισσότερο το τρένο.
Που ούτε είδες ότι το αυτοκίνητο υπάρχει πολλές φορές στη λίστα με διαφορετικό αριθμό επιβατών.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 00:12
από hellegennes
Τα νούμερα που έφερα είναι από την Wikipedia. Κοίτα τα και μόνος σου.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 00:19
από foscilis
Δεν είναι τόσο απλό.
Ένα μεγάλο αεροπλάνο καίει 5-8 τόνους στην απογείωση και λίγο λιγότερο στην προσγείωση.
Έχει δηλαδή καμία εικοσαρια τόνους εκπομπών σταθερό κοστος είτε πάει Λονδίνο - Νέα Υόρκη είτε Λονδίνο - Βερολίνο παρ' όλο που η ενδιαμεση απόσταση είναι δέκα φορές μικρότερη στη δεύτερη περίπτωση.
Τα νούμερα μπορεί να μην τα θυμάμαι καλά αλλά η αρχή ισχύει απόλυτα.
Οι υποθέσεις της ΕΕΑ έχουν γίνει για μια μέση διαδρομή -εκτιμω- λιγότερο από 1000km με το μέσο όχημα που κάνει μια τέτοια διαδρομή κουβαλώντας τους μέσους επιβάτες για μια τέτοια διαδρομή.
Αν εξέπεμπε λιγότερο το αεροπλάνο στη μέση περίπτωση θα έκαιγε και λιγότερο οπότε θα γινόντουσαν όλες οι επιβατικές μεταφορές πάνω από 200κμ με αεροπλάνο γιατί θα συνέφερε.
Καλά για τις μεταφορές αγαθών δεν το συζητάμε.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 00:24
από Dwarven Blacksmith
hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:12
Τα νούμερα που έφερα είναι από την Wikipedia. Κοίτα τα και μόνος σου.
Ώστε δεν τολμάς καν να βάλεις λινκ.
Τα ίδια νούμερα με μένα έχει, απλά σε πίνακα αντί για γράφημα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Environme ... _transport
Υπάρχουν επίσης τα γραφήματα που παραθέτει το BBC.
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co ... t-49349566
Οι διορθώσεις από τον κωλο σου παρακαλώ να αποσταλούν στις σχετικές υπηρεσίες και όχι σε μένα.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 04:02
από hellegennes
foscilis έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:19
Δεν είναι τόσο απλό.
Ένα μεγάλο αεροπλάνο καίει 5-8 τόνους στην απογείωση και λίγο λιγότερο στην προσγείωση.
Έχει δηλαδή καμία εικοσαρια τόνους εκπομπών σταθερό κοστος είτε πάει Λονδίνο - Νέα Υόρκη είτε Λονδίνο - Βερολίνο παρ' όλο που η ενδιαμεση απόσταση είναι δέκα φορές μικρότερη στη δεύτερη περίπτωση.
Τα νούμερα μπορεί να μην τα θυμάμαι καλά αλλά η αρχή ισχύει απόλυτα.
Οι υποθέσεις της ΕΕΑ έχουν γίνει για μια μέση διαδρομή -εκτιμω- λιγότερο από 1000km με το μέσο όχημα που κάνει μια τέτοια διαδρομή κουβαλώντας τους μέσους επιβάτες για μια τέτοια διαδρομή.
Αν εξέπεμπε λιγότερο το αεροπλάνο στη μέση περίπτωση θα έκαιγε και λιγότερο οπότε θα γινόντουσαν όλες οι επιβατικές μεταφορές πάνω από 200κμ με αεροπλάνο γιατί θα συνέφερε.
Καλά για τις μεταφορές αγαθών δεν το συζητάμε.
Η εκτίμηση είναι τραγικά εκτός πραγματικότητας· αυτό γράφω. Π.χ. μόνο μέσα στην ΕΕ, σύμφωνα με τα στατιστικά της ίδιας της ΕΕ, ο μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση είναι περίπου 100. Στο γράφημα φαίνεται ένα ανεξήγητο 88. Στις διεθνείς πτήσεις π.χ. των ΗΠΑ, τα πράγματα είναι ακόμη πιο τραβηγμένα (περίπου 140 επιβάτες ανά πτήση).
Κι αυτές οι εκτιμήσεις περιλαμβάνουν κι έναν μεγάλο αριθμό μικρών πτήσεων που δεν ταιριάζουν στην μέση περίπτωση και κατεβάζουν τον μέσο όρο επιβατών.
Αν κάνεις τις πράξεις, θα δεις ότι ο μέσος επιβάτης (στην ΕΕ) επιβαρύνει ετησίως την ατμόσφαιρα με 130 κιλά CO2 από τις πτήσεις του. Αυτό είναι πολύ μικρότερο από τα 1050 κιλά CO2 που αντιστοιχούν κατά κεφαλήν (ούτε καν δηλαδή μόνο στους επιβαίνοντες) από την χρήση αυτοκινήτων στην ΕΕ.
Οι επιβατικές μεταφορές με αεροπλάνο σε μικρές αποστάσεις δεν συμφέρουν κυρίως λόγω χρόνου. Π.χ. στα 200 χιλιόμετρα είναι σαφέστατα γρηγορότερο το αυτοκίνητο. Πολύ γρηγορότερο.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 04:05
από hellegennes
Το άρθρο το διάβασες ή ο εγκέφαλός σου έχει την ικανότητα να διαβάζει μόνο γραφήματα;
Όταν διαβάσεις το άρθρο, έλα να μου ζητήσεις συγγνώμη. Δεν το περιμένω, γιατί δεν το κάνεις ποτέ. Δεν έχεις την απαραίτητη τιμιότητα. Θα εξαφανιστείς και μετά από λίγο καιρό θα ξαναποστάρεις τα ίδια ψέματα.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 09:42
από Dwarven Blacksmith
hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2019, 04:05
Το άρθρο το διάβασες ή ο εγκέφαλός σου έχει την ικανότητα να διαβάζει μόνο γραφήματα;
Όταν διαβάσεις το άρθρο, έλα να μου ζητήσεις συγγνώμη. Δεν το περιμένω, γιατί δεν το κάνεις ποτέ. Δεν έχεις την απαραίτητη τιμιότητα. Θα εξαφανιστείς και μετά από λίγο καιρό θα ξαναποστάρεις τα ίδια ψέματα.
Αγυρτη, απατεώνα, προπαγανδιστη, κανονικά πρέπει να το βουλώσεις για 20 χρόνια μετά από αυτό.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 09:56
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Και πριν το που είναι παραπληροφόρηση. Τα διεθνή επαγγελματικά μίτινγκ γίνονται εξ αποστάσεως, δεν μπαίνει κανείς σε τρένο ή αυτοκίνητο
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 09:58
από perseus
foscilis έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:15
Αυτή λέει ότι το CO2 δεν είναι αέριο θερμοκηπίου.
Αναφέρεται δηλαδή σε κάποιο άλλο σύμπαν όπου τα μόρια του CO2 δεν απορροφούν υπέρυθρο φως και δεν το ακτινοβολούν ομοιόμορφα στο περιβάλλον.
Ρε μαλάκες σοβαρά, παλέψτε τη λίγο.
Σε ποιο σημειο στο βιντεο το λεει αυτο?
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 10:06
από Dwarven Blacksmith
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 03 Οκτ 2019, 09:56
Και πριν το που είναι παραπληροφόρηση. Τα διεθνή επαγγελματικά μίτινγκ γίνονται εξ αποστάσεως, δεν μπαίνει κανείς σε τρένο ή αυτοκίνητο
Εχεις δίκιο, έπεσα στην παγίδα του αποδεικνυοντας ότι πες πες κάτι θα μείνει. Συγγνώμη σε όσους απογοήτευσα.
Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2019, 10:15
από foscilis
perseus έγραψε: 03 Οκτ 2019, 09:58
Σε ποιο σημειο στο βιντεο το λεει αυτο?
Στην αρχή αρχή:
"[η φάση με την κλιματική αλλαγή] is based on the false premise that CO2..."