!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:36
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:19
hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:16

Και αυξήσανε τις αντίστοιχες διαδρομές με αυτοκίνητα και τραίνα, που εκλύουν περισσότερο CO2.
Μπα, διαδιδεις και παραπληροφορηση τώρα;
Σε ποιο σημείο είναι η παραπληροφόρηση;
Μετά το "που".
Εικόνα
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Κανένα γράφημα που να μην είναι τελείως παραπλανητικό, δεν έχεις; Όλα ψεύτικα είναι; Το κακό είναι ότι όταν τα ξεβρακώνω μετά σιωπάς.

Σ' αυτό το γράφημα βλέπουμε όχι per passenger kilometre αλλά μια παραπλανητική εκδοχή του με αυθαίρετες και άκρως ψευδείς παραδοχές για τον αριθμό επιβατών. Η μέση πτήση έχει 120-150 επιβάτες, δηλαδή τουλάχιστον 50% παραπάνω απ'το γράφημά σου, ενώ το μέσο αυτοκίνητο έχει 1 με 2 επιβάτες. Αυτό το 4 μέσος όρος είναι αντιεπιστημονική φαντασία.

Σε πραγματικές αναλύσεις, τα τραίνα και τα αυτοκίνητα βγαίνουν πολύ πάνω από τα αεροπλάνα σε έκλυση CO2.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:01
sharp έγραψε: 02 Οκτ 2019, 22:13
Dwarven Blacksmith έγραψε: 30 Σεπ 2019, 14:48 Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά οι πολιτικοί μας πρόδωσαν, κανένα νέο μέτρο δεν ανακοινώθηκε στο UN climate summit.
Η συνέχιση των κλιματικών εξεγέρσεων είναι απολύτως απαραίτητη.
Και τι ακριβώς ζητάμε;
Να μπει ένα τελευταίο άρθρο στο σύνταγμα:

Αρθρο 121: (Ακροτελεύτια διάταξη)

Απαγορεύεται η αύξηση της θερμοκρασίας πάνω από 1,5°C από την βάση μέσης θερμοκρασίας 1950-1980. Κάθε παράβαση 0,1°C διώκεται με άνοδο της στάθμης της θαλάσσης κατά 1 μέτρο.
:smt005:
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:53 Κανένα γράφημα που να μην είναι τελείως παραπλανητικό, δεν έχεις; Όλα ψεύτικα είναι; Το κακό είναι ότι όταν τα ξεβρακώνω μετά σιωπάς.

Σ' αυτό το γράφημα βλέπουμε όχι per passenger kilometre αλλά μια παραπλανητική εκδοχή του με αυθαίρετες και άκρως ψευδείς παραδοχές για τον αριθμό επιβατών. Η μέση πτήση έχει 120-150 επιβάτες, δηλαδή τουλάχιστον 50% παραπάνω απ'το γράφημά σου, ενώ το μέσο αυτοκίνητο έχει 1 με 2 επιβάτες. Αυτό το 4 μέσος όρος είναι αντιεπιστημονική φαντασία.

Σε πραγματικές αναλύσεις, τα τραίνα και τα αυτοκίνητα βγαίνουν πολύ πάνω από τα αεροπλάνα σε έκλυση CO2.
Τα πραγματικά νούμερα είναι πιο κοντά σ' αυτό:

Aviation: 0,11 kg CO2/passenger km
Trains: 0,12 kg CO2/passenger km
Cars: 0,20 kg CO2/passenger km

Αλήθεια, Νάνε, πόσο χιλιόμετρα κάνεις τον μήνα με το αυτοκίνητό σου;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:53 Κανένα γράφημα που να μην είναι τελείως παραπλανητικό, δεν έχεις; Όλα ψεύτικα είναι; Το κακό είναι ότι όταν τα ξεβρακώνω μετά σιωπάς.

Σ' αυτό το γράφημα βλέπουμε όχι per passenger kilometre αλλά μια παραπλανητική εκδοχή του με αυθαίρετες και άκρως ψευδείς παραδοχές για τον αριθμό επιβατών. Η μέση πτήση έχει 120-150 επιβάτες, δηλαδή τουλάχιστον 50% παραπάνω απ'το γράφημά σου, ενώ το μέσο αυτοκίνητο έχει 1 με 2 επιβάτες. Αυτό το 4 μέσος όρος είναι αντιεπιστημονική φαντασία.

Σε πραγματικές αναλύσεις, τα τραίνα και τα αυτοκίνητα βγαίνουν πολύ πάνω από τα αεροπλάνα σε έκλυση CO2.
Που είναι οι πραγματικές αναλύσεις; Για φέρε να δούμε με ποια ανάλυση βγαίνει να εκλύει περισσότερο το τρένο. :smt005: :smt005: :smt005:

Που ούτε είδες ότι το αυτοκίνητο υπάρχει πολλές φορές στη λίστα με διαφορετικό αριθμό επιβατών.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Τα νούμερα που έφερα είναι από την Wikipedia. Κοίτα τα και μόνος σου.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

Δεν είναι τόσο απλό.

Ένα μεγάλο αεροπλάνο καίει 5-8 τόνους στην απογείωση και λίγο λιγότερο στην προσγείωση.

Έχει δηλαδή καμία εικοσαρια τόνους εκπομπών σταθερό κοστος είτε πάει Λονδίνο - Νέα Υόρκη είτε Λονδίνο - Βερολίνο παρ' όλο που η ενδιαμεση απόσταση είναι δέκα φορές μικρότερη στη δεύτερη περίπτωση.

Τα νούμερα μπορεί να μην τα θυμάμαι καλά αλλά η αρχή ισχύει απόλυτα.

Οι υποθέσεις της ΕΕΑ έχουν γίνει για μια μέση διαδρομή -εκτιμω- λιγότερο από 1000km με το μέσο όχημα που κάνει μια τέτοια διαδρομή κουβαλώντας τους μέσους επιβάτες για μια τέτοια διαδρομή.

Αν εξέπεμπε λιγότερο το αεροπλάνο στη μέση περίπτωση θα έκαιγε και λιγότερο οπότε θα γινόντουσαν όλες οι επιβατικές μεταφορές πάνω από 200κμ με αεροπλάνο γιατί θα συνέφερε.

Καλά για τις μεταφορές αγαθών δεν το συζητάμε.
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:12 Τα νούμερα που έφερα είναι από την Wikipedia. Κοίτα τα και μόνος σου.

Ώστε δεν τολμάς καν να βάλεις λινκ.
Τα ίδια νούμερα με μένα έχει, απλά σε πίνακα αντί για γράφημα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Environme ... _transport

Υπάρχουν επίσης τα γραφήματα που παραθέτει το BBC.
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co ... t-49349566

Εικόνα

Εικόνα

Οι διορθώσεις από τον κωλο σου παρακαλώ να αποσταλούν στις σχετικές υπηρεσίες και όχι σε μένα.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

foscilis έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:19 Δεν είναι τόσο απλό.

Ένα μεγάλο αεροπλάνο καίει 5-8 τόνους στην απογείωση και λίγο λιγότερο στην προσγείωση.

Έχει δηλαδή καμία εικοσαρια τόνους εκπομπών σταθερό κοστος είτε πάει Λονδίνο - Νέα Υόρκη είτε Λονδίνο - Βερολίνο παρ' όλο που η ενδιαμεση απόσταση είναι δέκα φορές μικρότερη στη δεύτερη περίπτωση.

Τα νούμερα μπορεί να μην τα θυμάμαι καλά αλλά η αρχή ισχύει απόλυτα.

Οι υποθέσεις της ΕΕΑ έχουν γίνει για μια μέση διαδρομή -εκτιμω- λιγότερο από 1000km με το μέσο όχημα που κάνει μια τέτοια διαδρομή κουβαλώντας τους μέσους επιβάτες για μια τέτοια διαδρομή.

Αν εξέπεμπε λιγότερο το αεροπλάνο στη μέση περίπτωση θα έκαιγε και λιγότερο οπότε θα γινόντουσαν όλες οι επιβατικές μεταφορές πάνω από 200κμ με αεροπλάνο γιατί θα συνέφερε.

Καλά για τις μεταφορές αγαθών δεν το συζητάμε.
Η εκτίμηση είναι τραγικά εκτός πραγματικότητας· αυτό γράφω. Π.χ. μόνο μέσα στην ΕΕ, σύμφωνα με τα στατιστικά της ίδιας της ΕΕ, ο μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση είναι περίπου 100. Στο γράφημα φαίνεται ένα ανεξήγητο 88. Στις διεθνείς πτήσεις π.χ. των ΗΠΑ, τα πράγματα είναι ακόμη πιο τραβηγμένα (περίπου 140 επιβάτες ανά πτήση).

Κι αυτές οι εκτιμήσεις περιλαμβάνουν κι έναν μεγάλο αριθμό μικρών πτήσεων που δεν ταιριάζουν στην μέση περίπτωση και κατεβάζουν τον μέσο όρο επιβατών.

Αν κάνεις τις πράξεις, θα δεις ότι ο μέσος επιβάτης (στην ΕΕ) επιβαρύνει ετησίως την ατμόσφαιρα με 130 κιλά CO2 από τις πτήσεις του. Αυτό είναι πολύ μικρότερο από τα 1050 κιλά CO2 που αντιστοιχούν κατά κεφαλήν (ούτε καν δηλαδή μόνο στους επιβαίνοντες) από την χρήση αυτοκινήτων στην ΕΕ.

Οι επιβατικές μεταφορές με αεροπλάνο σε μικρές αποστάσεις δεν συμφέρουν κυρίως λόγω χρόνου. Π.χ. στα 200 χιλιόμετρα είναι σαφέστατα γρηγορότερο το αυτοκίνητο. Πολύ γρηγορότερο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:24
hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:12 Τα νούμερα που έφερα είναι από την Wikipedia. Κοίτα τα και μόνος σου.

Ώστε δεν τολμάς καν να βάλεις λινκ.
Τα ίδια νούμερα με μένα έχει, απλά σε πίνακα αντί για γράφημα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Environme ... _transport

Υπάρχουν επίσης τα γραφήματα που παραθέτει το BBC.
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co ... t-49349566

Οι διορθώσεις από τον κωλο σου παρακαλώ να αποσταλούν στις σχετικές υπηρεσίες και όχι σε μένα.
Το άρθρο το διάβασες ή ο εγκέφαλός σου έχει την ικανότητα να διαβάζει μόνο γραφήματα;

Όταν διαβάσεις το άρθρο, έλα να μου ζητήσεις συγγνώμη. Δεν το περιμένω, γιατί δεν το κάνεις ποτέ. Δεν έχεις την απαραίτητη τιμιότητα. Θα εξαφανιστείς και μετά από λίγο καιρό θα ξαναποστάρεις τα ίδια ψέματα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2019, 04:05
Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:24
hellegennes έγραψε: 03 Οκτ 2019, 00:12 Τα νούμερα που έφερα είναι από την Wikipedia. Κοίτα τα και μόνος σου.

Ώστε δεν τολμάς καν να βάλεις λινκ.
Τα ίδια νούμερα με μένα έχει, απλά σε πίνακα αντί για γράφημα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Environme ... _transport

Υπάρχουν επίσης τα γραφήματα που παραθέτει το BBC.
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co ... t-49349566

Οι διορθώσεις από τον κωλο σου παρακαλώ να αποσταλούν στις σχετικές υπηρεσίες και όχι σε μένα.
Το άρθρο το διάβασες ή ο εγκέφαλός σου έχει την ικανότητα να διαβάζει μόνο γραφήματα;

Όταν διαβάσεις το άρθρο, έλα να μου ζητήσεις συγγνώμη. Δεν το περιμένω, γιατί δεν το κάνεις ποτέ. Δεν έχεις την απαραίτητη τιμιότητα. Θα εξαφανιστείς και μετά από λίγο καιρό θα ξαναποστάρεις τα ίδια ψέματα.
Αγυρτη, απατεώνα, προπαγανδιστη, κανονικά πρέπει να το βουλώσεις για 20 χρόνια μετά από αυτό.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 31010
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ »

Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:44
hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:36
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:19
Μπα, διαδιδεις και παραπληροφορηση τώρα;
Σε ποιο σημείο είναι η παραπληροφόρηση;
Μετά το "που".
Εικόνα
Και πριν το που είναι παραπληροφόρηση. Τα διεθνή επαγγελματικά μίτινγκ γίνονται εξ αποστάσεως, δεν μπαίνει κανείς σε τρένο ή αυτοκίνητο
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus »

foscilis έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:15
dna replication έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:08
Αυτή λέει ότι το CO2 δεν είναι αέριο θερμοκηπίου.

Αναφέρεται δηλαδή σε κάποιο άλλο σύμπαν όπου τα μόρια του CO2 δεν απορροφούν υπέρυθρο φως και δεν το ακτινοβολούν ομοιόμορφα στο περιβάλλον.

Ρε μαλάκες σοβαρά, παλέψτε τη λίγο.
Σε ποιο σημειο στο βιντεο το λεει αυτο?
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 03 Οκτ 2019, 09:56
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:44
hellegennes έγραψε: 02 Οκτ 2019, 23:36

Σε ποιο σημείο είναι η παραπληροφόρηση;
Μετά το "που".
Εικόνα
Και πριν το που είναι παραπληροφόρηση. Τα διεθνή επαγγελματικά μίτινγκ γίνονται εξ αποστάσεως, δεν μπαίνει κανείς σε τρένο ή αυτοκίνητο
Εχεις δίκιο, έπεσα στην παγίδα του αποδεικνυοντας ότι πες πες κάτι θα μείνει. Συγγνώμη σε όσους απογοήτευσα.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

perseus έγραψε: 03 Οκτ 2019, 09:58 Σε ποιο σημειο στο βιντεο το λεει αυτο?
Στην αρχή αρχή:

"[η φάση με την κλιματική αλλαγή] is based on the false premise that CO2..."
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”