Σελίδα 8 από 10

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 15:14
από Nandros
Ασέβαστος έγραψε: 15 Νοέμ 2018, 09:00
dna replication έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 15:40
Nandros έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 15:30 Αυτό εδώ - το φυλάω από ώρα - κανείς δεν θα το σχολιάσει;
για αρχή θα έλεγε κανείς να δίνουν αναλογικά τουλάχιστον όσο φόρο επι των κερδών πληρώνει μια μικρομεσαία επιχείρηση αλλά όχι, είπαμε θα δυσαρεστηθούν και θα φύγουν, έχει αλλού χαμηλότερη φορολογία κ.λ.π.

ότι προαιρείσθε λοιπόν, και πάλι ευχαριστώ να λέμε
οσο και αν δεν αρεσει, το "θα φυγουν" ειναι μια πραγματικοτητα. τα παπορια εχουν προπελλα, βαζουν μπρος και μην τα ειδατε. εμας μας γαμανε γιατι εχουμε εδρα, και δεν μπορουμε να κανουμε τη δουλεια μας απο αλλου.

εδω σηκωθηκανε και φυγανε οι ελληνες νταλικιερηδες και βγαλανε πινακιδες βουλγαριας, που ειναι χιλιες ταξεις μεγεθους χαμηλοτερα.
Και κάτι που δεν γνωρίζετε: Όταν φάνηκε πως οι ζαίοι θα πάρουν την καρέκλα, κάποιοι - δεν ξέρω πόσοι - άνοιξαν γραφεία στην Κύπρο, απλά για να υπάρχουν και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Και κάτι άλλο: Υπάρχουν πάμπολλες εταιρίες του Ν.89 που κανονικά δεν έχουν δικαίωμα να είναι τέτοιες. Όμως είναι τέτοιος ο κύκλος εργασιών, ο αριθμός υπαλλήλων και σχετιζομένων και τόσο πολύ το συνάλλαγμα, που το κράτος κάνει τα στραβά μάτια.
Δεν μαγειρεύεις την κότα που σου γεννάει χρυσά αυγά (δεν εννοώ τα ναζά!)
.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 15:21
από Nandros
Ασέβαστος έγραψε: 15 Νοέμ 2018, 09:08
vatraxos έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 15:44Είναι στη φύση της ίδιας της αντίληψης που μας φυτεύουν να στεκόμαστε με ηττοπάθεια απέναντι στα "δεδομένα" του συστήματος.

Δες τι γράφεις, αν αυξηθεί ο φόρος στους πλοιοκτήτες που εισπράττουν με markup κάτι χιλιάδες τοις εκατό, θα αυξηθεί το κόστος των προϊόντων.
αληθεια τωρα; χιλιαδες;

ευκολακι η λυση τοτε. παιρνει το κκε ενα παπορι, βαζει μονο μερικες εκατονταδες markup, και σε μια δεκαετια εχει χιλιαπλασιασει το στολο του, εχει κανει ολους τους εφοπλιστες παγκοσμιως να φαλιρησουν, και εχει μαζεψει τοσο χρημα που ουσιαστικα ειναι κυβερνηση ολου του πλανητη. μπορει να αγορασει σταδιακα ΟΛΑ τα μεσα παραγωγης του κοσμου, να πληρωνει τους εργατες διπλα απο οτι οι καπιταλες, να αναγκασει σε χρεοκωπια απο το περιπτερο του μπαρμπαγιωργη μεχρι την απλ. και ολα αυτα χωρις να ανοιξει ρουθουνι. :102:
Το μεγεθυμένο δεν το είχα προσέξει!
Κάποιοι νομίζουν πως η Ναυτιλία είναι ακόμα στην εποχή που οι Εγγλέζοι κούρσευαν τις Σπανιόλικες καραβέλες με το χρυσάφι και το ασήμι της Λ.Αμερικής.
.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 15:24
από vatraxos
Nandros έγραψε: 15 Νοέμ 2018, 15:21 Το μεγεθυμένο δεν το είχα προσέξει!
Κάποιοι νομίζουν πως η Ναυτιλία είναι ακόμα στην εποχή που οι Εγγλέζοι κούρσευαν τις Σπανιόλικες καραβέλες με το χρυσάφι και το ασήμι της Λ.Αμερικής.
.
Τότε να διορθώσω τη διατύπωση: Ο φόρος που πληρώνουν οι πλοιοκτήτες είναι χιλιάδες φορές χαμηλότερος από το φόρο που πληρώνουν όλοι οι άλλοι.

Σε τελική ανάλυση, το τι μένει στην τσέπη τους ποσοστιαία σε σχέση με το τι μένει στις δικές μας με δεδομένο ότι ουσιαστικά δραστηριοποιούνται αφορολόγητα, είναι πολλές φορές μεγαλύτερο από ό,τι αντίστοιχα μένει στη δική μας.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 15:28
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συμφωνα με τους υπολογισμους κερδους του Βατραχου οι 10 το Ελληνες εφοπλιστες πρεπει να εχουν περιουισα πολλων δεκαδων η εκατονταδων δις
Αλλα δεν εχουν

Επισης συμφωνα με τους υπολογισμους κερδους του βατραχου δεν θα επρεπε κανενας τους να παιρνει δανεια
Αλλα παιρνουν

Κατι παει στραβα με τους υπολογισμους

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 15:44
από vatraxos
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 15 Νοέμ 2018, 15:28 Συμφωνα με τους υπολογισμους κερδους του Βατραχου οι 10 το Ελληνες εφοπλιστες πρεπει να εχουν περιουισα πολλων δεκαδων η εκατονταδων δις
Αλλα δεν εχουν

Επισης συμφωνα με τους υπολογισμους κερδους του βατραχου δεν θα επρεπε κανενας τους να παιρνει δανεια
Αλλα παιρνουν

Κατι παει στραβα με τους υπολογισμους
Έχω υπόψη μου ναυτιλιακή που έχει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, αλλά τι λέει κι αν έχει; Πάλι αδιάβαστος πιάνεσαι, γκούγκλαρε σύμφυση χρηματιστικού και βιομηχανικού κεφαλαίου, αυτά είναι γνωστά εδώ και πάνω από 100 χρόνια.

Απο κει και πέρα, με κέρδη 170 δις σε μία δεκαετία, γιατί να μην έχουν μεγάλες περιουσίες ύψους πολλών δις;

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 15:52
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μα δεν εχουν ττεοιες περιουσιες
Διαβασε forbes

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 15:55
από vatraxos

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 15:59
από enterprise-psi
Ο πρώτος λέει 7 δις περιουσία, σιγά τα φραγκοδίφραγκα :lol:

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 16:00
από vatraxos
The value of the Greek-owned fleet is $99.82 billion

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 17:05
από Nandros
vatraxos έγραψε: 15 Νοέμ 2018, 16:00 The value of the Greek-owned fleet is $99.82 billion
Μια πτώση στην ναυλαγορά και τότε να δεις τί βουτιά θα κάνει η άξια του στόλου.
Και μεγάλη άνοδος όταν ανεβαίνουν τα ναύλα.
Τις καλές εποχές μοσχοπουλάνε καράβια που είναι ακόμα στα σκαριά. Και όταν λέω τα μοσχοπουλάνε το εννοώ.
Τζόγος που θα σε κάνει μεγάλο ή θα σε καταστρέψει και τον αποφεύγουν οι σοβαροί.
.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 17:46
από Saliveros
vatraxos έγραψε: 15 Νοέμ 2018, 15:24 Ο φόρος που πληρώνουν οι πλοιοκτήτες είναι χιλιάδες φορές χαμηλότερος από το φόρο που πληρώνουν όλοι οι άλλοι.

Σε τελική ανάλυση, το τι μένει στην τσέπη τους ποσοστιαία σε σχέση με το τι μένει στις δικές μας με δεδομένο ότι ουσιαστικά δραστηριοποιούνται αφορολόγητα, είναι πολλές φορές μεγαλύτερο από ό,τι αντίστοιχα μένει στη δική μας.
Κι αν τα μαζέψουν και φύγουν;

Πόσο θα αυξηθεί αυτό που (δεν) θα μένει στη δική μας;

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2018, 17:58
από Ασέβαστος
vatraxos έγραψε: 15 Νοέμ 2018, 15:24
Nandros έγραψε: 15 Νοέμ 2018, 15:21 Το μεγεθυμένο δεν το είχα προσέξει!
Κάποιοι νομίζουν πως η Ναυτιλία είναι ακόμα στην εποχή που οι Εγγλέζοι κούρσευαν τις Σπανιόλικες καραβέλες με το χρυσάφι και το ασήμι της Λ.Αμερικής.
.
Τότε να διορθώσω τη διατύπωση: Ο φόρος που πληρώνουν οι πλοιοκτήτες είναι χιλιάδες φορές χαμηλότερος από το φόρο που πληρώνουν όλοι οι άλλοι.

Σε τελική ανάλυση, το τι μένει στην τσέπη τους ποσοστιαία σε σχέση με το τι μένει στις δικές μας με δεδομένο ότι ουσιαστικά δραστηριοποιούνται αφορολόγητα, είναι πολλές φορές μεγαλύτερο από ό,τι αντίστοιχα μένει στη δική μας.
αυτο δεν ειναι αλλη διατυπωση, αυτο ειναι εντελως αλλη κουβεντα. το μαρκαπ που ειπες πριν ειναι ποσοστο επι της αξιας των εμπορευματων, δηλαδη σαν να ειπες οτι για να μεταφερουν ενα προιον που κανει ενα ευρω, θελουν μερικες χιλιαδες ευρω. γιαυτο επιασα το δουλεμα.

τελοσπαντων, η ουσια δεν αλλαζει, και η ουσια ειναι οτι μπορεις να τους φορολογησεις μονο τοσο οσο εισαι ικανος να τους παρεις. αν τους φορολογησεις σαν εε, απλως δεν θα παρεις μια.

δεν ειναι πρωτακουστο. συμβαινει συνεχεια. π.χ. αν δωσω 10κ να παρω ενα αυτοκινητο, θα φορολογηθω 1000αδες φορες παραπανω απο οτι αν τα δωσω για να παρω ενα κοσμημα. αυτο γινεται επειδη το αυτοκινητο μπορει να το φορολογησει οσο θελει, δεν μπορω να το αποφυγω. το κοσμημα αν το παρακανει απλως θα το παρω μαυρο.

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 12:06
από enterprise-psi
Δυναμώστε τα ηχεία!


Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 12:11
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Βατραχος το εχει τερματισει

Καταρχας θεωρει τους πελατες των εφοπλιστων ηλιθιους που πληρωνουν πολυ μεγαλα ποσα στους εφοπλιστες χωρις λογο
Επισης θεωρει οτι θα τρωει απο τα κερδη μεταφορων απο μια ξενη χωρα σε μια ξενη αλλη χωρα για λογαριασμο μιας ξενης εταιρειας,δηλαδη θεωρει οτι θα τον πλήρωνουν οι εφοπλιστες επειδη ειναι ομορφος

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2018, 13:58
από vatraxos
Εξήγησα τι εννούσα με τον όρο markup, προφανώς ήταν λάθος, εννούσα την ποσοστιαία διαφορά στο όφελος από το κέρδος που απομένει στους εφοπλιστές συγκρίνοντας τη διαφορά στην τάξη μεγέθους των φόρων έναντι των άλλων επιχειρήσεων.

Το γεγονός ότι αυτά τα κέρδη αφορούν μεταφορές για λογαριασμό τρίτων δε συνεπάγεται ότι πρέπει να μένουν αφορολόγητα, γενικά. Με το ισχύον καθεστώς, απολαμβάνουν μίας απίστευτης φορολογικής ασυλίας παγκοσμίως. Δεύτερες έρχονται οι πολυεθνικές που με τη χρήση φορολογικών παραδείσων επιτυγχάνουν ποσοστά φόρου κάτω από 6% όπως η Apple.